omnia mea mecum porto

... hm...kao da su se jučer opet malo digle tenzije. Bila sam rekla da svoja uvjerenja često stavljamo ispred sebe, zanemarujući svoju osnovnu bit. Iz tog razloga ne pokušavamo razgovarati o tuđim uvjerenjima, nego napadom na osobu, želimo obraniti...sebe.
To je u suštini ... nekonstruktivna navika. Otuda i uvrede i ponižavanja i prijetnje..i mržnje.

Kad sam se malo odmakla od redova riječi na ovom prostoru...shvatila sam, zapravo...da me zanima zašto je netko usvojio, prihvatio ili kreirao..uvjerenje koje brani.
Zaista me to zanima. I kada bismo bili dovoljno motivirani da ČUJEMO tuđe razloge, podloge i objašnjenja...uvjerena sam da bi se automatizmom stvorio osjećaj razumijevanja...a samim tim i kvaliteta komunikacije.

Možda idilično mislim da bismo...ovakim, zapravo...upoznavanjem i razumijevanjem drugih..postigli vrlo ugodne i svima prihvatljive kompromise. Bez mržnje, srdžbe i bijesa.

Stoga, pozivam vas da mi ispričate...da mi pokažete što i zašto osjećate, ka su određena uvjerenja u pitanju. Dozvolimo si...da se, napokon..upoznamo!!

Za početak, ja ću objasnit svoju netoleranciju prema ljudima, koji nose hercegovačku pripadnost.

Naime...još dok sam bila mala, moji roitelji su imali prijatelje, Hercegovce. Imali su dvije kćeri, mojih godina. Razlikovali smo se. Njihovi roditelji...smatrali su da obojana kosa, lakirani nokti, otvorene cipele i kratke haljine...imaju samo kurve. To svoje uvjerenje, ortodoksno i uporno..plasirali su i mojim roditeljima...pa skoro sve dok i oni nisu postali takvi. Što se, u konačnici, odrazilo na moju sestru i mene.

Jednom sam radila za Hercegovca. Kad sam dala otkaz, molio me da ostanem još neko vrijeme po duplo većoj plaći. Pristala sam iz sažaljenja, jer mi nije stigao naći zamjenu.
Kada se to ipak dogodilo...i kada sam napokon odlazila, bez imalo grižnje, rekao mi je : Ne mogu ti platiti...ništa. Zapravo ne želim, jer si me izdala!

Moj susjed Hercegovac, svojim je autom zakačio mog. Šteta je bila znatna. Prije zvanja policije, pitala sam ga želi li se nagoditi i popraviti mi štetu. Odgovorio mi je : Niti ću ja išta tebi popravljati niti ćeš ti zvati policiju, jer pozoveš li je...sutra će ti ovdje doći 200 Hercegovaca i rastaviti i tebe i tvoj auto!

Čula sam i jednog Hercegovca kako komentira članak u novinama, o silovanju djevojke. Prepoznao je optuženog...pa rekao: Šta je njima? Usuđuju se dirati u Hercegovce! Pa mi smo stvorili ovu državu! Da nije nas, svi biste sada lizali srpska jaja!

Okršaj sa policajcem, koji mi je bezdušno napisao kaznu..a slučajno je i Hercegovac....zapravo je završio sudskim rješenjem u kojem me se oslobađa prekršaja, kazne i bodova...o trošku policije. Bez veza, špaga i sl. A sve na osnovu žalbe, koju sam napisala.

Ima toga još...no ovo su neka sjećanja, koja su se urezala meni u pamćenje...a na osnovu kojih, sam izvela generalizaciju. Zaključila da su bahati, bezosjećajni...agresivni i neskloni civiliziranom načinu ophođenja s onima, koji nisu njihovi sunarodnjaci.

Ono, što je ipak važno...a mislim da zaista je....to da osim nepovjerenja...i potrebe izbjegavanja...nemam nikakvu agresivnu, aktivnu motivaciju za poduzimanjem bilo kakvih mjera..PROTIV njih. Ako sam nekoga uvrijedila, iznošenjem svojeg stajališta, molim da me ispriča...jer samo sam koristila pravo da se izjasnim...što ne znači da bih to pravo uskratila njima, apače...i pravo da mi se suprotstave.

Iako...najviše bih voljela da se i ostali na ovaj način izjasne...pa makar i o nekome ovdje od nas. Možda svi zaključimo da nismo realni...ili nađemo zajednički jezik...unutar stvorenih mišljenja. :)

26.05.2015. u 16:27   |   Dodaj komentar

Poznato je da policija stalno piše kazne pa ih sama plaća
i porrezna uprava isto

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 16:32   |   opcije


ne znam...ne pratim to. Drago mi je da je sud ustanovio da je prerigorozno kazniti me za tako bezznačajan prijestup.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 16:33   |   opcije


Vidiš kako su tolerantni Hercegovci
Vlasnik iskre tolerira ovo što pišeš i vjerojatno te smatra duhovitom osobom
Čula si ga kako komentira?
Zanimljivo
nisi ti nikog uvrijedila, a mene si nasmijala
Posebno s ovim točkicama
Operi naočale, to je sigurno od muha
Živila

