ste znali da se u getribu treba nadolevat ulje?

ja nisam.
do danas.
srećom ima fakat dobrih ljudi koji iz Zapreša potegnu da bi mi nadolijali ulje (ne na vatru..ne meni , nego hyundaću).

sad mi je jasno zakaj mjesecima nisam mogla prešaltat u rikverc..

29.05.2014. u 9:26   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Plavusho neemancipirana!
To trebaš sama,a ne ovisit
o muškima....
:)

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:29   |   opcije


ko maže, taj i vozi
makar i u rikverc

Autor: perce   |   29.05.2014. u 9:30   |   opcije


nemoram ništ kaj ne znam..dok ne naučim.

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:30   |   opcije


da, perce..konačno sam i to naučila ;)

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:31   |   opcije


Hebeš emancipaciju ak ne znaš
generalku na motoru napraviti :)

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:32   |   opcije


Horny, a ćemu služe muški nek da menjaju ulje na autekima, da nam daju savjete kak bumo parkirale a da ne govorim o tome kak bumo vozila :-)))

sve jedan pametniji od drugoga.
mi vam to dozvolimo, jer onda se tak dobro osećate.


ane, naj se sekirati, to ni kak nadolevanje benzina - mislim svaki čas. to je posal za "majstora" i ne mešaj se u to :-)))

Autor: moluska   |   29.05.2014. u 9:32   |   opcije


seksisto..osim o ocu nisam ovisila nit o jednom muškarcu.
niti bi si to dozvolila.
jednako mi se gade muškarci koji uživaju u ovisničkom položaju naspram žene, jer su lijeni i gotovani.

horni..ak hoćeš komentat na mom blogu, samo bez seksističkih zajebancija.

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:34   |   opcije


još sam nekaj
ak ga je trebalo nadolijat
znači da negdje curi
i uskoro bu opet trebalo
bolje je pronaći mjesto istjecanja
nego stalno nadolevat

Autor: perce   |   29.05.2014. u 9:34   |   opcije


Mol pa sve se da naučiti.
Zato je emancipacija tako
dugotrajan proces :)

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:35   |   opcije


Izgleda da Ane dole stalno curka :)

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:35   |   opcije


mol..prošle godine u 7. mjesecu sam menjala getribu..pretpostavila sam da se onda i ulje nadolije..

mislim da je majstor getribar zajebo nekaj..ili mi je trebal reć da nadolijem ulje i di da ga nadolijem

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:36   |   opcije


horni, ideš mi na živce

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:36   |   opcije


Ok,ne bum više.Budem dobar...

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:37   |   opcije


ane, koliko ja znam ulje se niš ne NADOLEVA u getribu.
to je gospon majstor zeznul. pogle di ulje curi!
ovo nije zez ovo je ozbiljno!

Autor: moluska   |   29.05.2014. u 9:38   |   opcije


Mol nemaš pojma...doleva se

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:39   |   opcije


Horny, kada se doleva?

Autor: moluska   |   29.05.2014. u 9:40   |   opcije


frend je sad zrihtal to.

da..i ja mislim da je getribar zajebo..

zakaj žene nisu automehaničari?
mislim da se takve pizdarije ne bi događale..

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:40   |   opcije


nemreš to sama nadolevat
treba se zavući pod auto i odvrnuti čep (šaraf) na getribi
ulje se istiskuje (ne nadolijeva) u getribu
sve dok ne dostigne tu razinu i poteče van na taj otvor
nije baš jednostavno i čisto

Autor: perce   |   29.05.2014. u 9:40   |   opcije


Perce je u pravu,
u nove se ne doleva nego ubrizgava.
U stare se nadolevalo.
Ak nije legao ispod nije niš ni napravil.

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:42   |   opcije


u mašinu dolevam ulje svaki treći mjesec..al za getribu nisam imala pojma da treba kaj dolevat..nisam dolevala nikad ništ..to su valjda u servisu svake treće godine delali..

