Volju vidim u odnosu na ideju kao ulazak u realizaciju ideje, međutim


volju samu ne mogu odrediti. To pitanje je dugo pristuno i prije svega tiče se izvora čiste volje koja nije vezana za ideju.
Pitanje se ne odnosi na folklor slobodne volje, već volju samu.
I o tome nema puno literature.

Povremeno mi je drago biti svjedokom razumijevanja, kao kad sjedim nakon duge šetnje s psom na prohladnoj terasi i van svake logike u kasnu večer naručim kavu, a moje društvo bez greške zna da ju neću piti, već sam ju naručila samo i jedino zbog mirisa koji moj doživljaj situacije čini perfektnim. Ovaj odlomak nema veze s prvim odlomkom.

Treći odlomak nema veze s prva dva. Povjerenje je toplo kao sunce i plaho kao ptice.

(ovo bi sve bio monolog tzv. razgovor sa samim sobom, a ima još, ali nije bitno, kao ni sve ranije navedeno te se ne treba kačiti za bilo koji dio teksta, obzirom se ne identificiram niti s jednim slovom, već je tekst poput otvaranja pipe kojom ispirem sudoper malo, a zatim zatvaram vodu da ne teče bez veze).

01.10.2015. u 11:03   |   Editirano: 01.10.2015. u 11:50   |   Dodaj komentar

3. Povjerenje
S godinama ga je sve manje s obzirom na negativna iskustva, oprez i mudrost - nažalost ili nasreću.

Autor: juicy-mama   |   01.10.2015. u 11:07   |   opcije


U zadnje vrijeme baš razmišljam o povjerenju.
Nekako ga nemam više ni u koga, ni u što.

Autor: juicy-mama   |   01.10.2015. u 11:09   |   opcije


Za opustit se u seksu, treba imati povjerenje, nemam ga ni u koga...uvijek razmišlja, a zašto ovo, zašto ono, neću ovo neću ono, zašto?
Jer nemam povjerenja.

Autor: juicy-mama   |   01.10.2015. u 11:11   |   opcije


-ovo s kavom je OK..
a povjerenje.. (još sam u nekoj rem fazi, pametujem), moramo imati prvo u sebe. Možemo, znamo, ne bojat se svega, mraka.. života (a nije lako).

Autor: hush_i   |   01.10.2015. u 11:13   |   opcije


imam ideju volja je negdje drugdje

Autor: Gospar_D   |   01.10.2015. u 11:13   |   opcije


šteta je vodu trošiti na takav način,napojiti žedne je prihvatljivije i korisnije

Autor: bezobraznik   |   01.10.2015. u 11:14   |   opcije


Izgubljeno povjerenje se ne može vratiti.

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 11:18   |   opcije


A volja, ne ona vezana, ne niti ona slobodna koja je mitskoduhovna, već čista volja, gdje joj je izvor nevezano za ideju.
Gdje volja "spava"...

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 11:20   |   opcije


nekada smo i sami krivi što nekome nevjerujemo više.
naša percepcija viđenja nečega,pokvari sve....

Autor: bezobraznik   |   01.10.2015. u 11:20   |   opcije


volja se udala za nagon,skupa spavaju i zajedno se bude

Autor: bezobraznik   |   01.10.2015. u 11:22   |   opcije


Ne. Ne mislim na realizaciju ideje za zadovoljenjem nagona.

Mislim na volju samu.

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 11:24   |   opcije


"crvi u guzici"?

Autor: Gospar_D   |   01.10.2015. u 11:25   |   opcije


Ma, opet udavio onaj s "aaaaaaaaupitom" račanovskim. Nakon toga si napravim 0 misli da malo dođem k sebi. I onda tako ostanem. I postavim si pitanje, što bih voljela znati, pa se sjetim, voljela bih znati gdje "spava" čista i nevezana volja.

