VEZU BEZ BUDUČNOSTI, TREBA SKRIVATI


Vara se otkad je svijeta i vijeka. Varaju svi, bez obzira na naciju, vjeru ili kulturu. Varali su i bogovi, pa kako onda ne bi i ljudi.
Ako se ne znaš sakriti, drži se i dalje za ženine skute. Ili, ako si nesposobna da sakriješ obični izvanbračni izlet, ostani uz svog "šmokljana" do smrti.
Neka ljubuju i varaju pametni, neka uživaju oni koji su to zaslužili. Znam što će na ovo reći one koje pate, ili oni koji su još u šoku zbog otkrivene istine da su se pridružili klubu rogonja, ali sve je to ljutski i nikome ne bi trebalo biti strano.
Što je danas nekom ljubavniku odvesti dragu stotinjak kilometara izvan "opasnog područja", voditi s njom ljubav i vratiti se kući svojoj Penelopi.
Takve žene su sretne s onim što im muževi pružaju, a oni su zadovoljni jer imaju slobodu. Drugo je pitanje, u koje se ja neću upuštati, zašto je to tako, ali mislim da oni isti razlozi koji tjeraju muškarca u tuđi krevet, tjeraju i ženu u tuđi zagrljaj. Svatko od njih traži ono što nema kod kuće ili što je izgubio - toplinu, razumijevanje, divljenje, pa i veličanje.
Možda bi i znanost tu nešto mogla reći, ali kažu zlobnici, da su muškarci slabi seksolozi. Jer oni, kad vide seksipilnu ženu, prođe ih volja za znanošću.
Znamo, kako je muškarca lako uloviti u "nevjeri". Od poruka na mobitelu, kad ju zaborave izbrisati, preko upotrebe amexa za plačanje hotelskog računa. Neki su već naučili da o kilometražama na autu ispredaju razne priče.
Jedan "bedak" (moram ga tako nazvati), bojeći se ostatka ruža na košulji, pomno je obrisao usne svoje drage, čak ritualno u čemu je ona uživala i opet, po tko zna koji put nasjela na njegove smicalice, a onda - umjesto da taj rupčić baci, spremio ga je u pretinac u autu i naravno, zaboravio na njega.
Čula sam, da su preljubi sve manji razlog za rastave braka, jer koliko to zvučalo otrcano, ali nepremostive razlike su sve češće.
Moram nešto reći i o ženama preljubnicama. No to je samo moje mišljenje, da netko ne bi pomislio da pametujem.
Ali, kad je ženi stalo da sakrije svoju izvanbračnu vezu, ona će je sakriti tako majstorski da je ni najbolja agencija koja se bavi pračenjem, neće otkriti. Jer, ona nikome ne vjeruje. Ona će izmisliti priču u koju ne može posumnjati niti najveći majstor psihologije. Ona će (što naravno nije moralno, ali je svrsishodno) ljubavnika dovesti i u kuću, čak ga i sprijateljiti s mužem, i otkloniti svaku sumnju u bilo kakav preljub.
Svakako, postavlja se pitanje, kad je o preljubima riječ, ima li tu ljubavi, nije li to sve samo sex i, ako je, što s tim ženama i muškarcima, koji olako ulaze u veze koje im ipak donose tako malo?
No, i ljubav i sex su dio života, ali moraju se poštivati neke norme ponašanja. Nema gubljenja glave zbog nečega što ipak ne traje vječno.
Vodite ljubav i volite se, ali - pametno....

P.S. Napisano se ne mora nužno odnositi na bračne partnere, isto se događa i između para koji je "samo" u vezi.

29.06.2014. u 18:41   |   Editirano: 29.06.2014. u 18:46   |   Dodaj komentar

Hm...

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 18:54   |   opcije


Koja svrha je uopće biti u vezi bez budućnosti?

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 18:55   |   opcije


Ne bi to trebalo prekinuti?

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 18:55   |   opcije


btw. dobra večer Vrbi ;-)

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 18:55   |   opcije


tufiću, dora ti većer...:))
veza bez budućnosti je "zabranjena veza"..:))

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 18:56   |   opcije


a nju je najpametnije dobro skrivati..ako i dalje želiš
ostati u "braku"..ili mraku, kako god želiš.)

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 18:57   |   opcije


Koliko god bilo učestalo, meni nije ni lipo ni pošteno i nikada neće biti normalno... osim ako se oboje u vezi, braku dogovore da veza free... pa raspali!

Autor: aguara   |   29.06.2014. u 19:00   |   opcije


aguara, ne znam kako kod koga..:)
no meni je nezamislivo, biti u takvom braku ili vezi..

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:01   |   opcije


hhh ispada da su ženske "pametnije":)))
neka su:D
međutim te koje su "pametnije" pa sve to fino sakriju, da se ne kuži ništa pod milim bogom
opet imaju problem sa onim "doma", jer da je taj doma ok..ona ne bi trebala tolko "pameti"

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:03   |   opcije


zato se i pitam, zašto ljudi ostaju u takvim vezama?
Voljela bih da mi netko kaže.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:03   |   opcije


a ovo sa brisanjem ruža??? uhh

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:04   |   opcije


Pa ako kažemo da je veza-brak-mrak sve više nalik na ekonomsku zajednicu lišeni ljubavi parovi se dogovore da mogu održavali odnose izvan... to poštivam ali ima ih malo, jako malo.

Autor: aguara   |   29.06.2014. u 19:05   |   opcije


Ja bih rekao da je takva promjena na ženi itekako vidljiva ... osim biku koji svoju ženu ni inače ne primijećuje.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 19:05   |   opcije


dona, pa to sam i ja napisala. Nije teško skužiti...:))
jer ako želiš ipak ostati u takvoj vezi, znaći da te nešto privlači. Ali što?
Novac, interes, ...

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:05   |   opcije


zašto ostaju???
zato kaj im je praktično, zato kaj je jednostavnije, zato kaj niš ne košta, zato kaj je tu položaj, ekonomija i dojam bitan
žena će za ljubav svašta napraviti, ali kad nešto nije ljubav, nije...pa čemu sve oko sebe paliti

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:05   |   opcije


aguara, onda je to nešto drugo. No tko tu koga..?

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:06   |   opcije


tufiću, kod žene možeš vidjeti promjenu jedino ako se zaljubi. Inaće joj možeš puhati u rog....:)

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:06   |   opcije


zašto ostaju???
zato što su ovisne..psihički, zato što se boje samoće, zato što se boje osude okoline
zato što su emocionalno nesigurne u sebe
i duboko nesretne

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:07   |   opcije


dona, slažem se. Ali što ako to bilo koja strana
ne želi više trpiti?
Raskinuti takvu vezu...to je jedino riješenje.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:08   |   opcije


imati ljubavnika ili ljubavnicu zahtjeva: vremena i novaca
da je onaj doma govno, onda ne bi davao onom drugom prostora da ga vara, nego bi priča bila drugačija.

nisam moralista
počet ću varati ovog svog kad ga prestanem cijeniti.
nije zaslužio nikakvim svojim postupcima da mu se netko iza leđa smije da ga žena vara.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 19:08   |   opcije


a nego kaj?
sve ostalo je malo sick..i nezdravo

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:09   |   opcije


A znam jedan par što godinama tako žive... imaju troje djece i unučad, o svima se brinu a imaju ljubavne odnose on i ona, vjeruj mi ne žele drugi brak nego kakti održavaju ovaj šta imaju.