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 16:35   |   opcije


Voljela bih još koji dokaz hercegovačke tolerancije. Možda bih stvarno promijenila mišljenje. Bilo bi to oslobađajuće za mene :))

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 16:37   |   opcije


Ma stalno oni to rade, posebno kad netko napiše 158 natočkanih kartica o ničemu
nego, kad citiraš hercegovačke komentare o silovanju, daj, molim te, izvor
Ja sam jednom upoznala jednog Slavonca
Drugog nisam jer je ovaj prvi bio debel

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 16:40   |   opcije


To je tvoj problem, nije njihov

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 16:40   |   opcije


A i što će ti dokazi
pa znaš čak tri Hercegovca

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 16:41   |   opcije


Želiš li uvrijediti mene ili moja iskustva?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 16:41   |   opcije


Završilo radno vrime, idem ća,idemo delati, reka bi Bandić
Živila

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 16:42   |   opcije


Eeee Bandić! Njega volim. ... Odradila sam danas što sam morala, sad odmaram :)) Živila!

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 16:43   |   opcije


hmm...ja ne mogu dalje od osobnih iskustava, imam jako dobru i odanu prijatlejicu, tradicionalnu Hercgovku, koja je eto, ipak naustila nedavno muža, Senjskog ulizicu i guzičara, bio je šokiran, veli da se nije nadao da će ga Hercegovka ostaviti...eto, vlajda nisu ni Hercegovci što su bili...:))
jedna od najpouzdanijih kolegica s kojom uvijek dijelim posao jer Hercegovka...nikad nije zajebala, sve na vrijeme i bez greške, obje su vrhunski komadi :))

Autor: plavapotocnica   |   26.05.2015. u 16:44   |   opcije


Nađi čime sam te to uvrijedila
Lijepo ti rekoh - ako na osnovu tri Hercegovca možeš stvoriti "mišljenje" o cijelom jednom narodu, onda je to tvoj problem
Ako misliš da sam te uvrijedila, misli i dalje, ja ti se ispričati neću jer nemam zašto
A što se tiče komentara o silovanju - dokumentiraj
jer je ovo inače rekla-kazala
A i ti si vidovita pa znaš tko stoji iza nekog komentara na netu
Ajd pozdrav i molim te nemoj mijenjati mišljenje, zbunit ćeš se ko Alisa u zemlji čudesa

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 16:46   |   opcije


plava...hvala ti. Volim čuti lijepa iskustva. No od vas očekujem da mi objasnite svoje stavove o nečemu. Homofobija, politika, nacionalnost, blog, rasa...etc. Zanima me...zaista.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 16:46   |   opcije


Mislim da, kad je riječ o sjećanjima, nije potrebno dokazivati išta. Prvenstveno jer su ona..ionako subjektivna. Osim toga, zaista nisam upamtila o kome je riječ. Ne trebaš se ispričavati, samo sam (opet..jbg) osjetila tu hercegovačku netrpeljivost. Stvar i je u tome..što je to MOJ problem...a ne hercegovačka tolerancija.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 16:49   |   opcije


zguglaj nacionalizam
ima dva značenja - poozitivno i negativno
a što se tiče homofobije - ne volim homoseksualce
nisam zato homofob
ajd oni još i nekako, ali ovi biseksualnoi
pa nek se odluče što su
najgori su ljudi koji ko fol vole sve ljude, cvijeće, životinje i ne znam ti što
Boga ti, sve svetac od sveca i svetica do svetice
e sad stvarno moram

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 16:50   |   opcije


Dobro...kad stigneš...ispričaj mi zašto ne voliš te ljude:)

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 16:51   |   opcije


Da, to je zbilja tvoj problem
Nema netrpeljivosti u tome što kažem - neću ti se ispričati jer te nisam uvrijedila
I nisam, samo sam rekla da drukčije mislim o Hercegovcima od tebe
Ako je to tebi uvreda, onda imaš problem s egom
Ajd Bog
I Hercegovci
Cmok

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 16:52   |   opcije


ajd! :) cmok

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 16:53   |   opcije


Moji su se doselili iz Hercegovine prije 400 godina blizu Senja, mislim da su to sve predrasude...Ali s ljudima stvarno dubokih uvjerenja ne može se lako manipulirati, ti ljudi plivaju protiv struje...:))
Glupo je ovdje davati ocjene o drugima, za to je izmišljen trač, kao ženska obavještajna služba..:))

Autor: ALAN4   |   26.05.2015. u 16:57   |   opcije


Ne slažem se. Ljudi s dubokim uvjerenjima najlakše potpadaju manipulaciji. Daj im 'kruha' kojeg priznaju i radi s njima što hoćeš. Moje mišljenje.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 16:59   |   opcije


što zaključiti, boga mi ako znam, poznajem dva agresivna homića, nekoliko odanih i moralnih Hercegovaca, dvije vrlo liberalne Imoćanke, strašno puno bogobojaznih, pokvarenih i nemoralnih lizača oltara iz svih dijelova lijepe naše, bolno zgodnih Dalmatinaca, očajnih u seksu..:)), i takvi su kakvi jesu, a vjerujem da ih ima i drugačjih...