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 11:28   |   opcije


Da nemam takve bajpase, vjerojatno bi se nasekirala oko toga što curi iz slušalice dok mu šrotalica rađa rečenicu.

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 11:29   |   opcije


gledaj Big Brother,makar nema onih...aaaaupita..
i jasnije vidiš društvo i stanje nacije,nego što ga prikažu
u Dnevniku

Autor: bezobraznik   |   01.10.2015. u 11:34   |   opcije


Meni je jasno stanje nacije bez gledanja televizije.
A i stanja koja se ne odnose samo na naciju već i na pojedince u naciji.

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 11:36   |   opcije


stanje u par riječi - nije bajno a nije još kritično

Autor: Gospar_D   |   01.10.2015. u 12:06   |   opcije


Lako za tebe, Gosparu. Ti si svjestan sebe.
Bezobraznika ne zanima potpitanje na moj komentar- i jedan i drugi znamo zašto.

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 12:11   |   opcije


ups...previdio sam negdje upitnik?
pitanja koja to i nisu,nezavređuju moj osvrt.
a ono što želiš provući kroz komentar između mene
i tebe...to sam odavno riješio,samo se "nečuje dobro".
( tj. sve je to plod imaginacije i strahova,nepovjerenja u ljude..tvojih )

Autor: bezobraznik   |   01.10.2015. u 12:32   |   opcije


O, Bezobrazniče- nerazvijena osobo....

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 12:34   |   opcije


To je ujedno i stanje u kojem jesi- ne moram zato gledati televiziju da bih to znala.
BB pogotovo ne.

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 12:35   |   opcije


pa kako da se razvijem?
nisam ja kora za pitu,da me se razvija i mota
kako tko želi ;)

Autor: bezobraznik   |   01.10.2015. u 12:36   |   opcije


Gledaj BB možda ti pomogne.

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 12:37   |   opcije


BB je kao Iskrica...isti ljudi,isti pogledi,isti rezultati
ni tamo ni ovamo nema napretka,već godinama.
a "tko nenapreduje,nazaduje"..napisaše na jednoj školi
...poljoprivrednoj

Autor: bezobraznik   |   01.10.2015. u 12:39   |   opcije


naravno,na latinskom su napisali,ipak je to obrazovna
ustanova....non progredi est regredi

Autor: bezobraznik   |   01.10.2015. u 12:42   |   opcije


Sad ćemo se dogovoriti da ja tebe stavim na ignore do sutra da ti ne bude previše.
Ima tema o tome gore, pa budi slobodan dati svoj nadahnuti doprinos tamo gdje to nekoga zanima.

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 12:42   |   opcije


Ne dam se zamarati, a i zapis mi je kvalitetan, pa ne bih s tobom o onome što tebe zanima.
Ne danas. Neki drugi dan. No hard feelings.

Autor: pasemi   |   01.10.2015. u 12:45   |   opcije


Hello,
negdje mi ostalo da je free will iluzija isto, ne uspijevamo skrenuti svojom putanjom, jer nas ta tuzibaba mozga doceka.

a ako i mislis da bi mogla biti apsolut svoje volje , opet vodi nas u ocaj stanje uma u ocaj i moguci nihilizam

Po tome se free will moze jedino prakticirati u pjesnickom izricaju, elementu kako hoces.


Obicno mislimo na situaciju, a moglo se i drugacije, znaci imati izbor.
No kako imas izbor ako su stvari uvjetovane u civiliziranom drustvu? Nije li onda imperativ u naravi covjeka, suprotan kontradiktoran, naspram moralne odgovornosti?
Iluzija.
Inace definicija nihilizma je zastrasujuca, to je stav covjeka da ga ako nema Boga, sve je dopusteno.

Autor: cyberlady   |   01.10.2015. u 16:52   |   opcije


dva puta sam ponovila ocaj, no kuzis me

ocaj u smislu nemam drugog izbora

Autor: cyberlady   |   01.10.2015. u 16:54   |   opcije


Dodaj komentar