©© - Vizura

03.12.2016. u 10:12   |   Editirano: 03.12.2016. u 10:38   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

To ti je kad nemaš mjere..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:13   |   opcije


Kad volem, volem svim srcem

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:13   |   opcije


Gle, slika se još vidi.. imgur

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:13   |   opcije


O, Ete se vratio..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:39   |   opcije


Strašno je kad bi nekomu čestitao Božić i dao poklon, a nemaš komu bližnjemu.. to je moje iskustvo..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:41   |   opcije


I onda te iz sažaljenja zovu da s njima slaviš Božić. pa ti je još gore..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:43   |   opcije


A ako imaš bližnjeg, možeš mu pokloniti - poljubac, lijepu riječ, reći 'volim te'.. možeš ga sterati i u k.. i to je bolje nego ništa

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:49   |   opcije


Bolje je imati neprijatleja nego nemati nikog.

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:49   |   opcije


Da nije, ne bi se toliki trudili vrijeđati druge i stvarati si neprijatelje.

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:50   |   opcije


imgur, nabijem te..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:51   |   opcije


jebe se imguru za to :)

Autor: perce   |   03.12.2016. u 10:53   |   opcije


Ne da mi se pisati blog o tomu, no reći ću koju.. a to je kako se ljudi izražavaju o svojim majkama. Ovdje. Strašno! A da odrastete? Ok, kužim kad se netko požali da ga mama ne razumije, bla, ali kad joj poželi da umre? Ili - zakaj nije ranije umrla? Iss, zlo mi je i od toga što to spominjem..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:53   |   opcije


Znam Pero da nije do imgura nego do iskrice.. a ne želim tinypic.

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:54   |   opcije


Valjda ni Bog ne želi da se moje slike vide.. eto, to mi se objašnjenje sviđa..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:55   |   opcije


objasni si kak oćeš
al da ti objašnjenje bude barem prihvatljivo

Autor: perce   |   03.12.2016. u 10:56   |   opcije


Ako netko sa svojih 40, 50 nije shvatio vlastitu mater, kaj reći? Ili oca, nema veze.. ma i susjeda, bilo koga.. Razmažena derišta, koja eto ne dobijaju igračku na koju imaju pravo! Aha!

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:57   |   opcije


Pero, nemam ja problema s objašnjavem sebi :) Gdje završava znanost, nastavlja se vjera..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:57   |   opcije


Trebali ste odrasti bez matere, pa bi valjda znali cijeniti. Eto, žao mi je kad ljudi ne vide dobro, nego samo loše.. Kao da mame nisu ljudi, jadne, vjerojatne i same ponižavane kad su bile male, rade najbolje što znaju, i misle da rade dobro ako su stroge, pa i nasilne..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 10:59   |   opcije


znanost ne završava
ona samo zastane tamo
gsje se još nije rodila ideja

Autor: perce   |   03.12.2016. u 10:59   |   opcije


gdje*

Autor: perce   |   03.12.2016. u 10:59   |   opcije


E, pa ne znam što reći kad netko optužuje vlastitu mater, i onda zaboravi da ima vlastitu djecu (možda i nema, tko zna) i namjeri se napraviti samoubojstvo..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:00   |   opcije


Ok, gdje znanost trenutno završava.. ili doseže, bolje rečeno

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:01   |   opcije


a traume je bolje zaobići
doli komentirati

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:02   |   opcije


Zapravo, znanost zna puno više nego što se misli. Zato jer je javno mišljenje sporo.. i puno je otpora. Teško ljudi prihvaćaju promjene. Ima jedna dobra izreka, ne znam kako točno ide, otpirilke: uvjeravati ljude u nešto nema smisla - jer kakve god činjenice podastrli pred njih, naći će stotinu razloga protiv jer već vjeruju u nešto drugo. A ako su skloni povjerovati, onda ih nema smisla uvjeravati jer zapravo već vjeruju.

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:05   |   opcije


Kod komentiranja vrijedi pravilo reciprociteta. Diraš me, diram te. Ako mi se da.

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:06   |   opcije


zato je vjera vrlo iskoristiva na tržištu
i to od kad je ljudi

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:06   |   opcije


A za traume postoje mjesta gdje se liječe uspješnije nego na blogu..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:06   |   opcije


ne znam tko govori ružno o materi, ali sve te priče su alibi za vlastite promašaje.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 11:07   |   opcije


Zašto odmah pomisliš na nečiju korist kad spomenem vjeru?

