e, moj narode!

Nakon četverogodišnjeg crvenog medijskog terora na HRT konačno potresni film Višnje Starešine "Neprijatelji naroda" o pravoj istini zlodjela jednog od najvećih zločinaca 20. stoljeća J.B. Tita.

Kako je uništena hrvatska inteligencija, kako su likvidirane stotine tisuća Hrvata, koliko je masovnih grobnica ispunjeno civilima, predanim i razoružanim vojnicima, kako su se useljavali u stanove i hrvatske i židovske po Zagrebu 45.

Nakon toliko godina mogao se čuti glas predivne i najveće šansonjerke i kantautorice Hrvatske, Lade Kos kojoj režimski slavljen Arsen nije ni do koljena. No, ona kao dijete ubijenog pjesnika Vinka Kosa nije bila podobna u vrijeme diktature crvene buržoazije. Iako je održavala koncerte diljem Europe na partijskoj tv nikad nije mogla dobiti prostor.

Kad vidim kako onaj dolje slavi crveni fašizam i masovnog ubojicu i to mrtvo-hladno shvaćam u kakvoj smo banani.
Hrvatski narod je jednostavno uništen 45. Došao je k sebi 90. nakon srpsko-crnogorske fašističke agresije pod FAŠISTIČKOM crvenom zvijezdom, ali opet je potonuo krajem 90. kad se udbašija ponovno ohrabrila i kad su revitalizirali svoje spavačke pozicije u medijima, gospodarstvu, sudstvu, sveučilištima..svugdje.

Jedan poznati francuski sociolog reče da zemljama koje su izišle iz komunističkog totalitarizma treba 40 do 50 godina za niveliranje izvanjskih, ali ii unutarnjih, vrijednosnih elemenata tog sustava, da se umanji strah od vlastite slobode mišljena i djelovanja.

Dakle, ja to neću doživjeti.

No, postoji nada. istina mora izići na vidjelo. Kad tad.

Zamislite da netko kaže: "Serem vam se na Hirošimu!" I to usred Hirošime da kaže jedan japanski sveučilišni profesor.
Naravno da ne možete zamisliti!

No, možete zamisliti da sveučilišni profesor Kapović kaže: "Serem vam se na Bleiburg!" jer on to zbilja kaže, mrtvo-hladno bez ikakvih posljedica i dalje predaje na FF i poučava hrvatsku mladost.

Huda jama, Macelj, 900 masovnih grobnica po RH čije je iskopavanje i istraživanje Račan zabranio i negdje kažu, preko 1000 u Sloveniji još čekaju.

Do kad?

40 - 50 godina?


ZAVNOH je u našem ustavu. Da, ZAVNOH koji se sastojao od komunista HSS-ovaca i jedan svećenik je bio član. Kad je Hebrang, židov-partizan-komunist, ali hrvatski komunist rekao da Hrvatska treba biti samostalna, odmah je smijenjen, a nedugo zatim i ubijen od zločinca JBT.

I sad, gle apsurda, Hebrangova ulica vodi do Trga zločinca Maršala, žrtva i njegov ubojica u srcu Zagreba.

Dakle, čist za podsjetiti se. Komunisti Zločinčevi su prvo sklopili sporazum s Hitlerom, kad je H napao Staljina odmah se diže ko fol narodni ustanak. Pred kraj raa četnici stavljaju krvavu petokraku umjesto krvave kokarde i počinje bal vampira.

Rat je završio, jedan fašizam je propao, drugi je zasjao svojim crnim sjajem. Naravno, za hrvatski narod. Od 1945. do 56. uspjeli su ispuniti oko 2000 jama žrtvama, civilima, djecom, ženama i naravno, logor Jasenovac je radio do sredine 50.ih.

Prestrašno.

I taj odvratni i cinični stav da ako se traži istina o poslijeratnim zločinima komunističkog fašizma da se umanjuju žrtve sila osovine ili NDH. Zamislite, to se samo u RH tako tumači jer po toj logici ne bi se smjela spominjati Hirošima jer je Japan itekako vršio zločine.

Jedina zemlja na svijetu koja i dalje drži tajnom zločine komunističkog fašizma je RH.

Jedina zemlja u kojoj saznati istinu o tim zločinima odmah biva proglašavano revizijom povijesti, umanjivanjem žrtava NDH ili ustašizacijom.

SRAMOTA! Sramota na što hrvatski narod pristaje.


A tek zločini iz DR za koje nitko nije odgovarao!!!!!!!!!

I zato floskula :"Okrenimo se budućnosti" je opasna floskula.
Kojoj budućnosti? Kakvoj? Onoj u kojoj će pristalice krvnika i dalje krojiti i sadašnjost, projicirati budućnost ii trajno lažirati prošlost?


E, moj jadni, dobri i desetkovani hrvatski narode, ne čekaj 50 godina, PROBUDI SE!!!!!!!

13.05.2016. u 23:03   |   Editirano: 13.05.2016. u 23:09   |   Dodaj komentar

Tako je! Okrenimo se u prošlost! Pa polako unatrag do stoljeća sedmog... Bome, ide nam, puževim korakom, ali malo pomalo regradiramo.

