Referentna vrijednost, ishodište i stav

Referentna vrijednost, nulta točka, ishodište, polazište... nešto je s čime se kontinuirano susrećemo u svakodnevnom životu, a čemu posvećujemo nedovoljno pažnje.
Naime, tisuću puta na dan nešto ili nekoga ocijenimo. Kažemo da je netko lijep, ružan, pametan, debeo... ali nikad ne objasnimo do kraja - u odnosu na što? U odnosu na koga?
Reći za neki grad da je velik je vrlo relativno. Ovisu u odnosu na što. Npr. nije isto kad kažemo da je velik u odnosu na New York, ili na Wichita Falls.
Slično je i sa zauzimanjem stavova o raznim aktualnim pitanjima. Lijepo je imati stav o nečemu, ali je isto tako vrlo korisno uz to imati i argumente na kojima se zasniva taj stav. Polazište za teoriju kojom se taj stav obrazlaže.
Ja o nekim stvarima jednostavno nemam stav, jer jednostavno nemam dovoljno saznanja da bih ga izgradio. Međutim, ako imam dovoljno vjerodostojnih informacija (tj. činjenica) da formiram neko "ograničeno mišljenje", onda to tako i izjavljujem. A usput iskažem i otvorenost prema novim informacijama i činjenicama temeljem kojih ću možda to svoje "ograničeno mišljenje" u potpunosti promijeniti. "Uvjerenja" u pravilu držim za sebe.
Ovo se posebno odnosi na pojedina "goruća društvena pitanja"... gdje, stavove o pojedinim pitanjima najčešće iznose ljudi koji su kompetentni u tim područjima. A to su najčešće ljudi kojima u školi nije išla matematika, a niti prirodne znanosti. Pa im i sustav donošenja zaključaka i zauzimanja stavova funkcionira drugačije nego nama iz prirodoslovnog ili tehničkog miljea. Ne kažem da funkcionira niti bolje, niti lošije... nego jednostavno - drugačije.
Slijedom toga, ponekad mi je teško o nekoj "generalnoj" temi u društvu zauzeti vlastiti stav koji bih kasnije mogao braniti činjenicama a ne mišljenjima drugih. A opet... "uvjerenja" nazivati "stavovima" mi nema smisla. Pa ih onda zadržim za sebe.
A imam osjećaj da je tako jako teško reći da o nečemu "nemamo pojma". Izgleda kao da se je lakše upustiti u diskusiju o nečemu što ne razumijemo dovoljno, ili o čemu ne postoji dovoljno vjerodostojnih informacija. Unatoč tome, što to vrlo lako može rezultirati konstatacijom tipa ove na slici.
Link
18.05.2013. u 12:36 | Editirano: 18.05.2013. u 18:11 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Mene muči bi trebala imati mišljenje za sutrašnje izbore. A nemam ga.
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 12:43 | opcije
Sviđa mi se zapis :)
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 12:44 | opcije
tufnice, kaj ti je
daj reci kaj ti je?
Autor: staranaivan | 18.05.2013. u 12:47 | opcije
Coco, to o izborima je vrlo slično... ajd' ti sad zauzmi stav o nečemu gdje samo naslućuješ što je u pozadini i na čemu je zasnovano...
Doduše, sad serem, jer ja sam ga jučer zauzeo tamo kod Sagija na blogu... :-))))
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 12:51 | opcije
Stari... niš mi ni ;-)))
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 12:51 | opcije
pa zakaj onda noriš na blogu
načel si smrtno ozbiljnu temu...
Autor: staranaivan | 18.05.2013. u 12:53 | opcije
Zakaj, stari. Samo sam priznal da o nekim stvarima nemam pojma.
Mea culpa, jbga...
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 12:56 | opcije
Kažu ... Sava će biti plovna do Zagreba, a u Rugvici bude luka.
Ja kažem... OK, ali tko će ploviti i što ćemo prevoziti tom Savom ???
E, jbga...
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 12:59 | opcije
Hoće li bar koji kruzer pristati u Rugvici?
Neka riječna "light varijanta"?
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:00 | opcije
Ili ćemo uvesti hidrogliser Zagreb - Split
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:00 | opcije
Via Beograd, Constanta, Istanbul, Atena, Dubrovnik
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:01 | opcije
Ajd' možda bi se prije stiglo do Splita nego vlakom...
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:02 | opcije
Pa je bolje graditi luku u Rugvici nego obnoviti prugu do Splita
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:02 | opcije
nemam pojma o cemu ti :))
Autor: patpongica | 18.05.2013. u 13:03 | opcije
Ili bar do Zadra, da se može poslije nešto i prevesti iz one nove luke koja se tamo gradi...
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:03 | opcije
Hello, pat ;-)
Eto, iznio sam "ograničeno mišljenje" o plovnosti Save.
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:05 | opcije
A sad ću se zavaljati i do ponedjeljka me nema ;-)
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:05 | opcije
eee o "valjanju" vec imam pojma :))))
uzivaj u vikendu :)
Autor: patpongica | 18.05.2013. u 13:06 | opcije
Hahha, ovo ti je super s lukom u Rugvici :) Idem pročitati kod Saga za koga ćeš ti glasati, pa ću i ja
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 13:07 | opcije
ma kakav stav, ma kakvo mišljenje!! kod nas ni mnogi učeni tzv. ljudi ne znaju razliku niti raspravljat a kamoli ovi svekužeći, "samouki" mudraci kojih ima svaka birtija..inače su Hrvati narod koji sve zna najbolje i u sve se kuže;)
Autor: Vinslet_ | 18.05.2013. u 13:08 | opcije
tuff..ček ček ček..
kaj to znači...ne znam..pa nemam ni stav
jer znaš al onak baš u tančine..sve o sadašnjem gradonačelniku..ili se referiraš na čula kazala, pročitao i sve tak?