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:07   |   opcije


inače su mi dobre te priče kako je uvijek netko drugi kriv za nečije promašaje. Najteže je valjda sagledati sebe i pitati se, gdje sam zasro.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 11:08   |   opcije


Kre, slažem se s tobom. Glupo je reći - nije mama kriva već ja nisam sposobna/an prihvatiti život kakav jest i sam/a nastojati biti što boljim roditlejem...

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:08   |   opcije


navođenjem činjenice da je vjera postala roba
ne vrijeđam tvoje uvjerenje

samo konstatiram da se tine trguje
i to poduže vrijeme

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:09   |   opcije


Pa da, ja i da hoću, ne mogu nikoga kriviti, i ne preostaje mi drugo nego ogledalo, i ajmo :)

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:09   |   opcije


Nisam rekla da se ne trguje, nego da je tebi to prva riječ bila.. valjda imaš i neke druge asocijacije

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:10   |   opcije


Ne znam kako vi, ali ja griješim na dnevnoj bazi, gotovo svaki dan nekaj krivo napravim pa razmišljam kako ubuduće to ne napraviti..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:12   |   opcije


Puno je zahjteva danas pred nama, ili je moj život zahtjeva, tj. ili sam se ja bacila u puno zahtjeva.. a kaj, takva sam..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:13   |   opcije


svi griješimo

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:14   |   opcije


Ljudi smo. A što napravite kad pogriješite?

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:14   |   opcije


To je bitno, kako upravljati vlastitim pogreškama..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:16   |   opcije


suočim se sa posljedicama
i pokušam ih sanirati ako je moguće

a potom pokušati ne činiti ono što dovodi do te greške

nevolja je što su greške razne i ima ih izobilju :)

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:17   |   opcije


Da, i ja se suočim s posljedicama, nije uvijek lako. Zapravo mi je najteže definirati pogrešku, i sasjeći je u začetku drugi put.. Ima jasnih pogrešaka, a ima i onih zamumuljenih koje ni ne izgledaju kao pogreške, a ipak sam ja svojim ponašanjem dovela do neke sitacije.. Te su mi zanimljive..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:20   |   opcije


Neki dan mi djeca i bivši kažu - lako tebi, imaš dobar posao, bla, bla, a ja im odgovorim - pa nije to slučajno! Cijeli život radim na tomu, planiram, pazim što i kada kažem, upravljam svojim životom.. Ha? Pa naravno, ne prepuštam slučaju, napravim sve što je u mojoj mogućnosti, i velim, a moje mogućnosti su jako velike, jer smo mi puno moćniji nego se to čini na prvu loptu.

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:22   |   opcije


da..
naši postupci dovode do toga
i te postupke ustvari možemo i mijenjati

okolinu ne
ona reagira kako reagira

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:22   |   opcije


Da, moćni smo mi, kako u uspjehu, tako i u tomu da sve zeznemo..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:23   |   opcije


Povod tom razgovoru je bila moja kupovina kreveta. Na velesajmu sam došla pogledati krevete, i tamo jedan prodavač koji me se je fakat dojmio. Evo, on ne prepušta ništa slučaju. Dohvatio me se je i lijepo mi je sve objasnio, pitao me je koliko novca sam spremna odvojiti za krevet, i napravio mi je izračun koji bi bio najpovoljniji za mene. Prštio je samopouzdanjem ,a nije bio naporan, već ugodan. Odvojio je 15-tak minuta smao za mene. Izvrstan prodavač, kad se i on i ja na kraju osjećamo dobro :)

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:25   |   opcije


sklon sam tvrditi da je svatko svjestan da je zeznuo

ali i isto tako tvrdim da je najveći zajeb što refleksno ide u obranu tog zeza
umjesto u sanaciju

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:26   |   opcije


da je imao još koju minuticu da testirate i krevet :)