Autor: Cococh-Anel   |   13.05.2016. u 23:18   |   opcije


Netko mi je nedavno pričao kako je to bilo. Ustaše su istjerivali Židove iz njihovih prebogatih stanova u centru Zagreba i zaposjedali ih, a onda su došli partizani i istjerali ustaše iz tih istih stanova. I normalno da su ustaše popizdile.

Autor: Cococh-Anel   |   13.05.2016. u 23:21   |   opcije


Nema veze, mogu se ja i sama sa sobom pospominjati.

Autor: Cococh-Anel   |   13.05.2016. u 23:22   |   opcije


Hehe, a gle što su bili sposobni za vrijeme NDH: "NDH je izgubila područje na kojem je živjelo oko 400.000 Hrvata, a dobila područje na kojem je živjelo više od milion Srba"

Hahhaha :)

Autor: Cococh-Anel   |   13.05.2016. u 23:26   |   opcije


ja sam za uvoz 1-2 miljona tuljana

Autor: sikkbum   |   13.05.2016. u 23:30   |   opcije


mozda 500 dupina...nekak ih manjka...

Autor: sikkbum   |   13.05.2016. u 23:32   |   opcije


Mi smo jaka izvozna zemlja, izvozimo Hrvate. A uvozimo bliski i još bliži istok.

Autor: Cococh-Anel   |   13.05.2016. u 23:34   |   opcije


Znate od čega mi izrastu bodlje na leđima? Od pomisli da s nekim lijepo razgovaram, družim se, simpatičan mi je, a onda recimo napiše ovakav tekst. Ili izađem na kavu s nekim muškim, ništa ne sluteći, a on je u stanju izgovoriti recimo ovo što piše gore u zapisu. Prestrašno!

Autor: Cococh-Anel   |   13.05.2016. u 23:47   |   opcije


Kamo je usmjeren pogled takve osobe? Što takav čovjek vidi? A gledamo iste stvari.

Autor: Cococh-Anel   |   13.05.2016. u 23:49   |   opcije


Takav čovjek mene može mrziti zbog ideje. To je ono što me straši. U ime te ideje u stanju je mrziti nekog s kim je odrastao u istom kvartu, u istoj ulici. Jer takav čovjek ne zna da su ljudi različiti, ne zna tolerirati različitost, i da možemo nekamo stiči samo zajedno i složno. Takav čovjek ne zna i ne može pogledati stvari s drugog aspekta. Za njega ne postoji ništa odim njegove ideje.

Autor: Cococh-Anel   |   13.05.2016. u 23:52   |   opcije


Možda su takvi ljudi u svojim očima jako veliki, ako pišu i govore ove gore stvari. Ako pozivaju na linč. I na mržnju. Na tamu, i mrak. A valjda se ne mogu izdići iznad i biti uočeni ni na koji način, osim gaženjem drukčijih.

Autor: Cococh-Anel   |   13.05.2016. u 23:56   |   opcije


I da se opet ponovim: to je posljedica previše slobodnog vremena i bezidejnosti. Sve ovakve bih ja zaposlila u kapitalističkim firmama, nek im šefuju njihovi, nek nemaju stalan posao nego ovise o 'bisiness decision'. Zabranila bih im rad u školi i na takvim radnim mjestima gdje se napregnu 5 školskih sati dnevno, ako i toliko. Zaštićeni su ko medvjedi, praktički ne mogu dobiti otkaz kakva god sranja radili, drže nastavu bez da ih itko kontrolira, i valjda si s vremenom umisle da su face..

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:01   |   opcije


Još žive u onom istom socijalizmu po kojem pljuju, kojeg im je Tito omogućio. Dobro je da se ne bune što ne dobiju stan besplatno, kao nekad. Blizu škole u kojoj rade.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:03   |   opcije


Evo, imamo pravu hrvatsku vlast, jelda? Koja radi u interesu hrvatskog naroda. Ok, pokoji milijunček v žep usput, da se arbitraža omete recimo, e, to su pravi domoljubi. Pun Sabor domoljuba, toliko ljube domovinu da ne stignu do radnog mjesta. Bome, cijela Hrvatska je zabalavljena od silnih pusa. Htjeli ste,imate. Ali nemojte me uvjeravati da je ovo super, za boga miloga..

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:08   |   opcije


Slavili ste Kolindu, ajme.. najbolja je kad šuti. A vidim i da je više ne puštaju uživo na tv, nego njezina slikica i tekst ispod. Da se jadna ne sramoti.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:10   |   opcije


Fini gospodin Josipović je lignja, jer ne psuje, baca u glavu svašta, ne vrijeđa, svim građanima je bio predsjednik a ne samo 'njima'. Domoljudni senzibilitet uopće ne probijaju fine i ljubazne fraze. Moraš kamenom navalit da probije barijeru.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:12   |   opcije


Milanović je faca. Jer da je napravio i najmanji propust, koliko bi ga razvlačili po medijima.. Pa on je ispao svetac!

