©© - Sve si nekaj mislim - jesmo li mi zapravo stalno o sukobu grad - selo? Ili razvijeni - nerazvijeni?

Koje su najrazvijeniji dijelovi Hrvatske? Međimurje i Istra. Plus Zagreb. Evo pogledajte kartu nakon predsjedničkih izbora.



Ne treba legenda, jel. Bilo bi mudro slušati one koji su uspjeli, a ne one koji bi tek htjeli..

01.03.2015. u 21:23   |   Editirano: 01.03.2015. u 21:25   |   Dodaj komentar

jesu plavi nerazvijeni

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:24   |   opcije


Ajde ti reci, Raky.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:26   |   opcije


čime se mjeri razvijenost ...
koji pokazatelj

Autor: RI41   |   01.03.2015. u 21:27   |   opcije


neznam u čemu su razvijeni jedni a drugi nisu
misliš gospodarski ili

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:28   |   opcije


Dakle... sad nitko pojma nema kaj znači razvijenost nekog kraja.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:30   |   opcije


Hrvati buju našli sukob u svakom slučaju, ak treba , izmislit će ga..To je u genima..Predugo su nas prcali strani osvajači...A prekratko traje ova farsa od države da bi se geni prilagodili.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 21:30   |   opcije


A coco, i ti ga napinješ...:P

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 21:31   |   opcije


Ee, Ete... ne ufam se više niš reć jer me netko napadne da nisam Hrvatica, pak sam dobila diplomu po partijskoj liniji, pak sam crvena (i jesam, zna se gdje :).. Nije bitno jesam li dobar čovjek. To u Hrvata izgleda nije bitno.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:32   |   opcije


to je kao da staviš kartu Hamburga i da prikaže grafikon di žive bogati di siromašni
isti je broj stanovnika ...
normalno mi smo neki nerazvijeni na račun razvijenih i do tuda masa siromašnih na račun multi milionera u državi

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:34   |   opcije


još uvjek boli......... ae

Autor: jabsponzorusu   |   01.03.2015. u 21:34   |   opcije


coco ne razumijem tvoje čuđenje ...
u čemu je Međimurska županija razvijenija od Primorsko goranske ,možda si u pravu ali ako ne kažeš koje parametre uspoređuješ onda i ne znam

Autor: RI41   |   01.03.2015. u 21:34   |   opcije


Razmeš? Ljudi s kojima sam se do prije izbora zezala i bili smo si dobri, sad me napadaju. Što se to dogodilo? A ja ne napadam. Malo potkubam, ok. No, nitko ne mora zagrist.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:35   |   opcije


ae ća bi bolilo

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:36   |   opcije


Raky, želiš li reći da je Međimurje bogato na račun splitsko-dalmatinske?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:38   |   opcije


au kolko mi imamo ti županija i župana ..

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:39   |   opcije


Imamo 20 županija plus grad Zagreb. Imamo 129 gradova i 428 općina.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:41   |   opcije


Tu bi onda po karti ispalo da je zagrebačka županija nerazvijena, ili ja ne čitam dobro?

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:42   |   opcije


od mene, to da nisi ili jesi Hrvat nećeš nikada čuti , jer mi je to u raspravi sasvim nebitno ,ali ako se ne slažem volim to raspraviti argumentima a ne uvredama ..

Autor: RI41   |   01.03.2015. u 21:42   |   opcije


splisko - dalmatinska , ka da zadraska i šibenska i one druge nisu dalemtinske
nisam to reka ,,, samo znam da je sve ono prije rata uništeno ,a ništa drugo osim šoping centra napravljeno
tija sam reć da nije ni jedna vlada imala program razvoja županija ,,, jerbo ih nije bilo briga
a da ko je razvijeni , pojma nemam , i da bog da se natijecali ko će bit razvijeniji

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:42   |   opcije


Grad Zagreb je razvijen.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:43   |   opcije


Dubrovačko-neretvanska je isto nerazvijena?
Splitsko-dalmatinska isto nerazvijena?

Ali ovo da je zagrebačka selo, i to još nerazvijeno, to mi je prvi glas.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:43   |   opcije


A jel zagrebačka razvijena?

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:43   |   opcije


Raky, pa je li svemu Zagreb kriv? Zagreb ne razvija Istru i Međimurje. Kako oni mogu sami? Ok, bio je rat. Koliko godina treba proći nakon rata?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:44   |   opcije


Meni se čini da bi moglo biti da su ovi crveni kukavice koje su se povlačile pred ratom u sigurnije krajeve.
Možemo razne logike izmišljati.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:44   |   opcije


Ili da je ovo uz rub plavo sve razrušeno malo, pa odstagniralo gospodarski, i to bi moglo biti.
Svašta može biti, ali plave boje je više, to znači da bi seljaka bilo više nego normalnih.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:45   |   opcije


ko je tomu kriv što su nerazvijeni ,,,, nisu valjda komunisti , srbi . seljaci

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:45   |   opcije


Ovi plavi su zapeli u prošlosti.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:46   |   opcije


sukob nije na vertikalnoj nego horizontalnoj razini...Klasna svijest je umrla sa umiranjem socijalizma.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 21:46   |   opcije


A crveni kažu da "ustaška zmija ne spava" to je pogled u budućnost.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:47   |   opcije


Prije će radnik na radnika i seljak na seljaka, nego svi zajedno na klasu parazita, ne bilo mi dato da ih imenujem..Jedini pravi neprijatelj hrvatskog naroda je EU.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 21:47   |   opcije


Zapravo ovi plave žale još za Titom i Jugoslavijom, kad se je razvijalo općine po dekretu. Po republičkom ključu.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:48   |   opcije


jeli zagreb kriv - neznam nemam pojma
ne krivim nikoga ,,,samo kažem što znam ,,, di je kapital i kako se raspoređiva ...
s kojim ciljem se stvaralo nerazvijeno stanovništvo ,, to je bitno

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:48   |   opcije


ajd ne seri georgi..