Autor: aguara   |   29.06.2014. u 19:09   |   opcije


kojeg vremena kojeg novca??? ahahaha svašta...
čula sam za takve priče, ali ti ljudi gledaju preveč holivud filmova

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:10   |   opcije


pogni, primjeri su različiti. Svi znamo za takve ili slične situacije. A dok se ne nađeno u takvom položaju, možemo mi pričati i raspravljati do sutra o tome, i o tome što bismo mi napravili..

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:10   |   opcije


ti koji se tako dogovore?
ti su već odavno rastavljeni od postelje, ok ne od stola..ali skoro da da...
tu se održava čista forma..zbog okoline
ali led možeš rezati, kad su sami

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:12   |   opcije


aguara, ne može to vječno trajati. Traje zato što se niti jedan od tih nije zaljubio u nekog novog partnera. A da se to desilo?
Mislim da se onda nema o čemu pričati. Prodaju se kuće i imanja...

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:12   |   opcije


vrbice, varati nekog je osobna odluka.
to se ne događa.
svakodnevno smao u takvim "situacijama" kad nam se netko može svidjeti više ili manje.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 19:12   |   opcije


pa ljudi su imali ljubavnike u firmi..i za gablec se nađu, ili povataju poslije posla..i svako sebi doma
koja lova koje vrijeme??

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:13   |   opcije


normalno je da svatko misli da može započeti noi život, bez obzira u kojoj je životnoj dobi, ako to želi. Samosažaljenje i misao da ne možeš ništa promijeniti odaje slabiće.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:14   |   opcije


Hm, traje 18 godina... no to su izbori, meni je to jedno pošteno, ali se pitam ovo dvoje "došljaka" šta oni traže u tima vezama?

Autor: aguara   |   29.06.2014. u 19:14   |   opcije


ja bi rekla da svaku vezu na početku treba sakrivati...dok ne prođe ipak neka štih proba
čemu se blamirati?

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:15   |   opcije


pogni, govorim o situaciji kad je netko u vezi i zadržava tu vezu, tajeći je od sadašnjeg partnera.
Zašto se ne bi...recimo...takva veza jednostavno pekinula....ili...ili...nema trećega.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:16   |   opcije


ladonna, sad si me sjetila.
radili su zajedno u državnoj instituciji, znači točno pola sata gableca
za to vrijeme bi sjedali u auto i odlazili u desetak minuta udaljeni šumarak, tu se poseksali i vraćali natrag. i kako je to bilo skoro svakodnevno, bili je onih pametnih koji su ih slijedili i štopali vrijeme, pa bi ispali da im je seks trajao minutu- ovo ostalo su trošili na dolazak, odlazak i na vraćanje u stanje "da netko nešto ne primjeti".
Na kraju je šefica popizdila, pa ih je razmjestila, pa ona mora putovati u drugi gradić raditi:)

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 19:16   |   opcije


điii 18g????
a kaj imaju carstvo, mega- firmu, obiteljsku "besu"..ili kaj?
da se ne smiju rastati...jer bu kao sve ošlo vrit
svašta

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:17   |   opcije


Dona, baš tako...ima vremena s njom na sunce kada vidiš da ima perspektivu.

Autor: aguara   |   29.06.2014. u 19:17   |   opcije


dona, treba ju skrivati, ali kad prođe "probni rok", a čovjek je neodlučan,
mislim da ipak treba sve prekinuti.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:18   |   opcije


vrbice,
zaklela se zemlja raju da se tajne sve odaju
i to je istina
samo patološki lažljivci mogu skrivati svoj preljub

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 19:18   |   opcije


ma kaj ja znam..nisam nikada bila u toj situaciji ili ne znam, jer je bio "pametan" xixixi:PP
ali ja nekako mislim da bi skužila, da me se vara

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:19   |   opcije


Ništa od toga, obični ljudi ...

Autor: aguara   |   29.06.2014. u 19:19   |   opcije


pogni, znam...ali pitam se, zašto ipak takve veze opstaju?

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:21   |   opcije


Vrbi, kad je u pitanju emotivna veza dvoje ljudi, onda se slažem s tobom. Kad emocije splasnu, najbolje je prekinuti.
No, brak je ugovor. Osim emotivne tu ima i drugih komponenti zbog kojih se preispituje daljnji razvoj stvari. Od djece nadalje.

Ja znam dvoje ljudi koji su ostali u braku jer imaju zajednički biznis i ocijenili su da bi im razvod iskomplicirao stvari i ugrozio budućnost firme.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 19:21   |   opcije


hm...duboko se ne slažem s ovim kaj si napisala (ne s tobom vrbi ti si mi izuzetno draga žena)...jer...eto upravo dok sam se malo prije razilazila od jednog meni dragog dečka (bili smo dečko i cura a sada smo hm...nešto al ne znamo što ćemo to biti) oboje smo razgovarajući o tome kako bismo se mogli i dalje povremeno družiti (oboje smo solo i slobodni)..reče on jednu rečenicu: ispada da bi mi bilo bolje da sam ostao sa prvom ženom ne razvodeći se i šarao i imao ljubavnice sve ove godine? na to smo se oboje složili (oboje imamo dva braka iza sebe) da je za nas to duboko nemoralno i nepoštivanje samog sebe! normalno, i partnera. jer, svaki dan lagati i izmišljati priče...hm...tko voli nek izvoli. ja sam prekomotna i previše poštujem sebe da bih se ponižavala. nije toliko čak niti partner u pitanju. no, svakom njegovo!

Autor: mai_sarai   |   29.06.2014. u 19:21   |   opcije


dona, o tome sam i pisala...:))
muškarca se prije uhvati u laže nego ženu...

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:22   |   opcije


kaj je probni rok? koliko?
kaj znači neodlučnost?
možda je samo sporiji i oprezniji..ili jednostavno mu dulje treba?
ako me se skriva, baš skriva i pada se u užas od mogućnosti da me se negdje vidi s njim..i obrnuto
nekaj opako ne valja..
ali..isto tako
ni ja ne trčim se na sva zvona pokazivati okolo...ali ni ne padam u nesvijest ak nas neko sretne..ionak ne hodam po javnim mjestima držeči se u "kravata" zahvatu...tako da uvijek ispadne sused, frend...neko..opće se ne mora imenovati status

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:23   |   opcije


tufiću...pa spomenula sam to negdje gore u komentaru.
Dogovor pali, dok se jedan od njih dvoje ludo ne zaljubi.
A onda mu se je...za firmu i lovu i kuću i osjećaje onog drugog.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:23   |   opcije


Mai potpisujem.

Autor: aguara   |   29.06.2014. u 19:23   |   opcije


zajedno ostaju oni koji se vole i cijene i koliko god imaju izlete van braka, nisu našli bolje od onih što imaju doma.

moj bivši kolega je jasno govorio svojim ljubavnicama, (iskričarkama, koje su ga jurile po firmi) da je oženjen i da voli svoju ženu i djecu i da se nikad neće razvesti.
i baš to- što je brinuo o svojoj ženi i djeci bilo je drugim ženama intrigantno.
a on se opametio tek kad je skoro izgubio ženu- koja je naravno jedno vrijeme šutjela, pa popizdila..

