PRESTANIMO MULJATI SAMI SEBI


da će se naš partner promijeniti. Prestanimo ga muljati da vam ne smeta što se ne mijenja. I prestanimo muljati ljubav tako da sebi podmećemo nogu i onda se čudimo što ne uživamo u zdravom odmosu.

19.06.2017. u 16:53   |   Dodaj komentar

Jedino mi se cipele ne sviđaju.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 16:59   |   opcije


Nema muljanja. Ili ga prihvatimo onakvog kakav je ili on odluči da će se promijeniti kako bi zajedno uživali u zdravom odnosu.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:04   |   opcije


Jaro, ne možeš starog konja učit jahat..:)

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:05   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=pq1ABJ2h-X0

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:13   |   opcije


jesi li se ti promijenio nekome za ljubav?

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:16   |   opcije


pjesma je baš prigodna..:)

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:17   |   opcije


Nije ti neka usporedba. Pitanje je žele li se oba partnera mijenjati. "Autogeni trening" , "Avantura osobne promjene"

O, da ! Mijenjao sam se. Nekad premalo, nekad previše.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:20   |   opcije


nisam u komentaru mislila samo na jednu osobu. Nego na obje.
Mislim da smo previše komotni i jedni i drugi da bi se mijenjali.
Ili to nije bila ljubav.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:22   |   opcije


Premalo kad mi nije baš stalo..... Previše kad mi je stalo, dok Njoj nije stalo.......

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:23   |   opcije


Hmmm...možda nisi pokazao da ozbiljno misliš.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:25   |   opcije


Jadranka je to lijepo opisala na nekom blogu....."pomiriš se sa rastankom no ostaje praznina......."

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:26   |   opcije


mirimo se sa rastankom i ovako i onako..
Pitanje je koliko smo se trudili da do njega ne dođe.
Ili žalimo za tim što se nismo bar malo promijenili.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:27   |   opcije


Hbga Vrbi, uvijek nešto fali.....kako pogoditi nijansu.....

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:27   |   opcije


Mislim da ju ne treba pogađati.
Ili bolje rečeno fali nam komunikacija.
A tu su muškarci slabi.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:28   |   opcije


"Emocionalno nedostupna osoba


Netko tko je emocionalno nedostupna osoba, bio u vezi ili ne, može žarko željeti da uživa u svim čarima ljubavne veze. Međutim, osoba neće biti spremna, iz kojih god to razloga bilo, na odnos ljubavi, dublju emocionalnu razmjenu ili pravi odnos bliskosti. Fizička strana odnosa može funkcionirati sasvim dobro, intelektualna razmjena može postojati, čak i razmjena nježnosti, međutim, u emocionalnom odnosu neće se odnos dalje razvijati od onoga na početku. Također, postojat će izvjestan “zastoj” ne samo u emocionalnom produbljivanju odnosa, već i u mogućnosti da se veza kreće i razvija u nekom značajnijem pravcu..............."

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:29   |   opcije


jesi li se pitao zašto je netko emocionalno nedostupan?
Mislim da je to stvar psihijatra.
Možda takvoj osobi može pomoći partner, ako mu dopusti.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:33   |   opcije


Ne bih tako jednostrano. Pitanje je koliko je kome stalo i koliko je iskrenosti u želji da se mijenjamo, istinski.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:34   |   opcije


Pitanje je i to koliko tko pozna svoje emocije.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:36   |   opcije


"Neki od znakova emocionalne nedostupnosti:

– Već je u nekoj paralelnoj vezi, viđa se sa više osoba u isto vrijeme, ili tek što je izašao/la iz veze/braka.
– Postoji neki bolan ili traumatičan prethodni odnos, gorak razvod ili postoje nerazriješeni odnosi s partnerom iz prethodnog odnosa.
– Još uvijek se bori da krene dalje ili da jednostavno razriješi odnos s nekim prethodnim partnerom.
– Često ulazi u veze na daljinu.
– Izbjegava odgovore na osobna pitanja koja se odnose na vezu u kojoj ste.
– Postoji izvesna doza tajantsvenosti po pitanju dijeljenja informacija iz privatnog života.
– Ne voli da mu/joj se postavljaju pitanja i nikako ne želi da uđe u otvorenu raspravu ili sukob.
– Kako se odnos produbljuje, tako uzmiče nazad dok se odnos ne vrati na neko početno stanje i tako u nedogled.
– Veza onakva kakva jeste uglavnom zadovoljava sve potrebe te osobe, ali ne i partnera.
– Osoba se teško obvezuje po pitanju nekih budućih dogovora, datuma ili planova.

itd..."

https://psihokret.wordpress.com/2015/07/03/sta-znaci-biti-emocionalno-nedos
tupan/

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:36   |   opcije


muškarci se ne smiju osjećati nesigurno, jer onda nisu "pravi muškarci". Tako su dječaci odgajani od malena.
A onda se tako i ponašaju.
Njima emocije postaju izvor frustracije, a to je onda još snažniji motiv da ih suzbijaju.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:38   |   opcije


...a što je sa ženama ?

