ajmo malo popričati o ovom:

...''a gleč pelpe...to je stara priča (jedino kaj više nije sudionik krelec jer je premator i slični) već ste to ti, bud, gospar i još par "dječaka" od pol stoljeća i više kaj se vritite oko tih curička 35 i nešt sitno! svojevremeno je to bil winetu poglavica, al je nestao...meni to smiješno dugo već...al eto večeras sam primijetila. zanimjivo da recimo pam i hbs se obilaze ko sprženi a tek oni su si par... a vi dečkeci od pol stoljeća...e vama su cure od 35 taman! virtualno kao što rekoh sve je super. no mene ipak zanima stvaran svijet. a bolje bi i vama bilo da se okrenete svojim vršnjakinjama (ili bar ovim od 45)...morti bi nešto i bilo od tog..za pod zub? ovak, truć by truć..cijelu noć! nije zlonamjerno...dapače, niste nit svjesni kak vam želim komada pa da konačno i vi...procvjetate? a žal mi i pam, iz drugih razloga...no tko voli nek izvoli!..''

...onako na prvu, zaključila bih da je ovo javno maltretiranje i sramoćenje SVIH spomenutih! No, ajmo malo analizirati!

Sve ovo, već neko vrijeme (par godina) postaje direktno 'moj' problem. Zašto? Zato jer savršeno poznajem razliku između pvt-iranja s članovima čitave Iskrice i javnog čavrljanja, izražavanja na weblogu. Samom činjenicom da 'blog' postoji i na dugim portalima, pa i u privatnim aranžmanima, lako shvaćamo da blogove može pisati svatko i da je pri tome nevažno je li on u vezi/braku/solo...i sl. Može biti ćelav, krezub, star, bolestan..gluh...svašta! Vodeći se tom nepobitnom spoznajom, na isti način koristim i iskričin blog. Vjerujte, onog dana kad to neće biti moguće, moje obitavanje na samoj Iskrici neće imati smisla za mene.

S druge strane, osjećam se vrlo (i sve više) zakinutom u tim pravima, jer se na moje sugovornike vrši ovakav i sličan pritisak. A očito potaknut osobnim interesima vršitelja pritiska.
Već neko vrijeme se događa da većinu komentara i 'normalne' komunikacije vezanih uz moje blogove, zapravo dobivam na pvt. I baš uvijek uz riječi: Sorry Pamić, nemrem ti javno reći kaj mislim, jer...znaš!

Da, znam! Ne osjećaju se ugodno kad ih se optuži da mi se 'nabacuju' ako išta komentiraju. Čak ih se na ružan način proziva i nameće osjećaj da čine 'loše' što pokazuju interes prema nekome tko je mlađi od njih! Uz to, naravno i osjećaj odgovornosti prema vršnjakinjama ili starijima od njih. Jednom rječju, kontrolira ih se i manipulira.

Osim što to, zaista nije fer prema njima, nije ni fer prema meni. S ovakvim stanjem bojkota, ja ne mogu pobijediti, zar ne? Što god kažem, neosnovano je jer sam (pre)mlada i samim time degradirana pred 'staračkom' mudrošću?

(vjerojatno bih bila odvratan roditelj, kad bih na isti način pristupala svojoj djeci)

Mislim, ja shvaćam da postoje žene koje čitavu svoju vrijednost, mjere muškom pažnjom. Pa bila ona prirodna ili nametnuta. No, vođene isključivo takvim interesom obitavanja na blogu, možda bi trebale uzeti u obzir da moja vrijednost nije samo u činjenici da sam mlađa!!! Kao osnovnim kompetetivnim problemom između moje i njene pojave na blogu. Možda bi joj bilo lakše da uzme u obzir i to da sam možda i zanimljiva, simpatična, ugodna za razgovor, neopterećujuća, da nekome ima smisla ono kaj velim, da se netko dobro osjeća u komunikaciji sa mnom...i ono najvažnije, osjeća se slobodnim od bilo kakvih uvjetovanja. Možda bi trebala uzeti u obzir da je upravo TO ono što me čini privlačnijom.

Kada bi to razmotrila, možda bi i sama mogla svoje ponašanje rekonstruirati i učiniti da se, ne samo muškarci, nego i sve osobe u njenom prisustvu osjećaju dobro.

