Sve je više mrtvih

Toliko je ginulo i u ratu...Link

24.10.2020. u 10:33   |   Editirano: 24.10.2020. u 10:37   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Da, danas više ko jučer, a danas vjerujem ima i malih beba.

A ja si mislim i mislim, Slova, da tebi treba jedna "mačka" sa pedigreom ili još bolje divlja, da ti pokaže kako je život lijep i interesantan:-)))

Autor: biserna   |   24.10.2020. u 11:03   |   opcije


Ne bi imao ništa protiv :))

Autor: slova   |   24.10.2020. u 11:06   |   opcije


misliš, ništa efikasno :)

Autor: perce   |   24.10.2020. u 11:11   |   opcije


Teško je reći "ne" :))

Autor: slova   |   24.10.2020. u 11:12   |   opcije


Proradi na tome čovječe,, imaš znanje, imaš snagu , imaš energiju ...samo ju okreni u sasvim suprotno smjer.Pusti Smrt neka putuje po pustim prostranstvima što dalje od tebe i mene (molit ću ju lijepo!!).
A ti se usput grebi , predi praskaj, mazi...ona( ružno ime ima pa ga neću više tipnut) će jednom itak doći bez da pita hoćeš/ nećeš.

i fučkaj si usput...život je lijeppp

:-)))

Autor: biserna   |   24.10.2020. u 11:14   |   opcije


svojoj maci, iako samo mjauče, nikada nisam odbil želju :)

Autor: perce   |   24.10.2020. u 11:15   |   opcije


Bis, pa nisam ja idiot...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 11:26   |   opcije


ja niš nemam, možda oni imaju:PP

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 11:29   |   opcije


Ako si doma nemaš ali ako izađeš vani stvari se mijenjaju... :)

Autor: slova   |   24.10.2020. u 11:32   |   opcije


Nisam ni pomislila na to, samo ti pokušavam misli skrenuti na nešto lijepo, skeptik si, aj priznaj;-)

Autor: biserna   |   24.10.2020. u 11:32   |   opcije


Bis, mračan mi je ovaj svijet u kojem živim i sve je mračniji :)

Autor: slova   |   24.10.2020. u 11:34   |   opcije


referirao sam se na tekst ""imamo" 2242 slučaja."
Čista sugestija. A kaj ak ih nema tolko, ili ih je više?:P
Si izračunal postotak smrtnosti, slovko?

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 11:35   |   opcije


Slažem se, to je istina,ali nemoj pratiti toliko"crnog"u mediju, nema tu jake mudrosti(opet ja).... i Slova, kad već živiš/m neka bude to veselo , takvo je moje mišljenje , fučkam si/ga:-))

Autor: biserna   |   24.10.2020. u 11:39   |   opcije


Nisam ništa računao ali vjerovatno su brojevi puno veći. Tko zna kojiko ljudi leži doma bolesno a nisu se testirali? Nekako su mi mrtvi najpouzdaniji... :)

Autor: slova   |   24.10.2020. u 11:42   |   opcije


Bis, sklad je najvažniji u životu makar i u zlu...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 11:43   |   opcije


Slovko, neki dan je Miroslav Radman izjaviona teveju da je manje umrlih u ovom periodu kad "hara" covid, nego u istom razdoblju prošle godine. (navodno podaci Državnog zavoda za statistiku). Broj je nešto ispod 2000 smrti manje danas nego prije godinu dana. Pa otkud to? Nekaj mi tu onda ne štima. Kako ti to objašnjavaš, slovkinjo?

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 11:49   |   opcije


čovjek bi očekivao veću smrtnost kad imamo ekstra smrti zbog korone i "s" koronom.., zar ne?

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 11:51   |   opcije


Ja sam primjetio da nema toliko nesreća na cesti odnosno, manje se banči i vozi u pijanom stanju. To je npr. jedan od izvora smanjene smrtnosti...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 11:52   |   opcije


Imaš prav, Slovo,--- sklad-ravnovjesje- oko tog neka rade "prozvani"= priroda, A ja ću punom snagom "raditi" na tome, da što duže i ljepše živim i tjerati svom snagom Smrt što duže i dalje od sebe.Pa kako bude- neka bude, sa koronom ali ne na mojoj adresi.

