teške boje....

'' ako zametnemo svađu između prošlosti i sadašnjosti, vidjet ćemo da tako gubimo budućnost''
Winston Churchil

...Znam tu i tamo, iako me politikanstvo uopće ne zanima, čitati komentare po fejsu u svezi s općim političkim istupima. I bude mi smiješno. Al' ono fakat.
Npr. Kolinda nešt bubnula...pa je onda neki student replicirao...pa je sve to objavio neki portal...a onda su krenuli komentari. Jedni bacali pljuvačnicu po Kolindinoj netaktičnosti, izlaženju iz zakonskih okvira i naravno...majku joj lopovsku Hadezeovsku. Neki su bacali pljuvačnicu po pljuvačima Kolinde...ono u stilu ... Kakvo je to nepoštivanje poglavara države!!!? (el se poglavar piše velikim?)
Pa se našli pljuvači studenta...da mu majku komunističku....pa pljuvači novinara, koji je objavio..i njemu majku i komunističku i ustašku...(ovisi kako je kome odgovaralo)...i pljuvači portala, koji je objavio. ...No to nije sve, našlo se tu i međusobnih pljuvača. Pa se stalo prozivat gdje je tko bio 91....pa tko je četnik...tko ustaša...partizan...fašist i antifašist...i koješta. Ali nije samo to dominiralo...pljuvačnica se nastavila. Žene su bile kurve i radodajke komunističkog ili domoljubnog karaktera. Muški su bili pederi također iz oba bloka. Ponosilo se i sramilo rodnim stablima...a hejtanje i pljuvanje pošlo i preko religijskih uvjerenja. Ono...katolici, muslimani...ovi, oni....a netko se dosjetio i dobrog starog sjevera i juga. Doduše...BBBoysi...sad su Mamićevci....i tako unedogled. Danima, mjesecima...stalno i uvijek.

I mislim si ja....kao ono, hrvatska vizija...tamo negdje u vrijeme rata...se gradila na želji za demokracijom. Mi, Hrvati...željeli smo demo-kraciju...a ne auto-kraciju..nekih tamo vampira.
I gle ti sad..nas Hrvate! Mi smo taj 'demo' u cijeloj priči. Nemamo dva čovjeka, koja isto misle, žele...a kamo li čitav narod. Kako da onda vladamo (-kracija)..???
U cijelu priču, uvukao nam se kapitalizam, kao posljedica slobode tržišta....i natjecanja ..i nije ga nitko kontrolirao, jer smo se odrekli socijalizma, kao nečeg fuj..kao nečeg što vežemo uz Jugu, kao nečeg što vežemo uz razlog rata...i nije nas zanimalo ni najmanje da u njemu pronađemo i zadržimo ono što je dobro.

A dobro je bilo upravo to...što je moglo spriječiti da na novim kapitalističkim temeljima, čovjek...a posebno njegov rad, postane najbezvredniji kapital.

Ponekad u razmišljanjima, volim komparirati strukturu i funkcioniranje mafije. Ono..sicilijanske.
Nije to tako usko specifična pojava.
Tako svaka mafija ima svog nekog Dona..(poglavara)....a taj Don ima svoje bliske ljude, egzekutore (familija, podobni, voljni i odani)....svi oni zajedno nešto trže i osiguravaju si profit, zaradu...tržište i šire mrežu djelovanja s ciljem još veće zarade.
Tko im stane na put, najčešće iz tamo neke druge mafije..s jednakim interesima i ciljem....smaknu ga. I onda spava s ribama :)
E onda mafija, čiji član zaspe s ribama....smisli osvetu..i smakne nekog iz one prve mafije.
Osveta...mržnja...i egzekucija smaknuća...prenosi se s koljena na koljeno....pa tako potomci ponekad osvećuju svoje pretke...čitavih nekoliko slijedećih generacija.
Nakon hrpe vremena, istrijebili se međusobno....ponestalo članova, potomstva, obitelji...pa i tržišta...egzekutora...kapitala....
..pa je netko rekao...dosta je. Ne želimo si više ubijati djecu međusobno....ajmo sad pametnije. Ajmo se poštivati...tradicija koju smo gajili i patrijahalno vezivali uz svoje ime i porijeklo....je mutava, nekonstruktivna i destruktivna za našu budućnost. Za budućnost naše djece.