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:09 | opcije
Pat... pa to je divno ;-)
Ugodan vikend onda i tebi... vidimo se poslije izbora:-))))
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:10 | opcije
..vidla ja tvoj stav na sagijevom blogu...ok
..al ja sam suprotna :)))
Autor: sleeping | 18.05.2013. u 13:10 | opcije
Coco, rekel bi ti ja, ali danas moram šutiti o tome...;-)
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:10 | opcije
ja ne znam..al recimo ne sviđa mi se njegov populizam..ne sviđa mi se kak je odkomentiral nekaj a svoju suprugu kad je navaljival da bi bil predsjednik...dakle ja nisam pila kavu s njim..ali mi se neki njegovi stavovi ne sviđaju..jer je iskustveno osoba koja ima takav stav..onda zahiri i tu pa tu.. to bi bilo onda..moje neko mišljenje
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:11 | opcije
Tuff, daj na pvt. Nemrem za Ferdu, kaj nije taj obećal besplatni internet Zagrebu?
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 13:12 | opcije
Donna, neću ni pro niti contra nijedne političke opcije.
Ali o nekim "projektima" volim malo priupitati... čisto da mi bude jasnije ;-)
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:13 | opcije
hm a i ta kompetentnost...jel znaš npr. da greenpeace..(svi znamo svašta o njima)..e pa prije nekih 10ak godina im je direktor..velki borac bla bla..svi pljeskali svi se divili,
na kraju uhvaćen u prstima u pekmezu jer se ispostavilo da je protiv nekoga (kompanije)samo zato da jedna druga njemu simpatičnija? korisnija? kompanija dakle dobije to nešto a zaštićeno???
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:15 | opcije
ta nije valjda koko da ti od 95 nisi saznala tko je u zagrebu na vlasti? barem bio...dok banditos to nije pobrčkao...pa se sada zna da se ništa ne zna? djelomice se slažem sa sagijem, no dobro mu reče jarac....nit svatko tko se rodi na asfaltu nije cijepljen od korupcije, guposti i ostalih "bisera". btw tuf pridružit ću se starom pa ću i ja pitat: kaj ti je? o uvjerenju i mišljenju ne bih kako ne bih došla u delikt mišljenja kod tebe! ti me jako podsjećaš na hrvate koji o svemu imaju svoje mišljenje i stav, but, kad treba za to isto stavit muda...e nama ih nigdje? osim kad je osobni interes u pitanju, tada imaju sve..i muda, i toljage ...iako u pravilu to drže za sebe! eto, imate nekaj zajedničko!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 13:16 | opcije
Coco, glede Ferde... znam njegov profesionalni put, gdje je bio i šta je radio.
Kakav bi bio u politici - nemam pojma. Iskreno, bojim se da bi njegove kvalitete tamo bile mane.
(pišem u kondicionalu, jer se bojim da Ferdo ionak nema šansi - ne prolaze takvi likovi ovdje)
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:16 | opcije
tuff želim ti reći..da iza svih informacija mora tebi nakaj"zvoniti u uhu" neka samo tvoja logika..jer oni npr. kad sam već počela sa zelenima..često ni ne znajući budu sredstvo protiv nekoga drugoga a eksploatirajućega i izmanipulirani...nekada svjesno nekada ne..ali je tak
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:17 | opcije
slip :-))))
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:18 | opcije
Donna, pa to i govorim.
Jedno je pričati o Greenpeace-u, a drugo o potrebi zaštite ugroženih vrsta.
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:19 | opcije
Mai, meni je jedini ok gradonačelnik, od nove Hrvatske, doduše v.d., bio Josip Kregar. On je uveo red u Zg, počistio ulice, ali je bio kratko. O Bandiću ne bih, danas sam prolazila pokrja fontana.
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 13:19 | opcije
i? kome ćeš se priklonii.svom osjećaju iako nemaš sve relevantne informacije ili nekome ko ti ih na kapaljku daje?a i pitanje je dal su relevatne
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:19 | opcije
A treće o direktoru Greenpeace-a
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:20 | opcije
..možete vi pisati kaj oćete...banditos
će opet biti big bos u zg :)
Autor: sleeping | 18.05.2013. u 13:21 | opcije
Pa za koga je najbolje glasati? Nemrem saznat.
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 13:21 | opcije
ali Tuff da ti nekaj konkretno napraviš za zaštitu..trebaš se povezati u neku grupu..a dal su baš svi u toj grupi za tu neku stvar srcem..ili samo olfa..ili samo nvčanikom?..vidiš da ima raznih caka
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:21 | opcije
Mai, površno čitaš.
Gdje piše da imam stav o svemu? Meni se čini da sam napisao malo drukčije...
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:21 | opcije
...jer mi "cigići " s istoka ćemo glasati za njega..hhhh
Autor: sleeping | 18.05.2013. u 13:23 | opcije
dakle jedino moguće je...informiraj se barem okvirno i promatraj kaj i ko i kak se ponaša u svrhu ostvarivanja i tog tvog nekog cilja..međutim ak ti bilo gdjeiskoči nečija nedosljednost neka ti zazvoni u uhu zvono za uzbunu..
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:23 | opcije
a 1. nedosljednost je konkretno meni bila za banderasa..neke osobe oko njega..za koje Znam da nisu ok, a 2. definitivno mi je bila tretiranje njegove žene..dalje se sve kotrljalo kao lavina...jedno povezivalo sa drugim i bla..
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:25 | opcije
La dona ja tebe uopće ne kužim a u stavovima ti sve manje neak i vjerujem (niš osobno)..što si ono onomadne napisala glede Cvjetnog? da je grozan i da to niš ne valja? da ti je ona rupetina prije bila bolja? kad sam te pitala za argumente odgovorila si nešto što mi je bilo toliko besmisleno da nisam niti zapamtila..moš nam ponovit pliz?