Jer, kako baš ne volimo muški šovinizam, ne volimo ni ženski.
Pa tako vjerujem da muškarcima nije ugodno čitati tvrdnje ili insinuacije o tome kako oni više 'ne mogu'...ili da su 'matori' (ok, ovo čak nije ni hrvatska riječ)...a bome nije im ni ugodno da ih se optužuje za seksualne namjere svugdje gdje ostave komentar.

Što se tiče spomenutih, za razliku od 'nasilnice', moje mišljenje je sasvim oprečno. Krelac je na mojim blogovima bio i provokativan i suportivan...i u oba slučaja nisam to doživjela kao bilo kakvom seksualnom namjerom. Isto je i sa budom, pelpijem, hbs-om...kao i svima s kojima s ugodom komuniciram.
Isto tako, uvjerena sam da ću eventualni dublji interes prepoznati i samim time dovesti se u poziciju : dame biraju!

A razlog, zbog koeg će se to eventualno dogoditi, spomenuta ionako neće moći kontrolirati!
I još bih voljela da me ne stavlja u sexualno interesni kontekst s bilo kojim blogerom a prema svojim osobnim željama, jer to vrijeđa i mene i dotičnog.

Sve u svemu, smeta mi. Jednostavno mi smeta vršenje ovakvih utjecaja i u meni izaziva potrebu za jednako nasilnim uzvraćanjem. A to ne volim. Jer nisam nasilna. A ne želim ni stalno biti kolateral okolnosti. Posebice ne na uštrb svoje tolerancije, razumijevanja i ljudskosti. Pa i ženske solidarnosti.

i da...budna sam od 4!! :/

05.12.2015. u 8:03

poodavno sam prestao uzimati za ozbiljno maine komentare. Ona se većinu vremena grči kako bi na bilo koji način potisnula "konkurenciju" smatrajući da se tako njoj otvaraju šira "lovišta". No dosta o njoj, ajmo malo o mom biciklinu.

Autor: krelec   |   05.12.2015. u 8:11   |   opcije


u stvari trebam pitati imam li uopće pravo u ovim godinama voziti bicikl.

Autor: krelec   |   05.12.2015. u 8:12   |   opcije


hahahha...pa sad, ako si mislio baš mene pitati (a ne dotičnu) ja ti s velikim oduševljenjem dozvoljavam vožnju biciklom :))) Be free man!!

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:15   |   opcije


jedino bi mogao biti problem u tome kaj sam ja premlada, pa moje mišljenje nije važno! :P

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:16   |   opcije


kao vječni optimist još uvijek mislim da mai nije zla, nego ponekad (ovo ponekad joj tepam) nespretna u izričaju. A bome ima ih koje nisu nespretne u izričaju nego doista zle.

Autor: krelec   |   05.12.2015. u 8:18   |   opcije


Kako to misliš: "S ovakvim stanjem bojkota, ja ne mogu pobijediti, zar ne? "

Znači, ovdje si da bi pobjeđivala? Onda se nemoj čuditi da ima i drugih koji bi rado pobjeđivali.

I, ponekad si nasilna.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:19   |   opcije


slažem se...otuda i ovaj moj, relativno mirni prosvjed! :)

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:19   |   opcije


coco....hvala kaj si izvukla iz konteksta nešto što želiš upotrijebiti protiv mene. Još uvijek mislim da nisam ni upola nasilna kako to znate biti i mai. Samim time, zadovoljna sam. A kaj se tiče pobjeđivanja...pa radi se upravo o tome da neke osobe ovdje žele natjecanje, u koje su me uvukle ne mojom željom, već očito spletkama! Da se osjetim izazvano? Ha? Da je pobijedim onime što mrzi kod mene? Moje godine?

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:22   |   opcije


Ma daj, tebe se moži uvući u nešto protiv tvoje volje?

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:24   |   opcije


(bila bi to jalova pobjeda, jer očito u tome, nemam prave konkurencije)

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:25   |   opcije


ma imaš pravo, ne može. Zato i prosvjedujem! Ne vuci me u nekaj kaj mi nije interes...i u nastavku: ostavi me na miru!