Kad pogledaš...struktura, koja ima poglavara....nacionalni (obiteljski, tržišni) interes...i svoje podanike...i svoje 'neprijatelje'...koje treba uništiti...je zapravo komunistička. (komuna) Nipošto nije demokratska.

Zato meni bude smiješno...ali više žao...kad shvatim da mnogi Hrvati i iz lijevog a i desnog bloka....u ime suvereniteta, demokracije i ljubavi prema domovini, propagiraju i dalje taj komunistički stav. Potpuno nesvjesni da ..kad smo ga rušili...nismo ga rušili da bismo satrali bivše...pa doveli svoje tlačitelje s osobnim interesima.....nego valjda..općenito nismo željeli nečiju autokraciju.

Ili jesmo...?

14.05.2016. u 9:27   |   Dodaj komentar

mislim da je nažalost problem u našim glavama-generalno-ovo je sajt za ljubav-ali očito nije !!!

Autor: 000011   |   14.05.2016. u 9:34   |   opcije


Valjda nam privlačnost i slatkoća hejtanja....brani da širimo ljubav :)

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 9:38   |   opcije


taj "komunistički" sustav nije ni trebalo posebno rušiti, jer se nakon brojnih preobrazbi, reformi i koječega sam od sebe urušio pokazavši se kao neodrživ.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:39   |   opcije


samo ne kužim, niti ću ikada kužiti da se ljudi "zamrze" radi drugačijeg političkog stajališta

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:39   |   opcije


Pa jasno. Meni se čini da ni jedan sustav nije trajno održiv. Nemamo to ni na mikro razini (obitelj) a kamo li na makro :) Dogradnje, reforme..izmjene i nove konstruktivne ideje...jedino su što je stalno potrebno.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 9:42   |   opcije


zavisi što podrazumijevamo pod trajno, ali sigurno je da nijedan sustav nije za sva vremena, jer bi valjda još uvijek bili u nekom robovlasničkom sustavu. Ili plemenskom, što već.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:43   |   opcije


Nije to čudno....jer prava ideja politike je 'funkcionalnost sustava'.....a dokle god politika u nas...ima istrebljujući motiv....pripadnici jednih...će se osjećati ugroženim od drugih...i naravno...hejtati se međusobno..i fajtati :(

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 9:44   |   opcije


ma maksimalno podržavam konkurentsko nadmetanje, ali mi na onu stvar ide ( a svi dobro znamo koja je to stvar) kad netko kao argument uzima milanovićev ten, ili kakramarkovu simpatičnost.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:45   |   opcije


Pa to velim. Nekad je parni stroj bio senzacionalna opcija..koja je pomogla u mnogome.....ali danas više ne radimo parne strojeve. Ma kako to bilo tradicija...naših baba i prababa :)

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 9:46   |   opcije


al valjda tak mora biti, jer da ne mora sigurno bi bilo drugačije

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:46   |   opcije


hahahha....pa kaj nije to smiješno/žalosno? ...

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 9:47   |   opcije


Ne mora..... Stvar je u tome...da oni koji vide i znaju da može bolje i drugačije....također smetaju ..već postavljenoj Don-komuni.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 9:49   |   opcije


vjeruj ti meni, oronulu starčeku, pamela, onako je kako mora biti, jer da je trebalo biti drugačije onda bi drugačije i bilo. Sve to iz jednostavnog razloga, a to je što nitko ne može utjecati na razloge koji su doveli do onoga što je danas. Možemo jedino pokušati utjecati da tako ne bude u neka buduća vremena.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 9:55   |   opcije


Rekla bih da tvrdim isto. Boli me ona stvar (a koje nemam) kaj je bilo prije. Ma..kaj je bilo jučer. Zanima me kako će biti sutra...i želim da mi i danas bude dobro. Ne samo meni...svima nama :))

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 9:59   |   opcije


tako je, povikaše seljaci u jedan glas i zatukoše zle gospodare.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:01   |   opcije


mene možda neki ovdje doživljavaju kao lbolesnu jevičarku.
ali, nisam.
jednostavno, glasić razuma nastojim biti.
od 90-tih u hrvatskoj se širi nacionalizam i propaganda u stilu "mi hrvati".
nema nikog tko bi rekao, ma daaj, nemoj srat. koji hrvati?!?
koja hrvatska država?!?
nikad nismo bili samostalna država a nismo ni danas.