Autor: Vinslet_ | 18.05.2013. u 13:25 | opcije
..aj bok...
...čujemo rezultate u ponedjeljak...
..sam vi pametujte :)))
Autor: sleeping | 18.05.2013. u 13:25 | opcije
Donna... informiram se ja, bez brige.
Ali eto... vidim luku u Rugvici, tunele prema otocima... i žestoke rasprave pro et contra.
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:26 | opcije
dakle spika..ne znam..je po ovome tvoj vlastiti propust...ne znanje je bzvze...i uvijek ga možeš ispraviti
a znanje i informacija + još kritičko promišljanje je moć...
ak niš drugo da ne ispadneš izmanipuliran
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:27 | opcije
Eto, Vins je dala super primjer.
Koliko ljudi radi tamo sada? Koliko puta smo parkirali tamo u garaži?
Takav projekt se je minirao, a tunele na otoke i luku u Rugvici bi se sada gradilo.
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:28 | opcije
vins...proguglaj si zakaj je gradska inicijativa..pravo na grad..delala to kaj je delala..možda ti postane jasnije..pa i moje zbrčkano objašnjenje
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:29 | opcije
Slip, kam ideš?
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:29 | opcije
Dona ne samo da onda nije niš smisleno odgovorila nego je nastavila nabrajt što sve na onom potezu VCvjetno Bogovićeva ne valja....doživjela sam to kao ronzanje radi ronzanja čisto da istrese negativnu energiju negdje, ono ka "grad kriv" a bez ikakvih argumenata ili suvislih prijedloga za bolje..i na žalost kao jeftino privlačenje pažnje.
Autor: Vinslet_ | 18.05.2013. u 13:31 | opcije
tuf, možda se nismo razmeli...ja sam aludirala na poznati stav zagrepčana...ne bi se štel mešati...onak javno, a potiho rade kaj već rade! e viš, taj mentalitet me smeta...sve onak u rukavicama. nemaju muda reći kah hoće, mogu...pa se zato može i dogodit da slipin banditos pobijedi, but...to je još jedan dokaz da se u zagreb doselila bosna i hercegovina. mi građani nema nam druge neg da se preselimo...prek!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 13:31 | opcije
..nikam tuff..ja sam svoje rekla :))
Autor: sleeping | 18.05.2013. u 13:32 | opcije
ja sam pitala je li sad ljepše? a ti si govorila o propisima..a prethdono si govorila da nije lijepo i da je ruglo grada. tako je tekao razgovor.
Autor: Vinslet_ | 18.05.2013. u 13:32 | opcije
Donna... ali o tome sam pisao.
Silne teorije, objašnjenja, "stručnjaci", "inicijative"... a stvar jednostavna da nemre bit jednostavnija.
Jedno su teorije, a drugo činjenice. Činjenice su ovo:
Prije: ruševine, nered, smeće, štakori
Sad: stanovi, garaža, radna mjesta...
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:32 | opcije
Mai ideš mi na jetra sa tim "mi građani! fakat..to što se netko rodio u gradu ne određuje nejgovo stanje svijesti niti mentalitet..znam ljude koji su se rodili na selu pa su kozmopoliti kakve ne moš ni sanjati..Miroslav Radman se rodio na selu. npr. od oca ribara. što je on postigao npr. a što npr. ti "građanka"?
Autor: Vinslet_ | 18.05.2013. u 13:34 | opcije
Da, ovo na Cvjetnom dobro izgleda i Cvjetni je živnuo. A i ja sam demonstrirala protiv Horvatinčića.
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 13:35 | opcije
Mai, ne voli ti slipi banditosa
To je za nju kamilica ;-)
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:35 | opcije
btw u dotičnoj garaži na cvjetnom i okolini sam skoro svaki dan...voljela bih da vi vidite to kaj se ne vidi...npr. na 6. etaži garaže...sva bijeda i jad horvatinčićev...i tak...svuda uokolo.no, pravo na grad je akcija koja je bila građanska inicijativa koja je imala svhu nekaj drugo...no, kome ja to pričam? bosancima? hercegovcima? ajmo dono mi osnovat pravo na...selo? onak, usred grada...možda nam se konačno pridruže i dođoši (protiv kojih nemam ništ al nek ostave svoju malograđanštinu u svom šoru i preko grane) pa izgradimo...selo moje malo? ja kad sam došla prije 40 let u ovaj grad (iz grada) ostavila sam svoj zavičaj i prihvatila običaje ovog grada. nešto mi se ne sviđa, nešto da...al sam postala zagrepčanka! ne nosim bičve iz moje istre i ne sviram sopile!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 13:36 | opcije
Ja se sjećam da je taj projekt bio prezentiran do u detalje, upravo radi tolikih oponenata. Vidjelo se koliko investitor ulaže, što će raditi i što je izračunao da će dobiti.
I skužio sam da pije vodu.
Isto kak sad kužim da ove neke stvari ne piju vodu. Fale činjenice, a sve je puno "mišljenja" i "stavova"
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:37 | opcije
..viš kako (malo)građanka mai...kuži :))
Autor: sleeping | 18.05.2013. u 13:37 | opcije
Roditi se u Zagrebu, rasti u Zagrebu, slušati od roditelja o Zagrebu, i od baka i djedova, to ipak veže, zar ne? Zagreb je fini grad, barem bio. Postojali su stari zagrebački kvartovi koji su se mogli takvima i održati. Mogla se njegovati obiteljska kuća u Zagrebu. Kako su to uspjeli u Londonu. Tko nije odrastao u Zagrebu, ne zna kako Zagreb diše. Pa si vi mislite.
