Dva kruga u ravnini



Svatko od nas ovdje, može se prikazati kao jedan krug koji se kreće u ravnini. Naši krugovi se mimoilaze, dodiruju, odbijaju jedan od drugoga... a ponekad se i presjeku. Tada nastaje situacija prikazana na ovoj slici.

Obično je u pitanju presjek plavog (A) i ružičastog (B) kruga, iako je ova teorija vjerojatno jednako primjenjiva i na krugove iste boje ;-)

Kada se to dogodi, imamo jednu cjelinu koja se može označiti kao AUB. No to je samo na prvi pogled cjelina. Ona se u stvari uvijek sastoji od tri nezavisna elementa - dvaju nepresječenih dijelova obaju krugova (A i B) te njihovog presjeka (A∩B) .

Nepresječeni dio svakog kruga pripada samo njemu, dok je presjek zajednički. Presjek (A∩B) dakle pripada i jednom i drugom krugu u isto vrijeme. Tu su njihovi zajednički elementi i to je prostor koji dijele. U tom prostoru se odvijaju zajedničke aktivnosti obaju krugova, no međutim i dalje svaki od njih ima samo svoj nepresječeni dio, gdje ovaj drugi krug nema nikakvog utjecaja.

Presjek A∩B ima tendenciju povećavanja i to je izravno povezano s kvalitetom odnosa unutar njega, kao i s prihvaćanjem postojanja nepresječenog dijela drugog kruga i nemogućnosti utjecaja na taj dio. Dakle, što je kvalitetnija interakcija unutar presjeka i što je veća razina uvažavanja postojanja nepresječenog dijela i nezadiranja u njega, to veći i veći on s vremenom postaje.

No međutim nikad, ali baš nikad neće doći do situacije A∩B = AUB, tj. nikad se krugovi neće u potpunosti preklopiti. Jer uvijek će svaki od krugova htjeti zadržati barem jedan mali svoj dio izvan presjeka. A ujedno će žarko željeti ući baš u nepresječeni dio drugog kruga.

Zato se treba maksimalno zadržavati unutar zone A∩B. To je puno lakše ako se osjeti da se unutar te zone nalazi...srce onog drugog kruga :-)

Link

05.01.2013. u 21:11   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

baš si to lijepo narisao i napisao!

Autor: staranaivan   |   05.01.2013. u 21:17   |   opcije


koja geometrija

Autor: sleeping   |   05.01.2013. u 21:18   |   opcije


Fala, stari...
Slip... to je psihologija, ali prikrivena ;-)

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 21:19   |   opcije


odlicno :)

Autor: una_sw   |   05.01.2013. u 21:19   |   opcije


molim transparentnost

Autor: sleeping   |   05.01.2013. u 21:21   |   opcije


una thanx :-)
slip... pa ti kužiš to... ja imam dojam da ti nikad ne siliš u onaj plavi "B" :-))

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 21:23   |   opcije


uuups... plavi "A" htjedoh reći

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 21:23   |   opcije


heheeee....tuff...tuff

Autor: sleeping   |   05.01.2013. u 21:28   |   opcije


Neki upadaju u "plavo A" čak i prije prve kave ;-))

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 21:35   |   opcije


slatko baš:)

Autor: styx   |   05.01.2013. u 21:40   |   opcije


jbg :-)

Autor: Bell13   |   05.01.2013. u 21:40   |   opcije


Bitno da ne ulete u crveno

Autor: sleeping   |   05.01.2013. u 21:40   |   opcije


Ti nepresječeni dijelovi kao da nisu postojali kad smo bili mlađi, jebemu...
Ili su bili puuuno manji.

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 21:43   |   opcije


hm..koja je učestalost težnje zadiranja u nepresječeni dio pojedinog kruga?
koliko A?
a koliko B?
ono statistički..

Autor: ANERAK   |   05.01.2013. u 21:43   |   opcije


tuf, jel najebeš često zbog te svoje romantičarske crte?:)

Autor: styx   |   05.01.2013. u 21:43   |   opcije


ane... jebeš statistiku.
statistika je .... ništ ti ne govori.... na kraju balade, staristika je hrpa netočnih podataka .... kao prosjek.
ja ne volim statistiku :-)))

Autor: Bell13   |   05.01.2013. u 21:47   |   opcije


Ane... iz mog kuta gledanja, mislim da ružičasta opcija češće ispoljava tendenciju zadiranja u plavo "B" nego obratno
A sad u postocima... ne znam. Kaj ti misliš?