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:09   |   opcije


Zatuku? ... blah.... Mogli su mu dati otkaz. Socijalizirani. S otpremninom...recimo. :))

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 10:10   |   opcije


ono jedino što je očito i zapisano u povijesti hrvatske a da je pozitivno, jest antifašizam i tito. (zagorski sin).
američki predsjednici mu hodočastili.
a ne, ko danas, našeg ministra prima podtajnik tajnikovog tajnika.
a i on odgodio.
ministar putovao u ameriku (pogodite na čiji račun) i održao TELEFONSKI SASTANAK.
telefonski sastanak...:))))
za to je morao do amerike.:)

da bi bilo smješnije, tvrdi da nije imao zakazano s podtajnikom.
a svatko od nas, ako ukuca pravu stranicu, vidi da je bio na rasoporedu.:)

po svem ostalom, mi smo ispod svake kritike. pa vi argumentirajte ako se ne slažete.:)

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:15   |   opcije


Nismo zlatkić. Trebalo bi uzeti u obzir i namjere pojedinih skupina...koje su krenule u borbu za državu..i samostalnost. Jednima je to značilo suverenitet..oslobađanje od nameta srpske strukture...tj. razvod braka od Jugo ideje...a drugima je to značilo...eeeee...sad ćemo mi biti ti...koji tlače svoj narod....jer smo i prije već imali ideju o velikoj Hrvatskoj. Izginulo ljudi...al' ostale ideje..jbg. I tu je taj nesrazmjer. danas postoje Hrvati koji veličaju Hitlera i njegove ideje...i zaista se smatraju pravim i velikim Hrvatima.....kao i oni koji se gnušaju na ideje bilo kakvog uvjetovanja pripadanja strukturi. A svi Hrvati.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 10:16   |   opcije


hrvatska kao samostalna država ne postoji.
danas manje nego ikad.

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:16   |   opcije


eto sad zlatkice, koji je to jebeni nacionalizam ako netko veli mi hrvati, ili drage hrvatice i hrvati. Nacionalizam je valjda mržnja i nepodnošljivost spram drugih, a ne voljenje i držanje do svoga.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:17   |   opcije


pa da...a ono na što reagiramo..i što sprdamo kod naše političke strukture...je upravo taj zaostali primitivizam don-ovskog karaktera. Neciviliziranost....neosvještenost...nepristojnost...bezidejnost...šanera
j....i
sl.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 10:19   |   opcije


slažem se sa Zlatkicom..

danas manje nego ikad i danas s manjom šansom za samostalnost nego ikad

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 10:19   |   opcije


nacionalizam je ok.
nisam ni rekla da nije.
samo je smiješno vikati "mi, hrvati", kad si u govnima do grla i nitko te ne uvažava i služiš eventualno za potkusurivanje.
pa to ti je kao da vičeš, jebote, kak sam posran.:)))

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:19   |   opcije


treba voljeti svoj narod.
ali treba i pogledati u ogledalo.

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:19   |   opcije


ljudi iz zemalja koje su kao uzor modernog društva i demokracije i na gaćama nose stripes and stars i union jack, pa nitko ne viče da su nacionalisti. Brdo amera u dvorištu ima jarbol te svaku večer spušta, a jutrom diže svoje stripes and stars. Zamisli samo kakvom bi budalom kod nas zamišljali čovjeka koji radi tako nešto, ako nebi i u zatvoru završio zbog širenja nacionalne mržnje.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:21   |   opcije


krelec...to ti je isto kao i homoseksualizam. Njihove parade su nama neprihvatljive. Ali oni paradiraju jer se osjećaju ugroženima. Od koga smo mi ugroženi da paradiramo tim domoljubljem i hrvatstvom ko pijani plotom!? ...osim toga...demokratsko društvo se svom narodu ne obraća s Hrvati i Hrvatice...već građani i građanke. Na taj način poštujemo sve ljude koji žive u našoj domovini. SVE ljude!!

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 10:22   |   opcije


kažem, krelec, na ponos je voljeti svoj narod i domovinu.
a žmiriti na to, na što su je doveli ovi koji su najglasnije vikali "mi, hrvati" je glupost.

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:23   |   opcije


A voljenje svojeg...ne znači mržnju tuđeg!