Autor: biserna   |   24.10.2020. u 11:53   |   opcije


možda se u konačnici pokaže da virus čini dobro čovječanstvu, jer oni koji prežive ( a to je ipak ogromna većina u odnosu na broj umrlih), mutirat će u savršenija bića jer će ljudski DNK dobiti kvalitete koje prije nije imao...:P
Virus se pojavio zato da ljudski rod prialgodi ubrzanim klimatskim promjenama koje postepena evolucija ne može slijediti, stoga je potrebna intervencija koja će proizvesti evolucijski skok..:)))

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 11:55   |   opcije


ima logike ovo sa utomobilskim nesrećama..Pa gle, u konačnici imamo više pozitivnog nego negativnog..Ako je zbog korona panike broj nesreća toliko mnji da imamo pad uobičajene smrtnosti, za mene je to pozitivno:PP
Laka zemljica umrlima od korone. To je karma:)

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 11:57   |   opcije


a koliko smrti uobičajeno (u non-corona periodima iz prošlosti) otpada na automobilske nesreće, prosječno po mjesecima?

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 12:01   |   opcije


Ajd iskopaj te statističke podatke ak ti se da. Meni se ne da, sad nemam puno vremena. Ima valjda na stranicama Državnog statističkog zavoda.

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 12:02   |   opcije


Svakog dana je bio bar jedan mrtav u prometnim nesrećama...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 12:10   |   opcije


Prema podacima Državnog zavoda za statistiku u 2019. godini zabilježen je pad broja umrlih osoba u odnosu na prethodnu godinu tj. umrla je 912 osoba manje. Dakle, ne radi se o 2000 kako je Radman prezentirao...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 12:25   |   opcije


Radman "tjera vodu na svoj mlin"...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 12:30   |   opcije


a dai pak pronađeš podatke o mortalitetu za 2020 godinu? Ne kažem ni da je istina niti da nije, ali podaci postoje. Nisam te pitao za 2019-u u odnosu na prethodnu, već je riječ o 2020-toj u usporedbi sa istim razdobljem lani (recimo d prvog do osmog mjeseca). ne sviđa mi se površnost. Dobro, budem ja pogledao, jer na tebe se ne može računati:P

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 12:37   |   opcije


i ne kužim kakav je to "Radmanov mlin". Ti valjda znaš kaj si rekao:P

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 12:42   |   opcije


Nema službenih podataka

Autor: slova   |   24.10.2020. u 12:43   |   opcije


Radman hoće svoje tvrdnje dokazati smanjenom smrtnošću iako je relativno dobro poznat broj umrlih od korone. I što se tu ima raspravljati?

Autor: slova   |   24.10.2020. u 12:49   |   opcije


Dapače, nism steko dojam da je imao ambiciju miješati se u posao epidemiologa, jer je nekoliko puta naglasio da je njegova struka mikrobiologija, kao što je odbio zbog istog razloga davati bilo kakve prognoze o razvoju pandemije ubuduće. Znanstvenik od glave do pete, svjestan svoje kompetencije i njezinih ograničenja. Pd broja umrlih u mortalitentnoj sttistici godine 2020-e u usporedbi sa istim razdobljem 2019 spomenuo je samo kao činjenicu koju je objelodanio Državni zavod za statistiku, ne sugerirajući pri tome ništa mimo te činjenice.

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 12:49   |   opcije


a koje su to radmanove "tvrdnje"? Mora da sam propustio tako nešto. Jesi li uopće gledao RTL u kome je sudjelovao preko video linka?Ili laprdaš al ono baš bez veze. Sori.

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 12:51   |   opcije


To što se kod nas "statistički" manje umire je podatak koji ništa ne znači...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 12:53   |   opcije


I ne umiru svi "od korone" nego imamokategoriju smrti "s" koronom. Tko može dokazati uopće da bi jedan dio tih zaraženih ljudi umro i bez infekcije korona virusom. Stvar nije tak jednostavna niti je statistika o smrti "od" i "s" koronom jasna i jednoznačna. Na koncu, smrtnost kod nas u Hrvatskoj "od korone" je na razini 0,0X % O čemu pričamo?