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:41   |   opcije


Mislim da jednostrano (možda iz osobnog iskustva) pristupaš jednoj složenoj temi.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:43   |   opcije


ne bih voljela da netko misli da generaliziram,ali emocije su doista za mnoge muškarce strane riječi.
Jer onaj tko nije u kontaktu sa emocijama, nije u kontaktu sa sobom.
Međutim znam da ima žena, koje neprikladno reagiraju kad se muškarac počne otvarati.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:44   |   opcije


žene bi pak trebale dati više prostora muškarcu, kad se usudi izraziti ono što osjeća.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:45   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=uhm0kioZ574

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:47   |   opcije


U našim godinama, s hipotekama prošlosti, sve je teže pronaći osobu za koju se vrijedi mijenjati i koja će to isto činiti .........

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:51   |   opcije


da, baš ta pjesma....:)
Jedna blogerica, zasula me porukama na pvt-u. Napala me da mi stari ne bi smijeli biti na blogu jer zbog nas ne dolaze mladi.
Mislim da je u zabludi, ali to je neka druga tema.
Čak nije niti pročitala moju poruku do kraja. Poruku u kojoj joj ukazujem da kad tipka sa premijum članom ne mora pisati samo u subjektu, nego da se može slobodno raskomotiti u kvadratu ispod....

Pozvala sam je na blog, ali ne želi....hmmm. pa kako onda misli da mlađi preuzmu blog, ako ne želi komentirati i uključiti se u raspravu.

To je odgovor na tvoj link.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:51   |   opcije


bok dragi blogeri! čitam vas, lijepo vas je čitat i samo na brzaka da dometnem...jer, upravo mi se događa da je jedan muškarac jako voljan mijenjati se...zbog ljubavi prema meni! istina, meni je to pomalo teret...jer ne želim nikog mijenjat, ali on kaže da sam mu poticaj da bude bolji! a smisao biti u dvoje je između ostalog u tome, da budemo bolji. jer, želimo biti bolji i lijepo nam je ka smo bolji! meni barem. i imala sam jednu ljubav prema emocionalno nedolstupnom...i znaš kaj vrbi varka je to da ga možemo promijeniti i utjecati nanj (to baš i govori u tom članku koji spominje jaro...mislimo da ćemo to moći, ali obično ne uspijevamo...oni ostaju tamo zatvoeni u tom svom nedostupnom svijetu (emotivno)...kamo sreće da ovako češće pričamo ovdje...

Autor: mai_sarai   |   19.06.2017. u 17:53   |   opcije


Mijenjamo se kad volimo i kad nam je stalo do veze.

Autor: una_sw   |   19.06.2017. u 17:53   |   opcije


a što se tiće teme, da u pravu si. Lakše je kad si mlad.
Ali da li i ti, kao i spomenuta blogerica misliš, da nama nije mjesto na blogu i da smo stari da bismo mogli voljeti ili željeli voljeti?

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:53   |   opcije


....tako da često netko nekome podmetne nogu ili se jednostavno sami spotaknemo

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:54   |   opcije


una, kako kad.

Žene su zaljubljivije od muškaraca. Em su blaže na emocijonalnom okidaču jer znam mnoge koje su se zaljubile (i u poznim godinama, draga mlađa blogerice) i na nulti pogled, em su sklonije serijskom zaljubljivanju

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:55   |   opcije


i slažem se glede starih i mladih...na koncu i mi kad smo došli prije skoro 10 let bili smo "mladi" blogeri i učili...tapkali...bili popljuvani od starosjedilaca..al se nismo dali! trebaju i oni zaslužit "svoj" blog...tak da si joj vjerojatn dobro rekla. ja bih vrlo rado čitala npr neke nove klince...al da imaju kaj za reć?

Autor: mai_sarai   |   19.06.2017. u 17:56   |   opcije


pozdrav mai...blago tebi..:)

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 17:56   |   opcije


......zašto nam ne bi bilo mjesto na blogu ? ........uostalom nije na Iskrici jedini blog........

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 17:59   |   opcije


da znaš da je lijep osjećaj, vrbi... kad te netko opet voli...snubi...onak ugađa ti...ma svašta...pomalo mi čak nelagodno...nisam navikla! al vjerujem da je moguće i istinski...ima još dječaka koji su vrijedni...nas! ima još dječaka koji se mogu zaljubit ko dječaci...a da ih nije stid, sram...da se ne boje. rijetko, ali zato valjda i vrijedno!

Autor: mai_sarai   |   19.06.2017. u 18:00   |   opcije


Još nešto za mlade i ovu "mladu" blogericu.