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 10:23   |   opcije


Obama pozdravlja svoj narod s...dragi amerikanci...a kod nas bi
prema tome trebalo pozdraviti s...dragi hrvati...međutim,to smeta
nacionalne manjine,kojih u Americi nema....tamo su svi amerikanci

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 10:27   |   opcije


ma mi smo samo indijanci..čiji su poglavica, vračevi i ostali plemenski časni ljudi kupljeni staklenim perlicama

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 10:27   |   opcije


zlatkica aj fino polagano mi pokušaj reći gdje si pročitala ili čula da je itko rekao da je antifašizam zlo. Mislim da nigdje, no to je samo dio priče. Što je sa silnim zločinima koje je ne antifašistički, nego komunistički režim učinio prema ljudima koji su drugačije mislili, i da ne nabrajam sva zlodjela koje je taj režim na čelu sa titom počinio. Pa mnogi su sa oduševljenjem dočekali i Pavelića misleći da je to ostvarenje sna o hrvatskoj državi, a to se vrlo skoro pokazalo kao krivo. Ako zbog ničeg tito je kriv što je silom i prijevarom nametnuo tzv. socijalizam uskrativši time državi i hrvatskom narodu mogućnost normalnog razvoja u višestranačju i demokraciji po okončanju drugog rata.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:27   |   opcije


Hrvatsku su u ovakvo stanje doveli političari na vlasti.
...podsjećam...bilo je i 8 godina SDP-ovskih političara.

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 10:28   |   opcije


novi poredak

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 10:29   |   opcije


nakon tzv. komunizma/socijalizma u kome je radničkoj masi bilo bolje nego će joj ikada više biti (kad se sagleda to radničko samoupravljanje, to je daleko od onog režima koje su imale komunističke države u okruženju a i dalje), nastupio je kapitalizam, u kome vam tvornice prodane od strane "mi, hrvata" strancima s tim da se svakom od "mi, hrvati" slilo u džep ohoho....
ljudi su bez posla, bez novaca i bez budućnosti.
djecu se šalje van, po načelu čim čim prije, tim tim bolje.
ostat će hrvatska tim "mi, hrvatima", ali neće im više imati tko crnčit u njoj.
hrvatska će se napuniti...da ne pišem čime.

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:30   |   opcije


je ane, i meni se čini da se stvara novi poredak. I to poredak gdje glavnu riječ gotovo uopće ne vode građani, a sve manje i političari. Pogledaj samo multinacionalke i koja se ogromna moć koncentrirala u njihovim rukama. pa danas ima sigurno pedesetak tvrtki koje su ekonomski snažnije od hrvatske.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:32   |   opcije


zlatkice,koliko je maznuo Linić i ekipa kada su prodavali INA-u
MOL-u?

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 10:33   |   opcije


zlajka ne čini li ti se ipak da su radnici nešto bolje prošli u austriji, njemačkoj i šire, nego li u tom tako "dobrom" samoupravljanju.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:33   |   opcije


a za stradale od komunističkog režima, ili bilo kog režima, mogu samo reći pokoj im duši.
i neka im hodočaste i izbore se za svoje njihovi.
s argumentima.
koji dokazuju da su bili nevini.
nemoj ono, djed mi bio ustaša i ubili ga komunisti.
ili, bili moji u židovskom stanu, pa kad su partizani ušli u zagreb, oni pobjegli prema bleiburgu. jadni.


kod mene, svi postradali od ustaša.
ne očekuješ valjda da ću ja braniti te koji su ubili moje?

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:37   |   opcije


a mi mali Hrvati možemo samo gunđati i sjedit i plakat, jer natrag više nema..novac je vrhunsko božanstvo

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 10:38   |   opcije


što se slijevanja u džep tiče, pa slijevalo se u razne džepove u svim državama i društvima koje su prolazile ili prolaze tranziciju iz jednog uređenja u drugo. Sistem je šupalj (hvala bogu svakim danom sve manje) i normalno je da kroz šupljine curi. Razvijene države krpaju rupe i šupljine stoljećima, pa opet ponekad procuri. Političari i svi mi smo ipak samo ljudi.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:38   |   opcije