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:42   |   opcije


Znam nalit ulje tamo di se vadi ona šipka (opet će zvučat vulgarno, ali to je taki site):
Izvadiš šipku,
obrišeš krpicom,
gurneš nazad,
izvadiš,
ako nije između crtica,
onda lijevaš ulje.

A što je getriba to ne znam. Što je getriba (googlam)?

Autor: pasemi   |   29.05.2014. u 9:42   |   opcije


perce..nema veze kaj je zmazano..samo da mi je pokazal neko i rekel da to treba..

sve se da oprati.

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:43   |   opcije


mjenjačka kutija Paške

Autor: perce   |   29.05.2014. u 9:43   |   opcije


zajebana je getriba,ak ti iskoci kod udarca

Autor: cyberlady   |   29.05.2014. u 9:45   |   opcije


Mjenjač.I ako ne pušta i ne dolijeva se nego se provjeri na servisu.
U određenom razdoblju ga je poželjno i promijeniti.Piše u knjižici servisa vozila.
Ulje motora provjeravaš pomoću šipke,
a ulijevaš ga kroz poklopac ventila.Ima čep za ulje,veliki okrugli.

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:45   |   opcije


dečki, niš protiv vas ali ako se ulje u getribi redovito MIJENJA onda je nadolevanje pokazatelj da nekaj ni u redu.

u principu i vodu (ili antifriz) ak moraš nadolevati pokazatelj je da nekaj ni u redu.
ne govorim ja o autima iz 60. godina.
ja govorim o autima koje sada manje više svi vozimo.

Autor: moluska   |   29.05.2014. u 9:45   |   opcije


majstor nije dobro stegnuo,cini mi se

Autor: cyberlady   |   29.05.2014. u 9:47   |   opcije


Horny, sad si rekal upravo ono kaj sam ja rekla na samom početku: ulje se u getribu ne nadoleva. ako se to mora raditi onda znači da nekaj ni u redu i da se ide majstoru. negde pušta.

emancipacija na djelu :-))

još kaj hahahaha

Autor: moluska   |   29.05.2014. u 9:48   |   opcije


ak je getriba menjana prije 11 mjeseci i ulje utisnuto kak treba, ne bi se smjelo dogodit da ga sad nema, ak neki dihtung nije vrisnul..kaj ne?
ili nema dihtunga?

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:48   |   opcije


Ne mora biti majstor kriv.
Koji puta je krivo i parkiranje...
ili penjanje na pločnik.

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:48   |   opcije


ilti..brtve..:P

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:48   |   opcije


sajber, majstor je našu ane sam propustil kroz ruke, a ni dobro pritisnul :-)

Autor: moluska   |   29.05.2014. u 9:48   |   opcije


Ane...krivo čitaš.Ne doleva se nego se UBRIZGAVA.

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:48   |   opcije


ulje za mjenjače je vrlo gusto
i ne mijenja se često
interval izmjene može doseći i 100000 Km
drugo je kad curi
onda se nadolije ali se i zamjene oštećene manđete na poluosovinama (najčešće mjesto curenja)

Autor: perce   |   29.05.2014. u 9:49   |   opcije


Ima bakrena podloška na čepu...nju bi svaki puta trebalo zamijeniti.

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:49   |   opcije


vidlo bi se da je karter..pri prvom sljedećem parkiranju bi bila masna fleka

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:50   |   opcije


evo, znala sam :-)
sada je parkiranje krivo, kaj iz getribe curi ulje :-)))))

Autor: moluska   |   29.05.2014. u 9:50   |   opcije


Nikad nisam to čula, jer nije bilo problema.
Kad se radi onaj servis jednom godišnje to naprave majstori.
A i u mojoj mašti je bila minijaturna mogućnost da ulje koje lijevam na čep za motor nekim čudom možda podmazuje i mjenjač i servo. Jel i servo onda ima posebno ulje?
Čije ulje- jel to povezano isto s getribom?