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 21:48   |   opcije


Ma da, uvijek je netko drugi kriv. A uglavnom je Zagreb kriv.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:49   |   opcije


Varaš se Coco

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:50   |   opcije


Dekretom je uvedena centralizacija i to je nedavno bilo.
Ministarstvo pomorstva u Zagrebu? Kojom to logikom? Zašto ne bi bilo u Zadru ili Splitu?
Poljoprivrede isto u Zagrebu? Zašto ne bi bilo u Osijeku?

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:50   |   opcije


Nije Zagreb ništa kriv.
Nitko to nije rekao.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:50   |   opcije


Ete, nije nama nitko kriv. Hrvati su sami sebi njveći neprijatleji. Pa vidiš da se ne možemo složiti, i kaj je sad problem porobiti nas? Plave nahuškaš na crvene, crvene na plave (to već teže), i gle...

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 21:51   |   opcije


georgi
smanji doživljaj sa ovim crvenim županijama i bježanjem jer mi dižeš
tlak pa bih mogao postati bezobrazan jer mi je pun k..onih koji mi pričaju o tome kako je Rijeka disala 1991 i tko je išao u kom pravcu

Autor: RI41   |   01.03.2015. u 21:51   |   opcije


dobro sami smo sebi krivi , jel sam ok

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:52   |   opcije


Ministrastvo turizma? Dubrovnik zašto ne.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:52   |   opcije


Ispričavam se RI.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:53   |   opcije


eto mi smo sebe sami uništili , to je tako
mi smo sami sebi sve firme zatvorili , sve rasprodali nekim tajkunima i podili lovu ka narukvicu
daj boga ti ne diži mi živac

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:53   |   opcije


bilo kak bilo,nije odgovoreno na pitanje koje je netko postavio napočetku: definicija i kriterij razvijenosti...I tko donosi ocjenu?Statistički Zavod Hrvatske? Eto, nije me sram reći: ne znam koji su kriteriji razvijenosti na egzaktnoj razini, eventualno nekakvim brojevima koji pokazuju bitnu razliku u odnosu na ono kaj nije razvijeno..

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 21:54   |   opcije


Hoće se reći da su naše tradicionalne gradne poput poljoprivrede, stočarstva, ribarstva, voćarstva, povrtlarstva, uništena uvozom šrot robe koju mi jedemo svaki dan i u razvijenijim i nerazvijenijim krajevima.
Tu je problem.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:56   |   opcije


A onda je automatski propala i prerađivačka industrija, prije svega prehrambena, a ovo što je ostalo koristi sirovine iz uvoza isto upitne kvalitete i mi time hranimo stanovništvo.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 21:57   |   opcije


dobro ko je to dozvolija

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:57   |   opcije


kad će se prestati gledati gdje je koje ministarsvo
teška floskula je da bi bilo koje radilo bolje da je u nekom drugom mjestu ,nije problem u sjedištu već u mentalitetu ljudi koji ih vode i koji smatraju da im je obveza uposliti na mjesta koja nisu politička već stručna ljude iz svoje partije ,partije svoje koalicije ,svoje županije ,svog sela .......
a ne one koji znaju raditi i žele raditi ssvoj posao ...

Autor: RI41   |   01.03.2015. u 21:58   |   opcije


mate danolića i mića tukića iz mog sela
ne nije iz zagreba ,,,

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 21:58   |   opcije


Trenutačni broj
nezaposlenih
329751

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 21:59   |   opcije


plus ovi koji su iselili u inozemstvo a radno su sposobni.
To bi bilo otprilike nešto malo manje od 400 000.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:00   |   opcije


ma o čemu pričate , boga ti , kad je sve rasprodano i ugašeno
a nije ni piturano poslije rata ,,,
sve je rasprodano , na akciji za koju čunu , banke , i da ne nabrajam
o kojoj razvijenosti pričate ,,, to je ka kap u moru
nema love za investicije , nema temelja , i zato je rat politički stranaka

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:01   |   opcije


Mislim da je dobro da je ministrastvo dostupnije ljudima iz kraja koji tom ministarstvu više gravitira.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:01   |   opcije


Dobro je i za inspiraciju tom kraju. To bi im puno značilo.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:02   |   opcije


mi smo svi krivi za uvoz jer kupujemo jeftinije a ne ono što je naše
ali isto tako recimo da nešto znam o vinima
naša vina su preskupa ,i ne znam da li je to zbog boce ,čepa ,etikete ,poreza ...nekog vraga
ali slovensko u istom rangu jeftinije je u postotku , 20 % što nije malo

Autor: RI41   |   01.03.2015. u 22:03   |   opcije


di će radit kad nema tvornica , škverova , nema proizvodnje , nema nićega
koji vam je kiki , mi se totalno sjebašmo

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:03   |   opcije


Bitno da se dijelimo na plave i crvene,tako bumo naprijed.
I ratujemo sa avetima iz prošlog stoljeća.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:04   |   opcije


Zato se predlaže devalvacija kune radi poticanja izvoza, i manje isplativosti uvoza, ali to ne odgovara npr. Todoriću.
Tada bi morao preliti kapital u poljoprivredu iz koje bi crpio sirovine i sklapati godišnje ugovore s domaćim proizvođačima.
Kuna je previsoka u odnosu na euro i zato su slovenska vina jefinijia, a također su carinske tarife na uvoz takvih proizvoda preniske ili ih niti nema (ne štiti se domaća proizvodnja).