Autor: plavapotocnica   |   26.05.2015. u 17:02   |   opcije


e da, još sam nešto iskusila u životu. Lažovi misle da svi lažu. Pakosni misle da su svi pakosni. Lopovi misle da svi kradu. Nemoralni misle da su svi nemoralni.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:03   |   opcije


kiss svima, volite koga hoćete )) za druge vas boli cipela..

Autor: plavapotocnica   |   26.05.2015. u 17:03   |   opcije


plava....živopisno bome. Vidiš...kad ovako pričamo...dijelimo iskustva...i potičemo same sebe na preispitivanje...koliki je naš doprinos u svakom zaključku..koji donesemo...a koliko utjecaj okolnosti.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:04   |   opcije


kiss plava :))

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:05   |   opcije


:)
Treba gledati širu sliku.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:06   |   opcije


Ne slažem se. Ljudi s dubokim uvjerenjima najlakše potpadaju manipulaciji. Daj im 'kruha' kojeg priznaju i radi s njima što hoćeš. Moje mišljenje.

Hoću reći Pamela , da sam s vrlo dubokim, ali flexibilnim uvjerenjima, koja se mijenjaju s vremenom, šta da pišem o nekome ovdje, kada je to uvijek subjektivno, a ne objektivno, to bi mi izgledalo kao trač, recimo mogu reći što mi se sviđa u nečijem pisanju, a ono što ne, radije ne čitam..Evo recimo Tebe se sjećam od prije 10-tak godina s Bloga, kao temperamentne i živahne osobe, sada si ipak malo smirenija...:))

Autor: ALAN4   |   26.05.2015. u 17:06   |   opcije


koliko široku?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:07   |   opcije


Parsto godina Turaka, siromaštva, bla.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:07   |   opcije


Moja baka je imala tattoo križa na ruci.
Tetovirali su djevojčice i sakatili dječake da ih ne odvedu.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:09   |   opcije


ne moraš o nikome ništa govoriti....moj prijedlog je o međusobnom upoznavanju. Ako znamo tko je na što osjetljiv...ili mu ne polazi za rukom tolerirati...vjerojatno mu nećemo trljati sol na ranu. To bi bilo necivilizirano. No...ako ne znamo..i ne zanima nas....onda imamo sukobe i mržnju.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:09   |   opcije


Plus mislim da ne kužiš fine razlike.
Svako selo je drugačije :)

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:09   |   opcije


Ok Božo...dakle širina ide u...prošlost?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:10   |   opcije


A primitivni zeru?
Ok.Nije sporno.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:10   |   opcije


Pa da.
Ili misliš da su biološki drugačiji?

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:11   |   opcije


aha...dakle...i Hercegovci se međusobno razlikuju? To znači i da se ograđuju jedni od drugih?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:11   |   opcije


Drugačiji nam mozak?
:))

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:11   |   opcije


Ne ograđuju.Samo ima razlika.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:12   |   opcije


Ne mislim ništa...tek promišljam. Koliko realnog utjecaja turcizam ima na tebe? ..Tvoju djecu?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:12   |   opcije


Ovisno o tome kaj su radili, od čega zivjeli.Tak.
Sve to oblikuje.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:12   |   opcije


Puno.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:13   |   opcije


Možeš li navesti neki primjer? Ja zaista ne znam o tome ništa. A i zanima me, što su ..recimo turcizmom potlačeni Hercegovci očekivali u Hrvatskoj? Je li ideja bila prilagodba na bolje..ili stvaranje vlastite države..unutar tuđe?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:15   |   opcije


Obećanu zemlju.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:15   |   opcije


a što sa starosjediocima?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:16   |   opcije


Hrvati smo jebemu.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:16   |   opcije


Ništ.
Prodali su nam pošteno zemlju koju smo kupili pošteno.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:17   |   opcije


Ne znam...nikad to nisam razumjela. Ako sam rođena u Hrvatskoj - Hrvatica sam. Ako sam rođena u Hercegovini (ili čak BIH)..onda ne mogu biti Hrvatica, nego Bošnjakinja ili Hercegovka. Kaj nije tak?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:18   |   opcije


Ako ja kupim zemlju u Austriji...jesam li onda Austrijanka ili Hrvatica?? Dakle..zašto su onda Hercegovci - Hrvati?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:19   |   opcije


pam...ponoviti povijest iz oš.. hitnooo :)

Autor: sleeping   |   26.05.2015. u 17:24   |   opcije


već sam rekla da mi ne ide povijest. A i stvarno me zanima kako povijest DANAS utječe na narodnu pripadnost.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:25   |   opcije


Ako su Hrvati - Hrvati....onda nisu Hercegovci..i nema onda MI Hercegovci...već MI Hrvati. Ali onda smo isti..iliti jednaki. Imam osjećaj da nekome od tih dviju strana to smeta.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:26   |   opcije


..hercegovci..bosanci.. nisu nacionalnost..samo
regionalna pripadnost
i ptice na grani znaju da u bih..žive pripadnici 3 konstitutivna naroda
hrvati..srbi i muslimani (bošnjaci)

Autor: sleeping   |   26.05.2015. u 17:29   |   opcije


To mi je jasno....pa zato i pitam otkud MI HERCEGOVCI ? ....