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 12:55   |   opcije


Radman je govorio da broj umrlih od korone ne predstavlja ništa u odnosu na ukupni broj umrlih i da se ne bi trebali s tim zamarati...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 12:55   |   opcije


Pa kako ne znači? Ako je riječ o strašnoj smrtonosnoj pandemiji, očekuješ valjda porast broja umrlih. Pa kak si tak tup, oprosti.

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 12:56   |   opcije


Pa i ne predstavlja ništa, bar ne u mjeri koja opravdava paniku.

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 12:56   |   opcije


Za razliku od svih ostarih uzroka smrti, korona je zarazna bolest i može se prenositi sa bolesnog na zdravog. To je najbitnija razlika i zato je opasna...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 12:59   |   opcije


Šečeraš me baš i ne brine ali osoba sa koronom me brine...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:00   |   opcije


tvoje je pravo da se nosiš s tim kak hoćeš. Ali nitko nema pravo širiti paniku, jer dio ljudi će zbog toga imati i psihičke tegobe. Meni je već dosadno to svakodnevno pumpanje i pranje mozgova sa brojevima, i ne vidim u tome ništa dobroga. Sve je više psihičkih poremećaja zbog "aveti korone2, i mene to više brine (ako me uopće nešto brine) od mogućnosti da budem eksponiran virusu. Isto tako gadniji su i dalekosežniji kolateralni fenomeni koji se tiču sloma gospodarstva i malih poduzetnika, od same pandemije na medicinskoj razini.

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 13:07   |   opcije


Jedino s čim bi se mogla korona usporediti je gripa od koje godišnje umire 1-2 ljudi dnevno. Korona trenutno kosi brzinom 16 dnevno a biti će i puno više pa ti zaključi nešto iz toga...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:11   |   opcije


tko može tvrditi da to nije artefakt povećanog broja testiranja?
Zamisli situaciju da su svi ljudi nu Hrvatskoj zaraženi. Tada bismo sve dnevne smrti isto pripisali koroni. Ne znam koliko razumiješ ovo.
Ne postoji dokaz da su baš svi ti ljudi umrli zbog korone. Ne postoji!! Umrli su "s" koronom, i to je jedina činjenica koja ne govori o uzročnoposljedičnoj vezi. Koji medicinski dokaz postoji? Umiru uglavnom osobe čiji je organizam već načet drugim bolestima.
A sad, koliko virus tome pogoduje ne znamo. Činjenica jest da je smrtnost od COVIDA19 minorna, bar u Hrvatskoj.

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 13:18   |   opcije


Statistika! :)) Pa da to su već bili mrtvi ljudi... :)) Korona ubija mrtve ljude! :))

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:25   |   opcije


16 nije minoran broj, kao što rekoh toliko se ginulo u ratu... :)

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:26   |   opcije


Ići će taj broj i više...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:30   |   opcije


Kad dođeš do respiratora imaš fifti-fifti šanse da preživiš...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:31   |   opcije


Sprdaj se radije sa svojim nerazumijevanjem onoga što sam napisao.
Štoviše, ništa nisi razumio od onoga što sam napisao. Nije ni važno. Drhti i dalje, izgleda da ti to treba:) Jedva dočeko koronu:) Sad više nisu in vulkani požari poplave zagađenja klimatska kataklizma itditd, konačno si došo na svoje, ha ha haBate, dabogda živio 150 godina da ti se život ogadi:DDDD

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 13:34   |   opcije


Ja bi ipak ozbiljno prihvatio ovu bolest...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:34   |   opcije


Kupi si odmah jedan respirator od kineza, zlu ne trebalo. Možda neće biti slobodnih u bolnicama kad tebe korona napadne:PPP

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 13:36   |   opcije


Daleko sam od ljudi...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:37   |   opcije


Ti ćeš si ozbiljno PRIHVATITI ovu bolest, ja si je ne mislim prihvatiti nikako, pa niti ozbiljno, ha ha ha

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 13:37   |   opcije


Ako nemaš veće šanse za ekspoziciju virusima, pa kojeg kukumara onda cvikaš toliko??? To je već komično. :)))

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 13:39   |   opcije


Samo pratim iz prikrajka i gledam gdje to ide... :)

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:41   |   opcije


Jel se mijenja uopće postotak umrlih u odnosu na broj novoregistriranih koronaša?