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 19:25   |   opcije


mai..u tome i jeste problem. U ponižavanju, sebe osobno, ako već znaš za takve preljube.
Ali, dozvoljavam mogućnost kalkuliranja.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:25   |   opcije


wtf?????????????????
zajedno ostaju oni koji se vole i cijene i koliko god imaju izlete van braka, nisu našli bolje od onih što imaju doma.


oni koji se cijene i vole to ne delaju...basta...
jer da cijene!!! sebe ili drugoga?? ne bi sebe ni drugoga lagali a sebe ponižavali a ni partnera...
o ljubavi opće neću...jer to je onda patologija

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:27   |   opcije


pogni, eto bemti, pa ja se slažem s tvojom prvom rečenico.
Ostaju zajedno oni, koji se vole i cijene. Ali u tom
slučaju, do prijevare niti ne dolazi.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:27   |   opcije


dona, sličan komentar u isto vrijeme...:)))))))
vidim da se razumijemo...:)

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:28   |   opcije


sad ćemo opet od početka, da veze, brak i zajedništvo ne čini samo seks, nego puno toga što ide uz to

ljubavništvo znači samo seks sa strane
a ona doma i dalje ostaje stup kuće, kojeg stupa se on ne želi odreći.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 19:30   |   opcije


pogni ti zaista ali zaista misliš..da su oni sada sretni zajedno?? zato kaj je ona popi++ a on je prestao???
svašta
tu nema ljubavi, poštovanja, samopoštovanja...ničega

ejjj prestanite više vjerovati da smo slični životinjama, i da muški to mora delati da bi znao..
ti koji mi ljude tako tretiraju...nagonskim i neodoljivo prisilno nagonskim ponašanjima..neka onda seruckaju, doslovce po svom dnevnom boravku, i neka im to bude"normalno" i "nagonski" i jače od njih i njihove prirode...alo razumska smo i svjesna bića---alo

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:31   |   opcije


pogni, ako ona to zna...do kad misliš da je u redu
da ju muž ponižava?, a ona da glumi stup potporanj...

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:31   |   opcije


hahaha kako velike riječi...stup potporanj??!!! i sirota u to vjeruje.???..ooo majngott kaj ne budem čula

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:33   |   opcije


dona, i ja mislim, da tu nema sreće. Stari lonac se ne krpa dva puta.
I nikakvi novci me ne bi moglli zadržati
u vezi od koje mi se okreće želudac.
Zamisli samo, živjeti svaki dan s osobom koju ne podnosiš,
a skupa ste samo zbog novca...užas...

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:34   |   opcije


živjeti u laži...a to je takav odnos...je ssamo jedna finta i veliiika laž..a to je onda ponižavanje mene, njega, djece, svih oko nas, prijatelja, rodbine..ma svega
ali ko veli da je to normalno...neka mu
ali to je patologija
malo jača..

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:34   |   opcije


bemu sve... u tih 18 godina (kak veli Aqua)bi ga već tri puta odrobijala..punom kaznom ak ga ubijem..a ak ga pogazim autom...doma sam dok veliš keks:PP

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:36   |   opcije


živjeti u laži i bojati se svoje sjene. Ma dajteeeee, pa nismo djeca.
Svaka čast onome tko to može.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:37   |   opcije


postoji samo jedno pravilo:
kad su ona i on svaki zasebno i stambeno i financijski neovisni, bez obzira kome će pripasti djeca ako su maloljetna- onda možemo pričati o osobnom izboru i jedne i druge strane što napraviti sa spoznajom da te onaj drugi vara.

ovako, možemo do prekosutra što ljude drži zajedno, a znaju za preljube onog drugog.

Meni je sazanje da me moj vara okrenulo život na opačke.
Da ga nisam šutnula u startu, imala bih daleko lagodniji život sa daleko manje stresova i posve druge životne putanje.
U ovim godinama, vjerojatno bih bila mudrija nego onda :))))

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 19:37   |   opcije


pogni, na žalost, mnogi kasno doznaju za prevaru. Dovedeni su pred gotov čin. Ali muškarci i u tome prednjače. Šute ko pič...dok ne pripreme teren, a onda jednostavno nestanu, jer nemaju muda ženi pogledati niti u oči.
Žene su, mislim, u tom pogledu drugačije. Djeluju impulsivno, ne razmišljajući o posljedicama.
Možda sam u krivu...ne znam...:(((

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:40   |   opcije


(žene se prostituiraju da bi prehranile obitelj, pa se ne čudim što "ne vide" da ih se vara.. i slično)

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 19:41   |   opcije


ok pogni, dakle ti glasaš za ekonomski interes..ajd..i to je određenje, šta sad:))

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:41   |   opcije


joj pogni...daj nemoj...žena to radi, kad i ako ostane sama sa djecom i ne može ih prehraniti. Pa valjda to ne radi mužu pred nosom. Onda doma ima svodnika, a ne muža.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:42   |   opcije


na kraju ipak, svako ima svoju cijenu

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:45   |   opcije


ima, a to znaći...da je sve interes. Čak i ljubav.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:45   |   opcije


sve ostalo,,je patologija i ne baš zdravlje u glavi

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:45   |   opcije


ljubav nikada nije takav interes..ne brkati..proračunatu rit sa ljubavlju ,molim:))

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:47   |   opcije


dona, mislim da takvima ne fali ništa u glavi.
Ljudi znaju dobro kalkulirati..eto to.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:47   |   opcije


sorry ja takve ljude ne cijenim..ni malo..jer ne cijene ni oni nikoga, a najmanje sebe
pa to dođe nešto ko robija ali sa periodima mučenja..hvala ali ne hvala

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:48   |   opcije


ne brkam dona.
Samo govorim o ženskoj ili muškoj naivnosti.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:48   |   opcije


đii fakat ste preveč svi gledali sulejmana:PP

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:49   |   opcije


na takvu robiju, ni ja ne bih pristala.
Radije bih se sama mučila ili snalazila.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:49   |   opcije


??? naivnost??...kad se nekoga vara to nije naivnost..to je odluka
a i kad se skuži varanje, ostati sa tom osobom je isto svjesna odluka..

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:50   |   opcije


ljubav nije interes

samo što financijska neovisnost daje slobodu izbora.
i muškarcima
i ženama
jednako.

Kad si financijski neovisan onda preljubnika možeš šutnuti u startu. Kad nisi onda čekaš i prepremaš teren dok...(ili djeca odrastu ili nađeš bolji posao ili se osamostališ..) za koje vrijeme se praviš da ne vidiš..i moliš boga da ne vide i prijatelji i poznanici.
Zato ljudi i niječu kad im netko kaže da ih pratner vara. Zato što znaju, a ne žele da se sazna, jer bi onda morala donjeti neku odluku, za koju nisu spremni.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 19:50   |   opcije


dona, hočeš li reći da je to sve na vrbi svirala..? hahaha
svatko bi mogao ispričati neku svoju priču..:)))

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:51   |   opcije


a bem ti i financije...koje financije?? bill gates financije..?? kolko financija mi treba da se prestanem osjećati loše...ni jedna financija to ne popravlja..sorry..

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:53   |   opcije


pogni, neki ludi nikad nisu spremni. Čekaju i čekaju, i čekaju.....
i nikada neće biti spremni. Jer, kako se čovjek zaljubi, može se i odljubiti.
To naročito rade muškarci. Oni se često, pognute glave vračaju ženi
koja ih čeka sa "oklagijom", a onda ona stvarno postane šef u tom zajedništvu.
Jadan takav muškarac.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:54   |   opcije


i ona izrekica od goge bjondine..-lakše je plakati u mercedesu nego u fići-..je simpatična al totalno kriva i stavite ruku na srce,,,plačeš u merđi nad samom sobom kolko si jadan i bijedan i beskarakteran...i sam se sebi gadiš..a to je onda stvarno dno dna..kad te tako neko može dovesti u tu situaciju da svjesno trpiš..