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:13   |   opcije


Bila sam u DDR, u Poljskoj, Češkoj, Rusiji za vrijeme komunizma. I znam kako je bilo kod njih. Kod nas je bio raj. Žao mi je što oni koji pljuju po našem socijalizmu nisu isprobali neki od ovih drugih. Da su barem vidjeli kako je izgledala granica između istočnog i zapadnog bloka. U Poljskoj recimo - dućani prazni, police prazne, dolazi kruh ujutro u dućan, ali na točkice. Mi bili gladni, nemali točkice, nemali kruha. 1981. U to vrijeme se u Jugi kupovalo stanove, vikendice su već mnogi priskrbili. Putovalo se po svijetu.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:18   |   opcije


Od država koje sam htjela posjetiti jedino me u Tajvan nisu pustili jer sam iz komunističke zemlje. Svugdje smo mogli. Je li to bilo loše?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:24   |   opcije


Hrvati su bogati narod. Imamo nekretnina u vlasništvu kao rijetko koji narod.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:26   |   opcije


Socijalizam je održiv sistem zato jer je pohlepa bitno manja, svi imaju podjednako, nema velikih razlika. Kapitalizam nije održiv jer se on temelji na kolonijama - pokradenom bogatstvu, na jeftinoj radnoj strani i sirotinji s jedne strane i uživatlejima tog bogatstva s druge. Kapitalizam se urušava i ne bude dugo izdržao, vjerojatno slijedi veliki kaos, bezvlađe, ratovi, i jednog dana će nam opet doći socijalizam. Jer je to prirodno stanje čovjeka. Da dijeli s drugima i da se brine o slabima. Jer je čovjek.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:32   |   opcije


Pohlepa je nametnuta. Jer se na pohlepnima može profitirati. Čovjek nije prirodno pohlepan. To je moje mišljenje. Tjeraju nas da budemo pohlepni, da imamo više od drugih, pa nas tako dijele - zavadi pa vladaj. To nije prirodno.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:34   |   opcije


Slobodan je onaj tko je slobodan od pohlepe.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:35   |   opcije


Hvala na pažnji.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 0:35   |   opcije


socijalizam danas,...Norveska, Danska, Svedska, Island, Finska..

Autor: zikiwara88   |   14.05.2016. u 0:43   |   opcije


pretpostavljam da s I TI Hrvatski intelektualac-intelektualac bi trebao imati širinu u pogledima-ne gledati samo svoje dvorište-počinjeni su strašni zločini-zločin za sobom povlači zločin-i jedan nevini ubijen je strašan zločin-nemoj brojati-broje sitne duše-imaj širinu.-pretpostavljam I da nedjeljoim ides na misu-podigni pogled-proširi vidike.Jednim zločinom nemožeš opravdati drugi-negledaj one druge-gledaj sebe .!!!

Autor: 000011   |   14.05.2016. u 4:50   |   opcije


broj ubijenih civila nakon rata od strane partizana i dalje je tajna a broj procesuiranih i dalje je 0 slovima i brojem nula a potomci onih koji su ubijali uče nas demokraciji
-bogoljub kočović
-vladimir žerjavić
-vojno geografski institut beograd
-raspored jedinica u hrvatskoj i nacionalni sastav jedinica vojno geografski institut beograd

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 6:57   |   opcije


-zločin u zrinu
-pokolj na otoku daksi
-pokolj na otoku jakljanu
-zločini u maceljskoj šumi
-barbarin rov
-zločini u gračanima
-poslijeratni zločini u zagrebu
-prestanak rada jasenovca pada u godinu ?

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:02   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=xE8o2tKVrfo

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:03   |   opcije


uspavanka za ljude i posadu rovova

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:04   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=Q0PKWSexMWk

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:08   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=tfZMtnZBpRY

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:10   |   opcije


kad brojiš tuđe-nabroj i svoje-kao što ISUS reče-tko nije kriv-nek baci kamen-prvi !!!

Autor: 000011   |   14.05.2016. u 7:12   |   opcije


ne bacam ja kamenje samo me zanima zašto o ustaškim zločinima znamo sve a o partizanskim ništa

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:14   |   opcije


što misliš tko je pobio više (ne)istomišljenika

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:16   |   opcije


a odakle ih ti nabroja-ako neznamo ništa-daj već jednom pusti mrtve na miru-svi na ovim prostorima imamo svoje rane !!!

Autor: 000011   |   14.05.2016. u 7:16   |   opcije


hoćemo opet imati primanje u milanovićevce,mesićevce,josipovićevce kao nekad u pionire

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:18   |   opcije


nema svrhe razgovarati-zato nam i jest ovako !!!

Autor: 000011   |   14.05.2016. u 7:20   |   opcije


hjoj..

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:20   |   opcije


a partizanske rane nek ostanu tajna tako da ti isti mogu na miru vidati svoje rane,veliš tko im je kriv što sse nisu slagali s partizanskim totalitarizmom

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:21   |   opcije


Mislim da bi se trebalo znati sve. Iako vele da je ignorance bliss.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:21   |   opcije


da nisu ljutili partizane bili bi živi

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:22   |   opcije


fino sve objaviti bez preuveličavanja i ostaviti objavljeno svima koje zanima.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:22   |   opcije


sami su si krivi što ih snađe smrt

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:23   |   opcije


Ali..kako bumo onda doživljavali potomke tih ljudi?Djecu im? Unuke?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:23   |   opcije


istina oslobađa 0011 a ne laž i šutnja

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:23   |   opcije


Vjerojatno jednako hejterski. To mislim da nikom ne treba.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:24   |   opcije


Pogotovo ako su na neakvim pozicijama ti ljudi danas.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:25   |   opcije


A vjerojatno jesu. Jer su imali bolje uvjete.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:25   |   opcije


boža ti voliš da te lažu i onda ih doživljavaš bolje

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:25   |   opcije


Kajaznam.
Nije netko kriv za grijehove svojih predaka.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:26   |   opcije