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 13:39 | opcije
jel moram povnavljati..? opet?
da se nije poštovao tadašnji Gup
da je bila fora gradsko središte bez auta..kakve sad garaže???
da je onda zmenjan preko moći Gup
da je horvatinčić zbog vlastitih interesa..a bandić gradskim novcem..opet raskapal cvjetni da ne smrdi kanalizacija jer su cijevi odjednom bile preuske..
da su zakinuli pravoslavnu crkvu u vlasništvu
da grad da je uistinu htjeo..a nije, a znamo ko je "grad"smišljeno sve zapustio i nije renovirao, iako je tamo bila i rodna kuća pjesnika vidrića
itd itd
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:42 | opcije
nisam nikad doživjela od pravih zagrepčana da ti kače na nos svoje porijeklo nego ovakve ispade "kulturnjaštva" samo od malogradjana koji se diče svojim dugim boravkom u velikom gradu...meni je to presmiješno i primitvno..a kad netko ima preko 5 banki i tragično..taj nije puno o životu naučio. ni o kulturi.
Autor: Vinslet_ | 18.05.2013. u 13:42 | opcije
Ja sam odrastao na asfaltu i sigurno nitko ne voli više Zagreb od mene, barem mu ja to ne priznam ;-)
Ali Cvjetni trg nije nagrdio Zagreb, niti mu išta oduzeo. Potpuno se uklopio i ne odudara.
Za razliku od nebodera na Trgu, kojeg i dalje smatram urbanističkim zločinom, čak i nakon ovog redizajna. Ja bih ga bio radije srušio.
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:44 | opcije
tuf, ti si pametan dečko..ne čini li ti se da ovdje je ipak na snazi...lijeva ili desna orijentacija..kako u svemu tako i u gradnji? a to se očituje kad je u pitanju jebanje (pravo na pobačaj), heter i homo, cvjetni, tunel...sve se mjeri time tko je što predložio (lijevi ili desni) i tak već od koljena sedmog. sva sreća što ovi neki novi klinci ne jebu nit lijevo nit desno...imaju neku svoju špuru pa koliko mi roditelji utjecali na njih? u svakom slučaju su ekstremnije ili lijevo ili desno...pa kom opanci a kom obojci danas sutra kad se počupaju? jer hoće! pitanje je samo kako...a tada nas više neće biti! tak i treba...dinosaure je trebalo zatuć jer su bili nesposobni, pa tak i čovjek treba odumrijet jer ne zna kako da ne? btw jel itko gledao, slušao neki dan onog neprijatelja broj jedan u svijetu...grkljana? šteta...trebalo bi snimit i puštat svaki dan umjesto...toše poenešto!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 13:45 | opcije
no meni je ovo beplodna priča isto ko one vječne, čak i u tu na blogu "o ustašama i partizanima" (a sve mi se čini da bi i do toga moglo doć)..)) stoga vas pozdravljam..ipak još samo jedno pitanje koje me muči: tko je zapustio prekrasne zagrebačke fasade, s kojim ciljem Dona? nisam tu teoriju urote čula, baš me zanima..
Autor: Vinslet_ | 18.05.2013. u 13:45 | opcije
da je dakle za nečiji Privatni interes čitav Javni interes doveden u pitanje
i ako to prođe jednom prošlo bu opet..a ne smije se to dozvoliti nikome...
a jel bi vi morti da sad npr stanujete u podsljemenskoj zoni htjeli biti ispod nadvožnjaka mosta..kojim bandić želi spojiti zagorje sa zgb-om?..ili napraviti tunel kroz sljeme?
pa neka park prirode...ej park prirode..jel znate definiciju toga???
postane samo zrovano a golo brdo sa pogledom na..nekaj
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:47 | opcije
Donna, GUP je birokratska kategorija. I ja bih ga bio promijenio, ne tražeći ništa za uzvrat, za bilo koju održivu investiciju koja bi nešto dugoročno unaprijedila.
Općina Inđija u Vojvodini je lani (ili preklani nisam siguran) privukla dvostruko više stranih investicija nego cijela RH !!!
Čime? Fleksibilnošću i eliminacijom birokratskih zapreka.
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:48 | opcije
Tuff, ja sam provela mladost na Cvjetnom trgu, osamdesetih. Tamo je bilo kino Zagreb i picerija i to je bilo kultno mjesto. Pa kino Balkan u Varšavskoj. Tam su se okupljali zagrepčani. Kad god bih došla na Cvjetni nekog poznatog je bilo. I vezana sam za taj Trg. U demonstracijama je bila moja generacija i stariji, jer smo mi vezani za to. Nismo htjeli da nam se dira Naš Cvjetni.
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 13:49 | opcije
btw vins...zakaj za tebe kak veliš "pravi zagrepčani" više vrijede od onih drugih? viš kak sama sebi skačeš u usta...ti nisi, ali jesi...upravo ovom svojom rečenicom si to potvrdila. ja štujem ljude tj. građane ako oni to jesu ili nisu. nažalost, ovo što je došlo (namjerno sam rekla ovo) u grad s ovim ratom, toga nisam vidjela nit u svojoj pripizdini po porijeklu (zagora) al se uredno počelo klatit ulicama grada od devedesete naovamo. pa sam još davnih devedesetih rekla da su mi bliži srbi (građani beograda) nego mnogi moji sugrađani u zagrebu. koji nemaju veze s gradom i kulturom stanovanja u gradu! počev od hoda, do do doo govora i tak. no, kome ja to...ta 40% bosne i hercegovine se doselilo zadnjih 20 let ovamo! nek jesu, al brate mili nisam ja došla u ercegovinu već oni ovdje...pa nek štuju to kaj su zatekli. ak dođeš u london, pariz..makar bio i crnac (dakle vidi se da nisi "njihov") ljudi se uklope (ima jedna grda riječ koja ima i te kako pozitivizma...asimilacija) kamo sreće da netko asilimira ove beha "građane"!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 13:50 | opcije
tak je koko...btw kolko vas tamo šeće sada? i kaj ima za videt? kad ste zadnji put tam popili kavu, popričali..bilo kaj? e moji "zagrepčani" vi se zavučeke u svoje stanove, kuće i ne mrdate iz njih osim u prozor dalekovidnice u vidu sultanijade i iskrice! čast izuzecima!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 13:51 | opcije
Mai, s moje strane to nije motivirano left-right problematikom, niti time tko je što predložio... btw, kad je HOTO startao, Bandić je još uvijek bio SDP-ov gradonačelnik i u Skupštini je većinu imao SDP.