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 19:55   |   opcije


ladonna, na kojoj planeti ti živiš???

idemo ovako: koliku plaću mora imati žena da bi si mogla plaćati podstanarstvo za sebe i jedno dijete (a kamoli dvoje) uz pretpostavku da joj on sigurno neće plaćati alimentaciju, jer je ljut što ona odlazi i da mora uzdržavati ona sama sebe i dijete.

Aj se ti ženo malo okreni oko sebe. Ljudi nemaju za kruh, taman im pada na pamet rastava jer ih netko vara..
Ne rastaju se niti kad ih mlati ko vola u kuruzi, ako nemaju kuda sa sobom i djecom.

Rastava košta. Samostalan život raspada braka košta.
Koliko god mi šutjeli o tome.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 19:57   |   opcije


kad si jadan, jadan si. S lovom ili bez nje.
Nema razlike. Novac ti ne može popraviti
raspoloženje niti vratiti smirenost i zadovoljstvo.
Može ti jedino pomoći da se dobro najedeš i napiješ.
Prije napiješ. Od jada i boli.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 19:58   |   opcije


zašto ti vrbi stalno miješaš to č i ć
izgleda da nije svrab, dobila sam injekciju vazguzenzi štrc, kremu ću tek sutra, ali moram na ta testiranja što mi se ne da i strašno mi se spava od tog što sumi dali
a varanje, jebem ti, ja nemam želuca za to
to nije stvar morala, već želuca
nikad ne reci nikad, ali mislim da ne bih mogla biti s oženjenim tipom, a i mislim da bih pomanitala kad bih nekog prevarila ili on mene
mislim, manita sam već

Autor: agentica_tajne_sile   |   29.06.2014. u 19:58   |   opcije


a ovo kaj tuff kaže..ostali su u braku da spase zajedničku firmu??? ma nemoj...koja je i to laž...ako su partneri...fino se ode kod odvjetnika i zna se kaj je poslovni ugovor i poslovno ponašanje i poslovni sporazum.partnerski poslovni...a privatno se nećemo rastajati a kaj moj posal ima veze sa mojom rastavom???
ili zajednički posao sa rastavom??
glupost sam takva
i još jedna laž do neba

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:00   |   opcije


vrbice, od kud ti ideja da su muškarci koji se stalno vraćaju doma ženi jadni??

Neprocjenjivo je imati nekog kom se uvijek možeš vratiti.
To ti je ko roditeljski dom :))

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:00   |   opcije


pogni, ne slažem se ovaj put s tobom.
Košta, istina je. Ali više košta poniženje, laž i patnja.
Nemoj sve gledati kroz novac. Ako je žena sposobna i jaka
može opstati i sa djecom. Nema raskoši, ali može se.
Inaće po tvome, rastava ne bi niti bilo.
U ostalom, danas se možeš rastati bez pristanka partnera.
Znaći opet si sama, sa djecom ili bez njih.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:01   |   opcije


pogni, naravno da su jadni. Jer ih žena drži za muda.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:02   |   opcije


pogni varanje je jedno...a agresija u braku je nešto sasvim drugo...ne brkaj pojmove, slučajeve..
i kažem da je sve patologija..ali dugačije vrste

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:02   |   opcije


Vrbice, imala sam 25 godina kad sam prolazila kroz njegovu zajebanciju s drugom. Šutnula ga u startu.
Kažem ti, danas bih sigurno postupila mudrije nego onda.

Bez zajebancije, znam par gdje je ona godinama znala da on živi paralelno s drugom u drugom gradu. Čekala da joj mlađe dijete postane punoljetno.
Djeca su znala da on radi generalna sranja.
Pred par mjeseci su se razveli.
Pakao koji ona sada prolazi nije niti za horor filmove. Odrasla djeca su postala problematična do te mjere da je radi sina koju ju je htio tuči zvala policiju.

Priče su uvijek složenije od naših odluka da bi spasili vlastiti ponos.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:07   |   opcije


Donna... zrela i promišljena odluka dvoje ozbiljnih ljudi. Koji btw. imaju i dvoje djece.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 20:07   |   opcije


nemam pojma, nemam djecu
možda Pogni jest u pravu, ali opet ako kreten vara ženu, što je sebičnost, prije svega, otkud joj garancija da će, što se tiče lovice, biti situiranija u braku, nego ako se razvede
ja Vam , curice, stvarno nemam pojma o životu sa svojih skoro 42 godine, blesava sam i glupa, rek'o mi je jedan da sam i nezrela, ali diže mi se želudac na prevaru i to je to
taj isti likje tvrdio i da porok i perverzija ne postoji
ja se ne mogu s tim složiti

Autor: agentica_tajne_sile   |   29.06.2014. u 20:07   |   opcije


pogni, ne ostavljaju samo žene muževe. I oni njih ostavljaju.
Badave je takvoj, što trpi njegova sranja. On ode i boli ga kita.
Njoj se isto piše.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:09   |   opcije


ATS, nitko od nas ne čini prave stvari kad bi trebali.
Svi smo generali poslije bitke.
Ako se netko ne nađe u takvoj situaciji,
možemo samo pričati o onome što smo čuli ili
vidjeli.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:11   |   opcije


pogni e pa ona je čekala..i eto joj sada...(uh ovo je ružno od mene)i djeca , pazi molim te djeca...kao kaj'''???..nikada nikoga nisu ni vidla ni čula da se rastaje??? ajme ŠTA ĆE SVIJET REĆI..UPSASss ma anđeli mali krilati...(pfuj, bljuv)a ionako cijelo vrijeme vidjela sranja..i sada je više ne cijene kao osobu, ni karakter, ni ženu, ni majku...i situacija je takva kakva je...naravski ne volim ni žene "patnice" ni tipa Majka tereza ..ali čekala je? a kaj?
ovo kaj sad ima? iii super...što prije pregaziš preko žara manje peče..ovako peče dok prilaziš dok stojiš pogotovo, a kad kreneš uhhh

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:13   |   opcije


tuff postoji poslovni ugovor i poslovna suradnja...intima i privat nema veze sa poslom...izgovori izgo vori

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:15   |   opcije


možda svatko od nas ima neka iskustva, pa svi ovo gledamo iz svoje pozicije.
Ali da je gadno...je...gadno je. Samo tvrdim da žene prožvaču više toga nego muškarci.
Čast iznimkama, jer znam da i njih ima.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:16   |   opcije


vrbice, niti stoka ne prolazi kroz ono što sam ja prolazila kad sam se rastala. Da sam pričekala i osigurala odstupnicu bilo bi posve nešto drugo.
Spašavanje vlastitog ponosa košta. A mogla sam se i nesnaći i s djetetom završiti tko zna gdje.

Prema tome, nebih sudila ženama (ili muškarcima) koji ostaju zejedno, bilo fiktivno, bilo s oprostom, bilo posipajući se pepelom.

Iskreno, pregrmila sam u životu kasnije daleko većih sranja od preljuba i to od ljudi koji nisu bili vrijedni da ih se pogleda. Od muških direktora, gazda, boga i vraga.
Sad ovom svom kažem da ako već hoće ljubavnicu, neka nađe bogatu tako da ja mogu otići u toplije krajeve, a da mi on može slati lovu.