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:31   |   opcije


..to je isto kao da kažeš da u hr žive.. slavonci...dalmatinci
zagorci..ličani...itd..
to je samo regionalna pripadnost..a ne ne nacionalnost
:)

Autor: sleeping   |   26.05.2015. u 17:32   |   opcije


Moja frendica odselila je u Kanadu. Smatra se Hrvaticom. Njen sin, rođen je ondje i smatra se Kanađaninom. Što li to..s obećanom zemljom Hrvatskom ne štima...da se i desetak generacija rođenih ovdje..i dalje smatra Hercegovcima...a ne ponosnim Hrvatima?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:32   |   opcije


hercecovac je regionalna pripadnost jednako kao i ličan, kao dalmatinac, zagorac i slično, a svbima je zajednička pripadnost hrvatskom etničkom korpusu.

Autor: krelec   |   26.05.2015. u 17:33   |   opcije


Nije li malo više od regionalne? Vrijede li hrvatski zakoni u BIH? Odnosno..na hrvate u toj....regiji?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:33   |   opcije


..pa zašto ne?

Otkud..mi ZAGREPČANI?

Autor: sleeping   |   26.05.2015. u 17:34   |   opcije


hercegovaca ima i bošnjaka, vrlo vjerojatno i srba, posebno u istočnoj hercegovini

Autor: krelec   |   26.05.2015. u 17:35   |   opcije


Kaj ja znam...Dalmatinac i Slavonac...imaju domovnicu, osobnu...i sve isto kao i svaki Hrvat u državi. U susjednoj nije tako. Ma koliko bila regija...od davno poželjne NDH...ipak postoji teritorna, politička i ekonomska GRANICA razdvajanja.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:36   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:37   |   opcije


Hm...sumnjam da u..recimo Ljubuškom...postoji skupina Hrvata..koja iskazuje : MI ZAGREPČANI!!

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:37   |   opcije


opet lagani zajeb, i u hercegovini ljudi imaju domovnicu i to izdanu po zakonu, jer zakon o državljanstvu jasno govori da svaki hrvat ima pravo na domovnicu. tako i mnogi iseljeni iz južne amerike, australije, amerike, kanade imaju domovnice.

Autor: krelec   |   26.05.2015. u 17:37   |   opcije


Povijest je važna za skužit to.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:38   |   opcije


u ljubuškom se iskazuju kao mi ljubušaci

Autor: krelec   |   26.05.2015. u 17:38   |   opcije


Ako je rođen u Hrvatskoj. .... Na kraju...jesu li Hercegovci onda manjina u Hrvatskoj?...Ili regularni žžitelji?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:39   |   opcije


Što točno tebi smeta?

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:39   |   opcije


Ne sviđa se ni meni to,ali...ja sam ipak netolerantan prema tim...manjinama...koji
žele veća prava i veće povlastice.

Autor: bezobraznik   |   26.05.2015. u 17:40   |   opcije


Postoji li nacionalnost "Bosanohercegovac"?

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:40   |   opcije


Pam...znam da kužiš o čemu pričam,ali očito su
tvoje predrasude o hercegovcima puno drastičnije nego
moje o...recimo homićima :))
(priznajem svoju predrasudu:) )

Autor: sleeping   |   26.05.2015. u 17:40   |   opcije


Plus..koliko bi Hrvata bilo?
Srba ima oko..koliko 7 milja?

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:41   |   opcije


hercegovci u hrvatskoji nisu imali, niti imaju nikakav poseban status u odnosu na bilo koga hrvata. manjine su srbi, bošnjaci, slovenci i dr. kada prestaneš brkati regionalnu i nacionalnu pripadnost mnoge će ti se stvari razbistriti u trenu.

Autor: krelec   |   26.05.2015. u 17:42   |   opcije


Ovako je Hrvata 4.cca.
Bez BiH..hm..
Milju manje?

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:42   |   opcije


Pol milje?