Bilo je dobrih i loših projekata s obje strane.
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:51 | opcije
Bi ja, Mai, ali zaspem u 9 navečer :( Koji put subotom prije podne tamo prošetam, popijem kavu.. No, nema više ekipe :(
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 13:53 | opcije
referentna točka i ishodište nisu važni za imati stav ali je za relevantan stav važno imati referntnu točku i ishodište.
Autor: zlatkica_ | 18.05.2013. u 13:54 | opcije
referentna točka i ishodište nisu važni za imati stav ali je za relevantan stav važno imati referntnu točku i ishodište.
Autor: zlatkica_ | 18.05.2013. u 13:54 | opcije
a kad ulazite u zgb...sa pravca petlje..nemate vizuru na zgb kakva je nekad bila...i trebala ostati kroz viziju nekoliko cijenjenih arhitekata...jer je tam nasred ona siva zgrada na kojoj se reklamira tahograf ili tak nekaj..
a
ali kad se ide pored sveučilišne...imate pogled na krov katedrale, a dalje ne sljeme..e to je vizuraaa
i to je lijepo za videt..estetika..ali jok vama je estetika grada i trga nekaj za kaj niste čuli
"estetika" su oni beskrajne stolice kafiuća na cvjetnom da se ne može sjesti na onaj zid do ograde pravoslavne crkve..fakat ste neinformirani o planovima o mogućnostima o tome kak je bilo zamišljeno i o tome rodijackom odnosu prema gradu kao gradu..potaracat sve..da..svakako
ste ikada u svom životu čuli za pojam lenucijevu potkovu???...jel znate kaj je to??
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 13:54 | opcije
pitala si donu, ali ja ću ti reći vins. onomad kad su otkupljivani svi ti društveni stanovi, sva ta lova trebala je otić na uređenje tih stanova...no otišla je franceku, hadezeu i ostalim hercegovcima u džep! prije su to bili srbi, a sada se zna tko je to činio ovih 20 let! tak i treba...uz blagoslov svih vas koji uredno glasujete već 20 let...dragi moji desni(iskri)čari
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 13:55 | opcije
Zlatkice, tak je.
Kratko i jasno.
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:55 | opcije
vidi me, dvaput.
a uopće nemam pojma kaj sam ono htjela reći.:)
daj me zbriši, ispast ću i povaljačica.
(sad mi to baš fora, umjesto ponavljačica) :)
Autor: zlatkica_ | 18.05.2013. u 13:56 | opcije
ajme Mai nisam to rekla ne kužiš poantu al i dobro..ali ima nešto o tome kako zagrepčanci fino šutiju (ko i većina Rvata) pa se onda žale kako im dotepenci vladaju..bila je neki ono dan na internetu slika koliko protestanata na Trgu radi ćirilice u Vukovaru, a koliko na radničkim prosvjedima-..prebijedno, tragično! no teška mi ovo tema za ovaj predivan dan i ovo lazy afternoon...pusa svima, Tufku naravno malo više***))
Autor: Vinslet_ | 18.05.2013. u 13:56 | opcije
je dona...potikvaju konje još uvijek tamo oklen je većina..."zagrepčana"! sad sam se raspizdila i opet će reć da mrzim bosance...ne, ne volim primitivizam nijedne provenijencije...pa čak niti svoj da to ne volim!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 13:57 | opcije
Donna, znam za Lenucijevu potkovu i sve to stoji. Samo se tu uguralo puno godina i puno promjena, s kojima je trebalo ići u korak. Urbanisti bi se trebali danas baviti Zagrebom kakav će biti za 30 godina, a prije 30 godina su se trebali baviti ovime kako je danas. Njihova uloga je planiranje... a planiraš budućnost, jel tak?
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 13:58 | opcije
uuu, vi već na izborima.
ja ne bum išla, uopće više ne bum išla ni na koje. (ccc..najte mi o građanskoj dužnosti).
zamislite kad bismo svi odlučili ne ići.
ili, recimo, izađu samo bandićevi mama i tata.
ako im je nabavio podobno državljanstvo.:)
pa mame i tate i seke ostalih.
a svi drugi...muuuuk.
e, to bi bilo zgodno.:)
Autor: zlatkica_ | 18.05.2013. u 14:00 | opcije
banderas ima kompleks..da želi ostati gradonačelnik tipa da bude novi holjevac..e pa neće..skup sa spomenikom i kaj ja znam čime
a kaj je i koju lovu utukal i napravil od livade prema sveučilišnoj...evropski vodoskok fontana..
a meštrovićev!!!! ej meštrovićev ...sad ga ima po gradovima..njegove kipove... paviljon propada..zakaj????
zato kaj se svaki put stepava na ime trga žrtava fašizma....seljak ero i gotovo
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:02 | opcije
SAD...