Psiha ponekad dosta čudno funkcionira i voli si raditi određene prečace, a ovo je definitivno jedan od bizarnijih - lakše nam je zamisliti lijepu osobnost i brojne karakteristike, ako nam se sviđa vanjski izgled.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:01   |   opcije


naravno to nema veze sa zdravim razumom jer ima mnogo i žena i muškaraca koji lijepo izgledaju, ali su nule u sebi.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:02   |   opcije


Jaro ne znam...velim ti da sam dobila poruke na pvt-u od jedne "mlađe" blogerice
Što je htjela time reći...samo ona zna. A mai joj je dobro odgovorila.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:03   |   opcije


mai, čini mi se da smo ismijavanje od mlađih blogera, kad u ovim godinama govorimo o ljubavi.
mene sram...cccc

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:04   |   opcije


i da, jaromile....jadrankina je posve na mjestu (ovaj put)...ostaje praznina koju ne možemo nikada i nikako više popuniti...jer svaka osoba je jedinstvena. bit će ddrugih, bit ću ja druga...ali nikad više na istom mjestu u istu rijeku...zato i jest važno da prepoznamo ono što je dobro, da to prigrlimo i svakako nastojimo zadržat...mijenjat se ako treba (onoliko koliko možemo) i ići ukorak...dvokorak (znaju košarkaši kaj je to)...udvoje! divim se onima koji to uspijevaju a da pri tome ostaje, postaje....sklad dviju duša ko jedne!

Autor: mai_sarai   |   19.06.2017. u 18:07   |   opcije


vrbi, ovih dana sam bila na moru...čagali smo mi dvoje "staraca" vani na plaži...zrče...novalja...usred dana, usred mora..i znaš kaj gazda nas je častio, čestitao etc...jer kaže da smo mu digli atmosferu...počeli su i mladi plesat, gibat se...cijela plaža i taj kafić su nekak živnuli...baš je bio dobar osjećaj! e sad, nismo bili đinđer i fred, al smo se jako dobro zabavilli! toi jest smisao odmora...života...biti kakav jesi i užživati u tome. većini uprkos!

Autor: mai_sarai   |   19.06.2017. u 18:09   |   opcije


kad bi netko pažljivo i sa razumijevanjem čitao komentare, možda bi nešto mogao i naučiti od nas starijih.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:09   |   opcije


pozdravljam vas i gibam...btw fotka ti je super...malo glamoura ne šteti iskrici a ti si majstorica za to!

Autor: mai_sarai   |   19.06.2017. u 18:10   |   opcije


eto mai...ja ti vjerujem, jer sam vidjela slike.
Ali, netko bi ovdje rekao...da se praviš važna.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:11   |   opcije


Vrbice možda si u pravu kad kažeš da su žene zaljubljivije, no ovo što kaže Mai, postoji još muškaraca koji ne muljaju i prodaju maglu i da prostiš koji čekaju priliku da "nešto" usput kresnu....

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:11   |   opcije


jaro, ma naravno da postoje..:)
Nisam niti tvrdila da ne postoje.
Ali dok žena naiđe na takvoga odu j..ja.
Zašto moramo poljubiti tisuću žaba, dok ne naiđeno na "princa"

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:14   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=WdovYmoWXTY

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:19   |   opcije


hehehe...ja u linku vidim mlade...:)))))
Odnosi li se to i na nas stare?
Ili smo mi već jednom nogom u grobu?

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:21   |   opcije


.....teško je biti princ žabac i sjediti na lopoču da dođeš na red :)

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:23   |   opcije


Zgodna razmišljanja...al kako netko uopće
Upadne u vezu s osobom koja joj ne odgovara
Pa bi ju mijenjala? Fakat da ti se ne može sve
Svidjeti ali zato imamo
Toleranciju...i ono nešto što se zove
Ljubav..jbg ako voliš, voliš uz ono šta valja i ono
Što nije baš ono, ali to je obostrano
Dakle ostajem kod tolerancije

Autor: mycek   |   19.06.2017. u 18:23   |   opcije


....pa bili smo mladi i ovo su pjesme naše mladosti.....dok ta mlada blogerica što te sekira sluša drugačiju glazbu

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:25   |   opcije


micek, slažem se s tobom.
Samo teško je kad su osjećaji jednostrani, pa se ti mijenjaš,
a drugi ne.
Ima li to smisla?

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:27   |   opcije


jaro, ne sekira ona mene, samo mi ide na žifčeke sa svojim razmišljanjima.
Ali, živi bili pa vidjeli....

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:28   |   opcije


Micek, pametno zboriš.....no tolerancija se ponekad zloupotrebi i tad' treba nešto mijenjati.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:29   |   opcije


Nema. Zašto bi netko
Bio s nekim jednostrano?
Nekad više drži do tebe onaj koji
Emotivno ne iskazuje osjećaje nego onaj koji govori previše a
Rastura ti dušu postupcima
Jednostrano je za mene onda kad želi samo jedan
Kao ono nisu se klikle duše

Autor: mycek   |   19.06.2017. u 18:31   |   opcije


jaro to ti ja pričam....

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:32   |   opcije


Zloupotrijebe se emocije općenito i teško je tu
Bit pamezan ako osobe otboreno ne popričaju nego tjeraju
Inat...ti si mene pa ću i ja tebe (povrijediti) ne seksnuti
Haha ma gle dvoje normalnih se sve dogovori. Ako to žele
Oboje. Bitno je da isključimo inat. On po meni najviše donosi
Bol. I da. Mjenjamo neke postupke, osobnost
Ipak teško.