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:05   |   opcije


Gledam Alcatraz..

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 22:05   |   opcije


naše je skupo zbog same skupoće sirovina i poreza i nameta i svega ostalog
a vina nemamo dovoljno da budemo konkurentni na svijeskom tržištu
kvaliteta je ok ,,, ali zbog pada kupovne moći kupuje se jeftinije , jer nije lako ni zakrpit rupe od režije ,a same režije su ogromene ,,,

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:05   |   opcije


Da,imao je čovjek kampanju:
KONZUMirajmo hrvatsko...

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:06   |   opcije


znači po tvom georgi recimo minstarstvo turizma bi šetalo po obali jer nekako mislim da ćeš teško odrediti koja županija je najturističkija ..,ili recimo pomorstva i prometa

ali u SAD su sva ministarstva u jednom gradu i sasvim im dobro ide ...

Autor: RI41   |   01.03.2015. u 22:06   |   opcije


ti gledaj ja sam tamo bija jednom ali ka turista

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:07   |   opcije


Greška je uspoređivati sa Amerikom.Kako nas je samo 4 miliona,trebali bi imati administraciju kao pola Londona.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:08   |   opcije


Većina ljudi je samo marva i potrošna roba..Uostalom i "Otac domovine" je to rekao u prispodobi o stoci sitnog zuba..Kontekst nijevažan, istina je. Jedini posao boraca za vlast je kanalizirati difuznu agresiju zombija u željenom smjeru ..
Hrvatska stvarnost je suma svijesti većine, a ta svijest je na razini koju je čovjek imao prije nego mu se razvio neocortex..

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:08   |   opcije


nema zagrantiranog otkupa ,,,, i nema garancije od tih pizduna da ćeš plasirat prizvod ..
naj jednostavnije je uvoz i samo uvoz ,, kupi jeftino prodaj skupo i zaradi ,,

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:09   |   opcije


plus jeftina radna snaga koja nema sindikata , i eto ti nekima bogastva

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:10   |   opcije


Domovinski rat je mobilizirao veliku količinu agresije..Ona i danas živi kao rezidualni dio energetike koja visi nad narodom...ali glupi o tome ne govore, jerbo ionako ne bi imalo smisla.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:10   |   opcije


Žalosno je na što ljudi danas troše svoju energiju:
na politikantstvo,parole,podjele,Mamića,Dinamo....nema nikoga u Hrvatskoj tko bi ponukao njene državljane da energiju i trud usmjere u neš pozitivno i napredno.Mi izaberemo novog predsjednika i bavimo se poviješću.U budućnost treba gledati.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:10   |   opcije


uvijek se uspoređujemo sa nekima , kao da nemamo ideja , logike i kao da neznamo a ne priznajemo da neznamo

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:11   |   opcije


uzalud vam je reć da od drveća ne vidite šumu

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:11   |   opcije


nisam pričao o broju zaposlenika u ministarstvima već o sjedištu u odnosu na zemljopisnu udaljenost i raznolikost

Autor: RI41   |   01.03.2015. u 22:11   |   opcije


A mišljenje o novizabranom zadržati za sebe.Poštujući demokratske izbore postupamo kao pravi državljani RH.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:12   |   opcije


Bilo bi puno ljepše za pročitati kako bu smanjila državni aparat recimo.I primanja ostatka zaposlenih na državnim jaslama.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:13   |   opcije


jbg kad se Gotovina nije kandidirao za predsjednika

Autor: RI41   |   01.03.2015. u 22:13   |   opcije


Realno,bolila bi me briga tko je na vlasti ak država prosperira i ide na bolje.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:14   |   opcije


Samo to se još od '95-e nije pojavilo.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:15   |   opcije


e to Virtue kad neko trći dođe ne vlast tamo 2086 godine do tada ništa

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:15   |   opcije


Raky sumnjam...ni tada.Ovi samo rotiraju fotelje.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:16   |   opcije


Samo ne znam kaj bi bilo kad bi pomiješali plave i crvene i dobili samo jedne...ljubičaste.Tko bi onda bio kriv za stanje u državi?

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:17   |   opcije


Todorić je legalni kriminalac koji ne garantira proizvođačima cijenu proizvoda, već ih naruči neka dovezu recimo po 2,5 kn, a onda im pred skladištem kaže da će dobiti 1,5 kn. Njega treba satrat tarifama na uvoz poljoprivrednih proizvoda i nabavom domaćeg proizvoda temeljem godišnjih ugovora ili nek tone ko kamen.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:17   |   opcije


Ili nek investira u poljoprivredu pa nek si napravi proizvod za dućane tako.
Pa ćemo vidjeti koliko je zapravo spretan.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:19   |   opcije


70 godina poslije mi još o ustašama,četnicima,domobranima i partizanima.Jadno.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:19   |   opcije


Još buju zagorski kmetovi tražili da se sudi krivcima za zločine nad Matijom Gupcem.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:20   |   opcije


U Hrvatskoj ima toliko puno novaca, samo je problem što Vlast štiti kriminal.
Tu imamo mali zastoj, a inače smo sasvim bogata i ok država.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:21   |   opcije


Ti novci su odavno napustili Hrvatsku.A avion čeka spreman,kao i '45-e....