Nemre se anduat.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:26   |   opcije


Kužiš? Nemremo anduat sve kaj se desilo.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:27   |   opcije


A činjenica je da je Josipoviću, npr, bilo lakše obrazovati se i bla ako mu je otac bio to kaje bio.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:28   |   opcije


a treba li nam soliti pamet

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:28   |   opcije


Za razliku od nekom kom su ubili oca, npr.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:29   |   opcije


manje će soliti kad se sazna istina

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:29   |   opcije


Ma..kajaznam. Svak bi nekom solio.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:30   |   opcije


krećemo sa istih pozicija,pozicija istine

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:30   |   opcije


pozicija istine totalitarizma je

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:31   |   opcije


Zajedno u budućnost?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:32   |   opcije


Kamo krećemo?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:33   |   opcije


Ne biramo mi kretanje, neminovno je :)

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:33   |   opcije


Istina sama nađe put. Uvijek. Ne treba se pretjerano baviti istinom.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:34   |   opcije


Trebamo rasti.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:34   |   opcije


Zauzeti pozicije s kojih te se bolje čuje kad govoriš istinu. Npr.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:35   |   opcije


da to vele i osnivači barbarinog rova

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:35   |   opcije


Zato kaj su negdje gdje ih se čuje.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:36   |   opcije


huda jama raste

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:37   |   opcije


A mi na iskrici :)

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:37   |   opcije


hejtanje je bzvz.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:38   |   opcije


posada hude jame te pita koliko puta ih možeš zatrpati

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:38   |   opcije


Ma..nikog ja nisam zatrpala niti ih mogu otkopati.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:39   |   opcije


misliš da treba slaviti druga tita u kontekstu brojeva

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:41   |   opcije


Nemamo mi mind set Židova pa da tako pamtimo stoljećima.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:41   |   opcije


Ne trebam ga ja slaviti.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:41   |   opcije


Ako netko slavi, neka slavi.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:42   |   opcije


Možda ljudima to evocira jedine lijepe uspomene iz djetinjstva? Ak se samo Tita slavilo..
Kajaznam. Nek slave.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:43   |   opcije


pitanje nije bilo upućeno tebi osobno nego trebamo li ga slaviti u kontekstu brojeva smaknutih ne-istomišljenika

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:44   |   opcije


kada saznamo istinu o brojkama

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:45   |   opcije


Radi li se samo o vlastitom narodu ili uzimamo i druge u obzir?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:45   |   opcije


Za dobar dio onih po kojima su ulice i trgovi dobili imena bi se mogao izvuć popis žrtava.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:46   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=-IHlPRGOfGI

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:47   |   opcije


Di sam to bila...ček..Hamburg.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:47   |   opcije


istina boža oslobađa a na tebi je onda izbor

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:48   |   opcije


Šetam pločnikom i skužim nekakvu pločicu na cesti. Pogledam i vidim da pišu imena ljudi i datum kad su izvedeni iz kuće pored. I zna li se gdje su ubijeni. Stotine pločica.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:49   |   opcije


Pun grad pločica.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:49   |   opcije


Ne piše tko živi u toj kući sad.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:50   |   opcije


rad oslobađa-pisalo je na aušvicu-a i jasenovac je bio radni logor !!!

Autor: 000011   |   14.05.2016. u 7:50   |   opcije


Pitanje: za što točno treba istina?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:50   |   opcije


mogućnost izbora boža

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:51   |   opcije


da bi bili na istim pozicijama treba nam istina

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:52   |   opcije


Moraš znati kaj želiš od istine.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:52   |   opcije


nastup s pozicije laži je ?

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:52   |   opcije


Nedovoljno jasno. Židovi u Hamburgu su htjeli staviti pločice i osuditi zločince.
Jasan cilj.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:53   |   opcije


obmana

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:53   |   opcije


Sumnjam da potomci zločinaca mogu jednostavno doći u Izrael.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:54   |   opcije


Definiraj što želiš, sakupi istomišljenike, napravite plan i krenite polako u realizaciju.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:55   |   opcije


Istina zapravo jedina postoji..nemre drugačije:)

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:55   |   opcije


ali potomci zločinaca nas uče demokraciji u hrvatskoj bez problema u čemu je štos

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 7:57   |   opcije


Tita proglasit zločincem bi vjerojatno najbrže pomoglo.
Ja sam za.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:57   |   opcije


Tko veli da nemreš ti pokrenuti tu inicijativu?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 7:59   |   opcije


hvala u ime posade rovova i jama

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 8:00   |   opcije


godinu dana mudre kampanje i maknut će se sve pločice s njegovim imenom.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:00   |   opcije


To bi bio posao. Pravi posao. Ovo sve je blabla.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:01   |   opcije


Pas mora van:)
Gibam.
:*

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:02   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=JD7p6D4Fq5I

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 8:02   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=L7NeyYJ3tpU

Autor: roman10   |   14.05.2016. u 8:10   |   opcije


Al znate kako bih ja gledala sve te žrtve?
Kao žrtve 2.svjetskog rata i poraća.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:36   |   opcije


Jedan veliki dokumentarac o tome treba snimit.
Jer smo žrtve i mi danas. To je meni još brutalnije.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:38   |   opcije


Trg žrtava kasnog poraća 2.svjetskog rata i video panele s našim fotkama vrtit 24/7

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:39   |   opcije


A mi zgurali još jedan rat u medjuvremenu :-/

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:41   |   opcije


I onda si neak mislim.. Nisam se rodila kad je bio 2.a osjećam posljedice...kad je počeo ovaj naš bila sam klinka, osjetila, osjećam posljedice.
Ono..jebemu. Sad sam zrela i ne želim.
Malo bih živjela bez tereta ratova..ak se ikako može.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:44   |   opcije


mislim..ak vama nije bed to?
Ja bih malo bez..