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:27   |   opcije


griešim na dnevnoj bazi, ali uvijek iznova pokušavam vidjeti barem metar, ako ne koji dan, ispred sebe i na taj način smanjio greške. Ako je na kraju odnos greška-pravilno pozitivan u korist pravilnoga zadovoljan sam. Uglavnom nastojim biti kriv za greške i zaslužan za dobro.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 11:27   |   opcije


uglavnom je puno komotnije, a usput i puno neodgovornije, uvijek iznova tražiti grešku u drugima.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 11:29   |   opcije


dobili smo nove kante za sakupljanje papira. Na njima latinicom piše papir i imaju plavi poklopac. Prvi dan sam u tri navrata izbacivao iz nje "normalni" otpad i prebacivao ga u običnu kantu. Uvjeren sam da atko rade nažešći kritičari čistoće, i najveće bundžije protiv visokih cijena odvoza otpada. I normalno, svi su krivi, svi su isti, a narod napaćen i jadan.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 11:34   |   opcije


jbga Kre
uvijek je bilo onih koji sporije shvaćaju

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:36   |   opcije


ili to ne žele uopće
nije im stalo

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:36   |   opcije


ma inače su licemjerje i dvostruki kriteriji gotovo pravilo ponašanja. Čitam da neki odu u Irsku, a prije toga kod nas dogovore sporazumni raskid. Onda fino rade u Irskoj, a kod nas primaju naknadu za nezaposlene, i još to mentnu na fejs. Ni ne kužim zašto se nezaposleni ne trebaju javljati u zavod jednom u mjesecu. Valjda nemaju vremena.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 11:40   |   opcije


Treba u dnevnik u udarnom terminu ljudima objasniti. I na naslovne stranice novina staviti - plave kante - papir. Žute - plastika i metal. Ostale - ono što nije ni plastika ni papir, a toga ima zapravo jako malo..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:40   |   opcije


Zaboravila sam staklo..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:41   |   opcije


I reciklažna dvorišta, eto, mene facisniraju ta reciklažna dovrišta.. tako je uredno u njima, sve sortirano..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:42   |   opcije


trebalo bi i jednu kantu za osjećaje koje nemaš kome
mogla bi bit rećmo ljubičasta

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:43   |   opcije


Haha, otvoriš kantu i galamiš u nju :) Ili ju zagrliš pa spavaš s njom :)

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:44   |   opcije


Treba za robu i krpe još odlagališta.. ima tu kod mene jedno, to je dobro

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:44   |   opcije


Negdje pročitah da su napravili odlagalište za hranu, pa dođu ljudi i uzmu da imaju kaj jesti

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:45   |   opcije


mislim da su to neki dućani gdje se dijeli hrana pred istekom roka trajanja.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 11:47   |   opcije


Ima i toga, ali je bilo baš na tv da možda u Bjelovaru? Imaju takvo mjesto za hranu..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:49   |   opcije


uglavnom sam htio reći da smo samo i jedino mi odgovorni za naš život, a ne nikakve mame, ili što slično.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 11:49   |   opcije


ma ne znam koko da bi hranu trebalo samo tako odlagati, i da ju netko uzima. Valjda trebaju biti neki uvjeti za pohranu te hrane.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 11:50   |   opcije


okolnosti u kojima živimo neprestano se mijenjaju
a od nas (i jedino nas) ovisi kako ćemo se u njima snaći

drugi nam mogu pripomoći
ali i ne moraju

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:51   |   opcije


Evo, u Indiji postavili javni frižider u kojem se ostavlja hrana za beskućnike..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:52   |   opcije


Ma da, nije sam otako ostaviti negdje hranu, ali konzerve, i nešto trajnije, valjda ima načina da se ne baca..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:54   |   opcije


Mogli bi i kompostare u parkove staviti..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:55   |   opcije


Pa valjda bude naš narod jednog dana naučio i shvatio da se vremena mijenjaju

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 11:55   |   opcije


zanimljiv mi je i onaj mljekar iz okoline Bjelovara. Čini mi se da ima oko 800 krava. Čovjek na tv leleče na sav gles da mu se ne isplati. Pita ujedno zašto mlijeko napaćeni narod plaća 6 kuna, a njemu se plati samo 2,60 kuna. Vjerojatno je to premalo što mu plaćaju. Ali taj isti mljekar postavi mljekomate i cijena litre je 6 kuna. Zašto on "jadnom i napaćenom" narodu onda neda to isto mlijeko po recimo 4 kune.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 11:56   |   opcije


kad proizvođač postane trgovac
matematika se naglo mijenja iz osnova

Autor: perce   |   03.12.2016. u 11:58   |   opcije


Pa dobiješ svježe i zdravo mlijeko za 6 kn, tip se je snašao, a nama je dao mogućnost da imamo kvalitetno mlijeko. Danas se velika razlika izmeđzu mlijeka i mlijeka. Trajno mlijeko se radi otapanjem mlijeka u prahu u vodi. I to naravno nije iste kvaliteke kao svježe mlijeko. Meni je čudno da je litra mlijeka jeftinije od mineralne vode. A koliko treba da se dobije ta litra mlijeka..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 12:00   |   opcije