Niki...tvoja isključiva kivnost na ..ne znam..SDP....ne ostavlja mogućnost konstruktivnoj raspravi. Živiš u crno-bijelom svijetu...i vjeruješ da postoje apsolutno loši..i apsolutno dobri. Na žalost...to je tvoje ograničenje...koje bilo tko iz HDZ-ovskog miljea...može koristiti i protiv tebe. A ti ćeš rado biti njegova tetka.....samo da nije SDP. No...danas mislim da govorimo o općenito lošim potezima...o općenito kvarnim motivima..općenito zavedenom i zaluđenom narodu....i tako.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 10:40   |   opcije


ma samo budala može očekivati da netko brani ustaški režim, jer tu zdravorazumske obrane nema. Prvi ne bih želio ni dana živjeti u državi ili pod režimom gdje netko mog susjeda odvodi i vješa na prvu banderu. Ali nikako da shvatim branjenje neobranjivog, a to su postupci tita i njegova režima u godinama neposredno nakon rata (iako i o ratnim vremenima se može pričati).

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:41   |   opcije


moji su stradali od bjelogardejaca..i u podravini i u turopolju..tak da sa spikama ustaše, četnici, partizani, nemrem sudjelovat

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 10:41   |   opcije


Znate kaj...svatko od nas može držati stangu onima koji su bliski našem svjetonazoru...imati hrpu argumenata protiv drugih, ali ako istovremeno nismo objektivni i ne vidimo kakicu i ispred svog praga, bit ćemo neuvjerljivi i isključivi. ..pa bila riječ o politici ili nekoj drugoj temi.

Dan :)

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:41   |   opcije


moja stara ih zove Kozacima

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 10:42   |   opcije


A kaj se predaka tiče....osobno se ne poistovjećujem s ni jednim. Niti su oni živjeli moj.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 10:42   |   opcije


Ola Ane..i mei :)) Nisam pozdravila..:((

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 10:44   |   opcije


U ozbiljnoj raspravi naši argumenti dobivaju na snazi ako vidimo malo dalje od svog nosa, pa i ono kaj nam se ne sviđa

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:44   |   opcije


a i o je priča skoro stoljeće stara...

svi smo rođeni nakon nje..ajd..neki su tijekom te priče piškili kakili u pelene

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 10:45   |   opcije


ane moji su ih nazivali ćerkezi, i nisu ostali u dobrom sjećanju, dok ih mnogi nazivaju osloboditeljima.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 10:45   |   opcije


I vjerujem da bi bili prije uvažavati. ..ako i ne, barem bi se čulo kaj pricamo/pišemo, bez skakanja na prvu za vrat ;)

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:46   |   opcije


Mene nitko sad ne čuje, ali nema veze..imam još nekaj za reći :)

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:47   |   opcije


neki smo s majčinim mlijekom sisali hejterstvo (bilo koje), a neki pomirljivost s novonastalim i prilagodbu novonastalom

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 10:47   |   opcije


imam mali nosić, pa ne vidim daleko.:)

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:47   |   opcije


da, kre..nisu baš bili slatki

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 10:48   |   opcije


A evolucija podupire prilagodljive.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 10:48   |   opcije


Polarizacija stavova / mišljenja rijetko je kad dobra za razgovor ako želimo steći prednost u namjeri da se približimo ili da netko nekog povuče na svoju stranu jer se automatski aktivirati obrambeni stav i ukopavaju se pozicije

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:49   |   opcije


Zlatka..vidiš. ..ali ne želiš vidjeti :)

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:49   |   opcije


ono što svatko od nas jedino može, jest pričati iz svog ugla.
i biti dovoljno tolerantan za čuti i ono iz suprotnog.
ja ovdje često lajem a malo čujem što se priča iz suprotnog. nije da ne bih htjela ni da sam začepila uši.

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:50   |   opcije


nema se argumenata, to vam je.:P

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 10:50   |   opcije


Eto..vidiš da možeš ;)

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:50   |   opcije


Kad se mi složimo da je argument to što imamo 300k nezaposlenih, toliko i blokiranih....da imamo sirotinje, potrebitih....loše strukture ekonomije...loš bankarski lobij...previše tuđih investicija koje odnose kapital....rasprodanu imovinu...nesrazmjer u bitnim i nebitnim državnim ulaganjima...nikakav realni prosperitet....zastarjeli obrazovni sustav...rasprčan zdravstveni sustav...nisku osnovnu plaću....namete nesrazmjerne primanjima....bla.....onda ćemo možda shvatiti da je u ovom trenutku fakat nebitno čiji djed je bio Ustaša ili..ne znam..komunjara.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 10:53   |   opcije


Zlatka, problem je kaj se u političkom poentirao ju koristi sve kaj može. ..pa i gađanje kostima

Vidi...mamina dva bratića su ubijena na Bleiburgu...domobrani
Mogla bih ti ispričati o grobnicama u mom kvartu poslije 45-te
Hoćeš?

