Francuska, 2016



U sjeni nogometnog prvenstva, manifestacije nacionalnog huliganizma, odvija se još jedna francuska revolucija...

Link
Prvu su pokrenuli kapitalisti da bi svrgnuli feudalce, a ovu neki drugi, kojima ovakav poredak više ne odgovara. Stečena radnička prava su ukinuta. Puta kojim se krenulo, kraći radni tjedan i ranija mirovina, više nema. Kako da se čovjek ne buni protiv toga?

19.06.2016. u 9:16   |   Dodaj komentar

Pitanje je da li će Francuzi zadržati ovu aktualnu socijalnih i radničkih prava,
neoliberalizam cijedi sve veće i veće profite za 1% najbogatijih kojima ide
svako povećanje BDP-a. U zadnjih 40 godina produktivnost rada se povećala
100%, a realne plaće radnika su ostale iste...Nadam se da će zemlja Robespjera
i Napolena opet biti na visini povijesnog zadatka...:))

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 9:49   |   opcije


Hoće, hoće...jer tko će ako neće Francuzi?

Autor: slova   |   19.06.2016. u 9:54   |   opcije


Pa koliko im sada traje radni tjedan, bilo je 35 sati, čini mi se, ili već 32? Surađujem s Francuzima i često ih nema jedan dan u tjednu na poslu.

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 10:04   |   opcije


Coco, ljudi tvoje naobrazbe imaju mirovinu do 20.000 kn, a kod nas
pitanje za 10 -15 godina da li će imati 2000 kn...U Berlinu je bilo više
od 100.000 ljudi na prosvjedu protiv Sporazuma mislim TTIP koji bi
dao multinacionalnim kompanijama veća prava nego državama..
Francuzi su barem sačuvali dostojanstvo i ako im oduzmeš jedan
od 20 vrsti sireva koje jedu, bune se, a naših 300.000 blokiranih
čeka mirno ekonomsku smrt...:)))

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 10:08   |   opcije


Petkom su radili do podne i krenulo se da i petak bude neradni dan ali sve se okrenulo naopako.

Autor: slova   |   19.06.2016. u 10:08   |   opcije


Kada se okrenulo naopako?

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 10:09   |   opcije


Kad je umro Mao zeTung i otvorila se Kina ....

Autor: RI41   |   19.06.2016. u 10:12   |   opcije


Imali su reformu mirovinskog sustava 2010 i produžen im je radni vijek za dvije godine ali to nije bilo dovoljno...

Autor: slova   |   19.06.2016. u 10:16   |   opcije


A je li im se promijenio radni tjedan? Nisam to primijetila..

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 10:17   |   opcije


Da, to za mirovinu se sjećam kad su se bunili.

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 10:17   |   opcije


A kod nas više ne treba ozbiljno računati na mirovinu. Treba se sam snaći.

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 10:19   |   opcije


Vrijeme provedeno na blogu ne ide tomu u prilog.

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 10:20   |   opcije


Da, kod nas je kompletno neodrživ sustav i blizu smo grčkom scenariju više nego što mislimo. Samo zaduživanjem možemo održati ovakvo stanje što je ustvati, propast.

Autor: slova   |   19.06.2016. u 10:23   |   opcije


Veliki broj ljudi neće ni uspjeti skupiti dovoljno staža za mirovinu.

Autor: slova   |   19.06.2016. u 10:26   |   opcije


Vrijeme provedeno na blogu ne ide tomu u prilog.

Na Blogu čete saznati Istinu od Slove i istina će Vas osloboditi...Slova xy...:))

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 10:31   |   opcije


Pali su mnogi nakon krize ali su se nekako podigli a mi smo tresnuli i ostali ležati. Nitko i ništa nas nije barem malo podignuo. To se u boksu zove tehnčki knock-out...slaba ekonomija

Autor: slova   |   19.06.2016. u 10:33   |   opcije


:))

Autor: slova   |   19.06.2016. u 10:33   |   opcije


Da, kod nas je kompletno neodrživ sustav i blizu smo grčkom scenariju više nego što mislimo. Samo zaduživanjem možemo održati ovakvo stanje što je ustvati, propast.