Autor: mycek   |   19.06.2017. u 18:37   |   opcije


....ma što odmah nisi rekla .......... :) :)

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:38   |   opcije


je...
ja tvrdim: treba razgovarati, razgovarati, a onda opet razgovarati...

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:38   |   opcije


tak je vrbica...a dok se odmaraš od razgovora seksneš se...pa onda opet razgovaraš...garant treći razgovor bude višak...☺☺☺

Autor: mycek   |   19.06.2017. u 18:42   |   opcije


"Oh, Boze da mi te prominit
ili tebe ili sebe, isto je
moglo bi bit' da je lakse umrit'
nego judima rec' oprosti ,,,,,,,"

https://www.youtube.com/watch?v=OlJ-pqy1b80

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:42   |   opcije


treba ljubit ljubit i ljubit...

Autor: lovehunters   |   19.06.2017. u 18:42   |   opcije


hahahaha...miceeekkk...sram te bilo..:))

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:45   |   opcije


Čitam vas i nikako ne mogu da skužim o kakvom točno mjenjanju govorite?
Navedite neki primjer.Ja ne razumjem zašto bi mi nekoga mjenjali ili zašto
bi se neko mjenjao.Ukoliko bi mi nekoga mjenjali to bi,po mom značilo da
ga ne volimo inače ga nebi mjenjali.Isto tako,ukoliko bi se neko mjenjao
onda nebi bio onakav kakvog smo mi zavoljeli.E sad možda vi govorite o
nekom drugačijem mjenjanju.Možda mislite o mjenjanju kad je recimo neko
alkohiličar,kockar ili što već.

Autor: tape   |   19.06.2017. u 18:45   |   opcije


jaro, ljubav je bol...:)

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:45   |   opcije


lover, slažem se..:)

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:46   |   opcije


Ljubav je predivan osjećaj dok traje..... uvijek nekoga boli kad prestane.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:48   |   opcije


tape...
ako placebo funcionira, onda možemo saditi i rotkvice te da ćemo tako privuči zdravu vezu jer su rotkvice zdrave. To je jednako smisleno kao i pisanje statusa na Fb da smo u skladnoj vezi.

Blago tebi, kad si bio 100% kompatibilan sa svojom ženom.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:49   |   opcije


teško je kad ti ispadneš uvijek onaj koji pati.
Možda to znači da s nama nešto nije u redu.
Đavo će ga znati.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:50   |   opcije


Tape ne govorimo o oblikovanju osobnosti. Ne modeliramo. U obostranom odnosu partneri bi trebali uvažavati jedan drugoga i mijenjati neke svoje sebičnosti.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:54   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=KYwCRpTdiDI

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:55   |   opcije


Opet ne shvaćam o kakvom mjenjanju je rječ.
Ukoliko s nekim ne nalaziš zajednički jezik onda nemaš
što raditi s njim niti ga možeš iskreno voljeti,možeš samo
osjećati strast,ali to nije ljubav.

Autor: tape   |   19.06.2017. u 18:56   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=wUoAVYxQc0g

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:56   |   opcije


Micek, slažem se s tobom u cijelosti :) :) ....no što ako muškić nakon seksanja zahrče :) :)

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 18:57   |   opcije


tape, kužim ja tebe..rekoh ti da si sretan
što si ti bio 100% kompatibilan sa svojom ženom.

Kužiš?

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:58   |   opcije


muško hrkanje poslije zdravog sexa je neprihvatljivo.
Barem dok ženi ne kažeš kako je voliš i kako je najbolja na svijetu.
Malo romantike, hebem mumiša.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 18:59   |   opcije


Ukoliko jedan od partnera ne uvažava onog drugog on ga jednostavno ne voli.
I što se tu može mjenjati,po mom mišljenju ništa.

Autor: tape   |   19.06.2017. u 19:00   |   opcije


Tape treba uskladiti nijanse.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 19:01   |   opcije


tape, čitaš li ti odgovore na svoje komentare?
ajde molim te, potrudi se...:)

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:01   |   opcije


...bemu miša.....da li ovaj link govori da si odustala.....?

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 19:07   |   opcije


Po meni glavni problem je u tome što više niko nikome ne želi pripadati.
Svi bi htjeli biti samo svoji i misle samo na sebe.Slušam nedavno na jednom
tv šou voditeljica pita jednu ženu jel ikada kontroliralasvog muža tako što mu
je zavirila u mobitel ili računar.Kaže da nije niti bi ona njemu dozvolila da
on gleda u njezin mobitel ili računar.Ja se pitam zašto moja partnerka nebi
smjela slobodno koristiti moj mobitel i računar ili ja njezin mobitel i računar.
Ne u svrhu kontroliranja nego na osnovo onoga što je moje ili tvoje to je naše.