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:22   |   opcije


Unutra su novci.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:23   |   opcije


Da,u NAŠIM bankama.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:23   |   opcije


Ne razumiješ. Unutra su.
Ne u bankama nego unutra.
Sve što kontrolira država tu većinom štiti kriminal jer s njim politika dijeli novce.
Ima novaca ko pljeve.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:25   |   opcije


ma to su koreni ne uništvi ,, i svi su oni isti , samo se igraju riječima ,a ko jebe stoku sitnog zuba
bitno da je njima dobro , a boli ih kurac za neke tamo koji buču ka volivi gladni i koji se školuji i idu vani
šta su sela opustila ,a gradovi postali ka kaznionice ,,,,
di se doručak traži iz kontenjera , ma ko koga jebe i našoj lipoj ,,,,
jebeš ti politiku i njene sluge koje nikad za ništa nemaju riješenje osim lipi riči i neke neda .. a do kada dok ne padne ali sa nekom kesom u banci ... veli mi jedan dragovoljac ove prošle zime , da bi mu srmt bila ka nagrada , da se svega nagleda i da nije virova ko se sve nije od države ogreba ,a onda pita neznam zašto ,,, ljudi moraju bit ludi i depresivni , jer ne vide budućnosti bez posla i rada ,,a nije bitna kolika je plaća ,,,
malo filozofije i sve je jasno , ubija se lagano i polako ,,, ko nien osvojija mačom je kreditom , toga treba bit svijesan ,, i oni razvijeni preko noći može postat nejsiromšniji ,,, vrime će pokazat nadam se ,,, samo sebe smo sijebali ovaj pun nemamo krivca ,,, a teško je sebi krivnju prepisati ,,, još ima šanse ali i tu čemo šansu propustiti , jer smo slabi da bi se za nešto borili ,, geni su nam takvi da se nadamo da bi nam da neko kruva bez rada i šoldi bez zasluge , toga kapitalizam ne poznaje ,,

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:25   |   opcije


nekad je većina zombija ipak nekak pušila jugo verziju socijalizma između ostalog i zato kaj je u osnovi definicije i prakse bila i "diktatura radničke klase"...ono kaj ne vidimo da i danas imamo diktaturu i neku vrstu jednoumlja protiv koje su se zombiji borili.Jedini je problem kaj nema teoretičara koji bi imali muda definirati tu vrstu diktature koja ide za tim da satre svaku čovječnost u ljudskim bićima

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:26   |   opcije


Raky ajd ti optuži svog kapetana na brodu da je komunjara,možda dođeš na vlast :)

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:27   |   opcije


ima novaca i novac ima vlasnika ,,,
hahahhahha ima kurac od ovce sve u dugovima

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:27   |   opcije


Ja ti kažem da novaca ima.
I to jako puno.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:28   |   opcije


To što resorni ministar kojem je to amenovao ovaj i prošli premijer štite kriminal i pogoduju mu je druga stvar, pa se novac pretače u kriminal i politiku umjesto gdje mu je mjesto.

Ima novaca, kako ne.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:29   |   opcije


klase nisu umrle sa socijalizmom, niti je dijalektika prestala postojati nakon što je Marx istjeran iz škola...Postoji samo problem klasne borbe i niš drugo...Jadnici i bijednici, možete se slikat ako ste rođeni u okvirima klase iz koje nemrete van jer vam je u glavi kavez.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:29   |   opcije


no da, bolje da vi rješavate problem bez mene,vidim da ste sposobni za to...:P

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:30   |   opcije


Možemo mi predsjednicu i kraljicom imenovati,nema nam spasa.Na žalost.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:31   |   opcije


I, gdje je rješenje? Je li rješenje da se međusobno pomlatimo? Zar to nije i cilj, podijeli pa vladaj? Jesmo tak bedasti?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 22:31   |   opcije


da pripadate "eliti", brijali binekaj čist drugačijega.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:32   |   opcije


Nije cilj pomlatiti se nego ne nazivati kriminal bojama.
Kriminal je kriminal i točka.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:32   |   opcije


Ja da pripadam tvojoj "eliti" ja bi se zamislila jako.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:32   |   opcije


coco, ak ti neocortex dela , a mislim da dela, onda mnijem da je bolje ne čačkat ove stvari...Napravi najbolje za sebe i svoju djecu u okvirima društva u kojem oni kaj misle nisu poželjni.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:34   |   opcije


Danas su krivi komunisti,sutra srbi,prekosutr janjevci.A glavni krivci su ipak hrvati pognutih glava.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:34   |   opcije


Meni jedan resor, tj. jedno ministarstvo bilo koje i potpora sabora i lovaca ko dreka.
A mi imamo ministarstava more jedno malo. Ima novaca, ima novaca.
Samo ih treba isčupat iz kriminala nazad di mu je mjesto.

Zašto smo mi ovako siromašni? Pljačka nas kriminal uz potporu politike.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:35   |   opcije


Onda treba procesirati kriminalce koji su se nakon rata omastili. I one koji su im to omogućili. Ako ćemo natrag u povijest. Ili ćemo se okrenuti prema naprijed, i paziti što radimo SADA. Jer SADA pišemo svoju budućnost.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 22:35   |   opcije


kakva je to "moja" "elita", georgi...Oš reć da "elita" ne postoji?