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:46   |   opcije


Tko zna čeka li nas još koji rat.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:47   |   opcije


A vi se fino organizirajte i tražite osudu zločinaca.
Ako budete nenasilni, podržat ću vas. Ako ne iziskuje previše mog angažmana.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:48   |   opcije


Skupite sve koji su činili ozbiljno loše stvari. Sa svih strana. I nek se više zakopaju kosti. Bila bih vam zahvalna.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:49   |   opcije


Te igre kostima su opasne. Da se ne vole igrati kostima, već bi odavno bile zakopane. Meni je to spinanje bez veze. Imati u firmi nekog takvog tko stalno spina u negativnom smjeru, stalno traži nekakvog krivca, to je kazna. A ima ih. Kaj god im daš, nezadovoljni su. Zbog nečeg tamo, nekad, zato jer..

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 8:51   |   opcije


Ono što me veseli u ovoj priči je što su ti i takvi bili tiho i mirovali kad je HDZ bio izabran, a sad su opet postali glasni. Što znači da gube tlo pod nogama. I tu mojoj sreći nema kraja :)

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 8:53   |   opcije


To nesvjesno tjera ljude iz okoline da zauzmu stav.
Jednak ili suprotan.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:53   |   opcije


Kao što rekoh :) stav.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:54   |   opcije


Ja gledam sinoc sabor i nemrem vjerovat.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:54   |   opcije


Zaista bih zabrana ljudima da se bave politikom onako.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:55   |   opcije


Zabranila.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:55   |   opcije


Pa to se zato i zove - širenje mržnje. Kao da je to problem! PRoblem je upravo suprotan, ujediniti ljude, iako misle različito. Imati zajednički cilj i njime mahati, a ne razlikama..

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 8:56   |   opcije


Niti jedan zakon se nece izglasati..niš.
Katastrofa.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:56   |   opcije


Da, ni ja mogu vjerovati da su tak bedasti. Sad je stotinu očiju uprto u njih, a oni se zajebavaju.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 8:57   |   opcije


A kad su prikazali displej sa lampicama..iss..

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:58   |   opcije


I to nema veze s oporbom, to je najtragičnije, ili najsmješnije.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 8:58   |   opcije


A ekipa koja napušta radno mjesto usred glasovanja?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:59   |   opcije


E, možda je Lanena zapravo ovaj zapis uputila Saboru i sabornicima? Probudite se!!!!

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 8:59   |   opcije


Ma..žele nove izbore.
Jer im je to jedini način da sačuvaju svoje guzice.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 8:59   |   opcije


Da, bez obrazloženja?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:00   |   opcije


Da smo pametni, sad bi mi njima svima trebali prc. Pa nula odaziva.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:00   |   opcije


Da, tako sam i ja shvatila, žele nove izbore, ali se nemaju petlje otvoreno sukobiti, nego sad skupljaju političke bodove - kao, pa i ja sam izašao iz sabornice, bio sam protiv zakona... guzice!

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:01   |   opcije


Lako budale zajebavat.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:01   |   opcije


Kaj je najtragičnije, 90 posto njih će fakat ostati u Saboru ako se izbori ponove.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:01   |   opcije


Pa da.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:03   |   opcije


Svaka od strana je u stanju pljuvat po vlastitim projektima kad se preokrene priča. To ja ne kužim.
Opet nekakva kolektivna odgovornost i nikom ništ.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:06   |   opcije


A znam da se brifaju non stop.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:07   |   opcije


Moje je mišljenje da je i to što je MOST dobio toliko glasova je sve zbunilo, pogubili su se. Iako mislim da su izrežirani barem u nekoj mjeri, meni se čini da je MOST dobro odigrao, najbolje što je mogao. Da su koalirali s SDP-om, vjerujem da bi se njihove reforme i dogodile. Ovako su barem spriječili veću štetu.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:07   |   opcije


Ma..mislim da nisi u pravu.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:08   |   opcije


Što političara čini političarem?
Ne ideje nego sposobnosti i konekcije.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:09   |   opcije


Da, žalosno je to što oni ne glasaju za projekte, nego za ljude. Nije bitno što se kaže, nego tko kaže. Zato nam i je tako. Mislim, to je i inače u životu tako, ali jebemu, plaćamo vas da nešto pokrenete, a ne da se prepucavate ko na placu. Zbog tog razloga sam bila za veliku koaliciju.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:10   |   opcije


Netko tko je no name može bit revolucionar ako je karizmatičan. Al nemre bit političar.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:10   |   opcije


Po meni ovo naše nisu političari nego nakupina smeća koje nosi struja sim tam. Možda imamo dva-tri političara..