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:03 | opcije
kod bandića ima nešto zgodno.
tip zgrnuo lovu za popizditi.
ali nikada, nikada ju neće smjeti pokazati.
nisu li to muke tantalove? :)))
Autor: zlatkica_ | 18.05.2013. u 14:04 | opcije
nekadašnje klupe od hrasta..i kandelaberi..dobili nagradu evrope..prije ne znam ni ja kolko godina
a za lijepo, primjereno etc..zmenjal ih je sa onim kretenskim klupama od žičane mreže...
kojima ionak smanjuje broj..jer nema da se sjedi a da nisi nekaj platil nekom kafiću...fuj
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:06 | opcije
"prizemljeno sunce" se ni ne vidi od visokih stolaca kafića..umjetnik kožarić mora da je presretan
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:08 | opcije
u belom svetu kad obnavljaju fasade zgrada..onda stave na platno sliku kaj je i kakva zgrada ispod..kod nas ili 20 metara na sliki auto ili beko-veš mašine
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:09 | opcije
i pola godine im treba da naprave tobož tu fasadu..a novinarski dom? kolko je reklama dugo bila..
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:10 | opcije
zagreb je zgubill dušu...dugo mi je trebalo dok sam to skužila...dijelom i stoga što ja nisam lokal patriota (multi praktik čovjek koji funkcionira svugdje) ali sam ušla u obitelj u kojoj se na dolac išlo s rukavicama...zaljubila se u dečka s britanca...i tak...no, dobro je bit izložen raznim utjecajima. bistar čovjek tada prihvaća ali i odstranjuje i neprihvaća ono kaj hoće a ne kaj mora (jer pripada). to je prednost nas dođoša spram vas domaćih! nije stvar samo do klupa dono, stvar je do govora..još jedino na placu moš čut tu kajkavštinu...svugdje drugdje...pošta, banka, lift, ured, policija...odododo govor! oni koji znaju, znat će o čem pričam? nema više mitel europe u zagrebu! šteta..još i danas volim doći u prag i osjetiti taj duh...praškog proljeća na svakom koraku. oni jesu postali otvoreni grad prema europi (najviše turista već desetljeće imaju) ali su ostali svoji...čehi! hm...imamo i mi čehe, but...znate li vi gdi su?
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:11 | opcije
Donna, čini mi se da u mnogim velikim europskim gradovima postoji tendencija iseljavanja stanovništva na periferiju, a pretvaranje gradske jezgre isključivo poslovnoj namjeni.
Mislim da će se i kod nas sve više voditi računa o potrebama biznisa, nego stanovnika.
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 14:12 | opcije
tnx mai.."kontamo" se:PPP
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:12 | opcije
privođenje*
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 14:13 | opcije
Jel, Mai? I ti si snaha s Britanca? Zemljakinjo :)
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 14:14 | opcije
Još bumo ispale familija na kraju
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 14:16 | opcije
..majko mila..kak vam se da?
..i ko bu gradonačelnik?...kaj ste zaključili?:)))))
Autor: sleeping | 18.05.2013. u 14:17 | opcije
tuff...pa jel ima savska...jel ima novi zagreb..kaj tam nema mjesta za tzv poslovni dio..
sami centar treba što više zadržati svoj izgled..i zakaj ne bi bila obična pješačka zona..kakvo staklo i horvatinčić...btw. si čital o problemima? naplate prostora, režija itd?
jel na iblerovom trgu dva kata viška za kompaniju? a? kaj s tim?
i ono se zove trg??? iblerov? koji trg?..ulaz do ulaza i prolazi..kaj je to trg?
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:19 | opcije
Ali je činjenica da je Centar živnuo nakon izgradnje ovog na Cvjetnom. Prije toga je zamro. Šoping centri po prefireiji, dućani su se zatvarali u centru.. Subotom i nedjeljom centar je bio kao grad duhova
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 14:20 | opcije
ha ha koko...s tim da je moj pokojni...i svi su pokojni otamo...i eto...moj dečko s britanca (kasnije suprug) ostavio 100 kvadrata stančuge tam i došo k meni...u moj skromni dom! tak je to u životu...reko bi seneca...omnia mea mecum porto...meni draža moja radnička trešnjevka! koja se nažalot pretvorila u preizgrađeni kvart (osobito jarun) put luksuznih stanova i potleušica...bez vode i sanitarija..ko u 19 stoljeću...no, sve je to metropola. kad sam davno došla u zagreb nisam mogla shvatit kako netko može živjet u podrumskim stanovima...osobito ovi u centru! a onda sam shvatila...to je cijena bit purger i bit u centru...pa makar i u podrumu!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:21 | opcije
tuf, mislim da si malo neinformiran...manhatan na zege način je ulica grada vukovara..takva je tendencija već godinama..i to funkcionira. poslovni tornjevi na sve strane...ak ideš tamo onda to i vidiš..svaki dan sve više!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:22 | opcije
i ak se malo digne pogled sa betona..zgrade i katovi zgrada i njihova krasna secesija ili pak kao u petrinjskoj di je kao ona nagnuta zgrada bijele fasade..moderna..pa kad je pogledaš iz određenog kuta i sa određene distance skužiš da opet vrh i tornjevi katedrale kao da su njoj na krovu..ali treba znati gledati...i gdje gledati
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:25 | opcije
A da, živjeti u centru znači nemati balkon u zelenilu i tišinu. Uglavnom. U donjem gradu. Stanovi su uglavnom mračni, i ne možeš otvoriti prozor jer ti ulazi prašina s ulice, i buka. Tko voli nek izvoli. A teško da će netko kupovati podrumski stan. To se naslijedi, a u Jugi se je dobivalo dekretom, bil si sretan kaj si dobil stan.
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 14:25 | opcije
a ona u laginjinoj..sa pokretnim u stranu roletama.preko pol fasade...propada...jer nije kaj?od čelika i stakla?