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:35   |   opcije


Ja mislim da je Franjo Tahi zajebal stvar s onom krunom za Gupca....

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:36   |   opcije


Treba svakoga tko je napravio štetu rh osuditi za veleizdaju i posthumno, i do rata, ali sada treba poštelati sustav nek prestanemo novce pretakati uz amenovanje politike kriminalcima, a tko iz politike to pomaže je veleizdajnik. To je jasna stvar.

Sada samo par malih poteza i mi nemamo više proračunski deficit, ali ne jer smo nekog zakinuli nego zato što se proračun puni za razliku od sada. Novac iz gospodarstva se daje kriminalcima, a građani pune proračun i nose njegov ogroman teret, zato nam je teško ovako.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:37   |   opcije


Pitam se kaj vi uopće radite na blogu...Sve go mudrac do mudraca...Hrvatska bi procvala da ste vi savjetnici u vladi, recimo...

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:38   |   opcije


Interesi države i svih stanovnika su iznad bilo koje elite.
Elite su snobovski bunkeri. Obično neutemeljeni.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:39   |   opcije


Treba ovo,treba ono...sve se zna ali se ništa ne radi.I branitelji u Savskoj su zveckali oružjem ak Matića ne smijene.I,kaj se desili?

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:39   |   opcije


Moj auto bi letio zrakom da sam ja u Vladi npr.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:39   |   opcije


autobomba pretpostavljam

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:39   |   opcije


Eh, sad, ne možemo utjecati na spregu kriminala i politike. To je tak. Ali možemo kroz izbore birati one koji nam se čine da će pametnije baratati našim novcem. I koji nam neće izmisliti novi rat. Nek oni sebi uzmu, ali nek prvo misle na narod.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 22:43   |   opcije


jedino imam zamjerit Coco da blogom pravi doprinos destruktivnom klatnu kojem ionako više nije potrebna hrana..a kaj smo mi u tom klatnu...Svatko nekaj dobija...Agresija je slatka,mržnja i više...Dobijamo od klatna sve kaj nam treba,ne trebamo nijest ni disat.Knez ovoga svijeta...Pa nije to baš religiozna bedastoća...Klatno ili demon, svejedno..gubimo se u tome...Gdje je čovjek?

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:46   |   opcije


Koji je uopće posljednji bastion humanosti?

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:47   |   opcije


Nek sebi uzmu , a od čega od naroda

sve će to narod platit

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:47   |   opcije


Ovo sve me podsjeća na nekadašnje velike sindikalne figure i njhovu borbu protiv aktualnih vlada.Gdje su danas Kunst,Ribič i ostali?

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:48   |   opcije


izgubljeni u šumi, glavom udarajuo drveće, puta ne vide, glavno da se udara.U prvo drvo na putu.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:48   |   opcije


hoćemo pravicu, ovđe i sada, kaj košta da košta...Siromašni ostaju siromašni.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:50   |   opcije


Ja ne vidim problem grad-selo, i razvijeni-nerazvijeni. Jer svi imamo isti cilj, zar ne? A razjedinjeni ne bumo nikam stigli. Fokusirajmo se na cilj. Ako imamo zajednički cilj, i isti cilj, ona se nemamo razloga dijeliti na ove i one. Onda je to prepreka.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 22:50   |   opcije


Žalosno je da za stojedinicu izađe sto tisuća građana,a za svoju rit i boljitak ntko.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:51   |   opcije


Koke, u politici sigurno ima dobrih ljudi, međutim oni znaju da će biti likvidirani ako pipnu gdje ne smiju.
Kad auti počnu letiti zrakom, znat ćemo da smo pametno glasali. Do tada ovi samo statiraju u kukuruzima, dok nas kriminal pangla do kosti.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:51   |   opcije


Sjedimo doma i čekamo da to netko odradi za nas.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:51   |   opcije


Pa ne bude država mene napravila bogatom. Vjerojatno se ni u Švicarskoj ne postane bogat samo zato što si Švicarac.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 22:52   |   opcije


svima je jasno da štite jedni druge ,, mislim na dvi stranke , i da neće trećoj dozvolit da se ojača
e sad vi znate zvbog čega štite jedni druge

Autor: raky03   |   01.03.2015. u 22:52   |   opcije


Izašli su branitelji, oni se ne boje za radna mjesta, i dobro su organizirani. Vidiš kako se dugo drže. To ti je to.
Stojedinica je ok prosvjed, ja bi im ostavila 101, ali bi samo ljude promijenila. Vrabec se uhljebila kod Mesića kao savjetnica, čime je to zaslužila, što misliš?

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:53   |   opcije


Raky jel kapo komunjara na brodu?
:)

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:53   |   opcije


Koliko je branitelja izašlo,u postotku, Georgi?