Autor: tape   |   19.06.2017. u 19:09   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=JCj4pbaWA1E

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 19:09   |   opcije


jok jaro...nema odustajanja..:)))
samo ja ti volim romantiku, To je sve.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:10   |   opcije


podsjetio si me na bucu u srđana...davno je to bilo..:)))

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:11   |   opcije


Čitam Vrbice,samo opet ne piše o kavom točno mjenjanju je rječ.
Vjerovatno ja nisam na vašem intelektualnom nivuo i sve mi treba nacrtati.

Autor: tape   |   19.06.2017. u 19:13   |   opcije


tape, svaki čovjek mora imati svoju privatnost.
Ne da bi varao, nego da se osjeća osobom.
Zamjerila bih partneru kad bi švrljao po mojoj torbici, novčaniku ili mobitelu.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:13   |   opcije


Pitaj tu malečku le li ikada čula za njih.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 19:13   |   opcije


tape, pokušat ću ti razjasniti.
Čovjek se zaljubi, i onda spozna da mu partner baš i nije ono što je on očekivao.
Smeta mu recimo: hrkanje, alkohol, nespuštanje daske na Wc-u.
Pokuša promijeniti partnera, ali on ne želi mijenjati te svoje navike.
Je li partner u pravi, ako se ne želi mijenjati?

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:16   |   opcije


jaro, vjerujem da nije...:)))
iako joj u profilu piše da ima 46 godina.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:17   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=cyqX0mwu0PI

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:18   |   opcije


Vrbice neće švrljati nego jednostavno uzeti tvoj telefon
i nekoga nazvati ili poslati poruku.Iz torbice uzeti ono što
mu treba,a ne gledati što ti sve imaš u torbici.
Naravno govorim kada dvoje zajedno žive,a ne o tome dok se zabavljaju.

Autor: tape   |   19.06.2017. u 19:19   |   opcije


tape to možeš učiniti jedino, ako pitaš partnericu a ona ti dozvoli.
Time joj pokazuješ da je cijeniš.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:20   |   opcije


ja imam duboko poštovanje prema tuđoj osobnosti (i manama i vrlinama kojih smo prepuni)
dajem to...a isto očekujem i od partnera
dovoljno sam mudra da mogu u startu ocijeniti s kim je veza i ljubav moguća
isto znam da će eventualna neslaganja...kasnije..(kad početni zanos prođe)...postati čest a možda i nepremostiv problem
al to mi ne daje za pravo da od nekog tražim da se mora mijenjati..ili da uprem sve snage da ga mijenjam..
(pobogu...di će mi duša..ako me to puca)
stvar je u tome da s tom osobom nisam kompatibilna....to sam znala najvjerojatnije odmah...al sam zanemarila..
možda sam bila usamljena...možda me spucali hormoni....možda gladna ljubavi...možda su u šumi..(sve su to osobni..unutarnji problemi pojedinca)
ali je evidentna činjenica da smo na ovom svijetu kompatibilni sa svega par ljudi...a ako ih ne sretnemo...
ostaje nam na raspolaganju tolerancija..koja i nije tako bezazlena...kako zvuči...jer svi s njom izgubimo dio sebe...
najveća utjeha u cijeloj priči je obostrana ljubav....zbog nje radimo sve..i više od toga...dok ne prestane...
a onda imamo prepunu iskricu slomljenih i napuklih ljudi koji se vraćaju po još jedan krug...
Mai tvrdi da je to ok
Ja bih ipak nekog kompatibilca...
Nekog trećeg pokreće ljubav prema sexu....ostalo mu zamorno..
sve u svemu...nismo li predivno interesantni?

Autor: janardana   |   19.06.2017. u 19:23   |   opcije


Ovo što si navela,sim hrkanja,spada u ono da jedan od partnera ne uvažava
drugog partnera i tu nema mjenjanja,jednpostavno s takvom osobom nemamo
što raditi.Ona nas ne voli i to je to.
Što se tiče hrkanja,to je nešto što ne možemo promjeniti ili možda možemo
možda ima lijek za to.Ukoliko nema na to se protekom vremena naviknemo.

Autor: tape   |   19.06.2017. u 19:24   |   opcije


jadro...mudro zboriš.
Sve si pojednostavila i rekla u nekoliko rečenica.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:26   |   opcije


tape, poima nemam što više da ti kažem.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:27   |   opcije


uppss.....;o
fala Vrbi
jel....misliš na gornju komentarčinu

Autor: janardana   |   19.06.2017. u 19:30   |   opcije


da jana...zašto te čudi moj komentar?

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:33   |   opcije


nikad nisam tvrdila da sam samo ja u pravu.
Samo volim konstruktivan dijalog...:)

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:34   |   opcije


Osoba sama treba osjetiti što treba promjeniti. Postoje načini nježno i zafrkatski dati naslutiti o čemu se radi.
Nikakvo upiranje, prisila i slične metode Jana, nego podupiranje. Obostrano. Ovo ostalo što navodiš ima smisla i
na žalost istinito.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 19:34   |   opcije


Vrbice recimo da smo ti i ja par i da živimo zajedno.
Moj telefon trenutno nije u funkciji,a trebam nekoga nazvati i želim uzeti tvoj telefon.
Ili trenutno nemam para uza se,a trebaju mi pa ih trebam uzeti iz tvoje torbice.
Ti kažeš da te trebam pitati,a ja mislim da je to naše i samo ti kažem da ću uzeti.
Znači imamo različita mišljenja i jedno od nas dvoje se treba mjenjati.Ko se od nas
dvoje treba mjenjati?