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:42   |   opcije


slipka....ma dobro..malo se pravim blentava....jer sam htjela dokazati da netrpeljivost dolazi od njih...! Ne uspjevam shvatiti jesu li Hrvati ili mrze Hrvatsku?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:43   |   opcije


jel ti možda upalo u oči da se Srbi izjašnjavaju kao Srbi nakon stotina godina u Hrvatskoj i da u zadnje vrikjeme ne znaju latinicu pa im trebaju ćirilični natpisi
Inače, kad Zagrepčani dođu u Hercegovinu - lijepo kažu - mi smo iz Zagreba
Ili Omišani i Splićani kupovati tamo jer e manji pdv-e
Samo ne kažu da su Zagrepčani, već Omišani i Splićani

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:43   |   opcije


Ako se praviš blesava - dobro se praviš blesava, odlično ti to ide

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:44   |   opcije


u bosni i hercegovini žive hrvati, a prema regionalnoj pripadnosti su hercegovci, posavljaci, pa i bosanci kako sami sebe nazivaju oni iz srednje bosne. Malo si daj truda uopznati bosnu sa kojom imamo preko tisuću kilometara granice, a siguran sam da u hrvatskoj živi barem tridesetak posto, vjerojatno i više, ljudi porijekolm iz bosne i hercegovine.

Autor: krelec   |   26.05.2015. u 17:45   |   opcije


Evo si mene uvjerila da ne samo nemaš pojma o povijesti, nego nemaš pojma ni o svakodnevnim stvarima - npr. o tome ko ima pravo na domovnicu
jesi ti uspjela izvaditi sebi osobnu kartu ili putovnicu npr.
Da nije i zbog tog bilo problema u policiji?

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:45   |   opcije


Slažem se i s time baba. I Srbi se također izjašnjavaju Srbima..i nekoliko koljena u Hrvatskoj. Malo mi je to licemjerno.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:45   |   opcije


Rani sam shvatila da zagrepčani imaju neka svoja nepisana pravila za bit iz Zagreba.
Moraš imat kajaznam koliko generacija.5?
:)
Ja živim u Zagrebu ili sam iz Zagreba a rodom "odozdo".

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:45   |   opcije


Da li bi ti zasmetalo da velim da sam purgerica?

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:47   |   opcije


vikati da su hercegovci netrpeljivi je meni malo čudno, nikada nisam čuo da neki hercegovac jebe mamu dalmošima, dok ovdje redovito čitam vesele doskočice o hercegovancima, i hercegovcima kao ovakvima ili onakvima.

Autor: krelec   |   26.05.2015. u 17:47   |   opcije


ok.....možete me vrijeđati jer ne znam povijest. A možete li i lijepo razgovarati?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:48   |   opcije


Kad netko kaže da je Zagorac, Slavonac, Ličanin itd - podrazumijeva se da je Hrvat
Isto vrijedi i za Hercegovce
Meni bi bilo bezveze vikati ja sam Zagrepčanka, kad nisam
Mene zanima na osnovu čega si ti zaključila da Hercegovci možda mrze Hrvatsku?

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:48   |   opcije


na kraju balada ti toliko u negativnom kontekstu prozivani hercegovci nisu obanašali izuzev šuška neke tako važne funkcije u hrvatskoj, niti su najveći hrvatski tajkuni i hercegovci.

Autor: krelec   |   26.05.2015. u 17:49   |   opcije


Tamo su se uvijek vodile velike bitke.
I čuvala se granica.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:49   |   opcije


Božo..iskreno...ne bi me smetalo. Bilo bi mi drago. Mislila bih da cijeniš i voliš grad u koji si doselila.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:49   |   opcije


I tradicija.Vjera.
Svašta nešto.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:50   |   opcije


ko te vrijeđa?
lijepo raspravljamo
činjenica je da ne znaš povijest
to nije sramota
isto kao što je ćinjenica da ja ne poznajem Talmud npr.
a nemam pojma ni o indijanskoj vatri

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:50   |   opcije


Pa volim.
Ali nije baš da sam bila prihvaćena objeručke baš stalno.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:51   |   opcije


Zaključila sam..kako rekoh iz animoziteta prema onima koje su tu zatekli. Sorry..ja nemam druge države...osim ove moje....i nisam otišla tamo promovirati KAJ i sl.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:52   |   opcije


Došla sam u prvi razred osnovne.
Rugali su mi se zbog izgovora jedno mjesec dana.
Dok nisam razbila jednu glavu.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:52   |   opcije


odnosno, šriroko sam neobrazovana, ali čitam s razumijevanjem i ne vidim da te itko vrijeđa, pusti žalopojke i osobnu razinu
Ovo je stranica čiji je vlasnik Hercegovac i vidiš da je demokratski nastrojen čim te pušta da upoznaješ Obećanu zemlju

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:52   |   opcije


bab tvoj komentar u 17:45-6 je uvređujuć

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:53   |   opcije


Si bila kad u BiH?

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:54   |   opcije


Koja je to netrpeljivost prema onima koje su zatekli tu?

zar nisu bili prijatelji s tvojim roditeljima?