Fala Perce.

Malo i zafrkavam, ali majstoru, dobro kažu ljudi. Treba vidjet što je jer ima veze i s kvačilom, a ako ne moš stisnut kvačilo ne možeš ni brzine mijenjati, ni kočiti...majstoru, majstoru....

Autor: pasemi   |   29.05.2014. u 9:51   |   opcije


Karter je od ulja motora.
One gume kod unutarnjeg dijela kotača...ak su masne-znači da curi ulje iz mjenjača.

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 9:51   |   opcije


ok, dečki.
fala na informaciji.
sad sam vidla di i kak se treba zmazat..al nadam se da sljedećih 100000 km to ne bum trebala.

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:51   |   opcije


Ne na rizol navoziti auto.
Ja naučila da ne na panj. Kod nas na selu je manje asfalta ;-)

Autor: pasemi   |   29.05.2014. u 9:52   |   opcije


za servo postoji poseban mali spremnik ulja
na njegovom se čepu nalazi i mala šipkica sa nivoima
dolijeva se po potrebi
posebno ulje ATF (rijeđe je od motornog i crvene je boje)

Autor: perce   |   29.05.2014. u 9:53   |   opcije


nikad se ne penjem na rinzol, jer je hyundai jako nizak..odvalila bi prednji branik

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:54   |   opcije


Horny, perce je već rekal za manžete.
valjda ane zna kaj su to mažete - na autu!

sorry, ja znam i malo više od toga, al nebum dalje u ovoj raspravi

ane, mijenjaj majstora, nek ti neko pogleda di curi odnosno zakaj ulje nestaje i to je to.
dali se doleva ili ubrizgava sasvim svejedno, bitno je da ulja nemaš a to je frka.

tak!

Autor: moluska   |   29.05.2014. u 9:54   |   opcije


moram na servis..rega misad ističe..tak da ne bi ni na tehničkom prošla

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 9:55   |   opcije


Najbolje tako Ane. Majstori ti to sve provjere. Nekom tko radi u fušu, a dobri ste si- niža je cijena.
A i oni kombinezoni masni su hot ;-)

Autor: pasemi   |   29.05.2014. u 9:58   |   opcije


Perce rasturaš ulja :-)
Jedno auto, tri ulja...svako na svoju rupu, svako različite vrste....
Svaka ti čast!

Autor: pasemi   |   29.05.2014. u 9:59   |   opcije


je..zato kaj majstori sve provjere, auto je i ostal bez ulja..:P

ULJE NIGDJE NE CURI !

MAJSTOR NIJE DOPUNIL ULJE U SISTEM NAKON PROMJENE GETRIBE..
U FUŠU MI JE NAPLATIL SOMA I POL KUNA !

Autor: ANERAK   |   29.05.2014. u 10:01   |   opcije


četiri Paške
nismo spomenuli ulje za kočnice :)

Autor: perce   |   29.05.2014. u 10:03   |   opcije


Evo fotki o svemu tome:
http://i62.tinypic.com/2my111v.jpg

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 10:10   |   opcije


I ulje za sunčanje :)

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 10:13   |   opcije


Ti što su aute konstruirali mogli su to i povezati nekako da sve ide na jednu rupu ;-)

Autor: pasemi   |   29.05.2014. u 10:43   |   opcije


Srecom nisu...jer bi onda bili u istim problemima s autima kao i sa zenama...

Autor: Truly_madly_deeply   |   29.05.2014. u 11:09   |   opcije


Truly staro i sa V8...poezija :)

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 11:16   |   opcije


Ti se kužiš u žene kao i ja u aute. Ja velim: plavi, crveni, bijeli...
Tebi vjerojatno podjela: plave, crvene, brinete :-)

Jel se što riješilo s poslom?