Autor: tape   |   19.06.2017. u 19:36   |   opcije


Jaro, ljudi su sve više egoisti.
Shvatiti sam, što treba promijeniti mogu samo oni najtolerantniji.
Ali ima ih. Evo recimo ja sam takva...hahahahha

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:36   |   opcije


to je ok
mijenjanje iz vlastitih uvjerenja
to radim cijeli život

Autor: janardana   |   19.06.2017. u 19:38   |   opcije


Onda ću te poljubiti žabice... :)

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 19:38   |   opcije


jaro, koga ćeš to poljubiti?
Ne zaboravi da si na mom blogu...:))))
trep, trep..

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:40   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=d22CiKMPpaY

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 19:41   |   opcije


ja više ličim na žirafu...to je cmok za tebe Vrbi :))

Autor: janardana   |   19.06.2017. u 19:41   |   opcije


ti tape. Ti se trebaš mijenjati, jer
ovakvim postupkom ne poštuješ moju osobnost, bez obzira što smo par.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:42   |   opcije


hvala jana...:))))))))

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:42   |   opcije


Tebe, naravno. Jana je upala u kontekst. Sporo pišem, no ti si tolerantna, kako reče :)

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 19:43   |   opcije


jaro, jaro...:)

https://www.youtube.com/watch?v=uUaFThQ_Ek4

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:44   |   opcije


btw, Jana znaš onaj vic o tulumu u džungli, kad je majmunu dopala žirafa... ? :) :) :)

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 19:44   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=tGF8Ubku0oM

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 19:46   |   opcije


da me još neki bumerang ne pogodi...odoh svoju osobnost izbaciti van
taman da ulovim zalazak sunca...mozda ću ga odgledati s nekim kompatibilnim...
pozdrav..uživajte :)

Autor: janardana   |   19.06.2017. u 19:47   |   opcije


pozdrav jana..
požuri..:)))

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:48   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=qKlqMQ_Sdqw

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:49   |   opcije


Prihvaćam.Ja te pitam dali se smijem poslužiti tvojim telefonom?
Što bi mi odgovorila?Pretpostavljam da ne smijem jer bi time
zadirao u tvoju osobnost.Znači ja sam se promjenio i što nam
je donela moja promjena?

Autor: tape   |   19.06.2017. u 19:50   |   opcije


tape, donijela je to da poštujemo jedan drugog. tj. da se uvažavamo.
To je ljubav za mene.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:51   |   opcije


Dobro nećemo više o tome jer tome nema kraja.
Lijep pozdrav i nema s moje strane nikakve zamjerke.

Autor: tape   |   19.06.2017. u 19:54   |   opcije


za sve je potrebna voljnost..
puno tolerancije i uzajamno poštovanje..
ljubav pomaže
ali često i priječi razumno sagledavanje stvari i postupaka

tzv. kompatibilnost je mit
ne postoje osobe koje su identične u poimanjima i potrebama
ali moguće je uz uzajamno poštovanje i tolerantnost postići ravnotežu različitosti
i baš svemu pristupati sa različitih pozicija a da se ne naruši sklad međusobnih odnosa

za to je naravno potrebna širina i zauzdan ego
ee to je vrlo rijetko za sresti

Autor: perce   |   19.06.2017. u 19:54   |   opcije


pozdrav i tebi tape.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:55   |   opcije


pero, ima nešto u tome što si rekao.
A sve se svodi na to, da treba puno razgovarati.
Možda sam pristrana, ali muškarci uvijek tu zapnu.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 19:57   |   opcije


OGLAS:
Želim upoznati nježnu, suptilnu osobu koja je još uvijek spremna davati i primati. Iskrenu i tolerantnu. Osobno, to sve to mogu
što mogu i sam ponuditi.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 20:01   |   opcije


imao sam iskustvo gdje je situacija bila obrnuta..
tak da nije to uvijek mana muškaraca

ali slažem se apsolutno da je razgovor i komunikacija općenito
osnovni uvijet prevazilaženja svih prepreka

nažalost nisu svi jednako nadareni i sposobni na taj način rješavati stvari
neki su naviknuti na silu i agresiju (nametanje općenito)

ono... ak ne misliš kao ja, nisi kompatibilan :)

Autor: perce   |   19.06.2017. u 20:02   |   opcije


kad tražimo novog partnera, logično je zaključiti da su naši predhodni odnosi završili, uz manje ili više ožiljaka na srcu.
Često smo povrijeđeni ili ogorčeni u vezi ljubavi, pa se možda smatramo neuspješnima na tom području.
I onda napravimo jednu kardinalnu pogrešku....ako odnos nije završio sa ...živjeli su sretno do kraja života...skloni smo sve baciti u koš. No mislim da to nema smisla.
Samo zato što smo prekinuli s nekim, ne znači da vas ta iskustva i događaji ne mogu naučiti nešto.
Jer, u čemu je stvar.
Ako cijeli odnos smatrate promašajem i sebe čete smatrati promašenim slučajem u ljubavi.
Inače bismo već pronašli pravog partnera zar ne?
Ili sam u krivu?