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:27 | opcije
btw sviđa mi se dona kaj konačno malo zagrepčani pričaju (i ovdje) o zagrebu....nekad!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:29 | opcije
i tuff kaj je tebi revitalizacija kafići svi isti???...jednoobrazni..a ne bi mislil da je revitalizacija puno malih..pa puno obrtničkih izloga pa puno obrta u tim malim poslovnim prostorima..pa slastičarne, antikvarijati, pa kafići, pa i kavane..pa pekarnice..itd? kaj to nije revitalizacija centra..ili ajmo udri..kaptol trgovački centar, ibler trgovački centar. cvjetni trgovački centar...to je revitalizacija..čudan ti pojam revitalizacije
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:30 | opcije
neki dan sam bila (pišat) u jednoj onoj najljepšoj zgradi u gajevoj...poznajem njihovu predstavnicu stanara...šarf ženska...i tak vidiš štenge od mramora...ulazna vrata reljefna...i sve tak nekaj bravurozno..a staro i više od stotine godina..pa se diviš i pitas se..što će ostat od ove današnje arhitektre npr. sa vrbana i stanova koji još nisu nit useljeni a već propadaju? jel to taj napredak, tuf?
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:32 | opcije
btw..dan danas u basaričekovoj ima ono dvorište isto isto..koje se koristilo za snimanje...ko pjeva zlo ne misli...i "kod žnidaršića" zovu je i "kod starog"..ona kavana..ali nije kak u filnu vele- prek ceste već na istoj strani ulice..i tam svraju starogradske..i imaju kockaste stolnjake..i super je
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:33 | opcije
Eh, treba i mladost reći svoje. Mi stariji bi sve držali okamenjeno. Nije Tuff ništa loše rekao, mlado stvorenje koje nije sentimentalno vezano i gleda stvari drugim očima.
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 14:36 | opcije
Ajd, za mene je mlad :)
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 14:37 | opcije
ja nemam problem prilagodbe...da se doselim negdje---živjela sam godinama u osijeku..i zavoljela ga skroz..i novi i stari dio..i dravu i sve...ali kad neko nema sluha za nekaj i ne poštuje pravila da tam gde dođe..onda je to propast mjesta, duha i grada kao takvog...i to je poseljačenje..i nema veze sa razvojem..ni sa ničim
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:38 | opcije
bila sam nedugo...a i slikala se neki dan kraj matoša na klupi. btw onomad me moj dragi vodao po zagrebu...i zahvalna sam mu na tome. i baš smo obilazili te birtije na gornjem gradu s kockstim stoljnjacima...bje to boravište njegove mladosti..a meni predivno...zagreb osobito gornji grad mi uvijek ima poseban štih...i kad idem često tkalčom iako mi idu na živce svi ti jet seteri, volim sjesti..makar slatkač pojest u ivici i marici...ili neku kavu s polu nogu!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:38 | opcije
ma ne grdim ga koko...samo pričam i pijem kavu! možda sam malo temperamentnija...znaš mi ne-purgeri smo ti taki!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:39 | opcije
jedno ne pobija drugo...nemam niš protiv da bude i jedno i drugo..ali ovak ispada da na uštrb jednoga a novoga se sve staro ruši...to kao da se prestanu proizvoditi svijeće zato kaj svi imamo elektriku..i tipa pa kaj će ti samo kaplje i smrdi..kad se zgasne...to je skroz bzvze
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:40 | opcije
Ma znam, Mai, Tuff je dobar dečko, da ne pobjegne :)
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 14:42 | opcije
btw koko...sigurna sam da si srela i da znaš...mnogi mladi su veće konzerve neg mi? to valjda s vremenom malo prolupamo!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:43 | opcije
ha ha već je...osta sama ljevica! neki zločesti bi rekli i...šuplji bataljon?
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:44 | opcije
i napokon revitalizacija..kaj je sa paromlinom? zakaj puštaju da to se ruši? a sa uljarom? a sa astrom..a sa..ahhh bebroj toga..a svi apsolutno i london i berlin i hamburg..svoje stare zgrdae tvorničke pretvaraju ili u muzeje ili u nekaj za mlade..ili u nekaj za grad...ne, kod nas se samo gleda ko bu zgrabil koju ledinu za tobož urbanu vilu..a jedni drugima mogu preskočiti na balkon..neš ti vile..
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:46 | opcije
Mai, ja radim s recimo 15-ak godina mlađima, i više. I oni su nekak zakopčani, njima je još uvijek stalo da ostave dobar dojam. Važna im je forma jako. O seksu im je teško pričati. Sa mnom, a i međusobno. A nas par starijih, mi mlatimo po svim temama, maskiramo se za maškare, kad je utakmica obučemo navijačke majice, kape, zastave nosimo...(nemam pojma o nogometu).. A ovi mladi kolutaju očima. Jebga.
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 14:47 | opcije
e viš dona...to sam se i ja pitala za paromlin..meni je to vrhunska građevina! samo da ju netko oće za nešto...poput tvornice..neki multikulturalni...pa da ja mogu konačno doć i plesat i slušat rock...a ak oće neko pokraj nek sluša..đamahiriju!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:49 | opcije
da, koko...to je taj dobar osjećaj kad pređeš pola stoljeća...sve te više nije briga kaj će ko reći i misliti o tebi...činiš ono kaj hoćeš...i pri tome uživaš! eto, trebalo nam je 50 godina da bismo dosegli to. i to valja onda čuvat i svaki dan...zlorabit sebe!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 14:50 | opcije
ma znam...i fakat izgleda da svi opet lajemo na mjesec..
ali nije da se makar ne treba probati
nekaj makar malkoc promijeniti..
da nismo htjeli ili pokušali baš niš..već onak sliježemo ramenima..i kaj se tu pak more..to je tak..
e pa nije
a po mom ovi kaj navijaju samo nisu dovoljno informirani..nije da i oni ne bi nekaj ljepše bolje itsl.
al bu po mom još pun save trebalo proteći...dok im dođe iz riti u glavu..
i ak su došli..onda je ovo i njihov grad i njihov interes
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:50 | opcije
Ja idalje ne znam za koga glasati sutra. Idem brati bazgu.