Nedaj Bože većeg zla od prijevare.
Nije ona stvar sapun da se troši :)

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:17   |   opcije


ide mi prekoviše na živce ta spika...radi djece..a kaj djeca žive pod staklenim zvbonom, pa im se nedaj bog nikaj ništa runo neugodno i ne baš ok ne smije dogoditi u životu??? jer će kao šta? biti nesretni , biti kakvi...
bit će Nikakvi za stvaran život van staklenog zvona
i još će misliti da su sve veze zaklinac i da je sve laž i fejk..i da je to život
e pa nije..i nikada to neće biti istina, jer nije..
s tim izgovorima (radi djece) se radi o samozavaravanju ili još gore svih ostalih.. i kupuje samo vrijeme..sebi

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:17   |   opcije


pogni...nisi u strasti. Pa i rekla sam negdje gore da se često ljudi povuku kad se zadovolje, kad strast prestane, onda se pognute glave vračaju. Ali govorim o tome, koliko je to moralno. Za jednu ili drugu stranu. Kako može živjeti s nekim kad znaš da te je bezdušno varao..?
Pa treba imati bar malo ponosa, majku mu.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:21   |   opcije


ladonna, kakiš ko grlica.
bila sam trudna, posao na određeno vrijeme, bez stana i zaleđa.
Napravila sam najveću glupost u životu što sam se razvela radi njegove prijevare.
Iskreno.
Puno toga nije za blog i ne skači sebi u usta.

A večina žena je u sličnoj situaciji. Bez dovoljno novčanih primanja da bi opstale same s djecom.
I što..iz kolko tolko sigurnog odlaze u nesigurno.
Gube djecu, jer niti djeca ne vide razlog za razvod..

I dobiješ kategoriju frustriranih.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:21   |   opcije


a kaj kad djeca odrastu i ne ostaješ u takvoj vezi zbog djece?
Zbog čega ostaješ pogni?
Zbog navike?
Zbog udobnog života?
Zbog čega?

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:22   |   opcije


ja sebi skačem u usta?? ma di?ti nekaj znaš kaj ja ne znam?

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:24   |   opcije


nemam pojma
ja sam svoje molila da se razvedu, ali oni nisu htjeli
kao zbog mene
mo'š misliti

Autor: agentica_tajne_sile   |   29.06.2014. u 20:25   |   opcije


e pa sorry ali za silu je vrag i muhe jel..
dakle ok nema se komocije, nema se fnih stvari ali ima se secnhenda..robe i svega siromašnijega..ali ima se i ima se najvažnijega- mira...duševnog i izgrađivanja opet sebe kao osobe, kao ličnosti...a ne kao otirača..to je nekaj kaj se zove ponos..ali i nužno samoodržanje

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:26   |   opcije


laž je, da ljudi ostaju u braku zbog djece.
To je već druga tema.
ATS, bio im je to samo
izgovor za vlastitu nemoć.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:27   |   opcije


slažem se dona....ja bih rekla,
imaš svoj ključ u rukama.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:29   |   opcije


dobar dan )
teška tema
ja bi taj problem rješila u 5 minuta.
izbacam mu prnje kroz prozor da susjedi vide i još bi se derala da me čuju 2 ulice... :))

Autor: pla_vusica   |   29.06.2014. u 20:29   |   opcije


ajte se malo zarotirajte oko sebe.

stvarni život je jedno, a teorija posve nešto drugo.

Ljudi moji, neki dan je žena pala na koljena predamnom da se nju ostavi na poslu barem još par mjeseci jer je sama s djecom. (nisam neka faca, bez primisli..priroda posla mi takva)

Kao da živimo u dva različita svijeta.

Kakva govna i dan danas progutam, kad sam ponosna na sebe što uopće to zgutam.
A vjerujem i večina vas ovdje slično.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:29   |   opcije


hej plava...bok.:)))
a kaj kad je situacija obrnuta?

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:30   |   opcije


pogni, ja sam u situaciji da ću gutati govna,
ali samo od svoje djece. Jer ono prije sam već odavno riješila.
Zato sad mogu biti svoja i ne dozvoliti
si da mi se ponovi ono što sam prošla.
Ali imaš pravo, govorim teoretski. No ne bez iskustva.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:33   |   opcije


(pred par godina mi je jedna gospoja jasno rekla da tolerira da njezin muž ima povremene ljubavnice, jer, ako ga ne žele druge žene, niti njoj nije napet)

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:33   |   opcije


Donna, po mom mišljenju nema tu opće formule i tipskih rješenja. Ne znam zašto bi jedan scenarij uvijek trebao biti bolji u odnosu na drugi.

Za mene je najidealnije kad partneri uspiju zajedno postići dogovor, sporazum, kompromis... koji je u stanju u najvećoj mogućoj mjeri zadovoljiti sve strane koje sudjeluju u tome, dakle njih i djecu. Ako je to razvod, onda razvod. Ako je nastavak braka, onda je nastavak braka.

Nisam protivnik jednostranih odluka, nekad su one neophodne jer ne postoji mogućnost dogovornog rješenja, ali više cijenim odgovorne ljude koji u takve zajednice ulaze i iz njih izlaze odgovorno, imajući u vidu malo širu sliku.

Ne kalkulirano, već odgovorno.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 20:34   |   opcije


pogni, sad se zezaš...ali znam ima i takvih žena..

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:35   |   opcije


ne zezam se.
a i naša malamaza je pisala nešto slično za svog muža (nije trač, jer je pisala javno na blogu).
prema tome, takvi brakovi postoje i to im je sastavni dio.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:36   |   opcije


tuf..to je Ok. ako osjećaji zajedno, u isto vrijeme zamru, ali nema dogovora, kaj jedna strana zaostaje. Tj. polaganije se hladi.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:37   |   opcije


ojla...tak...vele neke da su se rastale zbog prijevare....što me sjetilo da su te iste ovdje kvocale nama, koje se nismo rastale zbog toga....da muškarca treba znati zadržati...i ček..kaj ono još!?..Da muškarac vara ..kad doma ne dobiva kaj mu treba! ..Hm....zanimljiv obrat strana! :P

Autor: PAMELA_007   |   29.06.2014. u 20:37   |   opcije


svaka čast onda takvoj ženi, kad ga trpi.
Osim, ako i ona ne radi isto.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:37   |   opcije


Vrbi, treba komunicirati. Vidjeti zakaj se hladi. Možda se može otkriti i eliminirati uzrok.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 20:38   |   opcije


Pamela, ako to pišeš za mene, onda si nešto pomiješala.
ali to je tvoj problem :))

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:39   |   opcije


tuff...ajmo ovako:
najidealnije kad partneri uspiju zajedno postići dogovor, sporazum, kompromis... koji je u stanju u najvećoj mogućoj mjeri zadovoljiti sve strane koje sudjeluju u tome, dakle njih i djecu. Ako je to razvod, onda razvod. Ako je nastavak braka, onda je nastavak braka.

ovo jednostavno nema logike...jer
ako su se već tako uspješno dogovorili da zbog firme i djece neće delati frku...
zašto se onda ne razvedu ko ljudi i ne rade nikome frku, ali su slobodni kao osobe..za to nešto drugo, ne javno, ne na sva zvona..ali svoje privatno intimno

pa ako smo se dogovorili znamo kako sa djecom, fino, ništa im ne fali, inaju i mamu i tatu kada hoće koliko hoće i kod koga hoće, imaju sve..a i firma radi jer smo eto ljudi..pa radimo zajedno...ali nismo zajedno pod istim krovom jer nismo...alooo..koji dio sad tu je čudan???
ako si fin..onda se fino rastanemo, ako si fin za dogovor oko posla i bolje je tako..ili ipak nisi fin...pa samo vataš na sentiment, selo, djecu i kao pamet..