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:53   |   opcije


Ja ne želim da auti lete zrakom. Dok smo živi i cijeli, svašta je moguće. Kad netko strada, vipe ništa nema smisla.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 22:53   |   opcije


Ne možemo se mi uspoređivati sa Švicarskom.
Oni imaju švicarce na funkcijama, a sustav im radi neometano od kriminala.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:54   |   opcije


No fala bogu da je coco sama odgovorila na pitanje kojeg je stavila u postu...Malo sebično, postavila je blog da bi dobila na vremenu, a mogla je to isto reć i odmah, zar ne? Coco, coco...Bolje kužiš excel nego vlastite mentalne procese.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:55   |   opcije


Georgi, nemoj me... nema države u kojoj vlada nije spregnuta s kriminalom. To je jednostavno tako. Državama vladaju sile koje se ne vide. I to je tako. A mi biramo mariontete koje će bolje ili lošije zastupati neke sile u pozadini, koje ne vidimo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 22:57   |   opcije


coco:"Ja ne vidim problem grad-selo, i razvijeni-nerazvijeni. Jer svi imamo isti cilj, zar ne? A razjedinjeni ne bumo nikam stigli. Fokusirajmo se na cilj. Ako imamo zajednički cilj, i isti cilj, ona se nemamo razloga dijeliti na ove i one. Onda je to prepreka."


da je ovo bio naslov posta, diskusija bizasigurno imala sasvim drugi tijek. Možda bi se dalo pročitati i nekaj pametnog osimkolektivnog bauljanja u bespuću bedastoća.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 22:57   |   opcije


Kad bi premijer napravio radikalniji zahvat u gospodarstvu i državnoj politici ne bi dugo poživio, jer bi ga kriminal riješio.
Mi smo s kriminalom u strašnom problemu- paralizirali su nam izvršnu vlast.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 22:58   |   opcije


Hoćeš reći da su i kriminalci iz redova komunista?

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 22:59   |   opcije


Ete, opet ti sve u isti koš. Ja se i dalje pitam u čemu je pravi problem? Sigurno nije u tomu tko simpatizira neku stranku. Fućkaš stranku. A dalje obrazlažem što je meni nevažno.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:00   |   opcije


Po meni je bit demokracije:
1.ne moram biti član niti jedne stranke;
2.boli me briga koja je boja na vlasti ako mogu raditi i živjeti normalno.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:01   |   opcije


Po meni je veliki problem u Hrvatskoj što sudstvo šepa. Imamo zakone, imamo procedure, ali nemamo mehanizme za kontrolu toga. Posljednjih godina se barem priča tko je što, procesira se, nema više velikog mažnjavanja love, razbili su se veliki klanovi. Još da sudovi prorade, da je i mali čovjek zaštićen kad treba, a veliki kažnjen kad treba, to bi bio raj.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:03   |   opcije


Molim te lijepo i najljepše, coco premila, definiraj taj zajednički cilj ako ikakoumiješ..Koji bi to cilj trebao biti...Onak općenito, izgleda da zombiji ne znaju koji bi to cilj trebao biti..Izgleda da on nije isti za sve..ali ti me prosvijetli, bit ću ti zahvalan.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:04   |   opcije


Za Georgi,možda tu nađeš kaj te zanima:
http://arhinet.arhiv.hr/details.aspx?ItemId=1_5107

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:05   |   opcije


I u socijalizmu smo čekali neka kurčeva bolja vremena..Krv se prolila, imamo Hrvatsku..Opet čekamo neka kurčeva bolja vremena..Samosad imamo i stotine tisuća gladnih, za promjenu..Stvar se ipak mijenja na bolje, kaj ne?....:P

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:06   |   opcije


Da je sve u državi kako treba, politika ne bi bila tema broj jedan.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 23:08   |   opcije


Evo ti još jedan zanimljivi članak Georgi:
http://www.abcportal.info/clanak/u-kojoj-hrvatskoj-stranci-ima-najvise-bivs
ih-komunista

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:09   |   opcije


Pa vama sve treba definirati. A već ste i sami napisali... Ok. Koj isu nam zajednički ciljevi?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:11   |   opcije


Kažu da je 97 tisuća prebjeglo u HDZ,a 46 tisuća je ostalo u SDP-u '90-e....

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:11   |   opcije


Mene zanima lista tj. registar komunista.
A ne općeniti brojevi.

Cilj je vratiti kontrolu nad državom.
Sada ju kontrolira kriminal.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 23:13   |   opcije


coco, ti si spomenula "zajedničke ciljeve" a ne nitko drugi...ak se ne varam..ak mene pitaš, nema zajedničkih ciljeva koje bi bilo moguće označiti bilo kojim pojmom ili spojem pojmova..Tebe sam pitao i ne odgovaraj na pitanje protupitanjem ako se ne snalaziš u kaši koju si sama zakuhala, jel'da..Bilo bi pošteno bar to.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:14   |   opcije


Gdje god jesu, HDZ, SDP, a ja govorim cijelo vrijeme da su to samo dresovi za publiku, gdje god jesu, svi van iz politike i upravljačkih funkcija. I ne zanima me da li ih je više u HSPu, HDZu, SDPu, samo da im se onemogući djelovanje u politici i upravljačim funkcijama, sudstvu ,državnom odvjetništu i tome slično.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 23:14   |   opcije


Tako ja to vidim, možda netko ima i posebne ciljeve. No, zajendički cilj je da ako želimo raditi da nam se to omogući i da time zaradimo novac da možemo živjeti cijeli mjesec. Recimo život nekakve srednje klase. Ako imamo više ciljeve, da nam je i to omogućeno, ako smo jako ambiciozni da se možemo školovati, ne preskupo. Da nas zakon štiti od prevaranata (tipa valutne klauzule kod kredita), ili financijskog injženjeringa. Da zakon vrijedi za sve. Da je porezna politika transparentna. A prije svega da je mir. I da je ulični kriminal sveden na minimum. Tu bih uvela švicarski model da je svatko policajac u svojem kvartu.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:15   |   opcije


Cilj je vratiti kontrolu nad državom.
Odblokirati sustave od blokada uzrokovanih kriminalnom.
To je početak.