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:26   |   opcije


Mai ne mrzi tvoje godine, Mai nikog i ništa ne mrzi jer jednostavno nije takva. Koliko se sjećam, ona ti je nudila i pomoć.. Mai se nije ni obratila tebi, nego dečkima. Što nije zabranjeno. Ili je?

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:26   |   opcije


mislim si ovako u sebi da je malo povećana doza agresivnosti žena sa mlađom djecom normalna, to je valjda instinktivni zaštitni mehanizam kad je žena prepuštena borbi za "opstanak" bez podrške.

Autor: krelec   |   05.12.2015. u 8:26   |   opcije


Pam, nisi ti konkurencija ni Mai, niti ijednoj ženi ovdje. I nisu samo godine u pitanju.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:28   |   opcije


mai mi je 'nudila' i erga, u vrijeme kad je znala s kim je...kao i hbs-a , a zna s kim je bio i kako su sve te njene prijateljice vrlo agresivne prema meni. Dakle..koja je maina namjera?

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:28   |   opcije


hahhah naravno da nisam...sve dok to zaista ne poželim biti. :)

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:29   |   opcije


A da, baš Mai prati tko je s kim i kada..

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:30   |   opcije


namjera je eliminirati konkurenciju, a konkurencijom smatra vas mlađe dok je u svojoj bahatoj samouvjerenosti sigurna da svoje vršnjakinje +/- 5 godina mođe otpuhati kao od šale. To naravno ni izbliza nije točno.

Autor: krelec   |   05.12.2015. u 8:30   |   opcije


i koka...samo da te podsjetim na svoju iznimnu velikodušnost i obazrivost što ti dopuštam da mi ostavljaš komentare. I ne brišem ti ih. I ne dolazim više k tebi, jer ti nisi sposobna pružiti isto! :P

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:30   |   opcije


ali bi voljela pratiti, zar ne? dapače, kontrolirati to :)

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:31   |   opcije


Pam, opet napadaš. Ne znam otkud ti to da brišem komentare. Jesam li ja tebi konkurencija kad si takva prema meni?

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:33   |   opcije


a možemo i pitati koje su tvoje namjere koko? Recimo, neupitna solidarnost u obrani maina integriteta! Ok. Što je s mojim? Čini ti se da je njeno ponašanje iz gornjeg komentara obzirno prema meni? Čini ti se da je normalno da mi muški blog komentiraju na pvt jer se ne usude javno?

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:33   |   opcije


Tebi je izgleda samo do drame. A ja dramu ne volim. Volim konstruktivno popričati. Ok, idem.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:34   |   opcije


hoćeš reći da mi nisi obrisala ni jedan komentar? A onda mi išla odgovarati na njega, spominjući mi nick? Baci pogled na svoje blogove!

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:34   |   opcije


super. još samo kad bi prepoznala konstruktivnost..bilo bi nam sjajno u komunikaciji:)

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:35   |   opcije


I meni muški komentiraju blog na pvt.. ne znam zašto. Možda čak i isti. To govori o njima, a ne o drugima. Ja im kažem, dođite na blog.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:35   |   opcije


Pam, nisam ti obrisala niti jedan komentar. Niti nikom drugom. Kaj ti je sad?

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:36   |   opcije


samo za zapisnik, nikada nisam komentirao blog na pvt, jer mi je valjda još nešto sitno muškosti perostalo da mogu javno iznijeti svoje mišljenje. Mislim da pvt ipak služi nekim ozbiljnijim stvarima.

Autor: krelec   |   05.12.2015. u 8:37   |   opcije


Na žalost koko, teško ćemo iznaći konstruktivnost ako se u komunikaciji služiš lažima!

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:37   |   opcije


Evo, ne možeš ti bez napadanja..

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:37   |   opcije


Ne lažem. Ali napad je najbolja obrana, a ti znaš kaj ja mislim o tvojim pričama... ok..

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:38   |   opcije


krele...ostavljam mogućnost da drugi muškarci nisu toliko željni javnih osuda. Razumijem ih. Ne mora mi se sviđati...ali ih razumijem.

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:38   |   opcije


Hm...napad? Ok...recimo da napadam (iako sam uvjerena da znam prepoznati napad)...što je onda, po tvom mišljenju ovo što ti radiš koko? Ili mai?