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:11   |   opcije


Opizicija je važna. Dobra opozicija je važnija od vlasti, rekla bih.
Jednoumlje je opasno.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:11   |   opcije


Da je opozicija važna, onda bi velike kompanije imale dvostruko rukovodstvo.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:12   |   opcije


Opozicija kontrolira a vlast zna da kontrolira. I sve štima.
Problem je valjda jedino u raspodjeli moći. Svak bi više za sebe.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:13   |   opcije


Pa imaju.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:13   |   opcije


Tj. imali bi dvije struje i izbore. Ali to nije profitabilno, već naprotiv, trošđi veliki novac. S te strane gledam.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:13   |   opcije


Shareholdere, stakeholdere..

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:13   |   opcije


Ma oni su meni svi na istoj strani. Možda je sindikat opozicija. Moram razmisliti..

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:16   |   opcije


Sad smo opozicija mi:)
Glasači. Jedina prirodna.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:18   |   opcije


Što je rezultiralo mostom i živim zidom i bla.
Ne mislim da je baš sjajno ispalo.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:19   |   opcije


sindikat je samo u službi kompenzacije pretjeranog tlaka mase koja bi već davno prsla da ga nema

da nije tako, ukinuli bi ga vlastodršci odavno
jer to mogu

ovako još mogu izvoditi svoje kerefeke ne bojeći se revolucije

Autor: perce   |   14.05.2016. u 9:19   |   opcije


A ono kaj zaboravljaju svi je da smo zapravo dioničari.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:20   |   opcije


Mi smo većinski vlasnici države.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:20   |   opcije


A oni se šprdaju na telki. Pred nama.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:21   |   opcije


Ok..Šuker nam se ispričao.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:21   |   opcije


Joj, zbrisalo mi. Ukratko, u Njemačkoj je velika kolacijia na vlasti, i dobro funkcioniraju. Bilo bi idealno izmjenjivati period velike koalciije s periodom borbe među strankama, tako bi se barem u nekim periodima nešto napravilo (u doba velike koalicije)

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:22   |   opcije


Da, to i ja furt ponavljam, ali kaj s narodom koji nije svjestan da je većinski vlasnik?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:24   |   opcije


Da maknu i Karamarka i Milanovića?
:)

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:24   |   opcije


I stave nekog..kajaznam..
Plenkovića?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:25   |   opcije


Naš narod treba diktaturu. Jer ne zna drukčije. I ovaj zapis zaziva diktaturu 'koja bi se obračunala s...', ne uzimajući u obzir da nas ima različitih.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:25   |   opcije


Za šefa koalicije.
Ili mora bit nestranački?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:26   |   opcije


Mene..npr:)
Kaj bi falilo?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:26   |   opcije


Ionako nikog ne poznam tamo.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:27   |   opcije


:D

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:27   |   opcije


Bilo bi baš zabavno

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:29   |   opcije


jedan od nablesavijih argumenata je taj kako je u pljuginom socijaliznu bilo bolje nego u madžarskoj. Pa i u madžarskoj je bilo znatno bolje nego u burkini fasso, togu, čadu i još mnogo država. jebem ti logiku gdje uživaš u svojoj "dobroti" samo zato što je drugom gore.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:29   |   opcije


Ha, nedostatak pravih domoljuba (Hrvata) a previše onih drugih (mrzitelja svega hrvatskog)...kako to riješiti?
Možda bi trebalo mrzitelje lik..(kastrirati) a "prave" domoljube klonirati. Naravno kriterij bi trebali utvrditi "pravi" domoljubi.
Država ne bi bila ni potrebna (nije bila potrebna ni 41. pa su je prepustili Talijanima) a takav ostatak populacije (nekada Hrvata) bi bazao uljuđenim svijetom i širio "svoje" domoljublje

Autor: Aphis   |   14.05.2016. u 9:29   |   opcije


Da narod (većinski vlasnik) pokrene izbor šefa koalicije.
Oformi se nekakav tim i postavi kriterije. Pa natječaj.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:30   |   opcije


Bilo bi predsjedničtvo i svake godine bi se mijenjao predsjednik. Boža, pa ti bi bila dobra u politici, jer si konstruktivna, a nisi opala s banane, kužiš odnose među ljudima. Evo, ja glasam za tebe.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:30   |   opcije


Ono.. Možeš se prijaviti ako:
Bla, bla, bla.
Znanja i vještine.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:31   |   opcije


mislim da se nikome ništa neće loše desiti kad jednog dana napokon povjesničari daju konačnu ocjenu o titovim zločinima, jer o zločinima pavelića se zna, i onda napokon se može zatvoriti povijesna knjiga. Dok to ne bude napravljeno uvijek će se naći netko tko će iz osobnog jada raditi probleme crtajući svastike i uzvikujući za dom.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:32   |   opcije


Tehnički to nikad nije bilo izvedivije nego danas.
Preko društvenih mreža se čuda naprave.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:33   |   opcije


Naravno, to je posao. Po meni bi se sve dalo na natječaj, kakvi faking stranački izbori. Daj popis ljudi, njihove CV-e, i ajmo birati. Je, ali naši tvrde da se svatko može baviti politikom. Baš! Zato nam i je tak, pa dobijemo ministra koji ne razumije osnovne pojmove.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:34   |   opcije


I da se ne pita ljude "zakaj vi mislite da ste dobar kandidat?"
Nego" imate li znanja i vještine koje tražimo? A to su x, y, z.."