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 21:47   |   opcije


styx... desi se tu i tam ;-)

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 21:47   |   opcije


upravo sam razvrgnula jednu takvu uniju skupova

Autor: bracoiseka   |   05.01.2013. u 21:48   |   opcije


Ane... u plavo "A" htjedoh reći.

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 21:48   |   opcije


:)) al ne posustaj, među zadnjim mohikancima si:)

Autor: styx   |   05.01.2013. u 21:50   |   opcije


hm..ja imam suprotnu statistiku..
u postocima vlastitog istraživanja pokušaja osvajanja teritorija nepresječenog..
..80% plavih A zadire u nepresječeni krug mog ružičastog B

Autor: ANERAK   |   05.01.2013. u 21:51   |   opcije


thanx styx :-)

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 21:53   |   opcije


Ane... vjerojatno i je podjednako, a ja bih čak rekao da je i više od 80 %
Pitanje je samo vremena kad počinje to zadiranje... ali ono počne prije ili kasnije

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 21:57   |   opcije


slažem se..ali samo kod onih 80 i nešto posto..kod preostalih nikad..
stoga, ne bih koristila egzaktnu matematiku..
;)

Autor: ANERAK   |   05.01.2013. u 21:59   |   opcije


Ali zaključak ove teorije je: treba se fokusirati na presjek.
Ako presjek ne funkcionira, ionako je svejedno kaj je u plavom "A" i ružičastom "B".

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 22:02   |   opcije


slažem se..treba se fokusirati na presjek..

Autor: ANERAK   |   05.01.2013. u 22:07   |   opcije


Kad smo bili mladi, nije bilo toliko toga bitnog u "A" i "B" zonama, a sad su tu malo veće stvari... pa više privlače pažnju

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 22:10   |   opcije


Pardon... kad smo bili MLAĐĐĐI :-)))

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 22:10   |   opcije


Ja sam samo za kvadriranje...1 na kvadrat je uvijek 1

Autor: sleeping   |   05.01.2013. u 22:16   |   opcije


ja ti još nisam svatijo one krugove koji se mimoilaze. jebemti a ti već denijo sličku za krajnji slučaj. jebemti pa jesil ti normalan. kakva ti je to jebačina s krugovima. treba ovo prijavit josipoviču

Autor: Philippe_de_Mala   |   05.01.2013. u 22:18   |   opcije


šta unija šta presjek još ćeš nas zatupit sa prožimanjem i osjećajima. zakaj ljubičasta i plava i ona treća boja
kaj nisi mogo recimo smeđu i zelenu spajat pa da vidimo

Autor: Philippe_de_Mala   |   05.01.2013. u 22:19   |   opcije


zakon ovo :)

Autor: _myra_   |   05.01.2013. u 22:20   |   opcije


ne znam na kaj točno misliš pod ovim "sad ima puno više"..
u oba kruga ima samo puno više iskustava..koja su nam sa suprotne strane manje ili više interesantna..zapravo..njihova refleksija na onaj presjek je zanimljiva..ostalo je beznačajno za presjek

Autor: ANERAK   |   05.01.2013. u 22:20   |   opcije


vid daleko bi jebačkije bilo da si ti radijo presjek dva kruga što su u različitim ravninama. ma jebemti presjek krugova aj ti napravi presjeke kugli il ak oš lakše kaj kad se kugle svaljaju s valjkom?

Autor: Philippe_de_Mala   |   05.01.2013. u 22:21   |   opcije


aj niste mi nekak dovoljno napeti. idem pa se vrnem kad navježbate. valda

Autor: Philippe_de_Mala   |   05.01.2013. u 22:22   |   opcije


Ane... baš to mislim kaj si rekla, samo kaj si ti to formulirala kak treba.
Refleksija tih "A" i "B" zona na presjek je u stvari jedino što je od tih zona bitno .. za sam presjek.

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 22:23   |   opcije


Phil... razmišljao sam o dvije sfere u prostoru, ali sam odustao ;-)

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 22:24   |   opcije


file..bumo se opustili..no sikiriki

Autor: ANERAK   |   05.01.2013. u 22:28   |   opcije


ja siga mislim da siga večma reko da si odustal

Autor: Philippe_de_Mala   |   05.01.2013. u 22:30   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=e9-3RZkzpwM

Autor: tuffgong   |   05.01.2013. u 22:36   |   opcije


Dodaj komentar