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 13:42   |   opcije


Takoje jasno da što je više zaraženih da će biti i veći broj umrlih u toj populaciji. Važno je samo da taj postotak ne raste. To ne znam, jer se stvarno ne bavim time. Koliki je postotak smrtnosti, ajd gukni već jednom. Ti to pratiš, reče, iz prikrajka...:P

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 13:45   |   opcije


Jel taj postotak ima tendenciju rasta ili stagnira?

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 13:45   |   opcije


Na prvi pogled izgleda da je smrtnost manja ali mislim da je to krivi dojam jer korona ne ubija momentalno...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:49   |   opcije


Na respiratoru su trenutno 52 osobe. Prema tom broju može se predvidjeti da ćemo imati 26 mrtvih dnevno...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 13:54   |   opcije


Taj bi broj mogao narasti na 100 sa ovakvim mjerama...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 14:00   |   opcije


Ako ne dolazi do akceleracije postotka, situacija je stabilna. To nema veze niti sa "trenutačnim" niti sa "odgođenim""ubijanjem":P
Baš me zanima kako će izgledati statističko izvješće o mortalitetu na kraju ove godine, jedva čekam da vidim hoće li se nakon dodavanja kategorije "umrli od korone" nešto promijeniti u incidenciji smrti u ostalim kategorijama. Ako ne bude drastični porast ukupne smrtnosti od različitih bolesti, gdje će biti uključene i smrti "od COVIDA19"(u usporedbi sa prethodnim godinama), tada je ovo što govorim istina.

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 14:02   |   opcije


Brojati ćemo mrtve. To je jedini pouzdani broj :))

Autor: slova   |   24.10.2020. u 14:04   |   opcije


Jedino pomna i vjerodostojna medicinska mortalitetna statistika na kraju godine pokazat će pravu sliku ove današnje "COVID-"stvarnosti"
No da, da bi se služio statistikom, sine qua non je razumijevanje iste:P

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 14:05   |   opcije


Svjetske statistike pokazuju povečanu smrtnost i za taj se broj treba hvatati a ne za smrtnost u Hrvatskoj. Nas je svega 4 milijuna, ako i toliko...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 14:09   |   opcije


pa baš zato se ne treba "hvatati" za statistike u drugim zemljama, npr Amerikom. Neuporedivo sa Hrvatskom, od broja stanovnika do gustoće naseljenosti.
Tebi je sve to isto. E pa nije. Ipak imamo specifičnu situaciju, i ne znam čemu ti služi "hvatanje" za katastrofične brojeve u američkim gradovima, recimo, koji imaju stanovnika nekoliko puta više nego cijela Hrvatska.

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 14:15   |   opcije


opet te pitam: da su svi u Hrvatskoj nekim čudom zaraženi, bismo li onda sve smrti, bez razlike, pripisivali COVID-u 19?????????
Ti vjerojatno bi, jer nikak da shvatiš u čemu je štos i pogreška zaključivanja.
Jedini pravi pokazatelj bit će sttistika na kraju godine i komparacija sa prethodnim godinama. Ovako je sve na razini naklapanja i širenja panike. Ne kažem da nije zabrinjavajuće, ali ne treba ni napuhavat činjenice mimo i preko onoga što govore.
Toliko Uživaj u drhtanju:P

Autor: eteerniis   |   24.10.2020. u 14:19   |   opcije


Misliš, ako sam registriran sa COVID 19 i ako poginem u prometnoj nesreći da li će pisati da sam umro od COVID 19 ili poginuo u prometnoj nesreći? Kužim...ne znam kako to proceduralno funkcionira u bolnicama ali vjerujem da, ako si primljen sa dijagnozom Covid 19 i ako umreš registriraju te kao umro od korone...

Autor: slova   |   24.10.2020. u 14:35   |   opcije


Budimo odgovorni:-)

Autor: funny55   |   24.10.2020. u 20:33   |   opcije


Ostani doma :)

Autor: slova   |   25.10.2020. u 1:25   |   opcije


Dodaj komentar