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:39   |   opcije


I ti vjeruješ tim muškarcima? Pa oni švrljaju po mnogim pvt.. Dobro je Kre rekao. Da imaju tri čiste, došli bi na blog.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:40   |   opcije


držim se one staljinove, nije važno tko glasa nego tko broji glasove, ili još bolje one stare novogradiške, nije važno što priča nego tko priča.

Autor: krelec   |   05.12.2015. u 8:40   |   opcije


Pa, napadam te... valjda..

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:42   |   opcije


ajde, Pam, neces se valjda osvrtati na bacenu koru od banane...
samo zaobidjes il preskocis :)))))

nemoj da ti to bude problem...
uvijek nas dobre duse bloga "spajaju" s nekim, javno....
s nekim, ko je vec u vezi...

ako ne uspiju, onda izmisljaju da je amorova strelica bacena izmedju nas i tog nekog...
sve su to igrice...

i vjeruj mi, sa svoje 62 godine i ja sam cesto puta meta...
cekaju me, pa bace koru od banane...
al, ja fino dignem, bacim u kos za smece i produzim...svojim putem.

Autor: malamaza7   |   05.12.2015. u 8:47   |   opcije


ok, ajmo se onda prestati napadati. Dakle, kakvi su ti muškarci i kome sve pišu, mene osobno uopće ne zanima niti dira. Dira me samo činjenica da im netko nameće što bi oni trebali. Sve dok nisu bezobrazni, šovinisti i sl...moj interes (globalni) prema njima je zadovoljen. Jednako tako, ne želim biti stavljana u konkurenski odnos s bilo kojom ženom ovdje na bazi svog godišta. To u najmanju ruku nije fer prema ženama, starijim od mene. Moje nezadovoljstvo je u upravo u toj, ničim izazvanoj, degradaciji i prozivanju ostalih...onda kada se uvidi da se netko ugodno ovdje zabavlja.

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:47   |   opcije


mazo...evo, potvrđuješ da se to zaista dogaa! A ja smatram da je to nepotrebno...a bome i neumjesno. Dapače, od 'starijih' od sebe, očekujem 'mudrost' :)

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:49   |   opcije


Ti se zapravo zalažeš za muškarce koji ti dolaze na blog?

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:49   |   opcije


naravno. i ne samo muškarce...već sve prisutne, koji zbog bilo kakvog osjećaja nametnute 'pripadnosti' mojim hejterima, izbjegavaju mene!!??

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:51   |   opcije


A joj, pa gdje ste? Na sajtu za dejtanje, i ako si netko daje slobodu da vas u mašti poveže s nekim jer mu se eto čini da biste bili dobar par, pa što je tu loše? Loše su vaše primisli i nekakve pozadine koje možda samo vi znate. Ja prva ne znam tko s kim, a i briga me.. Probajte to shvatiti kao zezanciju, i nekakav katalizator... A može vam to i pomoći jer brže saznate kako stojite kod nekog.. Jer ono što vrijedi opstaje, bez obzira na priče sa strane..

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:53   |   opcije


u daljnjem kontekstu...pozivam na stvarnu demokraciju, slobode i uvažavanja:)

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:53   |   opcije


odvratno je, pam...
odvratno...
blago receno.

Autor: malamaza7   |   05.12.2015. u 8:54   |   opcije


Što mi želiš reći? Da ne smijem izraziti nezadovoljstvo, da se ne smijem osjećati neugodno zbog takvih insinuacija i da moram prihvatiti i upraksirati TAJ način komunikacije ovdje?? To mi želiš reći? Još jednom, moje mišljenje i moji osjećaji nisu važni?

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:55   |   opcije


mazo...to pokušavam naglasiti. Uvjerena sam da uz malo volje, moguće je postići da se ljudi ne osjećaju tako. Da mi je hladno, biste li zatvorili prozor?

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 8:56   |   opcije


Pam, ti bi htjela promijeniti druge, jer bi tebi tako pasalo. Pa skoro i da zapovijedaš kakvi bi drugi trebali biti. A to ne možeš, valjda ti je jasno.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 8:59   |   opcije


I drugima uglavnom nisu važni naši osjećaji. Kao što recimo nisu ni tebi važni moji osjećaji. I kako se ja osjećam kad me optužiš da brišem komentare. Dakle... promijeni sebe i svoj pristup, ili promijeni mjesto. Ako si odrasla i zrela, onda razumiješ ovaj dio.