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:54   |   opcije


citiraj ga

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:55   |   opcije


sat mi je navijen prema crkvi na Posušju pa ne kontam

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:55   |   opcije


Božo....zanimljivo! Misliš da si donijela primitivizam sa sobom ili je razbijanje glave nekome...tolerancija..poznata u Hercegovini?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:55   |   opcije


Ja sam glavu razbila iz opravdanih razloga.
Nisam bila netrpeljiva.
Kasnije smo se fino družili
A i doma su me malo nalemali zbog toga.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:56   |   opcije


A da se svađate malo o LGBT crkvenim brakovima u Irskoj? :))
Naši Hercegovci Hrvati su OK! :))

Autor: ALAN4   |   26.05.2015. u 17:56   |   opcije


de brže razmišljaj, spava mi se
puno sam "delala" pa moram odmoriiti

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:56   |   opcije


Mjesec dana sam čekala da prestanu.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:56   |   opcije


Naravno da sam bila u BiH

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:56   |   opcije


A najsmješnije je što sam pričala hrvatskim jezikom.
Oni nisu.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:57   |   opcije


Svakako je opravdano! Možemo zaključit da bi neki gej mogao opravdano razbiti bulju nekom homofobu..zbog ruganja?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:58   |   opcije


razbijanje glave su dječja posla, ali za neke je to jedini način da im čvrsti dokazi dođu iz dupeta u glavu
šiba je iz raja izišla
samo je ne treba upotrebljavati nakon navšenih 45 godina djetetova života

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:58   |   opcije


dajder taj uvredljiv komentar
ma neće to homoseksualci, oni su nježni

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 17:58   |   opcije


da je valjala..ostala bi u raju.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 17:59   |   opcije


Jer se u mom gradu nije pričalo ikavicom toliko.
Nešto malo srbizama, turcizama..ostalo čisti hrvatski.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 17:59   |   opcije


svakako je lijepo kad se 20.30 klipana ruga nekoj maloj curici
i što onda ona tu može?
ili se ti Pamela ne bi branila

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:00   |   opcije


Ok..malo jesmo bili divlji.
:)
Ali sad znam i kako koristiti ubrus, vilicu i nož..sve.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 18:01   |   opcije


hahahha...ne banaliziraj. ... Nego..bi li ti bilo ispod časti zvati se purgericom?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:02   |   opcije


uostalom nigdje u hrvatskoj se ne govori hrvatskim književnim jezikom. U BiH da.

Autor: krelec   |   26.05.2015. u 18:02   |   opcije


logična li zaključka
da pederi valjaju, ostali bi u ormaru

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:02   |   opcije


Bazični identitet je nemoguće izbrisati Pam.
Posaugaš ga u prvim godinama.
Plus ne mislim da sam nešto loše naučila.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 18:03   |   opcije


baba...pa rugaju mi se ovdje za koješta....ima li se smisla braniti? Ja sam blogerica kao i svi vi ovdje.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:03   |   opcije


još nisi navela komentar koji te uvrijjedio pa ako je opravdano - ja ću se ispričati
a niti to da Hercegovci mrze Hrvatsku

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:03   |   opcije


Ne osjećam se purgericom.
Svijet funka u krugovima.Taj krug nije moj niti bi me primio.
Niti ga u potpunosti kužim.Unutar sebe.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 18:04   |   opcije


krele...sorry..BiH je prepuna turcizma. Da se tamo govori čisti, književni hrvatski je besmislena izmišljotina.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:04   |   opcije


ja ti se ne rugam, a tvrdiš da te vrijeđam
daj mi citiraj što te uvrijedilo

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:04   |   opcije


baba...stalno izvodite te pritiske 'citiraj'... Kod mene ti to ne prolazi. Listaj gore...sve je transparentno.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:05   |   opcije


Sin me to pitao u vrtiću.Valjda su ga pitali klinci da li je purger.
-Mama, jesam li ja purger? Oni kažu da nisam.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 18:06   |   opcije


Valjda znaš kaj pišeš....ne moram ja voditi zapisnik o tome.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:06   |   opcije


a kako se osjećaš Božo?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:06   |   opcije


:)
Rekla sam mu da je.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 18:06   |   opcije


Kao građanin svijeta.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 18:07   |   opcije


Bazični identitet je nemoguće izbrisati Pam.

Gluposti, ljudi se mjenjaju kroz život...:))

Autor: ALAN4   |   26.05.2015. u 18:07   |   opcije


Još imam malo issue oko indije i bliskog istoka..ali radim na tome.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 18:08   |   opcije


Lijepo si mu rekla. I ja volim tako misliti. Nije da me regionalna pripadnost opravdano ograničava u tom osjećaju. No poštujem i one koji se vole osjećati..regionalno pripadajućima.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:08   |   opcije


najpravilniji naglasak - Dalmatinska Zagora (to ti je u Rh-a) i Zapadna Hercegovina
jedna od prvih voditeljica na HTV-u, dok su još držali do književnog jezika - Ksenirja Urličić, sestra Žarka Domjana

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:09   |   opcije


A sviđa mi se i Gibina rečenica : Voli svoje da ne mrziš tuđe.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:09   |   opcije


Zato ne mrzim. Ali ni ne volim taj sraz MI-VI..a kao svi smo jedno.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:10   |   opcije


voli svoje da ne mrziš tuđe
pa Đibo voli Split
ili ti ne osjećaš pripadnost svojoj obitelji i Zagrebu