Autor: pasemi   |   29.05.2014. u 11:38   |   opcije


ane,ako je i20,i30...onda je prednji kraj zaista nizak,ustvari niska je ona zaštitna plastika s prednje strane.
ne možeš se popet na zeru veći nogostup...(iz iskustva)

Autor: iskra19   |   29.05.2014. u 12:17   |   opcije


ima toliko simpa riječi za autodijelove ,podrijetlo njemačko ,pa nesto iskrivili u nasem jeziku jelda??
getriba getriba mgeeetribaa evo me ko luda ponavljam joj Anerak koji mi je moj?? :)) cmok

Autor: AnimaCandida46   |   29.05.2014. u 13:28   |   opcije


Perce je sve dobro rekao: ulje u (ručnoj) getribi oliti mjenjaču (brzina) se ne nadotače, nego se mijenja, i to vrlo rijetko. Izdrži i 200000 km. Ako ga fali, negdje propušta.
Automatici su osjetljiviji na ulje i kod njih uglavnom postoji interval izmjene, makar ga neke marke ne propisuju. I mnogi automatici bi bili spašeni ili bi bolje radili kad bi im se svakih 100000 promijenilo ulje.

Autor: Baayaa   |   29.05.2014. u 17:12   |   opcije


Pasemka - mislim da sam ipak malo dalje dogurao od toga...i onda se zaustavio. Sam sebe...cisto radi zadrzavanja ono malo preostalog zdravog razuma... :-)
A posao? Stagnacija. Taxi je u rezervi kao i ja njima te se trazi nesto stalno...placa na prijasnjem poslu je bila za hrvatske pojmove visoka a nakupilo se i radnog staza u sve ove godine pa ce HZZ jos koji mjesec podebljavati osobni proracun u suradnji sa povremenim poslovima...

Horny - mislio sam da su boxer-i zakon...vec zaboravivsi na V6 iz Alfice...i onda sam sjeo u ovog osmaka...
Bas ga danas picnuo i posudio frendu za spoj...i po prvi puta ga promotrio kako izgleda u voznji iz perspektive bystander-a...
Zaljubio se po drugi puta :-)
I oprostio mu troskove koji ga prate (gorivo, servisi itd)

Jos samo da je poceti zivjeti zivot u kojem bi ga mogao bez grca punog napuniti svako toliko...uhhh...to bi bio uspjeh...s obzirom da je 85 litara...

Autor: Truly_madly_deeply   |   29.05.2014. u 18:08   |   opcije


Metni plin

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 18:48   |   opcije


Ne radim toliku kilometrazu da bi ga amortizirao u dogledno vrijeme...

4400 ccm

10 milja kuna osnovni sistem s dva isparivaca...nedostatak - mogucnost detonacije u grani...

pa do 25 milja kuna ako se radi na sistem u kojem bi svaki cilindar imao svoju elektrodiznu...

Autor: Truly_madly_deeply   |   29.05.2014. u 18:54   |   opcije


Svako zadovoljstvo košta...hebiga

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 19:56   |   opcije


Ma plin valja samo za jedno...tjs dvije stvari...od toga jedna nije legalna vise... :-D

Autor: Truly_madly_deeply   |   29.05.2014. u 20:01   |   opcije


Jedino što je duplo jeftiniji od benze...

Autor: Hornyzg   |   29.05.2014. u 20:23   |   opcije


Nisi primijetio tendenciju rasta njegove cijene? A tu dodaj i potrošnju koja bi za ovu kubikazu išla od 2-4 litre vise...i skužiti ces zašto je jos uvijek Ne moj odgovor...
Ali radim trenutno na ideji jednog žešćeg HHO sistema...

Autor: Truly_madly_deeply   |   29.05.2014. u 21:10   |   opcije


vozim na plin već 8 godina..amortiziran je odavno..već nakon 3.

Autor: ANERAK   |   30.05.2014. u 9:27   |   opcije


Dodaj komentar