Štititi interese RH i gospodarstvo postaviti na zdrave temelje, bez pogodovanja kriminalu i onima koji porizvode političare iz ukradenog kapitala.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 23:16   |   opcije


Vratiti,štititi,odblokirati...tako su nekad drugovi vikali:mi moramo!mi trebamo!

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:17   |   opcije


puno paušalnih teorija i lupetanja konceptima tek tolko da ispadnete pametniji nego kaj jeste..Čuj ovu georgi..kriminal bla bla I Vatikan je kriminal, i banke su kriminal..O čemu pričamo, ljubica prebiserna?

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:17   |   opcije


Meni se osobno sviđa čvrsta porezna politika. Nek budu visoki porezi, kao u Danskoj recimo, ali nek se zna kamo ide lova i da kad ti krene loše da si zaštićen. E, da, kvalitetno zdravtveno osiguranje, ali da ja mogu birati kome ću i kako ću. Da ne moram cijepiti dijete, ako neću, kako je u recimo i u Švicarskoj.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:17   |   opcije


Nas bi trebalo badave pokloniti Njemačkoj na dvadeset godina...da nešto i naučimo.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:18   |   opcije


ha ha, Virt, i meni tak sliči ovo georgino lupetanje ...:P

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:18   |   opcije


Nije lupetanje, samo administracija donekle radi bez "halo" intervencije. Blokirani smo.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 23:19   |   opcije


Ja sma za to da se borimo ZA nešto, a ne PROTIV nečega. Jer to je izgubljena borba.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:19   |   opcije


Nisma vam ja kriva, vama dvojici, što ne kužite što ja pričam.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 23:19   |   opcije


Georgi previše mi imamo takvih koji pričaju.Malo je onih koji djeluju.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:20   |   opcije


jebte se vi sa vašim zajedničkim ciljevima..odoh ja u kolibu u šumi. Ima u Istri još mjesta za takve kao ja...A vi plivajte kak znate, zombiji....:P

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:21   |   opcije


Osim što kao tako mala zemlja imamo preko milion stručnjaka za nogomet,imamo i milion stručnjaka za politiku i ekonomiju....

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:22   |   opcije


Neću s vama dvojicom razgovarati, jer ne možete pratiti raspravu.
Koke, tebi hvala na temi, jako je zanimljiva.

Autor: georgi   |   01.03.2015. u 23:22   |   opcije


A kak vi postavljate svoje ciljeve? Zar ne krećete od želja?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:23   |   opcije


Ja sam građanin koji plaća porez, i za taj novac želi funkcionalnu državu koja daje podršku u svojih domenama. Ako ne znam što hoću, za što ću se boriti?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:24   |   opcije


Coco,želje su jedno,mogućnosti drugo.Prebrzo smo prihvatili sve "dobrobiti" zapada i pretvorili se u puke konzumente.Isto kao oni jadničci koji naručuju u Americi preko TV prodaje.Ili mala djeca pred hrpom slatkiša.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:25   |   opcije


Da se osnuje udruga građana koja neće i ne želi državi plaćati poreze i namete dok ne profunkcionira?

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:25   |   opcije


I dodatak: Tvoji "zajednički ciljevi" su proizvod pripadnice klase koja nema poziciju moći.Zamislio sam da tvoj tekst stoji u ustima bilo kojeg političara na vlasti ili na državnim jaslama, i skoro sam se zagrcnuo od smijeha..kakonevidiš da su i tvoji "zajednički ciljevi" kontaminirani tvojom pozicijom koja je takva kakva je..

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:27   |   opcije


@ georgi, a tko je uopće s tobom razgovaral, kad razgovarati i ne znaš?

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:28   |   opcije


Ete, ne razumijem te. A koji su po tebi zajendički ciljevi? Ono nešto što želiš sebi i svima, a da je realno?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:29   |   opcije


Ne znam o kojoj moći govoriš. Tebe zanima moć?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:30   |   opcije


Kaj ne sviđa vam se ideja o građanskom neposluhu?

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:34   |   opcije


Meni bi država koja ispunjava ove moje zajedničke ciljeve bila sasvim ok.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:34   |   opcije


Virt, ne sviđa mi se. Jer ne daje rješenje. To bi blokiralo i ovo malo države koja funkcionira, i opet bi nastradali oni najslabiji.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:35   |   opcije


A u tri ćoška, izvrćeš li pa izvrćeš..Rekao sam pozicija moći..Klasa koja ima poziciju moći..Iz tvojih "zajedničkih ciljeva" otčitava se pripadnost klasi koja nema poziciju moći, dakle poziciju da joj je data ingerencija nad odlučivanjem o sudbinama drugih ljudi ako hoćeš tak..mene zabole za moć i za zajedničke ciljeve, a najviše za pranje mozga, bez obzira s koje strane dolaze detergenti.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:36   |   opcije


Spomenula sam nekakvu srednju klasu u zapadnom društvu. Ne razumijem te.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:37   |   opcije


Varaš se,Coco.Kad zavrneš špinu štakori napuštaju brod...

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:38   |   opcije


Budući da nemam djece i straha kaj bu bilo s njima, mogu se sutra mirne duše ukokat, al ću znat da ne pušim ničija sranja...

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:38   |   opcije


Ja imam onoliko moći koliko mi je super imati. Ne privlači me nekakva moć nad drugim ljudima. Ete, baš si mi se nekako srušio sad u očima s tom spikom o moći..