Baš bih žalio da 20 - 30 % rodijaka i uhljeba u državnoj i lokalnoj samoupravi, mediokriteta,
stranačke pješadije dobije nogu pa da se okušaju na tržištu, onda ne bi Bloška elita visila
do 15 h na Blogu, već cijeli dan...:))

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 10:34   |   opcije


složi ti održivu ekonomiju tamo gdje je najnaprednija djelatnost lopovluk

Autor: perce   |   19.06.2016. u 10:35   |   opcije


Ovako ljudi komentiraju aktualnu situaciju u jednom dnevnom listu:

"...Karamarko je zajedno sa svojim političkim "blizancem" Milanovićem, slika je i prilika bijede političke scene u ovoj zemlji i pokazatelj do kakvih nakaradnih situacija dovodi naš sadašnji izborni sustav uz nedemokratsku narav naših stranaka. I jedan i drugi okružili su se ljudima isključivo sposobnima za unutarstranačka spletkarenja i kokošarenja. Daj im zemlju u kojoj država kontrolira gotovo 60 posto BDP-a, a mediji ovise o njima kao političkim gospodarima, i imaš sve uvjete za neuspjeh. U 2015. dostigla nas je Rumunjska, a sad idemo na izbore jer se u HDZ nitko nije usudio usprotiviti suludom planu da se sruši Orešković i "presloži" nova saborska većina. Dok ne izmijenimo izborni sustav i ne demokratiziramo stranački život u zemlji bit ćemo taoci ljudi poput Karamarka i Milanovića.

Kakvi smo onda tek mi kad smo na zadnjim izborima dali najviše glasova Karamarku i Milanovicu. Te dvije trenutne ni sam ne znam kako da ih nazovem kreature..u dvije iz bivšeg saveza komunista transformirane stranke već dva i pol desetljeća razaraju hrvatsko društvo i nikom ništa.

zv. cijela priča bez većine biografije, dakle sitni doušnik Udbe kodnog imena garavi, tajnik Jože manolica, voditelj kampanje Stipe Mesića koja je temelj imala na detudmanizaciji, ministar policije i čelnik tajnih službi u doba velike pljačke javnog novca, ništa nije vidio ni čuo. Zabio nož u leđa jadranki Kosor, kao pravi demokršćanin varao ženu i razorio brak itd. itd.

Pazi ti.. Glasaju ili za Milanovića, ili za Karamarka, i onda uzvikuju kako su ovakvi, kako onakvi. A kakvi ste vi, je.bote? Šup.ci koje si odjedom nađoše pametni i pošteni. Vi ste nešto kao Božo Petrov, xebali bi se da vam ne uđe. Pa ipak, ušao je..." :))

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 10:40   |   opcije


Kada mi to volimo, gusare, uskoke, hajduke....

Autor: slova   |   19.06.2016. u 10:42   |   opcije


Nema veze što nas vode u propast, važno je da su legitimni...

Autor: slova   |   19.06.2016. u 10:48   |   opcije


Od glave riba...

Tako je i kod nas problem vrijednosna skala, tako ja to vidim. A i ti Pero kažeš slično. Znači, treba nam dobro vodstvo koje bi s vremenom izmijenilo tu vrijednosnu skalu. Poštenje, svi jednaki pred zakonom, rad i trud, školovanje, zdravlje, međuljudski odnosi, to bi trebalo biti na vrhu.

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 10:48   |   opcije


Ako naš narod kad ode van u uređene zemlje, može slijediti te principe, zašto ne može doma?