A za mineralnu samo otvoriš pipu..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 12:01   |   opcije


ova silna histerija oko mesa, svi se kao čude niskim cijenama, i na sav glas urlaju kako se uvozi smeće kod našeg tako dobrog mesa. Nitko međutim ne govori o ekstremno velikim viškovim mesa na eu tržištu u ogromnim farmama gdje svinje rastu ne pitajući za okolnosti. Viškove je normalno izazvao bojkot Rusije. Za naše mandarine naravno imamo razumijevanja.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 12:01   |   opcije


bok Coco, bok društvo...:) O čemu je ovdje ustvari riječ, nikak da pohvatam konce...I ne vidim nikakvu sliku, to valjda tak mora biti...:D

Autor: eteerniis   |   03.12.2016. u 12:02   |   opcije


Bok, Ete.. nema neke teme, razgovaramo..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 12:03   |   opcije


mlijeko se ne dobiva tako ali to nije ni bitno. Cijena je u komi radi hiperprodukcije mljieka u europi. I onda naše ubijaju bolje organizirani i uspješniji mljekari iz drugih zemalja. Ali problemi su slični i drugdje. Sjećam se da su francuzi prolijevali mlijeko po središtu pariza.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 12:04   |   opcije


Pa nije u redu da uvozimo meso iz zemalja koje sufinanciraju svoju prozivodnju i time su jefitniji od domaćih, koja onda propadaju.. no to je državna politika koju se ne da pormijeniti. Ja se trudim kupiti domaće, ako uopće znam otkud je..

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 12:04   |   opcije


Cijena proizvodnje je tu negdje, ali je problem u tomu što države sufinanciraju svoje poljoprivrednike samo da izvoze, to im se više isplati nego da prozivodnja krepa

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 12:06   |   opcije


koko u eu su unificirane potpore u poljoprivredi, samo što farmeri i stočari eu već odavno proizvode hranu, dok su kod nas većina još uvijek poljoprivrednici. Ali i to pomalo ide naprijed.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 12:06   |   opcije


te mantre kako neke druge netko obilno podupire su isto traženje alibija za svoje neuspjehe. Kod nas ima izuzetno uspješnih i dobroh proizvođača hrane. Samo što će trebati još neko vrijeme da u potpunosti uhvatimo korak sa razvijenim zemljama.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 12:08   |   opcije


To nisu mantre.

Autor: Cococh-Anel   |   03.12.2016. u 12:09   |   opcije


proizvođači se također moraju snalaziti u stalnoj promjeni tržišnih okolnosti
bilo tehnološki ili promjenom asortimana
inertnost vodi u propadanje

otpori promjenama, baš kao i kod običnih ljudi

Autor: perce   |   03.12.2016. u 12:10   |   opcije


taj isti mljekar je u toj istoj emisiji rekao da je teško jer ima i ratu kredita od 70000 kuna, ali je hvala bogu pri kraju otplate. Veli da ima još dvije rate. Da sam novinar za tri četiri mjeseca bi opet skočio do njega i pitao ga kako ide. Siguran sam da bi iznova počeo kukavelu ni ne spominjući da onda ne plaća ratu i da je odmah pozitivniji za 70000 kuna.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 12:15   |   opcije


jedite čistu pranu, pa vam ne bu trebalo meso, niti mlijeko....:P
bar je kozmička energija još uvijek besplatna....:D
A teške teme ostavite mudonjama u odijelima, koji su plaćeni za mlaćenje prazne slame...Poglavica je reko...Haugh:D

Autor: eteerniis   |   03.12.2016. u 12:22   |   opcije


većinom su i poglavice odabrane za mlaćenje prazne slame
u nečije ime
al kajjeje
imaju puno lijepog perja na glavi

Autor: perce   |   03.12.2016. u 12:28   |   opcije


a perce koje im padne na rame s lakoćom otpuhuju...:P i ja tebe volim perce istim intenzitetom kao i ti mene...:P
Bit ćeš i ti jednom poglavica, samo ne danas....:P