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:35   |   opcije


Kad smo lajbeki.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:35   |   opcije


Hm, jeste li vi čuli onu - povijest pišu pobjednici? Ako si izgubio, tko te je.. Da je Pavelić pobijedio, on bi pisao povijest. Nije samo kod nas tako, nego svugdje usvijetu. Ako si luzer, luzer si. Trudi se, pobijedi, pa piši novu povijest. Nemoj cmizdriti nad nepravednom poviješću.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:36   |   opcije


Tako nam hejtanje jedne od opcija pojede dobre kandidate. Ziher ima kvalitetnih stručnjaka a mi pojma nemamo.
Znamo mažu li se maslinovim uljem i gdje ljetuju.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:36   |   opcije


Povijest je sad protiv Tita.
I treba odraditi proces.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:37   |   opcije


Za opće dobro.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:37   |   opcije


Sad fkt moram off.
Pusaaa!!!

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 9:38   |   opcije


Hrvatska je veličine jedne mal o veće korporacije. Koji će nam klinac toliko birokracije? U današnje vrijeme? Gdje moram u svoje radno vrijeme ići negdje na šalter koji radi od 8-16, a stvar se može isprintati u sekundi. Ajd, kreće se na bolje u tom segmentu. E, ali na tom poslu radi 10 uhljeba koji se prevažni, maltene ih moraš podmitii da dobiješ što te ide, i što si već odavno preplatio.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:41   |   opcije


Ja znam i za povijest u kojoj je Tito radio dobre stvari. Nije Tito crno-bijel.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:42   |   opcije


stručnjaci nikad neće dobro voditi vladu, nego mogu vrlo uspješno djelovati u ministarstvima na stručnim područjima djelovanja. Ne postoji škola za političara, nego su političari presjek državljana koje predstavljaju u tijelima vlasti, i tako treba biti.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:42   |   opcije


Ajmo mahati Titom, jer nemamo većih problema. Jer je pola stanovništva zapelo u povijesti i ne može se pokrenuti - raditi - školovati - jer je Tito kriv. Aha.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:43   |   opcije


Dobro, Kre, ajmo definirati posao političara pa da vidimo koje škole to pokrivaju, i trebaju li političaru ta neka specifična znanja ili ne trebaju? Ili je dovoljno da dođe netko polupismen i laprda, i zanosi se s time kako je političar?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:46   |   opcije


Što je zapravo posao političara?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:46   |   opcije


koko... nekome tko je i u bivšoj državi lijepo živio i putovao svijetom,
teško je objasniti da su u toj istoj državi živjeli i to jako teško i neki
drugi ljudi,lojalni ili ne toj istoj državi.gledaš sve iz svog "rakursa",jer si
slijepa,bilo zbog žalovanja za tim vremenima i tom državom ,bilo zbog
toga što ti je to partijska ili neka druga zadaća.zbog toga si i neobjektivna
i plitka. svoje "široke" poglede na društvo i ljude u društvu,gledaš isključivo
po ideološkoj logici.jedni su ti svi fini i bezgriješni,a drugi su lopovi i vragovi.
takav pogled i stav,pokazuje da si stvarno plitka i nimalo demokratski nastrojena
kako se želiš prikazati ovdje,vjerojatno i u realnomživotu.nazadna i plitka.

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 9:49   |   opcije


prvo, nije mi jasno zašto se vječito upirete da se zločincu titu da mjesto u povijesti koje zaslužuje.
a škole za političara nema, i tako je u cijelom svijetu. Diplomacija je profesija i za nju ima obrazovanje, ali politika je toliko fluidna i može se voditi na različite načine da za nju nema formalnog obrazovanja.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:50   |   opcije


Bezobrazniče, vidim da si lijepo opisao mene i kako mi je bilo. Ajde ti opiši sebe i kako je tebi bilo u Jugi, pa ćemo usporediti.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:51   |   opcije


da postoji škola za političara onda nebi bilo pluralizma jer bi jednostavno stvar bila u stručnim rukama, a tu onda postoje pravila koja se moraju poštivati.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:51   |   opcije


Kako misliš - fluidna? Čemu onda služe političari? ili kako da postavim pitanje?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:52   |   opcije


Kre, aha...

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:53   |   opcije


završio skolu,počeo raditi,primao plaću svaki mjesec s kojom nisam
mogao ni povratnu kartu do zurich-a kupiti,vlakom.na moru bio sa školskom
ekskurzijom.imao bicikl.bez stana,kuće i imanja.

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 9:54   |   opcije


Zašto naši političare puše od stranih političara? To je point. Bit će da ipak nemaju znanja koja bi trebali imati. Ja želim političara koji se može nositi sa svjetskim političarima. I, koja znanja treba imati?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:55   |   opcije


Bezo, ti si u domu odrastao?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:56   |   opcije


Evo, isrkica je presjek Hrvata. Političar ne mora ništa znati, i sve su drugi neki krivi. Evo, i opet jadan Bezo, i jadni Hrvati. Plače mi se koliko smo jadni....