Ili se bori, i ne čudi se što se i drugi bore.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:02   |   opcije


hm..zgodno postavljeno, no ne bih se složila da je tako. Samo prosvjedujem i govorim kako se ja osjećam zbog takvog ponašanja. Valjda u nadi da je nekome stalo kako se osjećam zbog njegovih djela!

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:05   |   opcije


koko...ono što je činjenica..je to da mi brišeš komentare! zašto bih to spomenula ako nije istina. Mogu procjeniti kako se osjećaš zbog toga, jer ti vjerojatno nije ugodno što sam te konfrontirala tom istinom! Žao mi je...ali obična isprika bi bila ugodnija i tebi i meni :)

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:07   |   opcije


Mogu li ja sad zaključiti ono što sam u početku tvrdila? Dakle, starije žene od mene nemaju namjeru paziti na svoju pristojnost i nemaju namjeru uvažiti moje osjećaje! ... Kao ni osjećaje onih koje spominju matorim, impotentnim i sl.?

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:12   |   opcije


blah....što naučiti od vas?....

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:13   |   opcije


Nisam ti brisala komentare. I ne razmijem zašto me za to i dalje optužuješ, ako ti kažem da nisam.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:15   |   opcije


Pam, ponašaš se kao dijete. Starije žene ovdje nisu dužne paziti na tebe i tvoje osjećaje,.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:16   |   opcije


Valjda si ti sama u stanju paziti na svoje osjećaje. ako si već došla ovdje.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:17   |   opcije


Da raščistimo to s komentarima, o kojim se komentarima radi?

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:18   |   opcije


Jesi i osjećala sam se loše zbog toga.

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:19   |   opcije


Koje i kada?

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:20   |   opcije


Svima nam je dužnost paziti na tuđe osjećaje. Otuda sve prava i zakoni o ljudskim slobodama i pravima!

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:20   |   opcije


Kada je to bilo s komentarima?

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:21   |   opcije


one koji ti se nisu sviđali. nedavno.

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:21   |   opcije


(I tebi je dužnost, pokaži sama primjerom..)

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:21   |   opcije


Kada? Na kojem mojem zapisu? Razgovarale smo na tuđem zapisu, ne na mojem.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:22   |   opcije


Bile smo kod Mai.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:23   |   opcije


Tj. Sara-tera

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:23   |   opcije


koko, ovo je suludo. Jesi li ti u međuvremenu mogla obrisati cijeli zapis? Obrisati naknadne svoje komentare koji dokazuju da mi se obraćaš a mojih komentara nema? Misliš li da moram voditi evidenciju o broju komentara na svakom tvom blogu? A sve to...jer i ti ja znamo da si me brisala!

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:24   |   opcije


to kod mai se sjećam...čak sam i tada komentirala hoćeš li tražiti mai da me briše, jer ne možeš sama!

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:25   |   opcije


gle...ja sam svjesna tvog animoziteta prema meni...i jasno mi je da zbog toga ne možeš s dobrom namjerom sa mnom komunicirati....ali pitam se i zašto nastavljaš? Da bi me još dodatno omalovažavala..? Koristiš moju liberalnost? Koji ti je cilj? Postići sporazum očito nije!

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:27   |   opcije


Nisam obrisala niti jedan svoj zapis, niti komentare. Pam, sad stvarno pretjeruješ.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:27   |   opcije


Kad se ustabiliš, nastavit ćemo.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:28   |   opcije


Ne znam zaista što pokušavaš? Opravdati razloge zbog kojih se trebam..što..sramiti svojih godina? Izgleda?...Posebice jer to nekom trećem smeta?...Halooo

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:28   |   opcije


a ni jedno ni drugo ja ovdje ne namećem..niti se razmećem time!

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:28   |   opcije


inače poruke tipa, nestabilna si, ponašaš se nezrelo, bla...su nasilne! Pročitaj nešto prave znanstvene literature, savjetujem.

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:30   |   opcije


A što bi ti zapravo htjela? Postrojiti ljude i prisiliti ih da budu prema tebi nježni? Na temelju čega? A u isto vrijeme napadaš i neugodna si. Pa nisi samo ti čovjek s osjećajima ovdje..