Autor: eteerniis   |   03.12.2016. u 12:33   |   opcije


fala lepa
sam ti budi poglavica
meni je lepše lepršat nego puhat stalno

Autor: perce   |   03.12.2016. u 12:35   |   opcije


kurac vi znate o poljoprivredi

Autor: djuro22000   |   03.12.2016. u 15:09   |   opcije


Ma jebeš nas, važno da si ti uspješan djurice

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 15:33   |   opcije


da išta znaš onda bi uspio shvatiti da se uopće ne radi o poljoprivredi nego o principima. Al tebi ionako do nevjerojatnog uspjeha smetaju samo sve političke stranke, cjelokupna drvoprerađivačka industrija, svi poduzetnici u Hrvatskoj, svatko tko ima više od dvijesto kuna u džepu. inače da nije pobrojanih ti bi razvalio.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 15:37   |   opcije


krelac daj odjebi s glupostima
imao si sreće u životu
priznaj sam sebi
meni ne trebaš
meni ljepiš kojekakve naljepnice
nisam ja nikom zavidan

kao što neznaš,ja sam odrastao na poljoprivredi
i živjeli smo dobro
u ono vrjeme kad se plaćao porez na zemlju i na urod
mi nismo mogli varat ko kamiondžije

malo gospodarstvo
dva mala traktora,nešto svinja ,krava,peradi
nekoliko jutara zemlje
stari je radio u firmi.....

i tak
za koju kurčinu ja to tebi pričam
ak ne znaš o čemu pričaš -nemoj pričat

jeblo te dvesto kuna da te jeblo
a to kaj ti se ja baš ne sviđam,to je samo pozitivno

Autor: djuro22000   |   03.12.2016. u 15:54   |   opcije


hm...ponukala me vega, iako sam i prije podne željela ostavit komentar (na temu majki i djece)! pa tako posve razumijem tvoju ljutnju kao žene majke koja je rano izgubila majku i sama se izgradila u čovjeka! i baš zato dopuštaš svim majkama da budu slabe i ponekad loše, jer roditelj se ne uči unaprijed...to se naprosto postaje i odrađuješ to kako najbolje znaš i umiješ! i doista je suludnoo da npr žena od 4 banke (ili više kao npr pam ili anerak, a bome i vega) osuđuju svoju majku zato što je takva kakva je. poanta je da bi odrasta čovjek trebao shvatiti i razumjeti (pa i oprostiti) nešto što je bilo takvo kakvo jest i da ne može (ali je moglo ali nije) biti drugačije naime. prošlost ne možžemo promijeniti, možemo ju samo prihvatiti. a te cure još uvijek nisu odrasle i prihvatile da su odrassle žene koje imaju svoje živote, preokkupacije i to što ih je život zajebao, jest dijelom su utjecale njihove majke, al kak đuro veli, sami su se zajebali! pričam to stoga što i sama imam jednu takvu kćer(koja je nedugo postala mama) koja još uvijek svojoj majci (meni) pripisuje neke nadnaravne da sam ja kriva za bla bla bla...dok je ova mlađa posve svjesna što jest bilo i što nije, oprostila i prihvatila da ima majku takvu kakvu ima! to ja zovem zrelost! stoga tebi svaka čast...a ove curke gore pobrojane...dobro je dok su im žive (osim vege) koje mogu i dalje trpat svoja sranja na majčina leđa.. na koncu koga normalnog više pere kaj njegova majka ima za reć i kako majčin život utječe na nekog tko ima 4, 5 banki. nije ovdje priča samo o curkama...srela sam nekkoliko muškraraca koji su saa 6 banki još uvijek pod okriljem svojih majčica. jbt tko normalan sa 60 živi s majkom? čak i kad mora...to se ne radi!