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:10   |   opcije


taj sraz mi-vi si ti započela neoliko zadnjih blogova

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:11   |   opcije


ja te uvrijedila nisam koliko znam
ti misliš drukčije
pa dokaži, lijepo raspravljamo
ja ne čitam misli, ali nešto o povijesti npr. znam

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:12   |   opcije


meni će biti drago, ne što sam te uvrijedila ako jesam, već to što ćeš mi ukazati na moju pogrešku
da je ne ponovim

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:13   |   opcije


Imam valjda problem s pripadanjem. Sve dijelim na volim-ne volim. Tako i ja volim Split, Šibenik, Varaždin, Osijek, Slavonski Brod, Sarajevo, Salzburg, Nicu, Palermo...itd..i Zagreb, naravno.

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:14   |   opcije


Hahah
Pitala malog sad jel purger.
Veli da nije jer mu mama i tata nisu.

Autor: bozicnica   |   26.05.2015. u 18:14   |   opcije


Bio jje ovdje lik koji je svai dan pisao blog, doslovno - svi bosanci, tupi, glupi
samo taj mali haiku
ja sam mu vrištala od smijeha
bio je toliko uporan da je to bilo presmijješno

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:15   |   opcije


koka..hehhe...ne trebaš se ispričavati. Ne doživljavam te ozbiljno. Ti si mi..kao neki simpatični duh s bloga. A i osobno si mi draga :)

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:15   |   opcije


i ja volim Zagreb
ali ii Grude, Stolac, Ljubuški, Duvno
I sve to volim zato što znam otkud sam i gdje pripadam
nego, znamo se na nek način pa bih ja da mi citiraš taj moj komentar

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:17   |   opcije


moj otac ima neke bosansko-hercegovačke korijene....i neki dan pita me ..ima li moj sin njegove krvi imalo. Kažem: Ima, neki dan nije skužio vic! :)

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:17   |   opcije


a jesi uporna....ajd idem nać

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:18   |   opcije


I ti si meni
Da nisi, ne bih ni pričala s tobom
zato te i pitam da to citiraš pa ću ja vidjeti ima li razloga za ispriku

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:18   |   opcije


''Evo si mene uvjerila da ne samo nemaš pojma o povijesti, nego nemaš pojma ni o svakodnevnim stvarima - npr. o tome ko ima pravo na domovnicu
jesi ti uspjela izvaditi sebi osobnu kartu ili putovnicu npr.
Da nije i zbog tog bilo problema u policiji?''

''Autor: agentica_tajne_sile 26.05.2015. u 17:45 opcije''

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:20   |   opcije


Ne znaš koliko znam - pretpostavljaš. Zašto bih imala problem pri vađenju dokumenata - Hrvatica sam, ovdje rođena. Ili me želiš uvrijediti tim pitanjima?

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:23   |   opcije


A najmanje imam problema s policijom. :))

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:24   |   opcije


aha - to
pa nekoliko komentara prije nisi znala da Hercegovci imaju domovnicu
a to svi znaju
pa sam logično zaključila da imaš problema s drž. administracijom
ne'š ti, ni moja baba nikad nije sama uspila izvaditi osobn
a bila je pametna. pve najismena ne, ali usmena jest
Uh što volim kad me citiraju
Hvala
Idem malo prileći
Sve najbolje u gradu Zagrebu i miran san - želi prijateljica dragog nam Gradonačelnika
živjela hrvatska policija - sigurnost i povjerenje

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:25   |   opcije


Hjoj...gle koliko je sati!?? ... Idem na kavu s hercegovkom...koja je za sad vrlo ugodna :)) (ima nade za mene..ha?)

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:25   |   opcije


Važi koka...! I da nije Bandić....ostalo bi poštovanje prema B.B. :))

Autor: PAMELA_007   |   26.05.2015. u 18:26   |   opcije


Ima, bolan, ti si lijepa i mlada i moraš poći sada
Pokaži joj blog, virtualu, ona će tebi realu
Živila i sritno

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:27   |   opcije


kurac spavanje
sad se sjetih da sam negdje pročitala da sinovi nasljeđuju intelgenciju od majke

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:39   |   opcije


i smisao za homor
jebem ti genetiku

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.05.2015. u 18:41   |   opcije