Autor: Cococh-Anel | 18.05.2013. u 14:52 | opcije
odoh i ja..stay well:)))
Autor: ladonna2 | 18.05.2013. u 14:54 | opcije
ubacit ću se nabrzaka, stišalo se :) meni je skroz neugodno kad se ovako generalizira čitav jedan narod. te ne znaju pričat, te ne znaju hodat, te ne znaju dubit na glavi, te zašto se na trepavicama ne prošeću do tamo otkud su i došli, itakodalje.
Autor: ivanschchica | 18.05.2013. u 14:57 | opcije
.. i đe nađe mai uspoređivati jedan prag i jedan zagreb. češka i slovačka razišle su se miroljubivim putem. devedestih. kud pobježe na praško proljeće. ti kao da si zaboravila na ono desetljeće (malo sam rekla) stagnacije, da ne velim nazatka, koje je preoralo čitavu državu. čitavu državu!
Autor: ivanschchica | 18.05.2013. u 15:00 | opcije
voljela bih živjeti i raditi u gradu koji je jedno multikulturalno, multietničko, multinacionalno središte. u kojem će moja vizura ići dalje od toga tko je rođen na brodu, a tko u čamcu, tko se moli u crkvi, a tko u džamiji. to je nebitno. ne vidim, sudeći po pričama zagrepčanaca koje poznajem, da se u bilo kojem segmentu zatire tradicija grada i građana. ja to ne vidim. kada bi to bilo tako, sumnjam da bi itko bespomoćno slijegao ramenima.
Autor: ivanschchica | 18.05.2013. u 15:03 | opcije
i na kraju, glavonje će uvijek gledati svoj interes. tako je uvijek bilo i tako će i biti. do nekog novog idealističkog, za sada utopističkog, vremena.
Autor: ivanschchica | 18.05.2013. u 15:05 | opcije
ivančice, jel srećeš na trgu i dan danas dalmatince? oni imaju svoj zavičajni klub...a došli su u zagrebu prije 100 godina! oni su i danas takvi kakvi su bili kad su došli...sinjska alka sred zagreba! da ne bi samo bosanci rekli kak su oni ti...dakle, pričam ne o desetljeću, već gotovo o stoljeću. zašto ljudi koji dođu (to sam već rekla a i dona) nemreju pokazat poštivanje tamo kud su došli...svaki čovjek kad dođe u tuđu kuću poštuje običaje te kuće (il ne dolazi). pa onomad kad sam prvi put u životu ušla u muslićku kuću u bos. kostajnici..izula sam cipele i tak..sjela na tepihe. dakle, samo trea poštivat tuđe običaje i prilagodit se. zadržat svoje med četiri zida...pa ti gađaj alku ili nosi bijele čarape doma. vani si građanin zagreba! i basta. idem sada off kak bi ti mogla u miru..razgovarat!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 15:05 | opcije
hehe. ti hrvati su skroz nezgodan narod. imaju te silne zavičajne klubove po čitavom bijelom svijetu. da ih sram može bit.
Autor: ivanschchica | 18.05.2013. u 15:10 | opcije
evo, ja ne poznajem niti jednu osobu koja je doselila u moj grad a da nije poštivala običaje grada i građana. u biti, radi se o jednom jedinom običaju - miroljubiva koegzistencija.
Autor: ivanschchica | 18.05.2013. u 15:14 | opcije
meni stvarno je ivančice...al kad me netko vuče za rukav (kao ovih dana) da potpišem za referendum, kad u dvorištu crkve vidim stolove za referendum umjesto križeva...kad se usred zagreba vijore trobojnice kad se netko ženi (uvijek sam se pitala kaj u hrvatskoj trebamo dat do znanja da smo hrvati?)...pa normalno da se u hrvatskoj žene hrvati...čudna li običaja koji su došli s ovim ratom...iz slavonije ili oklen? znam, barjak se vije kad se netko ženi u pripizdini (isprika svim brdsko-planinskim selima i katunima) al nikad al nikad prije se u zege nije vijorila nikakva zastava...nit guslale gulse, nit razvlačila harmonika...kulturan svije je ošo u kafić na pićence prije, potom u gornjogradsku vijećnicu pred matičara (neki i pred crkkvu) i potom restić u zagrebu...plesnjak i tak! jbt zadnje kaj sam bila na vjenčanju svog nećaka, digli se svi i molili uz večeru...snaha hercegovka i eto zagrebački dečko prihvatio običaje. bome, ja i moja svita se digla i ošla! pa nećete me jebat usred zagreba na vjenčanju ću ja molit prije večere. ostavljam to hercegovcima i...židovima! (isprika i jednima i drugima)...to je više radi efekta...maltretiranja i multikulturalnosti. eto, ja nikog ne vučem za rukav nit mu nudim svoje fine..štrukle. njih prkticiram samo po doma. a i sexam se doma. tu i tamo pišem o tome. pa tko voli nek čita. tko ne, nek preskoči!
Autor: mai_sarai | 18.05.2013. u 15:17 | opcije
tako je mai, pa neće oni meni trubiti za vrijeme MOG poslijepodnevnog odmora. neka si trube tako mami doma.
hoću reć´, ne smijem te puno čitati jer bih mogla postati čangrizava i ujedati bez povoda, a di sam onda, pitam ja tebe? ;)
Autor: ivanschchica | 18.05.2013. u 15:24 | opcije
Auuuu... zaboravih na link.
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 18:10 | opcije
To bi bio moj prvi post bez linka
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 18:11 | opcije
Ali neće...
https://www.youtube.com/watch?v=YPYuhqIzc9k
Autor: tuffgong | 18.05.2013. u 18:11 | opcije