Autor: mai_sarai   |   03.12.2016. u 15:56   |   opcije


a inače
istina je da su sve političke stranke za kurac
nikad mi nije smetala drvoprerađivačka industrija,baš suprotno
zdravo poduzetništvo je poželjno,a krstičević ,vidišević pašalić,mamić ... nisu zdravo poduzetništvo
i tak dalje

Autor: djuro22000   |   03.12.2016. u 15:58   |   opcije


djurice ne znam, i ne pada mi na pamet sporiti da si eventualno dobar stolar. No to ti ama baš ništa ne znači u poslovnom svijetu, niti ti jamči da ćeš uspjeti u poslu. Voditi posao je jedno, a biti dobar majstor posve nešto drugo. No ti očito imaš problem to shvatiti, pa su ti onda za tvoj poslovni krah krivi svi osim tebe koji si to vodio. Jebiga djuro, i u jednoj njemačkoj od sto novootvorenih poslova devedeset propada u prvoj godini poslovanja. Al to je za tebe valjda viša matematika.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:03   |   opcije


i djuro u svojim bi godinama već trebao spoznati da se za sreću treba boriti. Ni na lutriji ne dobiješ ako ne igraš. Tako da te priče o nekoj sreći možeš mačku o rep. Radio sam desetak posve različitih poslova u potrazi za "srećom", nekada uspješnije, a nekad manje uspješno. No važno da je bilanca pozitivna. I to ne nešto puno, jer puno nikada nisam ni tražio.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:05   |   opcije


i djuro u svojim bi godinama već trebao spoznati da se za sreću treba boriti. Ni na lutriji ne dobiješ ako ne igraš. Tako da te priče o nekoj sreći možeš mačku o rep. Radio sam desetak posve različitih poslova u potrazi za "srećom", nekada uspješnije, a nekad manje uspješno. No važno da je bilanca pozitivna. I to ne nešto puno, jer puno nikada nisam ni tražio.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:05   |   opcije


kaj je ovo đuro...ja za tobom i stalno se slažem! nabijem sve ove novokomponirane biznizmene i političare...hm...šteta mi reč na koju stvar (a nije stvar). morti polupismenim i inim to jest pojam (ala krelec) but...ja sam politički bila pismena i u onoj državi i znala razlikovat partiju kao partiju i partiju kao jedini moguć društveng angažmana i djelovanja za neku stvar! poslušnici su uvijek bili guzni i podguzni, no sva sreća ima i u hrvata ljudi koji su uvijek bili pravi ko jablan...normalno, pa ih i slomilo. evo upravo sam se ovih dana borila protiv uprave za neko svoje pravo, i izgubila se razme...jer ti kadrovi su posve nesposobni i oni su samo poslušnici...pa sam kroz svoje pravo željela pokrenut i širu akciju za druge ljude da imaju koristi od toga...angažirala dva sindikata..ali kao i obično, psi laju karavan prolaze. tak je bilo u onom sisstemu, tak je i u ovom...ha ha...sustavu!

Autor: mai_sarai   |   03.12.2016. u 16:06   |   opcije


a to jel se ti meni sviđaš ili ne. Nemam pojma zašto bi mi se sviđao ili ne sviđao. Niti sam te vidio, a niti te znam. Referiram se jedino na tvoje pisanije. I da, taj način poljoprivrede u kojoj si ti odrastao je propao sa prošašću bivše države. Samo treba malo više vremena da se društvo izliječi od pedesetogodišnjeg trovanja.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:09   |   opcije


krel
jel se ti razumiješ u višu matematiku ?
zašto ju spominješ ?
jel se razumiješ u ...??
čekaj ,..ko je spomenuo stolariju ?
koliko imaš iskustva s poljoprivredom ?
i stari si ekonomist.
o čem ti uopće pričaš ?
daj si odi tam s pamelicom pričat
a ne s ozbiljnim ljudima ,koji imaju ozbiljan stav o onom o čemu im život ovisi.
tu blebečeš o drugim ko da ih poznaš.
a nemaš pojma.....

Autor: djuro22000   |   03.12.2016. u 16:12   |   opcije


e krelče, ti da si stolar, ja bih te poštivala! htjedoh reć da treba poštivat čovjeka koji je u svojoj sstruci, zanatu a ne šalabajzer i sveznadar (ko ti, bio vozač, bio vojnik pa zaradio pemziju, pa svaki dan čitam ovdje na blogu kak komentiraš ekonomiju o kojoj nemaš blage, politiku s kojom se nikad nisi bavio...da te pitam npr jel postoji us vijetu još neka stranka osim konzervativne i laburističke, sigurna sam da bi se češkao iza uva...i tak) sve u svemu, znaš dok si ti šofirao (a zna se što šoferčine rade na drumu) ja sam ipak pratila svjetska zbivanja glede politike, od one famozne 68, vijetnama, đonsona, kenedija, toljatija, aljendea ma mogla bih ti sad pričat danima o pravim političarima...mogla bih i o pravim ekonomistima (ima ih čak i u hr al su na marginama)...jedna veličina gotovac, pa veličina supek, pa kangrga...ajme...na kojoj liniji si ti vozio dok su se na trgu savka trla s milkom? jel si morti vozil za gevgeliju? iako je demir kapija prekrasna, prođeš kkroz nju kao da si došo u drugu državu, a jesi...makedoniju! i tak, samo pijem kavu...možemo o zemljopijus, a i o geografiji (rekli bi mi grkljani), možemo malo i do lezbosa skoknut, morti sretnemo svoje pretke? sve u svemu, baš mi te drago sressti...onak prija mi kava jer mogu trkeljat. naime, ti si mi uvijek inspirativan za taj dio dana. onaj drugi, sam obavila u prvom, jutarnjem!