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:32   |   opcije


Pa kad svladaš osnove, možda možemo popričati na zrelijoj razini. Ovako...uvlačiš me u niskopojsne manifestacije svog, a ne mog obitavanja ovdje. I da, mom strpljenju je došao kraj. Bit ćeš na ignoru, dok ne ovladaš socijalnim vještinama! A već si trebala, imaš prek 5 banki..:))

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 9:32   |   opcije


Bome, zrelo.

Autor: Cococh-Anel   |   05.12.2015. u 9:33   |   opcije


moćno :D

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 10:00   |   opcije


Ha čuj komentara-nije se obratila tebi nego dečkima....pa je samim time sve opravdano...kakva bljuvotina...no ne čudim se s obzirom od koga dolazi.

Autor: pelpetum-mobile   |   05.12.2015. u 10:36   |   opcije


Jbte...ono jučer je DRUGI blog gdje smo malo više komentirali nas dvoje...u zadnjih 6 godina nismo skupili 30 komentara sveukupno...i odmah je to uvaljivanje. No s obzirom na druge provale,tipa da sam ja ismijavao njenu FRIZURU (A dao sam 4 komenta bez spominjanja istog) onda ovo ne treba čuditi. Po mom nije niti vrijedno pažnje ni komentiranja

Autor: pelpetum-mobile   |   05.12.2015. u 10:59   |   opcije


pamelko .. previse si srcana i suosjecajna. Sto god neko pisao u komentarima svi smo u sebi svoji i tesko da ce nas to promijeniti. Istina da su poneki komentari nesuvisni, optuzilacki, iskonstruirani, agresivni pa i nepristojni.
Niko na Blogu ne moze utjecati na mene sto cu kome, kada i kako komentirati. Ako radi toga ispadnem grebator, poltron, stari pohotljivi jarac, ulizica, duplic, tudji igrac i sto ja znam jos to je vec problem komentatora koji to ima potrebu na taj nacin komentirati. Nes ti grijeha ako su vega i boza posvadjane. Volim i jednu i drugu komentirati a ne svrstavati se na bilo koju stranu. A main komentar za 45 godisnjakinje mi moze samo imponirati jer zna da sam sposoban i mogu si i to priustiti bez obzira na svoje godine. Da li bi time nekoga ubio, osakatio ili unistio? Pa postoje dvije strane.
Tu sam zgodan, pametan, lijep, plav, neodoljiv, zabavan, sarmantan, seksi, potentan mogao bi muhu u letu, empatican, kulturan, siroko obrazovan, sportski nastrojen.....
Drugo je reala. Tamo su karte na stolu i nema aseva iz rukava. U reali sve to moramo egzaktno dokazati sa svim nasim lutanjima, uspjesima i neuspjesima. Mogu ja tu pisati sto god hocu, reala je ispisana i nema brisanja, prepravljanja, uljepsavanja ili skrivanja.

Autor: budvar   |   05.12.2015. u 11:01   |   opcije


hhahaa glavno da pelp i budvar imaju lijepe brade iako su toliko razlicite
sto bi ja sada trebao pelpu odrezati bradu? Ne, svaka brada ima svoje i zajednicke obozavateljice i pokojeg obozavatelja na metar udaljenosti :)

Autor: budvar   |   05.12.2015. u 11:04   |   opcije


Kakvo rezanje,što ti je. Moraš uzeti kosilicu samohotku.:)))

Autor: pelpetum-mobile   |   05.12.2015. u 11:10   |   opcije


Nego, tko je mai?

Autor: samohrana_maceha   |   05.12.2015. u 12:34   |   opcije


ma stvar je u postavljanju jasnih granica. Znala sam da je to tako već neko vrijeme i bila sam obzirna (šutnjom), sve dok nije eskaliralo direktno, ružno i u vrlo neprimjerenom trenutku i kontekstu. I ako kažem da ne želim da me se stavlja u takve kombinacije, onda to i mislim. Ima pravo misliti što god hoće, uvažavam, ali do one mjere koja ne ugrožava moje pravo! A moje je pravo da sa mnom može komunicirati tko god želi i moje je pravo odlučivati na koji način komunikacije ću pritom pristati.

Autor: PAMELA_007   |   05.12.2015. u 14:36   |   opcije