i opet nisam čitala komentar, al više je tu poanta pamelo u nečem drugom! naime, hercegovci i inače primitivniji narod (ljudi) funkcioniraju po principu čopora! to je na selu jako izraženo...tamo svak svakome pomaže i smatra se rođom! i uglavnom i jesu to. i sad kad takvi dođu u grad umjesto da se uklope u nešto drugačije građansko ponašanje, on ii dalje funkcioniraju kao čopor! a u gradu su ljudi pojedinci, tu i tamo pokoja grupica koja opet funkcionira na principu jedinke i pojdinca, koji ima svoje mišljeje i svoj stav. i naučen je da u grupi različiti ljudi različito misle! i da iako smo svi ljudi, nismo rodjaci! i tu sva priča počinje i prestaj! u tom smislu, nije bitno jesu li hercegovci (iako oni najviše upravo tako funkcioniraju svugdje pa i vani), dalmatinci, slavonci, ličani...poanta je u građanskom i seljačkom...kako po porijeklu tako i po mentalitetu! no, sad će se sigurno neki naći uvrijeđeni, ali samo sam iznijela sociološka istraživanja koja su takva kakva su! ne mislim pritom da je život u gradu bajan i da ta otuđenost ljudi i osobenjaštvo (nije te briga što susjed radi, jel tuca muško ili žensko etc...pa otuda i loši primjeri ljudske nesolidarnosti kad je nekom teško) su samo pozitiva! naprosto smo dva različita svijeta...jedni su došli u grad i prihvatili gradski život, a neki su (mnogi i nakon 20 godina) ostali na svom gumnu usred trga b.j.j.

Autor: mai_sarai   |   26.05.2015. u 18:54   |   opcije


btw pitanje za ats? dakle, kak veliš ak se podrazumijeva da su zagorci, slavonci, ličani automatski hrvati, pitam se kaj su onda oni silni srbi po slavoniji i lici? jesu li i oni zagorci, slavonski, ličani ili su oni samo srbi i ništa više (regionalno)? mislim, neke opaske ovdje iz komentara zaslužuju ginisa...no neću o tome. a zanimljivo mi da te pam poučavaju povijest svi redom mr dr profesori ovdje? ili sam morti fulala u procjeni profesije? istina, imam jednu mr dr povijesti al ne sjećam se da je tak učila o povijsti kak ju ovi neki dođoši pokušavaju proturit? morti nije sve u krvnim zrncima (tko će ih pobrajat) već više možda u onoj famoznoj božino..."mi odozdo...". pa analogno tome "mi odozgo" smo morti malo drugačiji? :) eto danas upravo jedna mala ne-hrvatica (rođena u pragu) bit će koliko sutra hrvatica (po ocu i materi) a jednako tako i čehinja (po rođenju) pa sad ti reci...kaj je pravedno i jel ona veća hrvatica il čehinja? morti mi bolje leže ovi odozgo neg ovi odozdo?

Autor: mai_sarai   |   26.05.2015. u 19:08   |   opcije


Pričao mi prijatelj, Dr. nauka, predavač na Bečkom sveučilištu o tzv. urbanom primitivzmu i dekadencijji, iskušenjima velegrada, Mai, šta bi bio urbani primitivizam za razliku od izvornog seljačkog? :))

Autor: ALAN4   |   26.05.2015. u 19:09   |   opcije


Kaj su onda oni silni srbi po slavoniji i lici?

Oni svi bi trebali biti politički Hrvati, kao što su u Americi oni politički Amerikanci...:)

Autor: ALAN4   |   26.05.2015. u 19:11   |   opcije


alane, nemojmo o političkoj zrelosti hrvata u lici, slavoniji etc...a bome niti srba! ugalvnom jedva da su polupismeni...tak da je deplase uspoređivati amere sa ovim našim politički (ne)osviještenim narodom! jer, poznato je da su ameri politički narod a ne etnički...no i to je duga priča o kojom nemam volje pričat na netu (dejting sajtu)!

Autor: mai_sarai   |   26.05.2015. u 20:15   |   opcije


pa urbanog primitivizma ima napretek! osobito od 90-tih naovamo! istina, bilo je i onog opančarskog prije, al ga sad zamijenio upravo hercegovački i bosanski! pa kad mi npr jedan kralj mlijeka, luka rajić (ne znam oklen je al nekak predmnjevam da je iz bosne) glumata velikog gospodina, meni muka! ili todorić...koji zna se oklen je i kako je postao to što je postao? ili svi ti kaj svaki dan promiču ekranima raznih tv kuća od sevke nacionale do bilića i inih mu jataka (može i ovaj modrić, kaksezovetrenerreprezentacije etc) neki dan netko spomenuo...pokondirene tikve! a one zavraga baš sve navrle u grad...a građani se povukli na gornji grad. iako niti on više nije purgerski! sve više tajkunski...sve u svemu, čini mi se da je na pomolu opet nova seoba građana-hrvata na...karpate! u međuvremenu, prije no što odem tam u brda, pogledala sam prerađnu gospođu ministarku (ministricu) u hr režiji, i mogu reć da posve odgovara današnjem trenutku. iako je nušić davno pokojni i ta stara juga, kao i jovan sterija popović davno i njegova priča o pokondirenoj tikvi...no, nekako već desetljeće sve kao da se ponovo vraća u hr (samo u još gorem izdanju)! to je ta potreba, ako jedna budala negdje u svijetu izlije na sebe lavor vode, odmah to učini hrpa drugih budala po europskom trgu u zagrebu! jedino je fora u tome kaj se te budale zovu...HR elitom!

Autor: mai_sarai   |   26.05.2015. u 20:24   |   opcije


Dodaj komentar