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 10:49   |   opcije


Još davno je Drug Marx govorio kada proizvodni odnosi ( Kreditna Litica ) dodju u
sukob s proizvodnim snagama ( kod nas neproizvodni uhljebi svih boja ) dolazi
do Revolucija i društvenih promjena ( kod nas u Banana državi dolazi MMF i reže
sve 10 - 20 % ) i ponovo jedan naraštaj izgubljen..:))

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 10:51   |   opcije


najuspješniji lopovi koji su "legitimno" pokrali na tisuće poštenih i radišnih ljudi
slobodno nam šeću ulicama i vozaju skupa vozila i plovila
pa kaj onda očekivati nego raspad trulog sustava

Autor: perce   |   19.06.2016. u 10:51   |   opcije


Ako naš narod kad ode van u uređene zemlje, može slijediti te principe, zašto ne može doma?

Coco, moram ti reći svoje mišljenje koje ti se možda neće dopasti, da bi se shvatio današnji sustav
mora se krenuti do bivšeg sustava i njegove biti, nedemokracije i nedemokratskog načina vladanja,
lažne ekonomije s privilegijama, pa 100.000 članova SKH je prešlo u HDZ , a nešto malo ih je ostalo
u SDP-u...Sada sam čitao zadnju knjigu od Dr. Ivana Supeka "Tragom duha kroz divljinu", suradnika
Heisenberga kojeg je hapsio Gestapo , koji je bio u partizanima od 1943. godine, tamo sve piše..:))

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 10:55   |   opcije


Sky, pa ti si na blogu cijele dane.

Tvoje je mišljenje da nađem odgovor u navedenoj knjizi?

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 11:01   |   opcije


Naša budućnost sve više ovisi o volji naših vjerovnika, a sve manje o našoj volji. U neku ruku je to i bolje jer kada se stvar prepusti nama to je već unaprijed osuđeno na propast.

Autor: slova   |   19.06.2016. u 11:09   |   opcije


Coco, odgovor je jednostavan, mogu ti ga reći u nekoliko rečenica, nismo
imali državu 1000 godina, nemamo demokratskih tradicija, uzeli smo sve najgore
od Boljševizma i Južnoameričkog kapitalizma...Ne spočitavam Tebi što si na Blogu,
jer sam čuo da si cijenjeni stručnjak na svom poslu..Knjigu u svakom slučaju preporučujem
pročitati, jer se tu demistifira bivši Boljševički i sadašnji kvazi-denokratski sustav..
Radi se o o tome da je kod nas politika prljav i nemoralan posao i da se vrhunski
ljudi obično ne žele s tim poslom koji je u rangu prostitucije, razbojništav i vele-laganja
baviti i onda dobiješ "elitu" kakvu imamo...:))

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 11:10   |   opcije


Sluga ostaje sluga, gospodar ostaje gospodar a mi nismo gospodari...

Autor: slova   |   19.06.2016. u 11:12   |   opcije


NAROD I SVJETINA (GOMILA, MASA, RULJA)

Svjetina ( Rulja ) je prije svega skupina u kojoj je zastupljen talog svih klasa. Stoga je tako lako pobrkati svjetinu s narodom, koji također obuhvaća sve slojeve društva. Dok se narod u svim velikim revolucijama borio za istinsko predstavništvo, svjetina uvijek bučno traži „snažnog čovjeka“, „velikog vodju“. Jer svjetina mrzi društvo iz kojeg je isključena, kao i parlament u kojem nije zastupljena...
Visoko Društvo i političari Treće Republike u Francuskoj stvorili su francusku svjetinu u nizu skandala i javnih prijevara...Isključena iz društva i političkog predstavništva, svjetina se neminovno okreće izvanparlamentarnom djelovanju. Osim toga sklona je stvarne snage političkog života tražiti u onim pokretima i utjecajima koji su skriveni od pogleda i djeluju u pozadini...(Hanna Arnedt: Izvori Totalitarizma, Disput Zagreb 2015.)

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 11:13   |   opcije


http://croexpress.eu/vijest_mobile.php?vijest=4374

Autor: Gospar_D   |   19.06.2016. u 11:15   |   opcije


raditi u državnoj firmi jednak je dobitku premije na lotu
nije problem neoliberalizam sam po sebi već njegov ekstremizam koji povlači bezakonje

koja je uopće svrha države?
nacionalizacija?