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:39   |   opcije


pam, pozdrav...:))
a kaj ja znam. Osobno se nisam rastala
zbog prijevare, prije bih rekla zbog ponosa.
Nije bilo lako, ali uspjela sam. Zato mi sada
recimo, ne pada na pamet da me netko ponižava
na bilo koji način. (sorry, nitko me ne napada, ali ..samo pričamo,)

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:40   |   opcije


tuf, onaj koji se ohladio od odnosa, ne ugrije ga niti vulkan.
Badave je razgovarati, ako ti nije stalo, barem malo do te osobe.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:41   |   opcije


ne znam vrbi
nisam bila u situaciji
oduvjek sam svoja u svome tako da nije imao priliku da mi baca prnje :)

ja sam neozbiljna i ovakve teme su teške.
svi smo mi drukčije satkani. svak nađe razlog za ostati ili otići kad se dogodi sranje...
može se o tom u beskonačnost..

Autor: pla_vusica   |   29.06.2014. u 20:41   |   opcije


ladonna, na čemu si ti???

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:41   |   opcije


na kavi i energetskom piću zakaj ? :)))

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:43   |   opcije


tak, pitam.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:44   |   opcije


plava, znam, nisam niti ja u takvoj situaciji,
ali bila sam...nekad davno.
Govorim po sjećanju.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:44   |   opcije


cmok vrba. Sve kužim..i sve mi je apsolutno jasno. :) Kaj je najvažnije...slažem se. Nema tog financijskog, egzistencijalnog ili emotivnog razloga...zbog kojeg bih unedogled gazila svoj ponos i dostojanstvo. :)

Autor: PAMELA_007   |   29.06.2014. u 20:47   |   opcije


Donna, u tom konkretnom slučaju, radi prirode posla oni moraju surađivati i intenzivno komunicitati na dnevnoj bazi. Ne znam detalje, ali pretpostavljam da je zaključak nešto tipa ako se može zajedno hendlati 30-ak zaposlenih, može se valjda i dvoje djece.

Ali što je sa zajednicama koje su u startu zasnovane na materijalnim interesima ? Meni je to 100 puta neprihvatljivije nego kad se nakon 10-15 godina želi sačuvati nešto što se zajedno postiglo.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 20:48   |   opcije


pam, neka drugi misle što bilo,
ali i ja sam istog mišljenja.
Više nedam. Dosta je bilo.
I kad bih imala takvog partnera (al, nemam),
ne bismo sigurno više bili zajedno, a i on to jako dobro zna.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:49   |   opcije


tuff ček oni skupa žive? skupa jedu? jel imaju razdvojene stanove ili sobe ili su i tu skupa?

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:50   |   opcije


vrbice,
činjenica je da jesam
i da bih opet šutnula nekog da me vara.
jer si to realno sada mogu dozvoliti

međutim.
prijevara nije kraj svijeta.
napram drugih životnih sranja to je pjesma, čisto ravnoteže radi :)

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:54   |   opcije


i tuff ako ja varam i oću rastavu i fino se uspijemo dogovoriti oko opće finoće ne talasanja...jel sam ja prevarila tebe ili posao?...ako sam tebe daj mi rastavu..ako sam posao izbaci me sa posla..ali ne brkaj lončiće..jer nam trebaju..za nas, pojedinačno i za djecu

posao je posao

privat je privat..
i ako smo tlko fini da ne talasamo ali ja i dalje varam ili oću rastavu budi molim te fin..pa mi je daj..a o poslu ćemo dalje fino i neš mi radit probleme jel tako??'

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:54   |   opcije


ha ha....pa jeste li pročitali kaj je napisala pogni? pa ispada da žena (ili muškarac) može otići iz braka tek ako ima sve uvjete za separirani život? ha ha...tako gledano, pa 90% hrvatskih brakova koji su razvedeni ne bi nikad to bili...jer očito nije važno kaj su ljudi nesretni i ne žele živjeti zajedno, al je važno npr to matrijalno! e pa moja pogni, meni je ipak važniji duh od materijalnog...ak nemerem s nekim bit otišla bih glavom bez obzira...i u podstanare! no, nismo svi isti...a to da si ti poznata meterijalistica davno je već viđeno ovdje na blogu. rekla bih da smo nas dvije dva različita svijeta! ti si otišla iz svog braka zato što si morala (prevarena) a ja zato što sam to htjela! i svatko bi trebao imati pravo na izbor...otići ili ostati. nažalost, većina brakova ostaje zajedno ne zato što to želi već upravo iz tog matrijalnog interesa! najsmejšniji su mi ljudi koji kažu da se bi rastali al nemreju...jer imaju zajedničku kuću npr...jbt koji razlog? pa meni dovoljna moja 2mx2m...ak imam sreću i mir!

Autor: mai_sarai   |   29.06.2014. u 20:54   |   opcije


ladonna, opet te bum pitala na čemu si??

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:54   |   opcije


Ne znam što je iza zatvorenih vrata. Ali na van odaju dojam obitelji. Tko ih ne zna od prije, ne bi vjerojatno primijetio.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 20:55   |   opcije


tuf...pa nisi pročitao moj komentar gore....
Razlika je velika...posao ...ljubav...
Halooooo, govorim da se niti posao ne može voditi kako treba,
ako se ljudi ne podnose. Na što to lići onda?
Svinjac. Eto to.
Drugo je normalni dogovor oko posla, a drugo
podbadanje i iskorištavanje.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:55   |   opcije


tuf...i ova tvoja teorija o zajedništvu zbog posla...ha ha...znam, mnogi su doživjeli da im se posao sjebao nakon razvoda (jedan znanac je čak morao otići u afriku nakon takve neke propasti)...ali svima vama (pa i tebi tuf) to je opravdanje za vlastito nedjelovanje...strah...bojiš se otići (razvod je jedan od najstresnijih doživjalja u životu)...no priznaj to sebi i bit će ti lakše!

Autor: mai_sarai   |   29.06.2014. u 20:56   |   opcije


aj mai_ poklopi se ušima.
našla si ljubavnika šefa, a ne smetlara
čudom se čudim, zakaj se nisi udala za nezaposlenog.

ono što ti je rastava napravila obitelji neću povlačiti ovdje, jer bi ispalo da sam zločesta, makar si to često pisala sama (i obitelj ti spominjem čisto u kontekstu tvojeg kurčenja vezano za odluku rastave, tako da se zbog toga ispričavam).

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 20:57   |   opcije


mai...užela si mi riječi iz usta..:))))))))))))))))))))))))
ma tako je, ali ne bih htjela da ispadne da se to tiće samo tufa. (komentar)
Ima njih takvih ko pljeve. Sve pršti...

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:58   |   opcije


nemaju muda...eto to je to...

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 20:59   |   opcije


pogni ali ako se zaljubim u smetlara..zaljubila sam se i volim smetlara..kaj ja tu mogu i on mene voli..i da rastat ću se..ioako je on i dalje smetlar, jer nas dvoje želimo svoj život..moj posao je i dalje moj..a njegov i dalje njegov:))
ali ljubav veza i novi brak su naši ..eeejjj

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 20:59   |   opcije


Donna, naravno da je moguće. Moguće je i prodati firmu. A moguće se i ovako dogovoriti. Sve ovisi o tome što se želi i što je prioritet. Da netko od njih želi zasnovati obitelj s trećom osobom, takav dogovor kakav imaju sad, ne bi išao. Njima je očito prioritet sačuvati firmu u ovom obliku, jer je biznis održiv i može osigurati posao njihovoj djeci za koju godinu.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 21:01   |   opcije


negdje gore sam napisala..da ne znam kolko bi manje nada sobom i svojom beskarakternošću i osjećajem da sam nekome krpa..dakle koliko bi manje plakala nad samom sobom i svojim dnom dna i bijedom kao osobe u mercedesu..a ne u fići

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 21:03   |   opcije


tuff, naklon razumnim ljudima.

opet napominjem: tolko sranja u životu zgutamo od ljudi koji nisu zaslužili da ih se pogleda, da malo razumijevanja za nekog tko nam je bio (ili je )drag je apsolutno ništa.
U takvim zajedničkim poslovima - treba nači načina za kompromis i bez rastave.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 21:03   |   opcije


pogni,, ak je tebi tvoja obitelj (koje btw nit nemaš, jer djeca nisu obitelj, a suprug opet nije obitelj) svetinja, meni moja nije jer ne postoji. ja sam se sa svojom oprostila...jer kao što rekoh...ti niti nemaš obitelj kao niti ja. jer, tvoja djeca nisu tvoja obitelj...obitelj su...mama, tata, djeca! dakle, više nikad nećeš imati svoju obitelj...osim ako sa dotičnim suprugom s kojim živiš (kak velišI) ne napraviš dijete! prema tome ne petljaj mi moju obitelj jer ona ne postoji!