Svi mi imamo takvih priča, ali se ne čuju uvijek jer je ili netko glasniji ili ima ruke na usima

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:53   |   opcije


Feleri...na mobu sam

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:54   |   opcije


Ja se slažem s Paminim argumentima.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 10:55   |   opcije


to te ja pitam Pam ! :*

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 10:55   |   opcije


Pam..pa da...pravilo je da u gospodarskim krizama jača desnica
I mi nismo niš drugačiji od ostalih država koje su prošle tranziciju o bile su ili još uvijek jesu u recesiji

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:55   |   opcije


I Hrvati se trebaju probuditi i pokrenuti, ali ne zato da kažnjavaju nekog u prošlosti, nego da djeluju u sadašnjosti.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 10:56   |   opcije


Pitanja za sve vas - zakaj se ne angažirate? Za godinu dana su lokalni izbori...krenite od tuda, mijenjajte kaj mozete

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:57   |   opcije


Mislim da nikome čak nije ni bitno da li vlada desnica ili ljevica....ako vladajući zaista suču rukave da čitavu naciju izvuče iz govana..i postavi kvalitetne temelje gradnje jakog ekonomsko-socijalnog sustava...u kojem za svakoga ima mjesta. Meni se samo TAKVA ideja..čini prihvatljivom za pripadanje.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 10:58   |   opcije


Pa angažirano smo, evo ja radim najmanje 8 sati dnevno posao za koji sam plaćena i time pridonosim boljoj Hrvatskoj.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 10:58   |   opcije


Mogu vam dati tehničke upute kako napraviti nezavisnu listu. Ako imate dobre ideje i znate ih kako, pa i sebe prezentirati, zakaj ne..

Autor: meija   |   14.05.2016. u 10:58   |   opcije


ja sam za to da se sve čuje.
da se raskusuramo ko ljudi i podvučemo crtu.
pa onda mirno dalje.

domobrani koji su nakon rata bježali prema austriji? zašto su bježali?
zašto čovjek bježi?
jer je kriv?
jer se osjeća kriv?
jer smatra da će zbog nečeg smatrati krivim.
ja bih tražila da se to razjasni, za svakog mog stradalog.

za svoje sam tražila i imam napismeno i tko ih je i kada poslao u logor. i zašto.

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 11:00   |   opcije


Da...ali ti svojim odrađenim poslom prvenstveno osiguravas svoju egzistenciju, a ovdje pričamo što bi trebalo biti drugačije i na drugim adresama..svima nama kao zajednici /društvu. Točno da su to može i kroz osobni primjer, ali nije dovoljno

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:01   |   opcije


pamela,ne...nisam isključiv po pitanju lošeg i dobrog u državi.
samo želim upozoriti da nije sve loše u HDZ-u niti sve dobro
u SDP-u...tj...u lijevima i desnima,a to i zlatka i slični uporno
nameću ovdje...

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 11:01   |   opcije


Zlatka...a daj..
Postavljaš pitanja a znaš i sama kako se ljudi lako mogu izmanipulirati

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:02   |   opcije


mogu samo zamisliti kako bi bila zgodna lista na kojoj bismo bile meija, pamela, coco i ja zajedno.
lista nezavisnih iskričaki oprečnih shvaćanja.:)

pridružite se, svi koji mislite drugačije. :)

svi, koji mislite drugačije od nas, dobrodošli.:)

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 11:03   |   opcije


bezo, jedini koji tu hoda s naočalama si ti.:)

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 11:04   |   opcije


Nisi u pravu jer šljakam već tri godine s kolegama različitih političkih opcija. A znaš zakaj? Zato kaj imamo zajednički cilj :)