Autor: Gospar_D   |   19.06.2016. u 11:21   |   opcije


Po meni je svrha države biti cestom kojom će ljudi stizati do cilja. Što više cesta, ljudi mogu više varijanti imati.

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 11:25   |   opcije


Afrika je to...

Autor: slova   |   19.06.2016. u 11:25   |   opcije


A ceste trebaju biti dobro signalizirane, bez rupa, da ih odmah ralica počisti, općenito da se redovno održavaju

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 11:26   |   opcije


Država nisu vozila, ni šoferi..

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 11:27   |   opcije


Đungla u kojoj vrebaju opasne zvijeri...

Autor: slova   |   19.06.2016. u 11:27   |   opcije


Besmrtna Marxova izjava je da je Država izvršni organ vladajućih klasa,
kod nas parazita, uhljeba i lažnih poduzetnika..Buržujski koncept oduvijek
je bio da je država tu da štiti njihove interese...Inače u povijesti se uvodi pojam
Republika, rimski izum Res Publica, javna stvar, izum Parlamenta koji je stvorio
stari Rim kao najveću inovaciju..Niti jedna Republika u povijesti nije tralala
duže od 300 godina..:))

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 11:28   |   opcije


radni mjesec je cca 250 - 300 sati i ljudi još uvijek sretni da rade. ipak pojavlje se nestašica radne snage. nema veze ionako nam dolaze kontejnerima i sklepanim splavima
ndaaa mi smo gospodari i ulica je očigledno postalo mjesto za gospodarenje
neka izbori budu i jednom tjedno no od rada se mora moći pristojno živjeti a za onih 1% što preostane

Autor: Gospar_D   |   19.06.2016. u 11:28   |   opcije


Da, kod nas je to džungla, bez putokaza, lako padneš u jamu, a na svakom ćošku se naplaćuje cestarina za koju ni nema ceste..

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 11:28   |   opcije


Ako Vlade nema , gospodarski rast je 1.5 %, a prognoziraju nam
idućih nekoliko godina rast od 1%, a samo za vraćanje dugova
treba nam 3 %, to je ponašanje teškog ovisnika, koji će riknuti
ako svaka 4 mjeseca ne dobije Shut od milijarde Eura...:))

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 11:33   |   opcije


A kod nas se - ako se i grade ceste, onda te ceste vode u nečije dvorište. Ovo je u prenesenom značenju, to s cestama..

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 11:33   |   opcije


:)
http://www.hrleksikon.info/definicija/anomija.html

Autor: Gospar_D   |   19.06.2016. u 11:42   |   opcije


Izbori?
nakon tolikih "rezultata" prošle esdepeovske vlade te petljanja i muljanja adezeje oko 76 i ruku u pekmezu fakat se pitaš zašt nemamo baerm tehničku vladu ako ne protektorat
dok ne sazori izborno tijelo možda najbolje birat najgoru opciju. pitanje je samo očel lijepa ova to doživjeti

Autor: Gospar_D   |   19.06.2016. u 11:47   |   opcije


A koja je to najgora opcija?

Autor: Cococh-Anel   |   19.06.2016. u 12:05   |   opcije


Relna opcija je dolazak MMF i smanjenje plaće uhlebima 20%
i smanjenje broja uhljeba za 20%, tko preživi pričati će na blogu..:))
Najgora opcija, vidi malo Grčku, neke se žene prodaju za obrok....

Autor: Skylabb   |   19.06.2016. u 12:10   |   opcije


Može i nek Hitler doći, domaći Izbavitelj...

Autor: slova   |   19.06.2016. u 12:13   |   opcije


Iako nisam siguran da bi bio puno lošiji od sadašnjih kriminalaca.

Autor: slova   |   19.06.2016. u 12:15   |   opcije


Dodaj komentar