Autor: mai_sarai   |   29.06.2014. u 21:04   |   opcije


tuff...ovisi od slučaja do slučaja. Imam frendicu, koja ima firmu s mužem, nedavno se rastala, a on se zaljubio i oženio 2 mjeseca nakon rastave.
Putuje s novom ženom po svijetu, a bivšoj osporava bilo kakav udio u firmi. O djeci ništa ne želi čuti...
No, što sada?
Što da ona radi?
Ima odvjetnike, ali znamo kako se muškarac ponaša kad je zaljubljen.
Ili dok ga ta nova ne otpili, nakon što ga pokrade.
Hoće li se skrušeno vratiti ženi?
Moliti za oprost?
Što ti misliš, što bi ona trebala napraviti?

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:05   |   opcije


eto, dono...sve si rekla! čovjek se zaljubi u nekog i ne gleda tko je i kaj je...onomad sam se zaljubila u managera...al za tvoju informaciju pogni...jedno tri puta sam se zaljubila i u nezaposlenog čovjeka! ha ha...očito njegova nezaposlenost je bila preprema za normalan nastavak veze ili neki drugi oblik zajedništva! znaš, za vezu je potrebno dvoje...a ja nisam više sklona da mi se itko useli? btw jel se tebi ikad itko uselio pogni? mislim onak da si mu ti sve pružila, dala...a on došao onak...s koferima? ja jesam čak dva puta i to za istač, curo! o onim drugim pokušajima bez kufera neću...tak da pliz čkomi!

Autor: mai_sarai   |   29.06.2014. u 21:07   |   opcije


Mai, sve stoji. Stresno je, dugo sam to rastezao, ... ali ne radi straha. Isključivo radi zdravog razuma i izbjegavanja ishitrenih i nepromišljenih odluka. I sve je na kraju ispalo OK. Nitko ne mora u Afriku ;-)

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 21:09   |   opcije


Vrbi, na žalost ovo je suprotan slučaj onome koji sam ja opisao. Tu očito nema prostora za dijalog i treba se boriti za ono što joj pripada.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 21:12   |   opcije


tuf...zato sam i rekla da ovisi od slučaja do slučaja. Ne možemo generalizirati. Jer svatko od nas zna, ili je čuo za neku suprotnu priču. Ne moramo se strogo držati jednog principa. Treba poslušati i druge..:))

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:15   |   opcije


Vrbi, slažem se ;-)

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 21:18   |   opcije


mai_, sama navodiš da je njihova nezaposlenost bila prepreka nastavku veze, što samo hoće reči da se zbog nezaposlenog ne bi razvela i otišla s njim u neizvjesnost, pogotovo se ne bi razvela kad bi morala otići iz stana i očito ne stoji to da bi se razvela radi ljubavi (kao što jesi), da je nezaposlen, a ne što je bio menager.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 21:19   |   opcije


osim toga, to je ono što ja stalno ponavljam. Čak sam imala puno rasprava o toj temi na blogovima prije godinu, dvije...:
Voli se strastveno, voli se svim srcem, ali ne može se voljeti vječno. Sve ima svoj vijek trajanja. Samo, lako je ako se taj proces "prizemljivanja" dešava istodobno obama osobama. Teškoće nastaju, kad kod jednog još uvijek traje, a kod drugoga je već u dubokom zalazu. E to je patnja. Strašna ljubavna patnja. Kod parova, kad ta ljubav prođe, nastupa dosada, a često i raskid veze jer je ljubav prošla, završeno je nešto što nas je dotada činilo sretnima.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:20   |   opcije


što s tim ženama i muškarcima, koji olako ulaze u veze koje im ipak donose tako malo?

zašto misliš "tako malo"?

mislim da svakome od njih donosi puno. Sve ono kaj si naprijed nabrojala
seks, osjećaj željenosti, možda i divljenje i možda sve to netko od njih smatra voljenjem.

ja prije svega ne shvaćam zbog čega održavaju svoje šuplje brakove. Razloge preljuba shvaćam. Iako, moram priznati, ne odobravam :)

Autor: biba_ko_biba   |   29.06.2014. u 21:23   |   opcije


Tada se svi pitaju: zašto se baš meni dogodilo takvo nešto?
Emocije se prvo trebaju stišati. Oni kojima to dopre do mozga, spašavaju što se spasiti dade, pogotovo ako su u duljoj vezi. Pokušavaju nastaviti makar prijateljstvom koje može trajati i cijeli život, Ali onda to više nije ljubav.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:26   |   opcije


veza bez budućnosti?

tko zna što budućnost donosi?
nismo babe vračare da ju možemo znati, predvidjeti. Ako i predviđamo, ne moramo pogoditi.

ni jedna veza nije bez budućnosti. Stvar je samo stava oba aktera neke veze.

Bez budućnosti je samo prekinuta veza.

Autor: biba_ko_biba   |   29.06.2014. u 21:26   |   opcije


pa rečeno nam je...zbog komocije i ekonomskog interesa..eto..to je očito ono - pravo i razumno i odgovorno
prema kome? sve nabrojano?? e taj dio nikako da ja shvatim:((( tak da imam falinfgu neshvaćanja..da je sve prije nego ljubav, osjećaji.. ja i on= mi

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 21:27   |   opcije


biba, odgovorila sam ti iznad..:)
Neki su pripravni na to, pa se lakše snalaze kad ljubav utihne. To ne znači da im je i lako. Javlja se osjećaj napetosti, nesanice, razdražljivosti. Ali takve se osobe i povlače u sebe, postaju bezvoljne, javljaju se čak i suicidne misli.
No koga još zanima, znanost..? Time neka se bave psihijatri.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:29   |   opcije


Nemaš falingu, Donna. Razlikuje se situacija gdje te je netko do koga ti je bilo stalo jako povrijedio, od situacije gdje je jednostavno došlo do "poluraspada vremenom". Jako puno ovisi o okolnostima u kojima se kriza odvija.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 21:31   |   opcije


stalno se miješa strast i ljubav
prijateljstvo je vrlo jaka ljubav.
a kad se radi o bivšima, granica je vrlo tanda.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 21:32   |   opcije


tuff, pojasni malo na što si mislio...
nisam te baš razumjela. Okolnosti. Kakve okolnosti?
Misliš na prevare? prestanak ljubavi?