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:05   |   opcije


hahaha...bravo jaro..:)
sigurno ćeš je naći...

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:07   |   opcije


otprilike je tako..
ali nije traženje partnera samo po sebi neki znak.
ljudi prečesto traže nove partnere a da uopće za to nisu spremni
(tada si fijasko objašnjavaju hormonima, zanesenošću, usamljenošću itd.)

za patrnera moraš biti načisto sa svime otprije i biti spreman maksimalno se posvetiti novome
bez utjecaja prethodnog (koje je često preveć živo da bi mogli biti na dispozicoji)

bolje je pričekati sa traženjem dok se u duši sve ne zresetira

Autor: perce   |   19.06.2017. u 20:11   |   opcije


Tako nekako.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 20:12   |   opcije


"Mnogi od nas sreli su u životu nekoliko partnera koji su se kasnije ispostavili kao pogrešni i ta iskustva pomažu nam da shvatimo koji dijelovi naše ličnosti zahtijevaju najviše pažnje, pa zato, ako nas konstantno privlače isti tipovi osoba zbog kojih smo kasnije nesretni, moramo se prvobitno pozabaviti sobom i blokovima koji nas sputavaju u uživanju u ljubavi i njenoj pozitivnoj dimenziji. Ovako gledano, srodna duša predstavljena je u svojoj pravoj konotaciji, kao jedan osobni put odrastanja, upoznavanja sebe i otvaranja ka novim dimenzijama ljubavi......"

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 20:17   |   opcije


pero, meni se čini da nikad nisam spremna.
Ilči sam stalno spremna, ali ne radim na tome.
Možda ima pravo ona blogerica, stari smo i najradije, sjedimo na ovoj stolici i čekamo.
Čekamo da trava naraste.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:19   |   opcije


jaro, čini mi se da nekako svi prečesto nabasamo na krivog ili krivu.
Ili se ne trudimo dovoljno, ili nemamo strpljenja, ili nam se više neda.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:21   |   opcije


partneri su nam ogledalo nas samih...
ono što iniciramo, stiže nas kao njihova reakcija

ona često nije očekivana ali je uvijek produkt naših postupaka (onog što emitiramo)

ako je to u pravcu blaženstva, sve ide u mirne vode..
a ako nastojimo čačkati mečku, mečka rikne i propne se :)

Autor: perce   |   19.06.2017. u 20:24   |   opcije


spoznajemo sebe na taj način

ukoliko nam ego dopusti da promatramo stvari iz tog rakursa

Autor: perce   |   19.06.2017. u 20:25   |   opcije


mislim da nam ego baš to ne dopušta.
Osim, ako se baš jako zaljubimo.
Onda se ponašamo kao tinejđeri, bez obzira koliko nam je godina.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:27   |   opcije


Živjela govornica :)

Autor: TeeJay   |   19.06.2017. u 20:32   |   opcije


zaljubljenost je slijepa..
ona proicira sliku naših htijenja i stremljenja
ali da se ta slika pretvori u realnost potrebno je masu međusobnih uštimavanja
i toleriranje mnogočega što nam je mrsko..

s vremenom, ukoliko zrelo i voljno ugodimo sve aspekte, odnos postaje ko uštimani instrument..
iznjedri neku harmoniju koja zaista svira našim dušama :)

Autor: perce   |   19.06.2017. u 20:33   |   opcije


.....volio bih opet biti tinejđer od 46 godina :) .......pozz.

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 20:33   |   opcije


veza se gradi
i na njoj se zaista treba raditi..

ne pada to s neba po difoltu skupa sa osobom koja je baš napravljena za nas

Autor: perce   |   19.06.2017. u 20:35   |   opcije


pozdrav Tee---_)

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:36   |   opcije


pero, svaki se instrument, s vremenom raštima.
Bog zna, do kad smo spremni uvijek nanovo uštimavati ga.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:38   |   opcije


P.S.
Kad prođe zaljubljenost počinje ljubav i sve ono o čemu smo danas pričali, jel' taako šefice ?

Autor: Jaromil   |   19.06.2017. u 20:38   |   opcije


jaro ne možeš tako..:)
Ili..ili..

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:38   |   opcije


tako je...o tome se radi.
Živjela ljubav..:)))

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:39   |   opcije


čovjek je onoliko mlad koliko je spreman učiti i mijenjati se ka boljem..

tvrdoglavo ustrajavanje na poziciji obrnuti je znak
i govori nam da smo ostarili toliko da mislimo da već sve znamo

Autor: perce   |   19.06.2017. u 20:41   |   opcije


nitko nikad ne može reći da sve zna.
To je neprihvatljivo.
Učimo uvijek, do kraja života. O svemu.
Ne samo o ljubavi.
I kako kaže stara poslovica: i opet bedasti umremo.