Autor: mai_sarai   |   03.12.2016. u 16:12   |   opcije


ha ha post festum čitam đuru...i opet si mislim...oklen si ti đuro? jel ti čitaš moje misli? ili ja tvoje? jer, ak se ja palim na krelca (tak je on reko) nisam znala da se i ti pališ nanj? dapače, meni drago...barem meni nebu ništ ostalo. jedino ne znam kak će tii to oprostit boža, stiksa i pam? on je naime njihova...muza?

Autor: mai_sarai   |   03.12.2016. u 16:21   |   opcije


joj maica, osim kamiona imao sam i proizvodnju ukrasne keramike, i imao sedam ljudi, a u sezoni i više. Pa sam imao i butik, pa veleprodaju igračaka, obuće i odjeće, pa zlatarnu i svašta sam nešto radio. Al ti naravno bolje od mene znaš tko i što sam ja.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:22   |   opcije


pa kaj se tiče poljoprivrede
znam da ništa ne znaš jer je za starog sistema bilo teže
al se ipak zaradilo
i da si vrjedan objašnjavanja i normalnog razgovora objasni bih ti
jer ja se naravno više ne bavim poljoprivredom ,ali poznajem par ljudi koji se ozbiljno time bave danas i znam svu problematiku
al ti imaš moju slikicu koju si nacrtao vjerojatno crvenom bojom i na temelju te slikice pišeš svoje ,usudio bih se reći -komentarćiće-

dakle
napisao sam :
-kurac se vi razumijete u poljoprivredu-

krelec

jel čitaš ???

Autor: djuro22000   |   03.12.2016. u 16:22   |   opcije


sorry mai
na svu sreću se ne palim na krelca
ali očito ja njega uzbuđujem na nekoj ravnini.....

Autor: djuro22000   |   03.12.2016. u 16:24   |   opcije


što se tiče stolarije, mai tebi za informaciju odrastao sam pored oca stolara. Do moje možda petnaeste godine je aktivno stolatio, a onda je promijenio posao. Nešto sam o tome uspio naučiti, znam ponešto i napraviti, ali sam na svoju žalost daleko od toga da bi se mogao zvati stolarom.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:26   |   opcije


tak je krelče, ti si uvijek bio svaštara...i to se vidi po tebi na kilometar! ti si od onih kaj se razmeju u sve, a kad ga pitaš, kaj je po struci...muk.. jer ono kaj je po struci nije nikad radio. nažalost, puna je država takvih kaj se razmeju u sve (kaka veli moj mehaničar) ko marica u krivi kurac! ne poštuje se strruka, jer su došli neki podobni umjesto sposobni...no kome ja to pričam? uživaj krelče i bogu krati dane ovdje na iskrici...jedino kaj si ti i ovdje kastriran (ko i u real life)? jer, kad si zadnji put pojebao neku iskričarku? razmisli...dok se opet logiram za koji dan, buš se valjda sjetil?

Autor: mai_sarai   |   03.12.2016. u 16:27   |   opcije


maica, pa miša mu imam škole baš kao i ti. Naime završio sam četverogodišnju strojarsko tehničku školu u zagrebu, klaićeva 7. Čak sam godinu i pol radio u struci, ali sam vidio da tu nema sreće i 79-te godine ošo u rizik privatluka.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:31   |   opcije


jbmti
i ja zaršio klaićevu 7
elektroenergetičar

Autor: djuro22000   |   03.12.2016. u 16:35   |   opcije


joj mai pa kako možeš uopće pitati kad sam nešto jebao. To je prije svega nepristojno, a konačno i sama zaključuješ kako ne mogu. Pa reci mi onda kako da jebem kad ne mogu.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:36   |   opcije