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:33   |   opcije


pogni, prijateljsku ljubav, mogu imati u svojim 70-tim ili 80-tim godinama, ako poživim.
Za sada, i sada, ipak očekujem nešto više od samog prijateljstva.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:34   |   opcije


ma kakvo prijateljstvo dok smo u braku..da sam ti stvarno prijatelj ja bi ti rekla - odi fino nađi svoj život neka ti je sa srećom
to mogu nakon rastave..i papira službenog i malo vremena, i da nismo više skupa..
al dok si sa mnom,
pod istim krovom, u postelji i za stolom i sve ono bla bla pranje veša, kuhanje i čišćenje..e pa nismo si prijatelji..barem ne takvi prijatelji da ti ja želim sreću u tom nečem drugom....
prijatelj sam ti sada i ovdje za probleme, dizanje iz dreka i razumijevanje kaj te šef, posal i sl * ebe..al ti nisam tada prijatelj za sreću s nekom drugom

pa kaj vam je?

Autor: ladonna2   |   29.06.2014. u 21:40   |   opcije


Vrbi, razlikuje se situacija gdje ti osoba s kojom živiš pristupi i kaže ti otvoreno što je na stvari, od situacije gdje se ta osoba ponese bezobzirno i sebično i odradi ti 90 % svega iza leđa i dovede te pred gotov čin.

Drugačije ćeš reagirati u prvom, a drugačije u drugom slučaju, jel tak?

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 21:40   |   opcije


u svakom slučaju
vjerojatno bih prije nekome oprostila preljub
nego što bih ja pristala biti ljubavnica oženjenom.
to bi me omalovažavalo, da znam da netko iz mog kreveta odlazi u krevet svojoj ženi.
to nema šanse.

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 21:40   |   opcije


Donna, a nijanse sivog ??? Niš ? Samo ekstremna stanja?

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 21:41   |   opcije


tako je tuff...drugačije ćemo reagirati.
Ovisi, s kim imaš posla. Ali, na žalost,
često kasno doznamo s kim imamo posla.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:42   |   opcije


pogni, zar uvijek mora biti da je preljub
napravljen sa slobodnom ženom ili muškarcem?

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:43   |   opcije


u svakom slučaju uvijek u krevetu imaš nekoga
tko je došao iz nečijeg kreveta.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:44   |   opcije


neka, ali neka je prošlost iza njega.

moraliziramo oko toga da ne bi nekom svom oprostili prijevaru
a s druge strane, našli bi ljubavnika ili ljubavnicu koji su u vezi i braku i paralelno s nama spavaju sa svojim zakonitima ??

nije to malo kontradiktorno??

Autor: pognioci   |   29.06.2014. u 21:48   |   opcije


e to je drugi par rukava.
Ovisi o povjerenju koje imaš u osobu s kojom si
(ako je u braku). Tuff tvrdi da je to moguće.
Ja ne znam, nisam imala takav slučaj.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 21:51   |   opcije


Vrbi, moguće je samo ako svi igraju otvorenih karata. Ako odmah znaš na čemu si i ako to svojevoljno prihvatiš.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 21:58   |   opcije


tuff, uvijek netko može krivo promiješati karte. I kad imaš jasnu situaciju pred sobom, eskiviranja i prevare su uvijek moguće.
Nikad ne znaš, što "protivnik" misli ili ima u rukama. Ljudi se mijenjaju. Ljubavi odlaze i dolaze.
Treba imati hrabrosti reći, ja više ne kartam s tobom.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 22:01   |   opcije


Opet se slažem s tobom :-). Treba imati hrabrosti i reći otvoreno. I koliko god bilo bolno, onaj drugi to uvijek cijeni.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 22:03   |   opcije


hm..mislim da se ne radi o moaliziranju ili etičarenju, nego jednostavno, bila bih povrijeđena i ponižena prijevarom muškarca s kojim sam u vezi ili u braku.
Jednako, ne cijenim baš previše muškarce koji bi na taj način pokazivali vjernost obavezi potpisanoj pred matičarem.
Tak da sam sigurna da muškarca za vezu ne bih tražila među prstenovanima.
Kad sam bila u braku, nisam tražila ljubavnika, iako mi je trebao jedan. Hm, ili dva?
:))

Autor: biba_ko_biba   |   29.06.2014. u 22:07   |   opcije


Ja, osobno, bih cijenila to. Da.
Samo ako bi druga strana imala hrabrosti..:))
Ali tema je pre naporna priznajem.
Zato, želim ti laku noć tuff..:))
Nisam ti prije stigla reći, da mi je drago
što si opet svratio u ovu našu močvaru...:))
Lp.

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 22:08   |   opcije


biba, svakoj situaciji, čovjek drugačije reagira..:)
Tko zna što bi napravila da si se našla u nečijoj
tuđoj koži.
Zato volim pisati i komentirati o nekim temama...
I tebi želim laku noććć..:))

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 22:10   |   opcije


pogni, jesi li primijetila da ti stalno razdvajaš strast i ljubav? to su za mene dvije strane istog odnosa...ljubav je u strasti, a strast je u ljubavi! sve drugo mi nije zanimljivo ili ako jest to je onda flert, avantura ili nešto slično....no u takve stvari se nisam nikad upuštala! dakle, kad mi se onomad dogodila ljubav i kad sam se zaljubila...rekla sam to svom partneru! nikad nisam nigdje potpisala (crkva) da ću vječno biti s nekim i da ću ga zauvijek voljeti! brak je ugovor koji se sklapa kad dvoje ljudi to želi. jednako tako kad više ne žele...prestaje! riječ preljub mi je oopćenito neprihvatljiva jer za mene je poanta da nekog...voliš! kad nekog voliš ne preljubljuješ...jer to značida si onog drugog prestao! e sad, ako je netko s nekim poradi sexa...o tome niti želim pričati jer nisam imala sex u svom braku s nekim drugim (osim iz ljubavi)...a i to što smo bili u brakovima a zaljubljeni naši partneri su saznali vrlo brzo...u mom slučaju već nakon par mjeseci tako što smo im sami to rekli! no, vi ovdje cijelo vrijeme ne govorite o ljubavi već o ljudima koji su preljubnici iz vica...oni uskaču iz jednog kreveta u drugi i stalno to čine...a istovremeno su uredno u braku...gdje imaju "moralni" život i ne pomišljaju da to prekinu! to nije moralno ili najblaže rečeno..ok..nek to rade ako to zna partner! to je bitno...imati informaciju pa onda učiniti ono što želiš! mislim da je to fer...reći!

Autor: mai_sarai   |   29.06.2014. u 22:11   |   opcije


eh, al ja sam samo u svojoj koži :))

laku noć i tebi :)

Autor: biba_ko_biba   |   29.06.2014. u 22:13   |   opcije


mai...kasno Marko na Kosovo stiže...hahaha
I tebi laku noć želim...:)

Autor: vrbica   |   29.06.2014. u 22:15   |   opcije


Bila mi je svečanost :-))

Laku noć, Vrbi.
Laku noć ladies.

Autor: tuffgong   |   29.06.2014. u 22:18   |   opcije


ma tko će na sve stić...noć društvo!

Autor: mai_sarai   |   29.06.2014. u 22:19   |   opcije


mai_, sudeći po tome koliko si mijenjala partnere za seks, ti si vrlo zaljubljive prirode, (slijedom tvojih napisa o seksu i tvrdnji da se ne seksaš bez ljubavi, to ti sve u komadu)

pošto ja nisam tak zaljubljiva, ja kad volim, volim, ispričavam se što sam pogrešno shvatila tvoje pisanje glede seksualne tematike.

još samo nisam shvatila, koja je razlika za onog tko je prevaren, jel njegov partner vara ih sporta ili kakti iz ljubavi.
prijevara je privara.

ljubav nije izgovor za naše životne bedastoće. niti ih opravdava.

Autor: pognioci   |   30.06.2014. u 7:49   |   opcije


Dodaj komentar