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 9:58   |   opcije


u principu mi barem što se odnosa u vanjskoj politici imamo političare koji se dobro nose sa stranim političarima. Ostvarili smo gotovo sve svoje vanjskopolitičke ciljeve, da ih sad ne nabrajam, a normalno je da ne možemo bitnije utjecati na neke stvari jer su predisponirane financijskom moći. Zato ni suverenitet bilo koje vrste više nije ono što je bio prije samo tridesetak godina. Što znači nekadašnji suverenitet tipa carinik i vojnik na granici, kada ti danas netko zavrne pipu u washingtonu, a voda prestane teči u garešnici.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:00   |   opcije


ja sam odrastao u "švapskoj" kući,koju su partizani nacionalizirali 45.
prodali mojoj babi,protjeranoj od talijana iz Gorskog kotara.muža
joj ubili partizani,a imanje u Gorskom kotaru nacionalizirano i prodano
nekome drugom..

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 10:01   |   opcije


bezo nisu te "švapske" kuće prodavali, nego davali džaba. Tako je zločinački titov režim protjerao približno 200 tisuća podunavskih "švaba", i približno isto toliko talijana iz svojih višestoljetnih domova, a o tome nitko ni zuc.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:04   |   opcije


od tih ljudi su i mnogi pobijeni na pravdi boga, ali to je "naš" tito i o tome se ne priča.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:05   |   opcije


krelec,kupila je,jer nije bilo poklanjanja,barem ne njoj.
posudila novce i otac vratio zadnje godinu dana prije
mog rođenja....

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 10:09   |   opcije


...i te priče o današnjim "uhljebima"...pa u Đuri Đakoviću je radilo
18 000 ljudi,od kojih je bar 5 000 bilo "uhljeba"..po bilo kojoj
osnovi,nacionalnoj ili partijskoj....

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 10:11   |   opcije


A kako to da ste vas dvojica penzionirani, a radno ste sposobni?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 10:15   |   opcije


ja sam u mirovini jer me bivša komunjara umirovila...
onaj isti koji je prodao INA-u i podigao kredit od 4 milijarde
Eura za A1...

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 10:21   |   opcije


20 000 umirovljenika je Račan i Željka Antunović stvorili
u mjesec dana.....i poslije punili novinske naslove o nekakvim
Tuđmanovim i HDZ-ovskim umirovljenicima...fuuuuj

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 10:23   |   opcije


kokica od kuda ti podatak da sam radno sposoban?

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:29   |   opcije


Krelec, ti si radno nesposoban?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 10:33   |   opcije


za poslove koje sam obavljao u trenutku umirovljenja da.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:35   |   opcije


Zar nisi ti bio privatni poduzetnik?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 10:37   |   opcije


u trenutku umirovljenja ne, nego u hv.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:42   |   opcije


a vojska ti baš ne trpi "starce" od 45 godina, izuzev ako nisu sa visokim činovima generala ili specijalnih znanja i vještina.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:43   |   opcije


slična situacija je i sa pripadnicima mupa. Mnogi su ispračeni u mirovinu i mlađi od mene.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:44   |   opcije


Moj frend je ostavio zdravlje na bojištu, i nije mogao dobiti mirovinu. Kako to? Osim toga, u HV ima raznih poslova..

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 10:44   |   opcije


S koliko si godina išao u mirovinu?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 10:45   |   opcije


čuj draga koko, bio sam na sedam različitih revizija. Ako ti misliš da bi trebala biti osma mogu ti dostaviti sve potrebne papire kako bi ti odlučila jesam li ili ne trebao u mirovinu.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:47   |   opcije


a tvoj frend ako zaista ispunjava uslove za mirovinu trebao ju je i dobiti, no mislim da su to samo šuplje spikice, jer svi koji su ispunjavali uvjete umirovljeni su prema odredbama tada važećeg zakona.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:48   |   opcije


Ma, na tvoju savjest.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 10:51   |   opcije


Odrezat ćemo ti nogu kre:)

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 11:00   |   opcije


Biraj koju.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 11:01   |   opcije


Koja bi bila opcija b za vojnike? Da su svi ostali zaposleni u vojsci nakon rata?

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 11:02   |   opcije


Glupo je malo pikati po penzijama.
Ljudi bili vojnici, rat završio, oni u penziju. To je meni ok.
Rat je mogao još trajati i oni bi radili u vojsci.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 11:03   |   opcije


Zasebna je to kategorija.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 11:04   |   opcije


A kre bi bio general :)

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 11:05   |   opcije


Ljudi zaboravljaju da nitko nije znao koliko ce rat trajati ni kako ce zavrsiti.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 11:06   |   opcije


To je sigurno prilično cool osjecaj. Bit neka velika faca u ratu.

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 11:08   |   opcije


Valjda ti muda kamionom voze iza tebe..

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 11:08   |   opcije


Brr..

Autor: bozicnica   |   14.05.2016. u 11:10   |   opcije


U penziji je PENZIJAAAAAAA...uživam plodove svoga rada a za ostalo me zab....!!!!!

Autor: Aphis   |   14.05.2016. u 11:12   |   opcije


Ne smeta meni kaj je Kre u penziji. Njemu smeta svaka moja riječ, vuče me za nogavicu stalno.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 11:12   |   opcije


I malo je čudno da netko kao od brda odvaljen, koji se bavi svim i svačim, ovdje tvrdi da je radno nesposoban. Ok, penzionirali su te iz zahvlanosti za doprinos u ratu. Ali - radno nesposoban? Kaj nije glupo?

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 11:14   |   opcije


Dodaj komentar