e mai, zaboravio sam. Kad pišem životopis kao dodatak dokumentima na nekim natječajima onda našvrljam da imam i ama baš sve kategorije vozačke dozvole, da se služim ordom, excelom i od grafičkig programa corelom. Imam i par stručnih ispita ali kada bi sve nabrojao ispalo bi da se hvalim, a to nikako ne želim.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:40   |   opcije


odna mi mai spominješ politiku. Jeboti pa i tu sam ćeprkao. Naime devedesetih sam se baš aktivno uključio povodeći se za nekim mladalačkim iluzijama u hns. Čak bio i nešto, a onda sam vidio da je tu mom sudu praviše kalkulacija i kalkulanata i otišao na Banovinu. Naime počeo je rat. Poslije sam opet bio pozivan i probao dok nije zajahala pusićka. E to mi je bilo previše, i evo me. Izvan svake politike osim kao kibic.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:43   |   opcije


ukoliko te još štogod zanima mai samo pitaj, ne nagađaj. Ja pitati neću, a niti sam ikada pitao. Ne kužim zašto bi meni trebao biti važan tvoj život osim onoga što sama podastreš ovdje na blogu.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:45   |   opcije


ajoj krelče, baš me tjeraš da se opet logiram! dakle, potvrđuješ da si žovjek bez zanata...jer kao što reče svoj poziv si radio ni manje ni više već godinu i nešto? koji si ti to stručnjak onda? u čemu? a što se tiče ovih gluposti od offica koje spominješ, jbt pa to više nit ranih 90. nije bilo nekaj (tko je imalo radio sa kompom to je morao završit) a kamoli danas? o jezicima da ne govorim, to se podrazumijeva da znaš barem jedan (po mogućnnosti ne ruski)? o vozačkim kategorijama ne bih, ne mislim se bavit poljoprivredom (ti da?) da mi treba ona za traktor ili kamion? dakle, sve u svemu...kao što rekoh svaštario si u životu. što nije sramota...ti si samo jedan od koji je od 90. naovamo ništ koristi...nit znanja nit sposobnosti...al zato je podobnost prisutna. a što se politike od 90. naovamo jedino kaj priznajem gotovca sve drugo si moš u šupak stavit...tako i spada. jedino kaj (moram bit nepristojna iako mi to ne priličči jer ja sam dama) čovjek ko čovjek, mora ispustit vjetar pa običn onda sva ta politička gamat izleti opet van. i vi to uredno birate...već 26 let. glede jebanje nisam uoće nit insinuirala a kamoli rekla da nemreš? ja sam te samo pitala...kada si (a ne da li)....no kao i obično, ljudi ovlaš čitaju, nečitajuć! stay well, kavu sam popila

Autor: mai_sarai   |   03.12.2016. u 16:51   |   opcije


btw ovo kastriran nije bilo doslovno (taj izraz rabim samo figurativno ili kad su životinje u pitanju)...već metafora. ti bolje znaš na kaj sam mislila...uživaj!

Autor: mai_sarai   |   03.12.2016. u 16:55   |   opcije


joj mai zaboravio sam važno. za razliku od tebe ja znam engleski, i to ne stoga što sam bio posebno dobar učenik nego zato jer mi je trebao u bijelom svijetu.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 16:57   |   opcije


bome sam i ja pojeo prve ovogodišnje lignje koje sam si spremio. Ulovio ih brdo, tri četvrtine podijelio a ostatak mi je dosta do iduće sezone. I samo bi još štel reći da te but, stay well ne deklariraju kao poznavatelja engleskog jezika, pa se stoga ne moraš ni truditi.

Autor: krelec   |   03.12.2016. u 17:00   |   opcije


eejj
krelec
djeluješ mi uzbuđeno

Autor: djuro22000   |   03.12.2016. u 17:13   |   opcije


o, jebemti..i moj balavac završio Klaićevu 7

:)))

Autor: ANERAK   |   03.12.2016. u 17:19   |   opcije


zlobabe..

I i II

sad mi žal kaj sam čitala..a ne bi da Vega nije reagirala

Autor: ANERAK   |   03.12.2016. u 17:22   |   opcije


ane
dečec ti je faca

a kaj ..vega ..?

Autor: djuro22000   |   03.12.2016. u 17:25   |   opcije


Dodaj komentar