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:42   |   opcije


ja bi da urem sretan i bedast

Autor: perce   |   19.06.2017. u 20:43   |   opcije


*umrem

Autor: perce   |   19.06.2017. u 20:44   |   opcije


blago tebi..:))
ja bi da umrem sretna , bogata i zaljubljena.
Previše tražim jel,da?

Autor: vrbica   |   19.06.2017. u 20:54   |   opcije


samo su sretni istovremeno i bogati...
oni koji imaju puno češće su nesretniji od većine koja nema puno materijalnih dobara

(uvijek mi kao primjer iskrsne Titanic i njegove palube.. što ideš niže, zabava je sve bolja i iskrenija )

Autor: perce   |   19.06.2017. u 21:00   |   opcije


Meni se nekak čini da ova ženska na slici pere suđe bez rukavica :D

Autor: TeeJay   |   19.06.2017. u 21:10   |   opcije


i još nekaj...
kompatibilnost... :)

to zastupaju oni koji se nisu kadri odreći svoje komfort-zone
ni ne sluteći da to zaista i ne moraju..
jer..

ukoliko naiđu na tolerantnu osobu koja ih prihvaća i voli (takve kakvi jesu)
tada to i nije niki problem..
piči ti po svom zlato, al me nemoj jebat da je moje krivo :)

moguće je to

ali je unjihovim glavama nepojmljivo da netko ima taj prag tolerancije..
zakaj..
pa zato jer oni sami nikad to nebi mogli primjenit na taj način..
nisu kadri trpit drukčije i različito od njihovog.
jednostavno je to nemoguće za njih

neide tooo oo o ooo :)

https://youtu.be/y0ksL3ZYvtU

Autor: perce   |   19.06.2017. u 21:49   |   opcije


...................

Autor: vuklisicaa   |   19.06.2017. u 23:59   |   opcije


pogrešno jano! ja ne mislim da se partner treba mijenjati...dapače, ako mi netko odgovara u nekim esencijalnim stvarima i sebstvu, tada mi je dotični ok. one nijanse sive koje baš ne volim, koje mi baš ne odgovaaraju, dajem znati...ali prihvaćam osobu sa tim npr lošim osobinama. no, sama osobe je isto svjesna svojih npr loših postupaka ili nekih nakupina pa kaže da sam joj ja poticcaj da se popravi, da bude bolji...da naprduje! a ako neka veza ne napreduje, ona stagnira. ako stagnia, propada. pa tako npr. (ovo je samo jedan primjer)...ako partner ne radi tj nema siguran posao i to stvara nervozu u vezi, dotični sagleda tu situaciju i nađe za potrebno da to promijeni. jer, prije dok je bio sam to ga nije smetalo...vodio je pomalo neuredan život a onda sretne ženu koja mu je poticaj i "narastu" mu krila...i nađe bolji posao (npr ak si pravnik a radiš kao bauštelac...potrudiš se i nađeš si posao u struci)...po meni to nije kompromis...nije promjena radi promjene koju traži partner...to je samospoznaja o boljitku...o tome da nam bude bolje, da budemo bolji...zato što to sami želimo! parner je tu samo lakmus...kroz njega i zbog njega to činimo lakše! ja npr volim kad se trudim u vezi...mislim da je to jaro rekao da je veza trud...pored onoga što ti se netko svidi kao osoba, fizički te privuče...kad je to sve ok, veza tj odnos mi je draža riječ...se odvija, raste, produbljuje upravo trudom i željom da se bude dobro...bolje...i kad čovjek uživa u tom trudu...a ne da ga drugi sili! dakle, svatko nek bude to kaj je...ali zajedno...e zajedno nisam samo ja...zajedno smo...mi! to ponekad podrazumijeva i malo kompromisa za puno dobivanja! no, kompromis sam po sebi može biti grobar veze! to je ko hod po žici i balansiranje...motka može u svakom trenu postat...ubojita! tek toliko od mene...u sitne sate nakon jedne lijepe večeri...kontruktivnog (verbalno) partnerstva

Autor: mai_sarai   |   20.06.2017. u 0:30   |   opcije


u pravu si perce...ljubav je kad nekog volimo unatoč i uprkos njegovim manama...dakle, vidimo ih, smetaju nam (pomalo) al ga ipak volimo i to mu i kažemo. on onda, ako voli onog drugog, pokuša to promijeniti za ljubav partnera...no ako su to neke sitnije stvari, sve ide dobro dalje. no ako su to esencijalne razlike koje su nepremostive..koje čak niti ljubv nemre prebrodit...e tada nastaje brodolom. onda je nebitno jel jedna osoba napustila brod ili je brodolom svaki dan koji žive...nebitno!

Autor: mai_sarai   |   20.06.2017. u 0:34   |   opcije


Dodaj komentar