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:04   |   opcije


mei....vjerujem da postoje ljudi koji bi se upustili radišno u politiku. Ja nisam ta. Želim to svoje pravo na izbor. Ja se želim baviti vrstom posla koju volim...želim od toga ugodno živjeti...želim se baviti svojom obitelji...želim ...ne znam...putovati...obrazovati svoju djecu...zaljubiti se....feštati s prijateljima....bla.....i na sve to imam pravo...i želim da mi vladajuća politčka struktura to ne sjebava svojim neznanjem...hoštaplerskim potezima i lopovlukom. I mislim da mi svi želimo da to političko-ekonomska strategija vladajućih uzme u obzir...stalno i zauvijek. Jer bi im cilj trebao biti zadovoljan građanin.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 11:05   |   opcije


dakle,ovako...mnogi ovdje prošli sistem i državu gledaju iz svoje
perspektive,pa i ja sam,ali te perspektive nimalo nisu jednake.
netko je ljetovao na moru svake godine,putovao po svijetu,imao
dobru plaću i pogodnosti koje drugima nisu bile dostupne.
i njima je sve u SFRJ bilo ...kao u češkim filmovima...udribrigunaveselje,
a brzo su zaboravili redukcije struje,par-nepar,kavu na točkice,šečer
na bonove,zaduženost te,bajne,države,vožnju poderanim busevima i
vlakovima s drvenim klupama....

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 11:06   |   opcije


Pa, ja mislim da je dovoljno da se svatko primi posla, i da odradi pošteno ono za kaj je stručan, a pogotovo i plaćen. A pogotovo ako još napravi i iznad onoga što je plaćen. Jer dobar glas se daleko čuje. Moja firma vuče lovu izvana, jer smo se pokazali dobrom radnicima. I to svima preporučam.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 11:06   |   opcije


Pam...ok..to svi želimo. Ali ako očekujemo da bu to netko drugi napravio, a mi tu o tome laprdalo. ..nema pomaka
Hbm. ..uključite se u nevladine udruge, ako vam se politika kao takva gadi..

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:07   |   opcije


Ne želim viđati bake koje kopaju po kontenjerima. NE ŽELIM.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 11:08   |   opcije


ove i ovakve političare,koji su u Saboru i institucijama,pod hitno na burzu rada..
jer sve dok budu radili za svoje stanke,a ne za Državu,neće biti dobro.
uskogrudnost,stranačka,je najveći problem u Državi Hrvatskoj.

Autor: bezobraznik   |   14.05.2016. u 11:09   |   opcije


Ok...uzmi jednu za ruku i odvedi ju doma na ručak. ..aktiviraj susjede da skupite lovu i kupite joj klopu za tjedan dana

To ne bu nitko napravio u saboru. ..a ako mislite da je to njihov posao..ok je...socijala..ta baka bu i dalje, dok i ako se nekaj ne riješi, gladna

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:10   |   opcije


dobro je..ne svađamo se :)

imamo budućnost !

:D

Autor: ANERAK   |   14.05.2016. u 11:10   |   opcije


:D

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:11   |   opcije


Sve mi to miriši na neki ustanak opet.....a zastrašujuće je upravo to...da nije dovoljno ČUTI što naqrod govori....nego valjda opet trebamo fajtove. Rađe odem negdje drugdje. Ili tamo pošaljem svoju djecu....jer se tamo netko već pobrinuo da čovjek živi s MOGUĆNOSTIMA.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 11:11   |   opcije


Ova crna podloga zapisa je koma na mobu

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:12   |   opcije


Moj doprinos....kao i općenito građanski humanitarni doprinos potrebitima....samo bi trebao biti nešto EKSTRA! A ne jedina opcija. Sjetimo se Gunje. Građani su pomagali. Građani su volontirali. Građani su skupljali lovu. ...Pa nisu takve stvari zapravo građanska odgovornost. Pohvalno jest...ali ne smije biti pravilo.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 11:14   |   opcije


I bez zeze. ..kao nikad do sad, potrebna je treća politička opcija, ali ne potrošna kao laburisti, orah ili most

Nije problem angažirati se, ekipi rati, tehnički sve odraditi, ako postoji zdrav program ideje i načini kako ih realizirati...za početak i lokalnoj.
Ali to se nemre tu na blogu ;)

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:15   |   opcije


U svakom slučaju....na državnoj razini...imamo toliko bitnih problema za riješiti....da je zbilja komatozno energiju trošiti na povijesna prepucavanja.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 11:16   |   opcije


Yap.....glas bum dala Živom zidu ovaj put :))

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 11:17   |   opcije


Pam..nisu. .ali više će glavnoj baki koju si spomenula značiti tvoja pomoć nego zauzimanje za opće i javno dobro.
A pomoći svi mi možemo nekome, pa tako i sebi..dok se nekaj ne promijeni..ako se promijeni.
Kad sam sponzorirala jednu malu Katarina za gablec u školi. ..bilo je držanja da to mora riješiti država.
A dok nije riješila, kako joj objasniti da dok drugi gablaju, neka se prošeće školskim dvorištem?