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:39   |   opcije


koja crna srednja klasa u "zapadnom društvu" ..kaj je Hrvatska "zapadno društvo"...Floskula do floskule...nemoj se ljutit, al ovaj mi je diskurs postao zamoran..Da "zapadno društvo"...Presmiješno.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:40   |   opcije


Virt, to bi značilo da ne bude penzija skljedeći mjesec, da zdravstvo otkazuje operacije, da profesori ne budu dobili plaću.. Koji štakori?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:40   |   opcije


Ete, pljuj ti po meni. Ajde ti reci kakvu bi državu želio. Vjerojatnu neku u kojoj bi bio predsjednik. Ili barem premijer.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:41   |   opcije


I ovako ne bu penzija i socijalnih davanja ubrzo...kako god okreneš.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:42   |   opcije


I naravno ne bi se zamarao klasom koja nema poziciju moći. Takvi nisu bitni, jel.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:42   |   opcije


pa kojeg kukumarovića..Oćeš reć da ne postoji klasa koja ima moć? Jesam li rekao da ja želim moć? nisam..Prema tome, kaj briješ..Rušio se ja u tvojim očima ili ne, baš mi je svejedno..Ionako ne vjerujem da sam bio na nekoj prevelikoj visini u tvojem imaginariju.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:42   |   opcije


Ete ne možeš tu bandu nazivati klasom...prije plemenom

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:43   |   opcije


Ete, danas sam pročitala jedan odlomak i sjetila se tebe kako se gubiš kad ja raspletem po nekoj temi. E to ću ti kopirati prvom prillikom.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:44   |   opcije


Ajmo mi zaratit s Amerikom.U oba ishoda smo na konju :)

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:45   |   opcije


Htio sam samo reći da nema "zajedničkih ciljeva" i da su "zajednički ciljevi " koje si ti odelaborirala samo posebni ciljevi jedne klase koja moć nema, tak mi je izgledalo...Ak ti treba i nacrtat, bum nacrtal..Ali ne moraš izvrtati moje riječi i pripisivati mi sadržaje koje nisam emitirao..to je valjda boljka pisane komunikacije..Čuj, ne da mi se više..Želim ti uspjeh u tvojem Mein Kampf..Ja svoj put imam i i ne smatram da mi je društvo krivo za bilo kaj...Šumica je tu, koliba je tu, uže i gan su spremni.

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:45   |   opcije


Kvalitetno društvo se temelji na kvalitetnom srednjem sloju. Većina treba imati normalne uvjete za život. Tada je ravnoteža portošnje i proizvodnje. I meni se to sviđa. S moći nek se bave oni kojima je stalo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:46   |   opcije


Ili ja pričam kineski?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:47   |   opcije


Objasni to grcima,oni su starija kultura od nas.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:47   |   opcije


Ja barem imam viziju kakva bi me država zadovoljila. Kako vi djelujete ako nemate viziju?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:48   |   opcije


Za što se borite? Na temelju čega glasate na izborima?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:49   |   opcije


Kaj se zaljubite u političare?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:49   |   opcije


Ja se gubim kad ti bogomdana genijalka raspleteš po temi..Za mene je to tvoje raspletavanje bauljanje po vlastitoj intrakranijalnoj močvari u kojoj niš nije jasno .Najlakše je vrijeđat..Mogu i ja tebe..Eto, reko sam dojam,i to nije uvreda...ja mislim logično i pronalazim najjednostavnija rješenja, a ovakvi ko ti u stanju su zakomplicirati i najjednostavniji problem..Još se hvale kako je to izraz "razvedenosti njihove pameti" što je za mene samo drugi izraz za nespsobnost obračuna sa propuhom u vlastitoj glavi,,,Oprosti, ponijelo me....:P

Autor: eteerniis   |   01.03.2015. u 23:49   |   opcije


Političari su tu zbog sebe,a ne zbog nas.I Kolindi bi bilo bolje da je obišla socijalne kuhinje i samoposluge nego što lupa bedastoće.

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:50   |   opcije


Evo, to je ono što me isto brine. Da nam dođe savršeni premijer, i savršena vlada, tko bi to prepoznao? Kako biste znali da je to ono pravo? Koje su vam kontrolne točke?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:51   |   opcije


Ete, muški i ženski mozak su različiti. I razlika je upravo u tomu da je ženski razvedeniji, jer je povijesno prilagođen multitaksingu. A muški je linearan. To kaži znanstvenici.

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:52   |   opcije


I ti svakom vjeruješ....

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:54   |   opcije


Virt, pardonček, imaš li ti nekaj za reći?

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:54   |   opcije


I kažu znantvenici, nije to tako jer muški mozak ne bi bio sposoban za multitasking, nego muški povijesno nisu imali potrebu za razvijanjem tih nekih vještina. Pazi, nisu imali potrebu! Pa da, kad su žene sve obavljale...

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:56   |   opcije


Imam.Znanstvenici jedne godine tvrde das je svinjska mast jako štetna.Sljedeće tvrde da je ulje.Pa margarin...itd
I njih netko plaća da rade studije,znaš?

Autor: Virtue   |   01.03.2015. u 23:56   |   opcije


Idem spat, laku noć

Autor: Cococh-Anel   |   01.03.2015. u 23:57   |   opcije


Virt, sad si nam sjebo Coco sa ovom svinjskom mašću....:P

Autor: eteerniis   |   02.03.2015. u 0:07   |   opcije


Nije izmišljotina.Znanstvenici su danas posebna vrsta prostitutki....

Autor: Virtue   |   02.03.2015. u 0:09   |   opcije


Dodaj komentar