Mislim da se ne kužimo o čemu pišem. .i ne volim ovakve primjere, ali potrebni su

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:19   |   opcije


Drecanja*

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:20   |   opcije


I tak...čitamo se :)

Autor: meija   |   14.05.2016. u 11:21   |   opcije


Mei...apsolutno!!! Smeće je čovjek koji se oglušuje na takve stvari.....samo želim reći da osim lokalnog djelovanja...treba djelovati i globalno....tj. ne bi smjelo uopće doći do takvih situacija. Jer..pazi sad....sve više i češće dolazimo u situaciju da ne možemo pomoći nekome...jer nemamo ni za sebe. Upravo zbog toga što je struktura nebrige za čovjeka debelo ukopana na mišlju - netko drugi će to. Sve je manje tih nekih..drugih.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 11:23   |   opcije


:)

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 11:23   |   opcije


ono što je hrvatskoj potrebno, u ovom trenutku, jest staviti sve te istrošene političare pod lupu javnosti (ne samo hadezeovce, iako njih najviše..:PP...već sve)...
zatim ostaviti ljude koji se nisu kompromitirali stavljanjem u džep (recimo, ljude kalibra kao što je bio račan, pokoj mu duši...slučajno sdpovac)....
uvesti mlade ljude u politiku, dobro ih platiti za posao, tako da nemaju pobudu krasti.
ukinuti nebulozne subvencije i akcije koje služe za pranje obraza, kao što je za obnovu vodotornja u vukovaru, umjesto toga subvencionirati u razvoj gospodarstva u tom području.
ne subvencionira se prijevoz srednjoškolaca a istovremeno se kupuju auti općinskim moćnicima?...odmah noga u guzicu.

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 11:24   |   opcije


Mi smo bogata zemlja, i samo da se ukine krađa procvjetali bismo. Primjer je bolnica u Lovranu koaj je jedna od rijetkih zdravstvenih ustanova koja posluje s (velikim) dobitkom. A zašto? Zato što su uveli reda u javnu nabavu. Samo to. Onemogućili su krađu, tj preplaćivanje kupljenog, a bezvijednog, već kupuju pametno.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 11:26   |   opcije


Ok, pokralo nas u pretvorbi, ali je problem što nas krade svakodnevno. Samo da to zaustavimo, već smo na konju.

Autor: Cococh-Anel   |   14.05.2016. u 11:28   |   opcije


Ma na konju smo da samo postanemo pravna država. Jednaki pred zakonom. Pa kad porez plati Todorić i onaj lik s pelenama.....jednako ovršnim postupkom..kao i baka za neplaćene režije....onda stane lopovluk.

Autor: PAMELA_007   |   14.05.2016. u 11:32   |   opcije


mi smo zemlja koju se može samo sanjati.
zeznuto je što ne znamo iskoristi što imamo.
ili što dopuštamo (dopuštaju) da ju koriste samo neki, jednakiji od jednakih.:)

Autor: zlatkica_   |   14.05.2016. u 11:34   |   opcije


mi nismo bogata zemlja, i jedini stvarni resurs na koji možemo računati su ljudi.

Autor: krelec   |   14.05.2016. u 12:16   |   opcije


... dakle, sve znamo. Gdje zapinje? Interesi.
a trenutno klasična akcija-reakcija fight. Nema nevinih, nema dobrih, samo politika (kao prljava riječ).
Mostići .. koja naivna nakupina natruščika from kanada.. sad će me oni spasit, ops .. raspadoše se. A nije da uz čobanjac planovi nisu zvučali uvjerljivo, namjere... no u fightu ispliva prljavština, dobije se udarac u nos, jaja.. a sad cmizdrit? Vilenjak poentira jer je nevažan.. a sruši kvorum. Za smijat se... plakat.
Ne dirajte mi moje gumbeke, zavapi Šuki.. trebaju nam Rimljani.

Autor: hush_i   |   14.05.2016. u 13:38   |   opcije


Dodaj komentar